Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 alottelijoiden ryhmä

Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Timppa78 sanoi:
Sitä mäkin pelaan/pelaisin eniten, mutta ku tuntuu ettei siihen löydy kunnolla peliseuraa :(

Ilmottaudun myös team deathmatchin kannattajaksi :cool: Sabotage tai HG myös listalla. S&D tullut kokeiltua, vaikuttaa ihan hauskalta. Nappi omaan otsaan ja se on siinä se kierros :D

Vois yrittää tulla mukaan jälleen. Majailen myös nykyään pelien yhteydessä quakenetin #cod4.ps3fin-kanavalla, saapa infoa laitettua porukoille.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Äh, tänään ei pääse mukaan:( Mutta huomenna taas pelailemassa päivällä, jos vain krapulalta kykenee...Ja paras pelimuoto team deathmatch, ainakin alkulämmittelyjen ajan.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Terve kaikille!

Lisätkää: fatality83 niin pääsen peleihin mukaan...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

dexium:n voi kanssa lisätä. Olen erittäin helppoa riistaa :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Matibush sanoi:
Iltaa kaikille!

Oon vasta pari hassua kertaa tätä peliä tahkonne ja tulisin mielelläni mukaan välillä suomalaistenkin kanssa pelailemaan...

Nick on sama kuin käyttäjänimi.

Onko muilla ollut vaikeuksia joinata yleisiin peleihin? En meinaa välillä millään päästä minkäänlaisiin peleihin mukaan. Oliskohan jotain palomuurin tai langattoman asetuksien kanssa vialla... Jos joku fiksumpi tietäis.

Jep välillä tuntuu olevan vaikea liittyä johonkin peliin, testaa sun netti yhteys konsolilla. Itselläni on yleensä aluksi ongelmia langattoman kanssa, mut sit kun pääsee sisään, niin alkaa homma luistaa.
Nickname on petekki
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Oli ihan jees mättöä 12 hengen porukalla:cool: Tä viikol saa mikin niin jospa taktiikkatouhuihin saa uutta tuulta. Mukava siel on välil sniputtaa m16 acog,tehokkainen full metal jacketteineen:D Ja laitella claymooreja;)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Vieläkö tällä porukalla saatais esim. tänään pelit käyntiin?
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Lepi sanoi:
Vieläkö tällä porukalla saatais esim. tänään pelit käyntiin?
No pistä mulle kaverikustu, ni mä tuun ainaki pelaamaan jossain vaiheessa ittepäisyyspäivää ;)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Timppa78 sanoi:
No pistä mulle kaverikustu, ni mä tuun ainaki pelaamaan jossain vaiheessa ittepäisyyspäivää ;)
Sulla ilmottaa että kaverikiintiö täysi.
Minkä hlvtn takii ne on rajannut tuota lukumäärää :mad: . Ei luulis vievän paljoa tilaa kovolta, vaikka laittais 100+ kaverien lukumääräks.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Prklele en päässyt dagothin matsiin ei sit millään..Invit ei toimi.Noh nyt kotiteollisuuden keikalle..
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

ReQ-77 sanoi:
Sulla ilmottaa että kaverikiintiö täysi.
Minkä hlvtn takii ne on rajannut tuota lukumäärää :mad: . Ei luulis vievän paljoa tilaa kovolta, vaikka laittais 100+ kaverien lukumääräks.
Niimpa, sais kyllä olla hieman enemmän tilaa kavereille...
Juu ny mää annoin lopputilin joillekkin...ketkä, no joo, siis lisäsin teikäläisen :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Timppa78 sanoi:
Niimpa, sais kyllä olla hieman enemmän tilaa kavereille...
Juu ny mää annoin lopputilin joillekkin...ketkä, no joo, siis lisäsin teikäläisen :)
Ok.
Töiden jälkeen kaupasta juomaa, ja sitten kotia juurruttamaan perse sohvaan :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Mulla sama homma (en päässyt liittymään Ramsen kutsuihin)...vaikka olin aulassa ja vastasin heti kutsuun. No jospa tänään toimii...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Yritän taas päästä pitkästä aikaa mukaan pelaileen tänä vkloppuna.En oo viikkoon päässy pelaileen, joten ne vähäisetkin taidot on ruosteessa:)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

ppu sanoi:
Mulla sama homma (en päässyt liittymään Ramsen kutsuihin)...vaikka olin aulassa ja vastasin heti kutsuun. No jospa tänään toimii...
Ai ne tuli kuitenki perille. Tänään uudestaan paremmalla onnella. Varmaan tuossa 17 eteenpäin kerkeän pelaileen.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Hotel "wan tuu" tulee illalla linjoille..Tosiaan eilen ei joininut yhtään vaikka useampaan kertaan tuli. Sellainen muuten tuli mieleen,et toimiiko pisteytyshommat ollenkaan privaservuilla? Klaaniinkin olisi mukava liittyä.Mutta lienen liian vanha jo psfään..:rolleyes:
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Oliskos kukaan tänään 20:00 eteenpäin pelikunnossa? :rolleyes: Alotan itse pelit silloin viimeistään niin laitellaan kutsuja taas puolin ja toisin..
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Shimmys sanoi:
Oliskos kukaan tänään 20:00 eteenpäin pelikunnossa? :rolleyes: Alotan itse pelit silloin viimeistään niin laitellaan kutsuja taas puolin ja toisin..
no mä oon luultavasti vasta ysistä eteenpäin sotatantereella, mut pistäs mulle kaverikutsu, ni lisään kun avaan koneen... toivottavasti siellä on tilaa kavereille, kun on nii pirun pien kaverilista perkele!
 
Ylös Bottom