Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 alottelijoiden ryhmä

Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Juu, siis oisin mäkin todellakin tullu, mutta kun nukahin tohon soffalle jo puol kaheksan...
No, otettaiskos tänää kaheksan aikaan uuestaa, jos vaikka oisin hereillä :D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Jep, moro vaan kaikille.
Mut vois lisätä listaan jos vaan huolitte. Vuorotöissä ku oon ni koitan päässä pelaileen kämppärempan alla niin paljon ku suinkin vaan kerkeen.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Alussa yritin juoksennella pihalla, ja aina tuli luotia otsaan. Pakko kämpätä välissä, että motivaatio säilyy:) Hyvät pelit oli...harmi vain, että osalla oli edelleenkin ongelmia peliin liitttymisessä.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Joo, mulla ainaki oli ongelmia. :( Yritin niin nopeesti hyväksyy inviten ku mahollista, nii kaatu peli tai jotain ihmeellistä tapahtu vähän väliä. :D Nojoo tänään illalla sitten uuestaan, laittakaa sitä invitee vaan jos näätte mut pelaamassa? :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

simma sanoi:
Toisella tiimillä oli teemana puukotus :) Enpä ole missään pelissä saanut turpiin niin monesti puukotuksella, foeprkl kerpele :D

kyllähän sitä pitää kokeilla onko mora hyvässä terässä aina vaan kuin on mahdollista :D mutta omalle kohdalle sattuessa ärräpäät alkavat kyllä helposti vallata sanaston...

hyvää rymistelyä kyllä oli eilen, aloitteliapuuhiksi ei enään monen osalta sanoa kun levelit alkaa olemaan 40 paremmalla puollla, tosin alkaa se itsellänikin olemaan lähellä 30. joku noista talonvaltaajistaa/kyykkiöistä himan kuittaili, mutta aika pientä se oli verrattuna moniin muihin otteluihin, raivostuttavia väkeä jotka miinoittavat lähiympäristönsä ja makaavat jossain mustassa nurkassa kyttäillen. Jossain vaiheessa yhteyteni meni poikki ja sen jälkeen en sitten enää päässytkäät peleihin connectaamaan vaikka kutsuja tuli, buuu!
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Oli kivaa juu. En vaan pysyny linjoilla yhtä peliä pidempää vaan lensin aina pihalle enkä meinannu päästä mukaan sen jälkeen millään:( En tiedä oliko muilla samaa ongelmaa. On kyllä tosi hyvä kun saa noinkin paljon suomalaisia samaan matsiin kuin eilen oli. Jos tänään toimisi vähän paremmin:rolleyes:
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Menihän tuo juu ihan kivasti. Pekka perkeles vain kummitteli joka paikas :) Katsoa jos jaksaisi kans iltasella koneelle itsensä tunkea. Ainakin joksikin aikaa. Vaikka minä nyt aina sielä viimeisenä olenkin niin väliäkö sillä. Pää-asia että on kivaa ja porukka viihtyy :D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

dahol sanoi:
Vaikka minä nyt aina sielä viimeisenä olenkin niin väliäkö sillä. Pää-asia että on kivaa ja porukka viihtyy :D

Sepä se.

Periaattessa jokainen tässä oppii uutta ja nousee tasoja ym. Itse olen vielä tasolla about 25 ja välistä olen listan alkupäässä mutta enemmän keskivaiheilla majailen, riippuu mitä teen (varmistukset, tiimityöskentely, lonely wolf).

Tänään voisin yrittää tulla illaksi speelaamaan sen pari tuntia. Tässä päivän aikana pelaillut jo jonkin verran, tasoa nostattamassa ja testaten uusia moodeja/taktiikoita (ei kämppäys :D )
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Moroo..Hotel12 tulee iltasella joskus 22 maissa linjoille..Pientä kämppäilyä ja rynnimistä;)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

simma sanoi:
Porukka hajallaan tai invit ei mene osalle perille :(
Ottaen huomioon, että kun pistää jollekkin inviten, hän voi olla jo pelaamassa ja saa inviten vasta kun oma peli on hänellä ohi, silloin iskeytyy näyttöön se lähetetty kutsu, silloin siihen on myöhäistä vastata... Kun kesken olevaan peliin ei voi hypätä...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Voi vastaanotaa invin pelatessaan kun painaa "start". Kesken olevaan peliinkin voi liittyä invillä jos on tilaa :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

simma sanoi:
Voi vastaanotaa invin pelatessaan kun painaa "start". Kesken olevaan peliinkin voi liittyä invillä jos on tilaa :)
Juu, mut tarkotinki sitä inviä joka on lähetetty siinä aulassa, ei kesken peliä :p
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Lisäilkää meikkiskin listoillenne, voin joskus tulla ottamaan kutia otsalohkoon. Tää on eka FPS peli minkä omistan, joten täysin alottelijatasolla ollaan.. Pelaan sen verran mitä vuorotyö ja akka antaa myöden (joka päivä jonku verran, ehkä?). Headsettiä ei ole, haen sitten kun Logitechin Cordless Vantagen saa haettua liikkeestä eli toivottavasti joulukuun alkupuolella.

PSN: PaKe69

Niin ja mieluisimmat moodit olis ehkä TDM ja HQ
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Timppa78 sanoi:
Juu, mut tarkotinki sitä inviä joka on lähetetty siinä aulassa, ei kesken peliä :p

Jep. Jos lähettää aulassa invin tyypille joka on pelissä niin sen invin näkee siinä "start":lla. Itse ainakin tällaisissa tilanteissa pyrin välistä tarkistamaan onko tullut kutsuja, esmes respawnin yhteydessä. Tätä siis tarkoitin :p

No mutta, asiaan. Harmi vain että invisysteemi sukkaa näinkin paljon. ppu_FIN ja shimmys pystyivät toisensa invimään mutta ei saamaan kutsuja muilta :(

E: Jatketaas kun jälleen pystyy. Pitää myöhemmin yrittää paremmalla onnella, huomenna tai silloin kun on innokasta porukkaa jälleen
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Peli on kyllä hyvä, mutta suurin osa "rajallisesta" peliajasta menee invien odotteluun. Toivotaan päivitystä pikaiseen...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

ppu sanoi:
Peli on kyllä hyvä, mutta suurin osa "rajallisesta" peliajasta menee invien odotteluun. Toivotaan päivitystä pikaiseen...

Invi SUX!!! Liittykää klubiin invi sux saatte lippiksen!

No joo mutta oikeasti tänään meni hermot tämänä invin kanssa, porukka kutsui minua koko ajan peliin aina pistin ''yes'' ja sitten alkoi aina valittamaan jotain etten pääse peliin syystä tai toisesta, hermothan siinä meni!
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Titanic sanoi:
Invi SUX!!! Liittykää klubiin invi sux saatte lippiksen!

No joo mutta oikeasti tänään meni hermot tämänä invin kanssa, porukka kutsui minua koko ajan peliin aina pistin ''yes'' ja sitten alkoi aina valittamaan jotain etten pääse peliin syystä tai toisesta, hermothan siinä meni!


Joo tulihan sitä varmaan sulle parikymmentä kertaa inviä laitettua kun ppu_FIN:n kanssa odoteltiin aulassa:p jatkossa jos olis onnea mukana ja toimis.:rolleyes:
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Ite onnistuin eilen kutsumaan frendin peliin, ja pelattiinkin n. 2h samoissa peleissä. Joutu välillä tekemään monta kutsua, välillä se hävis lobbystä, mutta tuli heti takasin uudella kutsulla.
 
Ylös Bottom