Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cooperin testi

Parhaimmillaan(kin) on ollut jotain vaivaiset 2700m, mutta tänään tuli coopperi "juostua" koulussa ja huikeat 2200 metriä ropsahti tulokseksi :D
 
Viimeksi 2700,mutta olen ruvennut lenkkeilemään sen jälkeen kunnolla,joten eiköhän menisi min.3000
 
Intissä 3000m ja sen jälkeen istumaan maahan.... koska "kl" tippui ja miks sitä enempää rehkiä :p
 
Kuten näette, avatarini juoksee koko ajan. Jos sekunti on n. metri (avatar-juoksua), olen juossut rekisteröitymisestä lähtien n. 28684800 metriä :eek: Anteeksi hengästymiseni...ei, nyt on aika mennä nukkumaan :)

Edit:

Juoksi vielä joku aika sitten, ei enää. Kts. sigu...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Intin aikaan meni 3000 maaginen raja rikki.(12 vuotta sitten)
Harrastan XC-maastopyöräilyä joten eiköhän tuo raja mene vieläkin rikki.
 
Juoksin 2070 metriä. En siis missään elämäni parhaassa kunnossa. Ja olen 13 vuotias. Jos olisi juossut alle 2000 metriä, niin olisin joutunut juoksemaan cooperin uudestaan. Onneksi ylitin sen 70 metrillä.
 
Enpäs ole juossut coopperia ku meillä ei ya:n liikunnassa ole semmosta. Mutta juostaan me 2 kertaa joka vuosi 2000 metriä ASFALTILLA. Aika oli pariviikkoo sitten 7:18, että coopperissa saattas tulla ihan tarpeeksi hyvä tulos :>
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Juoksin 2070 metriä. En siis missään elämäni parhaassa kunnossa. Ja olen 13 vuotias. Jos olisi juossut alle 2000 metriä, niin olisin joutunut juoksemaan cooperin uudestaan. Onneksi ylitin sen 70 metrillä.
Mäki juoksin 2070 metriä.Ja jos en olis päässy olisin joutunu uudestaan:).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dmz
1600-1700m :D :D

Tuli tosta sun passikuvasta mieleen ihan näin off topic: Saako reniä ja stimpyä dvd:llä jostain.

Suosittelen sarjan katsomista ruokailun yhteydessä niille, jotka haluavat päästä parempaan cooperin testi kuntoon.
 
Kuten tämän ketjun alussa epäilinkin niin kuntoni nousi ihan kohtuullisesti elikkä viimeisessä testissä juoksin 2670m eli hyvän raja meni rikki ja olen todella hyvilläni.
Nyt kun tuo armeijakin loppu niin ei tarvitse juosta cooperia ihan heti....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
MUn kaveri on aivan yliluonnollinen kaikessa, pituutta melkein 6m, 100m johonki 12,20, korkeutta semmoset 170 ja 3-loikkaa 13.22
ja ikä... sama kun mulla, minkä voi päätellä, ainakin älykkäimmät...

Onhan sitä ihteki tultu urheiltua. On 10v piirinennätys 3-loikassa, 9,26

Kolmiloikka ennätykseni on 10 vuotiaissa on sinun omaasi 50cm pitempi :p

Mikä on muuten kaverisi nimi tai ikä?
 
Viime vuonna (8.lk) taisin saada ~2500m, mikä oli meidän luokan viiden kovimman tuloksen joukossa. Suurin osa coopperissa olleista (alle puolet) "juoksivat" ~1200-1500m.

Ensi viikolla seuraava coopperi, ellei sää/yllättävä koulutapahtuma sitä estä.


EDIT: Tarkistan viimevuotisen tuloksen coopperin yhteydessä. Se voi olla +-500m, en tod. muista.
 
2300 tuli viimeksi juostua, enpä olekaan mikään huippuathleetti. Kaikista huonoin tulos minkä minä tiedän jonkun juoksenneen taisi olla 1400 m. Kesällä alan sitten juoksemaan. :)
 
Ylös Bottom