Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta sitten taas kyllä itsellä tulee valtaosa kentistä kahlattua muutamaan kertaan timanttien/kaikkien laatikoiden keräämisen vuoksi jne, joten itse olen innoissani tästä N. verted modesta, koska kyllähän sille toiselle pelikerralle saa "jotain uutta" kun sama kenttä pelataan yhtäkkiä ns. veden alla, mustavalkoisena, pimeenä, peilikuvana jne vs. juokset täysin saman kentän uudelleen täysin samanlaisena.Tuollaiset inverted-kentät ovat käytännössä aina itselleni iso punainen vaate peleissä. Todella ideaköyhää pelisuunnittelua. Itselläni loppuu pelaaminen aina melkeinpä siihen paikkaan, kun aletaan uudelleen kierrättää jo aiemmin nähtyjä kenttärakenteita joillain näennäisillä muutoksilla höystettynä. Jotenkin vaan niin sisällöllisesti köyhää touhua tuollainen. Toki jos peruskenttiä on kuitenkin sen 43, niin se on jo sinänsä ihan hyvä määrä. Mutta nuo toiset 43 ovatkin sitten todennäköisesti melkoisia turhakkeita, ainakin itselleni.
Joo mun mielestä sinne kasetille asti täytyy päästä kuolematta. Sen jälkeen saa taas tippua rauhassa rotkoon.Mites muuten ne kasetit, sain sen ekan mikä annetaan mutta ne loput on ollu haamu kuvia, tarviiko sinne päästä kuolematta vai mitä missasin ?
Jep just näinJoo mun mielestä sinne kasetille asti täytyy päästä kuolematta. Sen jälkeen saa taas tippua rauhassa rotkoon.
Tuli just testattua, skiniin näköjään riittää, että normi+invertedistä yhteensä 6Sain kanssa tuon Dingon saaren auki. Meinasin ensin että on julmetun vaikeaa availla noita skinejä mutta ilmeisesti se 6 timanttia vaaditaan normi ja inverted modesta yhteensä ? Sitten ei kuulosta niin pahalta.
Täälläkin peli ostettu, mutta vasta huomenna illalla ehtii pelaamaan. Mukava lukea porukan mietteitä. Ilmeisen hyvä peli tästä tuli.
Peli yllätti positiivisesti vaikeudellaan! Meinaan jos haluaa kerätä kaikki laatikot jokaisesta kentästä niin on meinaan pikkanen työmaa.. sen verran vaikeaksi peli on tehty! Mikä on vaan hyvä asia. Peliä takana n. 3 tuntia ja kyllähän tää hyvin maistuu.