Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ei hitto, tiedä missä vika, mutta jo kolmatta päivää ollut pääasiassa todella huonot yhteydet, lähes joka pelissä melkeinsekunnin jäljessä toisia. Ei oikein innosta pelaamaan ja etsimään hyvää lobbya kun tulee host migration joka toisessa matsissa. Tiedä sitten onko vika omassa netissä vai mikä. No ehkä pidän hieman taukoa niin pysyy viimeiset hiukset edes päässä. Muilla ollut samaa ongelmaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Jos jollain on myydä ylimääräistä Nuketown koodia, laita privaa minulle niin sovitaan hinnasta.

Ei löydy Nuketownia enää playlistista. Ei kai ne tosissaan mainosta et Nuketown 2025 ja sit sitä saa pelata viisi päivää?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ei hitto, tiedä missä vika, mutta jo kolmatta päivää ollut pääasiassa todella huonot yhteydet, lähes joka pelissä melkeinsekunnin jäljessä toisia. Ei oikein innosta pelaamaan ja etsimään hyvää lobbya kun tulee host migration joka toisessa matsissa. Tiedä sitten onko vika omassa netissä vai mikä. No ehkä pidän hieman taukoa niin pysyy viimeiset hiukset edes päässä. Muilla ollut samaa ongelmaa?

On. Tosin välillä sitä miettii onko sitä vaan liian vanha ja hidas näihin codeihin. Mulla tulee yleensä parempia matseja, kun laittaa search preferenceks anyn, vaikka on 8/2 megan netti. Bestillä ei taas oo löytyny mitään sen 1.03 patchin jälkeen. Vonderhaar sais mainita vaikka twitterissä meinasko ne tehä asialle jotain, vois porukka vähän rauhottua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ei löydy Nuketownia enää playlistista. Ei kai ne tosissaan mainosta et Nuketown 2025 ja sit sitä saa pelata viisi päivää?

Voiko tää mennä samalla tavalla kun mikä tahansa normaali map pack? Eli ei löydy enää erikseen mutta pelihaussa voi tulla vastaan.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Voiko tää mennä samalla tavalla kun mikä tahansa normaali map pack? Eli ei löydy enää erikseen mutta pelihaussa voi tulla vastaan.

Onhan se nuketown jossain playlistissä minkä nimee en nyt muista.
Pelkkiä pieniä mappeja täynnä ja mosh pittiä. Joku party gamekohan se nyt on.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Nuketown ei ole enää missään muualla kuin CHAOS modessa, josta löytyy pieniä mappeja. Toki privassa sitä voi pelata.

Lähde
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ei hitto, tiedä missä vika, mutta jo kolmatta päivää ollut pääasiassa todella huonot yhteydet, lähes joka pelissä melkeinsekunnin jäljessä toisia. Ei oikein innosta pelaamaan ja etsimään hyvää lobbya kun tulee host migration joka toisessa matsissa. Tiedä sitten onko vika omassa netissä vai mikä. No ehkä pidän hieman taukoa niin pysyy viimeiset hiukset edes päässä. Muilla ollut samaa ongelmaa?

Täysin samanlaista paskaa ollut nyt pari päivää. Mukavaa join game quit game -rallia ja ehkä joka 10 peli on pelattavissa :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mulla Liven kanssa erilaista ongelmaa mutta silloin kun pääsen peliin ja lobbyyn niin paalut tapissa ja lagitonta on meno. Jopa haulikolla pärjää ja on se Remington tappavan hyvä. ;)
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Lähes viikon tauon jälkeen testasin (PS3) ja tänään toimi hienosti. Ei lagia, ei migraatiota ja sen ansiosta pelikin kulki.

Mitä niillä hardenedin tokeneilla saa unlockattua? Muistaakseni siinä on joku koodi kaiverrettuna...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Lähes viikon tauon jälkeen testasin (PS3) ja tänään toimi hienosti. Ei lagia, ei migraatiota ja sen ansiosta pelikin kulki.

Mitä niillä hardenedin tokeneilla saa unlockattua? Muistaakseni siinä on joku koodi kaiverrettuna...

Camon aseeseen, pari playercard taustaa ja digitaalisen soundtrackin pelin saitilta.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Nyt tuli prestige avattua pc:llä, boksilla olis vielä matkaa jonkin verran. Itellä oli aluksi kans valtavasti hämminkiä sen lagin kanssa boksilla, vaihdoin vain langattoman -> piuhaan niin sen jälkeen ei lagia ole näkynyt ollenkaan (24/2).
Mutta eiköhän ne tee sille lagille jotain, ja mitä tulee siihe nuketowniin niin järjetöntä että mappi poistettu lähes kokonaan, giev it bäck
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kerro toki miten sillä pitää pelata? Aivan, mapit on niin pieniä, että on vähän pakko liikkua jos haluat säilyä hengissä 2sek pidempään. Ite ainaki ammun pari laukausta->vaihdan paikkaa->sama uudestaan, sitten siinä liikkuessa jos joutuu "quickscopettaan", nii kyllä miä sen teen. Oishan se nyt aivan saatanan tyhmää käyttää jotakin asetta huonommin kuin on mahdollista. Muuten tuo sinun teksti oli niin täyttä sontaa, ettei jaksa vaivautua enempää vastailemaan.

Kyllä mä olen kummasti onnistunut yleensä olemaan plussalla MW 2:skin vaikka olen ollutkin hardscopettamassa yhdessä ja ainoassa huoneessa koko matsin.Claymore katsomaan selkää ja kunnon secondary ase mukaan niin onnistuu. Kokeiltu viimeksi vielä muutama viikko sitten MW 2:ssa. Että sontapuheet voit pitää vaan noissa omissa jutuissasi. siitä ei pääse yli, että Snipat on täysin rikki näissä Cod peleissä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kyllä mä olen kummasti onnistunut yleensä olemaan plussalla MW 2:skin vaikka olen ollutkin hardscopettamassa yhdessä ja ainoassa huoneessa koko matsin.Claymore katsomaan selkää ja kunnon secondary ase mukaan niin onnistuu. Kokeiltu viimeksi vielä muutama viikko sitten MW 2:ssa. Että sontapuheet voit pitää vaan noissa omissa jutuissasi. siitä ei pääse yli, että Snipat on täysin rikki näissä Cod peleissä.

Sama. Pitää olla melko aivokuolleissa paikoissa sniputtamassa mikäli kuolee muutaman sekunnin välein. Treyarchin CoDeja en ole koskaan netissä pelannut, mutta Infinity Wardin Call of Dutyissä on lapsellisen helppo saada "hardscopettamalla" flawlesseja. CoD-snaippereihin pätee kaksi sääntöä:

1) Älä "sniputa" ikkunassa
2) Älä "sniputa" paljaalla maalla

Uskokaa tai älkää, mutta varmin keino tappaa paljon ja kuolla vähän on etsiä puska/nurmikko jossa kyykkii/makaa ja napsia kaikki jotka ryntää eteen. MSR + Silencer + Claymore oli MW3:ssa täysin ylivoimainen kombinaatio.

Uskon, että samat jutut pätee myös Black Ops 2:ssa.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

eli pitäis kämppiä että kelpaa. on nää jutut ristiriidassa :) ite en käytä snipua koska en tykkää pelityylistä. type 25 rynkky all the way. en oo codiveteraani ollenkaan ja näinkin tossa eilen ensimmäistä kertaa tommosen jannun joka hyppi noita kolmekuuskybäsiä snipansa kanssa joka paikassa. hyppäs mm. ikkunasta sisään ja vetäs samalla hienon piruetin, vaan eipä nähny mua vaikka olin iha vieressä ja niittasin temppumaakarin siihen paikkaan. pääs ainakin näkemään killcamissa hienon hyppynsä. huvitusta noi snipajampat kyllä herättää ja propsit niille jotka sitä oikeesti osaa tehä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kyllä mä olen kummasti onnistunut yleensä olemaan plussalla MW 2:skin vaikka olen ollutkin hardscopettamassa yhdessä ja ainoassa huoneessa koko matsin.Claymore katsomaan selkää ja kunnon secondary ase mukaan niin onnistuu. Kokeiltu viimeksi vielä muutama viikko sitten MW 2:ssa. Että sontapuheet voit pitää vaan noissa omissa jutuissasi. siitä ei pääse yli, että Snipat on täysin rikki näissä Cod peleissä.

Sehän se varmasti onki oikein hauskaa kykkiä yhessä paikkaa pelistä toiseen, dominationissa varsinki ja tiimikaverit tykkää :) "plussalle on pakko päästä, vaikka olis ihan ***** tylsä pelata." No tapansa kullakin.. Kyllä mullaki k/d-ratiot on plussalla, vaikken kämpikkään huoneessa claymoren takana.
 
Vastaus: Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

eli pitäis kämppiä että kelpaa. on nää jutut ristiriidassa :)

Ristiriidassa ovat myös ihmiset, jotka sekoittavat camppimispelityylin sniputtamiseen. Jos joku tähtää sniperilla puskasta ja ottaa musta tapon niin viimeinen asia joka silloin mieleen tulee on että se on campperi. Jos search & destroyssa hyökkäysvuorolla sniper makaa oman respan takana pommi kainalossa ensimmäinen asia joka tulee mieleen on; vtun campperi. It's all about the situation.

Sehän se varmasti onki oikein hauskaa kykkiä yhessä paikkaa pelistä toiseen, dominationissa varsinki ja tiimikaverit tykkää :) "plussalle on pakko päästä, vaikka olis ihan ***** tylsä pelata." No tapansa kullakin.. Kyllä mullaki k/d-ratiot on plussalla, vaikken kämpikkään huoneessa claymoren takana.

Kyllä snipertuki voi olla hyväkin asia esim dominationissa. Mä en edes tiedä mistä koko ration näkee kun ei kiinnosta...
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ristiriidassa ovat myös ihmiset, jotka sekoittavat camppimispelityylin sniputtamiseen. Jos joku tähtää sniperilla puskasta ja ottaa musta tapon niin viimeinen asia joka silloin mieleen tulee on että se on campperi. Jos search & destroyssa hyökkäysvuorolla sniper makaa oman respan takana pommi kainalossa ensimmäinen asia joka tulee mieleen on; vtun campperi. It's all about the situation.



Kyllä snipertuki voi olla hyväkin asia esim dominationissa. Mä en edes tiedä mistä koko ration näkee kun ei kiinnosta...

itsehän kommentoin tohon puskassa smgeen ja vaimentimen kanssa makaamiseen. makoilu nyt huvittaa aina fps peleissä. siellä sitä ollaan niin taktista ja "real life" että! codissa makoilijakin voi kyllä menestyy tosin. bäfässä, joka on oma ykköspeli, ei peli suosi makoilijaa

edit
ei ollukkaan smg mut sitäkin porukkaa on. ja jos joku vahtii objektivea niin en mä sitä kämppimisenä kato. mut em. puskamakoilu pelistä toiseen kuulostaa super hauskalta pelityyliltä kyllä!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kyllä mä olen kummasti onnistunut yleensä olemaan plussalla MW 2:skin vaikka olen ollutkin hardscopettamassa yhdessä ja ainoassa huoneessa koko matsin.Claymore katsomaan selkää ja kunnon secondary ase mukaan niin onnistuu. Kokeiltu viimeksi vielä muutama viikko sitten MW 2:ssa. Että sontapuheet voit pitää vaan noissa omissa jutuissasi. siitä ei pääse yli, että Snipat on täysin rikki näissä Cod peleissä.
Battlefield olisi varmaan oikee peli sulle, jos kerran haluat realistiset sniput... Ite tykkään CoDien snipuista ja välillä hardscopeen ja välillä QS:ään. Ihan varmasti ärsyttävämpi kuolla jollekin tyypille, joka kämppii jossain suojassa ja tappaa sinut joka kerta, kuin jollee "QS Jonnelle", jonka pystyt paljon helpommin tappamaan. QS on varmasti yleisempää, kuin hardaus, mutta mieti jos kaikki pelit olisi täynnä hardaajii? Varmaan pistäisi viel enemmän v*tuttaa, ku kuolet niille ja et saa tapettuu sun smg:llä. Mut jokainen voi pelata miten haluaa, mutta turha noista snipuista ja varsinkaan QS:stä alkaa valittaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Mitä nuo mappipackit on yleensä maksaneet pleikkarille? Tää on eka codi jonka hankin pleikkarille ja myös eka codi johon voisin ajatella ostavani noita mappeja, joten mietin, että onko tuon season pass:in ostaminen niin kannattavaa? MW3:sen packit näytti maksavan sen 14,95 joten kannattaako tuon vajaan 9euron säästön takia kerralla ostaa kaikki? (jos siis ne maksavat tuon verran myös tähän kun ne tulevat)
 
Ylös Bottom