Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 2

Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ok. Ymmärsin että kahteen eri telkkuun ilman puolikasta ruutua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

onko kukaan kokeillut tuota fresh startia tuolta awardeista? nolaantuukohsan tuo prestige merkkikin samalla? ja kaikki camotki vissiin lähtee?tuohan on ihan hanurista kun kaikki tehtävät säilyvät prestigestä toiseen...kun pari kertaa on pelannut prestiget läpi niin sen jälkeen ei ole enää mitään tehtävi' paljon jäljellä :O ennen oli makeeta kun ne nollautui joka kierrokselle
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

onko kukaan kokeillut tuota fresh startia tuolta awardeista? nolaantuukohsan tuo prestige merkkikin samalla? ja kaikki camotki vissiin lähtee?

Kaikki menee. Sama kuin aloittaisi pelaamaan uudella käyttäjällä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

on kyllä todella perseestä!.....ei parin prestigen päästä ei sitte saakkaan XP:tä mistään muualta ku scoreista ja matchbonuksista, ku kaikki chalenget on suoritettu jos ei ne tosiaan nollaudu ikinä :O
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

on kyllä todella perseestä!.....ei parin prestigen päästä ei sitte saakkaan XP:tä mistään muualta ku scoreista ja matchbonuksista, ku kaikki chalenget on suoritettu jos ei ne tosiaan nollaudu ikinä :O

Itse olen 7 prestige ja vielä puuttuu melkoisesti tekemättömiä challengeja.. Ensialkuun voit vaikka ruveta vetämään aseja kultaisiksi , scorestresk challengeja suorittaa , pelimuoto challengeja, attacmentsejä.. Kyllä niitä helvetisi siellä on ..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Itse olen 7 prestige ja vielä puuttuu melkoisesti tekemättömiä challengeja.. Ensialkuun voit vaikka ruveta vetämään aseja kultaisiksi , scorestresk challengeja suorittaa , pelimuoto challengeja, attacmentsejä.. Kyllä niitä helvetisi siellä on ..

Oon samaa mieltä, vaikkakin ite vasta 2 prestige mutta kyllä nuissa taajomista riittää. Ja aiemmissa on aina ollut ärsyttävää kun jos haluaa uudelle prestigelle lähteä niin nuiden keräily on aloitettava alusta. Nyt saa rauhassa keräillä. Niin ja ainakin edellisen päivityksen jälkeen tuli pari challengea lisää että jos tuntuu että loppuu niin eikun trearchille avautuun niin saattaa lisää tulla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Ite vielä tyytyväisenä 55 lvl:llä en oo prestigeä heittänyt vielä. XPR-50 vielä kultaiseksi snipereistä ja muutaman matsin jälkeen kap-40 menee kultaiseksi, niin sitten voisin extra CC:n takia heittää prestigeä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

PuuCeella turhauttavaa kakkaa..... Dedicated Servuja odotellessa.....
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kärsiikö muut PS3 käyttäjät pelin jämähtämisestä tämän pelin yhteydessä? Joka päivä joutuu kerran tekemään pi-pi-piip resetoinnin, kun kuva jäätyy eikä laite reagoi padin komentoihin. Sama homma oli itse asiassa myös uusimassa Mohissa, eli alkaakohan nyt slimmi vetelemään viimesiään...
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Bandicoot: Varsinkin tässä Black Ops 2:n PS3-versiossa on edelleen ihan tunnettuja ja yleisiä jäätymisongelmia, joten en olisi itse konsolin suhteen lainkaan huolissani. Yksi päivitys hieman jo helpotti tilannetta, mutta edelleen ongelmia riittää.
 
Re: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kärsiikö muut PS3 käyttäjät pelin jämähtämisestä tämän pelin yhteydessä? Joka päivä joutuu kerran tekemään pi-pi-piip resetoinnin, kun kuva jäätyy eikä laite reagoi padin komentoihin. Sama homma oli itse asiassa myös uusimassa Mohissa, eli alkaakohan nyt slimmi vetelemään viimesiään...

Kyllä jumitteli varsinki alkuun useasti. Nyt saanu pelailla ilman jäätymistä varmaan viikon verran.
Pari tuntia tulee väännettyä arki iltasin ja vkoloppusin enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Satunnaisia jumahtamisia täälläkin päin PS3:lla. Ja jostain syystä TDM ei tykkää toimia juuri koskaan kunnolla. Aina löytyy enemmän tai vähemmän lagia, satunnaista katkeilua ja yhteys ei ole ikinä vihreällä. KC sen sijaan pelaa aina ongelmitta ja yhteydet ovat hyvät.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Bandicoot: Varsinkin tässä Black Ops 2:n PS3-versiossa on edelleen ihan tunnettuja ja yleisiä jäätymisongelmia, joten en olisi itse konsolin suhteen lainkaan huolissani. Yksi päivitys hieman jo helpotti tilannetta, mutta edelleen ongelmia riittää.

Äääh, väärä ketju, mutta pikakysymys... Onko tavallista että näissä pelin jumitustapauksissa kone uudelleenkäynnistyessään käy tiedostojärjestelmän tutkintaan joka kestää 5-10min ja sen jälkeen aina toiminut vaikka varoittelee että voi kestää hyvinkin pitkään, oma myllyni ei siis ainakaan siedä tuota pelin sillontällön tulevaa tilttausta vaan tekee noita tarkistuksia sitten aina. Empä ole tuota sen enempää murehtinut kun kerta lähtee sitten toimimaan, mutta ajattelin vaan että pitäisikö peruspessimistinä olla huolestunut? Kiitos!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kärsiikö muut PS3 käyttäjät pelin jämähtämisestä tämän pelin yhteydessä? Joka päivä joutuu kerran tekemään pi-pi-piip resetoinnin, kun kuva jäätyy eikä laite reagoi padin komentoihin. Sama homma oli itse asiassa myös uusimassa Mohissa, eli alkaakohan nyt slimmi vetelemään viimesiään...

Itelläkin jäätyilee, noin pari kertaa päivän aikana silleen, että joutuu tekemään ton "pi-pi-piip -resetoinnin".
Ja myöskin jäätyilee ruutu pariksi sekunniksi kerrallaan.
 
Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

kalakanto: Normaalia on, ei syytä huoleen. Tietysti siinä on aina se vaara, että jollain kerralla tiedostojärjestelmä sekoaa kunnolla. Siksipä pysyisin erossa pelistä, joka aiheuttaa päivittäin tuollaisia ongelmia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Rakastan tuota Black Ops I:sen Combat Trainingia. Tässähän on Combat Training myös mukana, mutta mistään ei tunnu löytyvän tietoa, että voiko taas suorittaa challengeja? Voiko Combat Trainingissa prestigoida?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Kenelläkään muulla ongelmia moninpelin suhteen? Itellä ei toimi vaikka mitä kevätjuhlaliikkeitä tekisi:mad: Valittaa vaan ettei servereitä löydy tms...
Alustana siis ps3..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Rakastan tuota Black Ops I:sen Combat Trainingia. Tässähän on Combat Training myös mukana, mutta mistään ei tunnu löytyvän tietoa, että voiko taas suorittaa challengeja? Voiko Combat Trainingissa prestigoida?

Voi pelata vain levelille 11 asti...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Nuketown zombieskin näytti olevan ladattavissa ainakin season passin omistaville ja toimiikin tällä kertaa :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops 2 [PS3/X360]

Toimiiko jollain eliten puhelinsovellus? Näyttää että en ole pelannut yhtään peliä opsia!! ***** kun on töissä ja pelko perseessä että kaikki on nollaantunut..
 
Ylös Bottom