Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 alottelijoiden ryhmä

Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Shimmys sanoi:
Tänään kerkiän pelaileen 16:00-20:00. Nähdään taistelukentillä:)

Hieno homma! Invit kun toimisi tänään :cool: Koitan tässä pelailla sillon tällön kunhan ehtii.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Tänään ehtis 20.00-23.00 (ehkä pieniä taukoja välillä), si töihin lähtö. prkl ku haittaa harrastuksia..
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Täällä alkaa aloittelijat olla jo lvl 30 ylöspäin melkeen kaikki. :) Itselläkin (LVL 38 muistaakseni) menee hyvin kun alun lähes 200 miinuspistettä on historiaa ja nyt ollaan 12 tapon päässä plussasta. Sitten ratio plusalla ja tavoite oliskin pitää se yli tuon maagisen rajan.

Pakko vielä ylistää tätä nettipeliä. Parhaat nettimatsit ikinä (minun nettipelikokemuksella) ja eniten itse pelaamani nettipeli. Tosin päivitys saisi jo tulla. Invi välillä sukkaa ja huoneiden luominen salasanalla olis loistavaa.
Nyt saunaan ja sitten taas pelaamaan muutaman KOFF tölkin kanssa. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Näyttäis olevan pelkkää "Kona-miestä" täällä nykyään.Alokkaat pelkää! :cool:
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Tuo "alottelija" on aika suhteellinen käsite.. Ite olen jo 46 rankis, mutta silti pidän itteäni alottelijana. Tämä on käytännössä ensimmäinen FPS jota netissä jauhan, ku toiset on jauhana 10 vuotta netissä näitä..

Ja tuo rankki ei kyl kerro juuri mitään pelaajan taidoista, niin nopeeta nousee rankit ja saat XP:tä vaikka et tappas yhtään tyyppiä ja ite delaat jatkuvasti ja vaikka viel häviät pelin.. Olipas selkeesti sanottu..:rolleyes:
Rank kertoo lähinnä et miten kauan oot tuota jaksanu jauhaa, toki hyvät pelaajat saavat ne nousemaan viel nopeemmin ku me "alottelijat".

Itellä on tullu vastaan alle 10 rankin pelaajia(ilman prestigea), jotka ovat vieneet mua 10-0 ja ite oon kurittanu joitain jo prestigessa olevia.. K/D ratiot on viel pakkasen puolella satakunta, mutta eiköhän se siitä viel plussalle nouse, kuitenki jonku verran kehittyny tossa reilussa 30 tunnissa, mitä tätä on tullu jauhettua..:cool: Nyt kuitenki jo melkeenpä poikkeuksetta tulee joka matsissa päästyä plussan puolelle tossa K/D osastossa...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Kyllä minäkin aloittelijaksi lasken itseni, niin kauan kun olen listoilla loppupäässä;) Nyt vielä painaa pikku-joulu kausi päälle, niin ei ehdi harjoittelemaan... Ja kun on muutaman päivän pelaamatta on taas "aloittelija" olo vaikka rankit näyttäs muuta:(
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Ja minä lasken siihen asti iteni aloittelijaksi, kun tappo/kuolematilastoni on tyyliin: 11tappoa/14kuolemaa... Tympii kun joka toinen on kuolema!
Ehkä johtuu tyylistäni, kun aina hyökkään sinne, missä niitä vihollisia on, enkä tarkkaile niitä :eek:
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Surkean alun jälkeen pääsin eilen tappo/kuolema ratiossa 1:1 :D 2367 tappoa ja 2367 kuolemaa.

Ratio sais olla 1:2. :cool:
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Onko täällä enää ketään ketkä olisivat vasta aloittelemassa ? Tuntuu että myöhästyin tosta ekasta junasta jos väki on jo vähintään +30 levelillä. Itse aloitin eilen enkä paria leveliä pidemmälle kerennyt pelaamaan ennenkuin netti alkoi ryppyilemään vastaan...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Iltaa kaikille!

Oon vasta pari hassua kertaa tätä peliä tahkonne ja tulisin mielelläni mukaan välillä suomalaistenkin kanssa pelailemaan...

Nick on sama kuin käyttäjänimi.

Onko muilla ollut vaikeuksia joinata yleisiin peleihin? En meinaa välillä millään päästä minkäänlaisiin peleihin mukaan. Oliskohan jotain palomuurin tai langattoman asetuksien kanssa vialla... Jos joku fiksumpi tietäis.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Mukaan vaan kaikki! Mitä enemmän suomalaisia sen paremmat bileet! Ja varmasti ihan alottelijaki pysyy meidän matkassa, ei me niin hyviä olla.. PekkaFin tosin varmaan poikkeus, mottona tuntuu olevan että Tosimies puukottaa vaan selkään! :D

Onko perjantai iltana pelejä tiedossa?
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Dagoth sanoi:
Mukaan vaan kaikki! Mitä enemmän suomalaisia sen paremmat bileet! Ja varmasti ihan alottelijaki pysyy meidän matkassa, ei me niin hyviä olla.. PekkaFin tosin varmaan poikkeus, mottona tuntuu olevan että Tosimies puukottaa vaan selkään! :D

Onko perjantai iltana pelejä tiedossa?
PekkaFin ei oo mittee mun rinnalla...heh

Juu perjantai iltana sopii mainiosti matsia ottaa!
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

@Matibush: Jos sulla on NAT tai/ja rautamuuri routterissa päällä (reitittävä tila), joudut avaamaan PSN:lle portit, laittamaan UPnP ominaisuuden modeemista päälle tai sitten muutat routterin siltaavaan tilaan jolloin NAT ja palomuuri on pois päältä. Tuo siltaava on se viimenen ja vaikein keino, tietoturvan takia kannattaa NAT ja rautamuuri (jos on) pitää päällä. Jos pleikkarisi ilmoittaa NAT tyypiksi 3:sen, tarvii tehä jotain ja jos se on 2:nen tai 1:nen, niin tämä koko sepustus on aivan turha. CoD 4:sen online systeemit ei vaan tunnu toimivan, joten vika voi hyvinkin olla siinä.. Katotaan jos ne invit vielä joskus toimis.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Mitä pelimuotoja te muuten yleensä pelaatte ?

Ja tohon inviteen voisi tulla kyllä lisäys mikä näyttäisi onko kyseinen pelaaja jo pelissä vai onko henkilö vapaana. Ei tarvisi kokoaika lähetellä kutsuja väelle ketkä on kerennyt menemään pelaamaan...
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Samoja pelimuotoja tulee pelattua kuin Timppa. Eniten kuitenkin ite tykkään pelata
Team Deathmatsia.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Shimmys sanoi:
Eniten kuitenkin ite tykkään pelata Team Deathmatsia.
Sitä mäkin pelaan/pelaisin eniten, mutta ku tuntuu ettei siihen löydy kunnolla peliseuraa :(
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

voisin tulla illalla pelailemaan kanssa, heittäkää invitea vaan ku näitte onlinessa, tai sitten keskustelu pystyyn huoneessa että mitä tehdään.
 
Ylös Bottom