Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

No mitä tolla m1 oon pelannu coree nii pahimmillaan on ottanut sen 4-5 hittiä äijä eikä ole tippunut. Lukee joo että 2 laukausta ja vainaa, mutta näin se ei läheskään aina mene. Ja sen verran paljon näitä pelannu etten ihan lämpimikseni länkytä.
 
Onko syy "minusta tuntuu, ettei nuilla tarvi edes tähdätä" hyvä syy nerffata niitä? Kuten täälläki jo mainittu, sniput ois täysin turhia tässä pelissä jos sulla ei olis ikinä mahdollisuutta voittaa lähitaistelua. Näissä kentissä snipu on jo valmiiksi altavastaaja smg:tä ja rynkkyjä vastaan. Paremman KD-ration saa juoksemalla ympäri kenttää ppsh:n kans ja roiskimalla lonkalta.
Niin, johtuisikohan siitä että niillä snipuilla ei ole tarkoitus mennä edes sinne lähitaisteluun. Monessa mapissa on kyllä suoria laakeita mitkä sopii erinomaisesti perinteiseen sniputukseen. Snipun kuuluu olla joka kerta altavastaaja kun tulee lähitaistelussa smg tai rynkky vastaan. Koska jos sä näet kaverin mapin toiseen päähän ja sulla on snipu niin silloin kaveri on altavastaaja. Näissä peleissä ei turhaan ole eri luokkia, niillä on tarkoitus pelata eri tavalla. Ikävä vaan codi on mennyt siihen että kaikilla voi ampua lähelle kauas eteen ja taakse huolimatta siitä mikä luokka on käytössä...

Edelleenkään sniput ei dominoi tässä pelissä
Silloin tällöin häviän lähitaistelu 1v1:sen snipulle, mutta koska pelaan S&D-pelimuotoa, jokainen kerta on mulle liikaa. Jos lyön pääni esiin esimerkiksi USS texasin jommalla kummalla laidalla ja tulee toisesta päästä nappi otsaan, en valita. Pelasin silloin itse tyhmästi koska tottakai se snipu on siellä. Sitäpaitsi kun se quickscope heilahtaa niin siinä ei todellakaan mikään ristikko tule edes näkyviin :D

Pelaat siis itse quickscopettamalla?

No mitä tolla m1 oon pelannu coree nii pahimmillaan on ottanut sen 4-5 hittiä äijä eikä ole tippunut. Lukee joo että 2 laukausta ja vainaa, mutta näin se ei läheskään aina mene. Ja sen verran paljon näitä pelannu etten ihan lämpimikseni länkytä.
Juu, eiköhän täällä ole monellakin kokemusta tämän pelin aseista. Itse pelaan paljon Garandilla, ja ehkä 1-2 kertaa päivän aikana joutuu ampumaan 3 laakia, silloin kun menee toiseen päähän mappia tai jonkun objektin läpi. Muuten pudottaa joka kerta kahdella.
 
En oo mikään mestari sniputtaja täs pelissä, mutta sillon tällön sillä leikin ja itselle on ainakin tullu usemman kerran sellasia fiiliksiä et olisin ampunut quickscopettamalla ohitse ja kaveri on silti kaatunut. Tietysti vaikea sitä on varmaks sanoa, kun tilanne tulee nopeasti enkä niitä jaksa jälkikäteen tarkastella. Toki servulla voi olla ollut lagia yms, koska sellasia servuja tossa tyyliin viikko sit tuli vastaan todella usein. Olen myös sitä mieltä, että quickscopetus on tällä hetkellä liian helppoa ja sen takia hyvissä käsissä sniputtajalla ei juuri ole heikkouksia.
 
En oo mikään mestari sniputtaja täs pelissä, mutta sillon tällön sillä leikin ja itselle on ainakin tullu usemman kerran sellasia fiiliksiä et olisin ampunut quickscopettamalla ohitse ja kaveri on silti kaatunut. Tietysti vaikea sitä on varmaks sanoa, kun tilanne tulee nopeasti enkä niitä jaksa jälkikäteen tarkastella. Toki servulla voi olla ollut lagia yms, koska sellasia servuja tossa tyyliin viikko sit tuli vastaan todella usein. Olen myös sitä mieltä, että quickscopetus on tällä hetkellä liian helppoa ja sen takia hyvissä käsissä sniputtajalla ei juuri ole heikkouksia.

Juurikin näin. Snipulla kuuluukin hävitä lähitaistelut ja quikscope osuu liian usein. Siinä ei tosiaan ole ristikko näkyvissä ollenkaan, kun jo kolahtaa.

AeNVee tuossa kävikin jo varsin hyvin läpi mistä tässä on kysymys.
 
Niin, johtuisikohan siitä että niillä snipuilla ei ole tarkoitus mennä edes sinne lähitaisteluun. Monessa mapissa on kyllä suoria laakeita mitkä sopii erinomaisesti perinteiseen sniputukseen. Snipun kuuluu olla joka kerta altavastaaja kun tulee lähitaistelussa smg tai rynkky vastaan. Koska jos sä näet kaverin mapin toiseen päähän ja sulla on snipu niin silloin kaveri on altavastaaja. Näissä peleissä ei turhaan ole eri luokkia, niillä on tarkoitus pelata eri tavalla. Ikävä vaan codi on mennyt siihen että kaikilla voi ampua lähelle kauas eteen ja taakse huolimatta siitä mikä luokka on käytössä...


Silloin tällöin häviän lähitaistelu 1v1:sen snipulle, mutta koska pelaan S&D-pelimuotoa, jokainen kerta on mulle liikaa. Jos lyön pääni esiin esimerkiksi USS texasin jommalla kummalla laidalla ja tulee toisesta päästä nappi otsaan, en valita. Pelasin silloin itse tyhmästi koska tottakai se snipu on siellä. Sitäpaitsi kun se quickscope heilahtaa niin siinä ei todellakaan mikään ristikko tule edes näkyviin :D

Pelaat siis itse quickscopettamalla?

Ei varmaan kuulukkaan mennä sinne lähitaisteluun, eikä se ole edes järkevää, mutta lähitaistelu tuodaan kyllä sulle riippumatta siitä haluatko sitä vai et. Monessa mapissa? USS texas ja Gustav Cannon, jotka on mappeina surkeita.

Joo, snipun kuuluu olla altavastaaja lähitaistelussa, jota se JO ON, joten miksi sitä pitää nerffata lisää? siksi koska porukoilla ei kestä hermo hävitä yhtä kymmenestä 1vs1-tilanteesta snipua vastaan?

Eli häviät snipulle SILLOIN TÄLLÖIN 1vs1 tilanteen, voitat suurimman osan? Ja snipuja pitäis nerffata vielä. Ok. Ja se ristikko todellakin tulee näkyviin :D
Edelleenkin ne killcamit bugittaa, on jo bugittaneet viimiset 10 vuotta. Ne ei ole 100% toisinto siitä mitä se sinut tappanut pelaaja näki omalla ruudullansa.

En mee mihinkään peliin quickscopettamaan, vaan yritän pelata sitä objektiivia ja saada myös tappoja. Silloin kun on aikaa pitempään tähdätä, tottakai sen myös teen. Mutta jos pupujussi hyppää naamalle, tottakai yritän mahdollisimman nopeasti tähdätä ja osua. Oishan se nyt tyhmää käyttää asetta hitaammin kuin mitä sitä voi käyttää ja kun olen joka kerta altavastaaja niissä lähitaistelutilanteissa. Suurimman osan lähitaistelutilanteista häviän ja KD:kin on alle 1, mutta se on ihan ok. Se, että snipuista tehtäis vielä hankalampia käyttää, on vaan naurettavaa.
 
Nyt on kyllä ajan kultaamat muistot. MW:tä viimeiset kuukaudet pelanneena täytyy kyllä muistuttaa, että lähestulkoon joka ikinen kenttä oli isompi ja paremmin suunniteltu kuin yksikään tämän pelin mappi. Ainoastaan vertailukelpoisia mappeja on Vacant ja Wetwork putkimaiselta suunnittelultaan.

MW:ssä on kyllä myös yksi pienimmistä ja huonoimmista mapeista koskaan eli Shipment, jossa taisteltiin konttien seassa.
 
MW:ssä on kyllä myös yksi pienimmistä ja huonoimmista mapeista koskaan eli Shipment, jossa taisteltiin konttien seassa.

Vähän offtopic, mutta itse pidin todella paljon Shipmentistä! :D Se oli loistava kenttä, kun halusi pelata 1vs1 ja muutenkin se oli ainut kenttä silloin missä sain tappoja paljon. Ymmärrän kyllä ettei moni pitänyt siitä, mutta se oli just mun tyylinen kenttä.
 
MW:ssä on kyllä myös yksi pienimmistä ja huonoimmista mapeista koskaan eli Shipment, jossa taisteltiin konttien seassa.

Konteissa meinas olla ruuhkaa kun joku sai airstriken tai kopterin :D
 
Taas tuntuu häviävän kaikki 1vs1 tilanteet. Miten voikin heitellä näin paljon.

Joo ja sitte vielä kun joka toinen ukko hyppii niin vitusti. Edes dropshot ei ärsytä noin paljon tai snipujonnet. Onko muut huomannu että kun heittää nadea tms se lähtee skidisti viiveellä. Pistää vaan miettii että mites ne kudit lähtee sieltä piipusta...

Ja mistä tässä tietää onko p2p vai dedi -servulla?
 
Toimi paremmin silloin kun oli dedit pois päältä ja koko ajan p2p. EiväT vaan osaa/viitsi tehdä kunnon netcodea eikä servereitä.
 
Ei varmaan kuulukkaan mennä sinne lähitaisteluun, eikä se ole edes järkevää, mutta lähitaistelu tuodaan kyllä sulle riippumatta siitä haluatko sitä vai et. Monessa mapissa? USS texas ja Gustav Cannon, jotka on mappeina surkeita.

Joo, snipun kuuluu olla altavastaaja lähitaistelussa, jota se JO ON, joten miksi sitä pitää nerffata lisää? siksi koska porukoilla ei kestä hermo hävitä yhtä kymmenestä 1vs1-tilanteesta snipua vastaan?

Eli häviät snipulle SILLOIN TÄLLÖIN 1vs1 tilanteen, voitat suurimman osan? Ja snipuja pitäis nerffata vielä. Ok. Ja se ristikko todellakin tulee näkyviin :D
Edelleenkin ne killcamit bugittaa, on jo bugittaneet viimiset 10 vuotta. Ne ei ole 100% toisinto siitä mitä se sinut tappanut pelaaja näki omalla ruudullansa.

En mee mihinkään peliin quickscopettamaan, vaan yritän pelata sitä objektiivia ja saada myös tappoja. Silloin kun on aikaa pitempään tähdätä, tottakai sen myös teen. Mutta jos pupujussi hyppää naamalle, tottakai yritän mahdollisimman nopeasti tähdätä ja osua. Oishan se nyt tyhmää käyttää asetta hitaammin kuin mitä sitä voi käyttää ja kun olen joka kerta altavastaaja niissä lähitaistelutilanteissa. Suurimman osan lähitaistelutilanteista häviän ja KD:kin on alle 1, mutta se on ihan ok. Se, että snipuista tehtäis vielä hankalampia käyttää, on vaan naurettavaa.
Toivon että quickscope poistetaan, muuten ei tarvi nerffata.
 
Alkaa kyllä itseänikin nuo quickscopettajat pännimään. Pyssy on vielä lonkalla ja osoittaa maahan, silti hyvin osuu .
 
Kiitokset OMI3Rille päivän nauruista :D.

Tarinasta on sanottava, että onhan se hemmetin hyvä. Kuusi chapteria tuli tahkottua ja ei ole yhtään tietoa, miten pitkälle pääsin. Sopivasti haastetta regularilla ja muutamia pullonkauloja, joissa joutui hieman miettimään omaa taistelutyyliään. Striimissä muuten jatketaan maanantaina klo 19 samasta kohdasta, vink vink ;). Välivideot ja skeidan jauhanta olivat chaptereiden välillä turhan pitkiä, mutta pitää vain asennoitua katsomaan ne kuin elokuvan höysteenä ja odottaa taas sitä mahtavan toiminnan käynnistymistä. Ns. Heroic eventit (jos muistan oikein) ovat mukava lisä taistelukentällä ja koko pelistä huokuu tietynlainen elokuvamaisuus ja autenttisuus, kun äänet kuuluvat hienosti kuulokkeiden kautta ja eläytyy tilanteeseen sopivalla jännityksellä.
 
Jos kerta gustav cannon on oikeesti niin huono mäppi niin miksi ihmeessä jengi äänestää sitä joka kerta?
 
Mulla on toi digoversio xboxille tästä niin nykyään joka ikinen kerta ku käynnistän pelin ja koitan joinata peliin tää heittää pihalle ja joutuu uudestaan alottaan. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
 
Mulla on toi digoversio xboxille tästä niin nykyään joka ikinen kerta ku käynnistän pelin ja koitan joinata peliin tää heittää pihalle ja joutuu uudestaan alottaan. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?

Tämä on pelkkä heittoarvaus, mutta kauan sitten itselläni oli kaikissa EA:n verkkopeleissä vastaava ongelma. Syyksi ilmeni lopulta modeemini, jonka olin saanut yhteyden noustua 100/10 megan nopeuteen - siihen piti olla aivan erilainen modeemi. Muutin yhteyden täysin siltaavaksi ja viimein pääsin ongelmasta eroon. Itse asiassa sain operaattoriltani pienen tiedoston, joka konfiguroi modeemini vaadittuun tilaan, kun en osannut sitä itse tehdä.

Myöhemmin, kun ostin samalta operaattorilta erään palvelun ja se vaati tietynlaisen modeemin, niin sama ongelma alkoi taas. Yksi portti modeemistani konfiguroitiin sitten puhelimen välityksellä vastaavaan tilaan ja ongelma katosi taas.

Mielenkiintoisinta olikin, että ongelma esiintyi vain EA:n peleissä. Ja tämä siis Pleikkarilla.
 
Ylös Bottom