Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops 4

Yksinpelit on erikseen, menkää pelaaman niitä.

Trendi on vaan sen suuntainen, että ainakin räiskinnän osalta sitä yksinpelattavaa on vuosi vuodelta yhä vähemmän.

Esim. Battlefrontit jäivät lyhyttä EA Access -kokeilua lukuunottamatta pelaamatta/ostamatta, koska DICE ei vaivautunut tekemään yksinpeliä. Olivatko ne mielestäni karsittuja versioita? Kyllä.

Pelintekijäthän perustelevat yksinpelin poisjättämistä usein sillä, että he voivat keskittyä täysillä moninpelin kehittämiseen. Silloinhan sen pitäisi olla ihan briljantti kokemus. Oliko näin esim. Battlefronteissa? Ei todellakaan.

Mulla on lähivuosilta takana useita tuhansia pelitunteja erilaisia moninpelejä, mutta aina ei huvita pelata muiden kanssa, välillä ei edes pysty.

Tarinallisuus peleissä kärsii koko ajan suuremmasta inflaatiosta ja jengi vaan kiljuu onnesta jonkun muiden ideoilla viritetyn battle royal -pelimuodon takia. :(
 
Esim. Battlefrontit jäivät lyhyttä EA Access -kokeilua lukuunottamatta pelaamatta/ostamatta, koska DICE ei vaivautunut tekemään yksinpeliä. Olivatko ne mielestäni karsittuja versioita? Kyllä.

Kakkosessa on ainakin ihan hyvä ja jopa mielenkiintoinen yksinpelikampanja, johon tuli myös jatkoa ihan ilmaiseksi. Ei mikään uraa uurtava suoritus toki, mutta itse ainakin tykkäsin ja viihdyin sen parissa, vaikka olenkin mielestäni aika kovan luokan Star Wars-fani. Ei mikään huono suoritus EA:lta se kampanja ja sen jatko.
 
Oliskohan mahdollista että nyt myydään bundlena sitten sitä modern warfare 2 ja tätä Blops IIII, toisessa on se yksinpelikamppis ja toinen pelkkä moninpeli? :confused::)
 
Oliskohan mahdollista että nyt myydään bundlena sitten sitä modern warfare 2 ja tätä Blops IIII, toisessa on se yksinpelikamppis ja toinen pelkkä moninpeli? :confused::)

En usko kun mw2 on infinite warsin peli, ehkä sit just joku bops2? voisi olla mahollista.
 
En usko kun mw2 on infinite warsin peli, ehkä sit just joku bops2? voisi olla mahollista.
Ajattelin vaan että kun se on tulossa ja ILMAN moninpeliä. Lieventäisi ostajakunnan tuskaa yksinpelin poisjättämisestä, mitä täälläkin on saanut lukea. Activisionhan nuo julkaisee joten kai päätökset tehdään riippumatta kenen tekemä peli on...?
 
Joo kyllä bops1 olisi kova, varmaa MW1 jälkeen paras mulle. Ei se kyllä haittais vaikka mw2 olisi mukana.
 
  • Jungle - Black Ops
  • Slums - Black Ops 2
  • Summit - Black Ops
  • Firing Range - Black Ops
  • Nuketown - which has been included in all of the Black Ops games so far
Karttoja vanhoista peleistä jotka on tulossa, nuketown vähän myöhemmin muut julkaisussa. Jungle ja Summit ovat kyllä yksiä COD historian parhaita karttoja, muutkin ovat loistavia.
 
Näillä näkymin olen viikon päästä lauantaina Ruotsin Dreamhackissa testaamassa pelin PC-versiota ja haastattelemassa tekijöitä. Laittakaahan asiallisia kysymyksiä tänne jos haluatte jotain tietää.
 
Näillä näkymin olen viikon päästä lauantaina Ruotsin Dreamhackissa testaamassa pelin PC-versiota ja haastattelemassa tekijöitä. Laittakaahan asiallisia kysymyksiä tänne jos haluatte jotain tietää.

Kuinka monta pelaajaa Blackoutissa erän alussa? Ongi tästä kaikki mahdollinen tieto, huhut ja toiveunet.
 
Nappasin tuossa alennuksesta WW2:n ja pelin saavutuksia tsekkaillessa pisti silmään aika erikoinen juttu. Eli tässä pieni fakta kaikille niille, jotka jaksavat jankuttaa, että "CoDia ei osteta yksinpelin vuoksi".

WW2 on nyt jo kahdeksan kuukautta vanha ja mutta silti saavutus, jonka avaamiseen tarvitaan vaivaiset 10 moninpelitappoa, ei ole avautunut kuin hieman yli 60 prosentilla kaikista Xboxin pelaajista.

10 tappoa pitäisi onnistua kohtuullisen heikoltakin pelaajalta parissa-kolmessa matsissa. Eli 40% ei ole koskenutkaan moninpeliin ja sitten siihen päälle ne ihmeelliset olennot, jotka pelaavat sekä yksin että muiden kanssa.

Tästähän voisi tehdä niinkin rohkean johtopäätöksen, että CoDien yksinpeliä pelataan enemmän kuin moninpeliä... :eek:
 
Minä ainakin tykkään yksinpeleistä, kun ei tarvitse olla kovin hyvä siinä. Jos pitää moninpelissä pienenkin tauon, niin kaikki on sata kertaa parempia kuin minä - ja sama kaava jos moninpelin pelailun aloittaa vasta kun yksinpeli on läpi. Tämän takia Battlefield V kiinnostaa enemmän, mutta seuraan tätäkin innollani - erityisesti COD:in omaa versiota battle royale -pelimuodolle.
 
Tästähän voisi tehdä niinkin rohkean johtopäätöksen, että CoDien yksinpeliä pelataan enemmän kuin moninpeliä... :eek:

Vielä vähän tarkennusta tähän: huomasin myös, että WW2:n yksinpelin ensimmäisen, aika lyhyen tehtävän oli pelannut läpi hieman yli puolet kaikista pelin käynnistäneistä. Tietysti on ihan eri juttu, kuinka moni jaksaa pelata (yleensäkään peleissä) kampanjat loppuun.
 
Se on vaan Karu totuus että ei codeja yksinpelin takia ostella ja se näkyy nyt. Ei jaksa rapulassa alkaa kauheena nettiä selaamaan ku ostohousut alkaa menemään jalkaan mutta oliko tästä tulossa julkista betaa jossakin välissä?
 
Ainahan näissä tulee beta, saavat vähän lisää myyntiä ja hypeä. Demohan se on tosin, peli on tuossa vaiheessa aika lailla taputeltu, korjaavat loput sitten julkaisun jälkeen. Pitää sitä ilmaista betaa kokeilla varmaan, mutta ei pahemmin ole odotuksia tämän vuoden painokselle. Ja tuo DLC-pelleily ei siinä auta.
 
Onko missään ollut puhetta siitä, että saako Playstation-pelaajat DLC:t taas kuukauden etuajassa? Se olisi kyllä aika kova isku Xbox/PC -pelaajille, kun kuitenkin kyse on pelkästä verkkopelistä.
 
Ylös Bottom