Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cooperin testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainukoira
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
4h ja 19 minuutissa juoksin 42125 metriä, eli 42125 jaettuna 259 minuutilla ja tuo sitten cooper aikaan laskettuna(x12 min) tekeepi yhteensä 1951.7 metriä! :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
MUn kaveri on aivan yliluonnollinen kaikessa, pituutta melkein 6m

Onpas pitkä henkilö :D

No sitten asiaan:

Cooper oli viimeksi kun "juoksin" n. 2100 metriä (häpeän suuresti)
Mutta silloin vähänväliä polvi vihoitteli (mulla kun on semmonen ongelma, että polvi välillä reistailee, joutuu aina linkkaamaan pitkin maita ja mantuja :( ) ja oli hiukkasen lämmin ilma (seli seli)...

Epäilen että nyt pystyisin juoksemaan n. 2400 metriä ellen enemmänkin...

Viimevuotinen tulokseni oli 2650m, eli enemmän kuin muistelin. Maanantaina tämänvuotinen coopperi ja samalla viimeinen mahdollisuus vaikuttaa liikunnan numeroon (lähinnä alentavasti, kun ajattelee luokan keskiarvoa).

Piti tuossa koulussa juosta yhtäkkiä cooperi että sai numeron yhestä liikunnan kurssista...
Joo meni tosiaan ihan kylmiltään 3000 metriä. Harmittamaan jäi kun aloitin todella löysästi pari ekaa kierrosta, tiukemmalla alulla olis menny ainakin 3200.
No, tarkoitus on tänä kesänä saada 3700 joten palataan asiaan myöhemmin.

No viimeksi koulussa syksyllä meni 2190 ja tätä häpeän suuresti, sillä se laskia sitä edellisestä kerrasta jotain sata metriä (en muista tarkasti, jotain 2250 oli entinen tulos). Nyt olisi tarkoitus parantaa, kun vain jaksaisi lenkilläkin kulkea... Noh... kyllähän amatööritasoisessa jalkapallon pelaamisessa nyt vähän kuntoa tulee :D Ja olen siis 8lk:llä... tai siis seuraavassa cooperin testissä olen 9lk:lla.

Tämänvuotinen tulokseni oli 2640 metriä, mikä oli 20 metriä vähemmän kuin syksyllä ja 10 metriä vähemmän kuin viime vuoden keväällä.

Kunto on pysynyt ilmeisen vakaana. :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Kolmiloikka ennätykseni on 10 vuotiaissa on sinun omaasi 50cm pitempi :p

Mikä on muuten kaverisi nimi tai ikä?

Kivinen, mister Mikko Kivinen :) Nyt 15v

Intissä 2400, 2600 ja 2900. AUKin jälkeen aloin juoksentelemaan pari kertaa viikossa semmoista 8 km:n lenkkiä ja kehitystäkin selvästi tapahtui :)

Hölkkäsin kai jotain 1500 metriä seiskalla, ja sen koommin en ole cooperia juossut. Nyt menen ysille.

Ja ei meillä vaan liikuntanumero määräydy cooperin testituloksien mukaan, enemmän asenne yms. siinä painaa.

Juoksin viime vuoden puolella sellaiset 2070 metriä. Ensin olin juoksijoiden alkupäässä, jonka jälkeen kunto ei enää kestänytkään ja jo ensimmäisen kierroksen lopussa puolet ohittivat minut.

Kuntoni ei ole mikään kovin mahtava.

Kestävyysjuoksijana häpeän alle 3000 metrin tuloksia. Eikös armeijassakin tule kuritushuonetta, jos ei pääse yli 3500 metriä ;) No, ei vaan, eivät kaikki ole kestävyysjuoksijoita, ja onhan täällä osalla ihan kovatkin tulokset.

Viikkokilometrejä kertyy tällä hetkellä noin 80, cooperissa menee yli 3500. Kymmenen kilometriä menee alle 37 minuuttiin. Cooperin testissä uiden en pääse kovinkaan paljoa, varmaan tekisi tiukkaa 300 metriäkin.

No joo tässä n. 6 viikon maraton harjoittelun jälkeen kunto on kohonnut ihan kivasti. Cooper meni nyt 3250 metriä. Ilmeisesti cooperin testi tosiaan vaatii vain hyvää hapenottokykyä jota kestävyysjuoksuharjoittelulla ei vissiin voi paljon parantaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knopfler
Piti tuossa koulussa juosta yhtäkkiä cooperi että sai numeron yhestä liikunnan kurssista...
Joo meni tosiaan ihan kylmiltään 3000 metriä. Harmittamaan jäi kun aloitin todella löysästi pari ekaa kierrosta, tiukemmalla alulla olis menny ainakin 3200.
No, tarkoitus on tänä kesänä saada 3700 joten palataan asiaan myöhemmin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knopfler
No joo tässä n. 6 viikon maraton harjoittelun jälkeen kunto on kohonnut ihan kivasti. Cooper meni nyt 3250 metriä. Ilmeisesti cooperin testi tosiaan vaatii vain hyvää hapenottokykyä jota kestävyysjuoksuharjoittelulla ei vissiin voi paljon parantaa.
:huh:
Teräskunto! Mitä harrastat maratonjuoksun ohella?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
:huh:
Teräskunto! Mitä harrastat maratonjuoksun ohella?

Heh, aika hassua että mua sanotaan maratoonariksi, harjoittelen nyt vasta ekaa kertaa. Muuta liikuntaa harrastan nyt kesällä aika paljon beach volleytä ja tennistä. Talvisin lähes pelkästään sählyä. Näköjään tommonen kerran viikossa pelattu sähly pitää kunnon ihan kivasti yllä.

Ylös Bottom