Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

CoD4 alottelijoiden ryhmä

Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

simma sanoi:
Invite ei jälleen toiminut. Osalle sain tarvittaessa inviten lähetettyä ja osalle ei millään. Huomasin myös että henkilö X oli muuta peliä pelaamassa niin näkyi silti listalla että olisi CoD4sta pelaamassa.

Tämän iltainen spelit meinasi kaatua juuri tuohon inviten toimimattomuuteen. Oli meitä 3 - 4 ja team deathmacthissä otettiin turpiin urakalla espanjalaisilta SWAT-klaanin pelaajilta. Mutta mukavaa oli silti :D

Seuraavan kerran kun ei inviteä ala kuulumaan niin viestiä perään heti kun kykenee. Päivitystä odotellessa :rolleyes:


Joo turpaan tuli ja kunnolla SWATilta. Kerkeekö kukaan nyt pelaileen? Olis tässä nyt aikaa. Pistäkää invitea.. alottelen kohta.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Jos peliseuraa kaipaa, nii lisätkää kaverilistalle rOnkku :D Pääsen pelaileen melkein millon vaan.. Invitee vaan kehiin :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Moroo..Hotel12 pelailee myös cod4sta.Voipi lisäillä.Mikki on vielä hakusassa..
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

CoD4:sta täälläkin pelaillaan, aina kun töiltä ehtii. Rankki on Gunnery Sargeant(lvl. 22 vissiin) eli aloittelija ollaan.
PSN-id: ReQ-77

Mikki on vielä hakusessa.

edit. jos inviteä irtoaa, niin tänään käy tossa klo 16.30 - 17 aikaan :).
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Saadaanko tänään pelejä aikaiseksi? Itse joudan pelaamaan 20.00 jälkeen.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

ppu sanoi:
Saadaanko tänään pelejä aikaiseksi? Itse joudan pelaamaan 20.00 jälkeen.
Jep, mäkin varmaankin kerkeen kaheksalta, mikäs ois pelimooti? mun mielest ois kiva vetää hieman Tiim Tetmätsiä, jos vain sais kunnon joukkueet, saa siis pistää frentikutsua :)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

joo kasin jälkeen taas voisi pelailla. laittakaa inviä kun ootte linjoilla tai katellaan chatissa.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Shimmys sanoi:
Joo.. mä alottelen kuudelta pelaileen ja pistän kutsua. Jos oon pelailemassa vielä salkkareitten jälkeen niin laittelen sitten kans:D

Kyllä ootte huono ajan keksiny asd...Tuo 18:00 ei ainakaa oikein meikäläiselle sopisi. Olisiko mahdollista vähän myöhempään?
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

20.00 sopii kyl hyvin. Pistäkäähän invitea sitten,miulle on ihan sama mitä moodia pelataan =) harmi vaan ku kuulokkeen akku finaalissa ja ei oo latauskaapelia(ilmatteeks sain tutulta pelimyyjältä sen ku ei ollu laturia).
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Shimmys sanoi:
joo kasin jälkeen taas voisi pelailla. laittakaa inviä kun ootte linjoilla tai katellaan chatissa.

Jep, itsekkin voisin tulla jos vain mahdollista. Miltei kaikki illaksi ilmoittautuneet ovat listallani mutta saattaa olla että kaikille en saa varmaankaan inviteä perille. Jos näin käy niin kannattaa sitä viestiä käydä laittamassa niin tietää että ei onnaa :)

Tulen siis mukaan jos olen vähän ennen tai tasan kahdeksalta paikalla.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Mä jo kerroin, että oon siin kasin pintaa pelaamassa, ne joiden listalla oon, ni pistäkää mulle heti invaittia, ku näätte mun ilmaantuneen sinne... on nääs peli valmiina (ei Onlinessa vielä) niin en viittis sammuttaa peliä ja lisäillä kavereita :( Ni helpoin on nääs se et joku pistää mulle invaitin... Eiks jep ;)
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

voisin tulla kanssa kasin maissa paukuttelemaan jos vaan nettiyhteys sen sallii, on muutaman päivän kuiukutellut melkoisesti
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

ramse ilmoittautuu kanssa pelaamaan. Tosin en tiedä kuulunko enää aloittelijoihin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Olipas ihan hauskaa tuossa äsken paitsi että peli iloa söi se että mikki on edelleen hakusessa. Muuten oli ihan kivaa paitsi kun porukat joutuivat lähtemään duuniin. Tiimini taisi voittaa kaikki pelit mutta itse kusin melko paljon. Taisin 2 pelissä olla paskin ja yhdessä paras:D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Jeps. Hyvät pelit oli tosin noita istujia ja talonvaltaajia tuntuu olevan muutamia. ;) No lisää reeniä vaan niin eiköhän se siitä.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

ramse sanoi:
Jeps. Hyvät pelit oli tosin noita istujia ja talonvaltaajia tuntuu olevan muutamia. ;) No lisää reeniä vaan niin eiköhän se siitä.

Meitä kämppääjiäkin tarvitaan että on Teille paremmille jotain vastusta :D Hyvät pelit, saatiin porukkaa kunnioitettavasti mukaan.

Toisella tiimillä oli teemana puukotus :) Enpä ole missään pelissä saanut turpiin niin monesti puukotuksella, foeprkl kerpele :D
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

voisin tulla taas pelihin kun saa tuon ratchet & clankin läpi, mitä luultavammin jo huomenna.
 
Vastaus: CoD4 alottelijoiden ryhmä

Oli varmaan parhaat matsit mitä mie olen tähän mennes pelannu. Ja pärjäskin ihan ok,oli mukavasti K/D ratio plussalla. Harmi vaan että kuulokkeen akku oli finaalissa..:( Ja pitempäänkin ois voinu pelata, ymmärrän toki näitä jotka aamuksi töihin menevät. Ite ku on ilta/yötöissä ni voi vapaapäivinä jauhaa yötä myöten, tai sit töitten jälkeen.. :rolleyes:

Pitäähän sitä joidenki kämppäilläki, mukavampi vaan ku on erilaisia pelityylejä.. Ittel paris tai kolmes tietyssä mapissa tulee kämppäiltyä,muuten kyl yleensä liikkeessä...

Tiistai iltana uudestaan?
 
Ylös Bottom