Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Crash Team Racing: Nitro Fueled

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
No näinhän se olikin että muisti teki temput. Mä luulin että oon hyvä tässä pelissä, n trophy aikahaasteet tuli pienenä voitettua, mutta luulin että Oxiden haamu on vaan joku trolli ja mahdoton voitttaa. Näköjään se pitäisi voittaa, eli platina jää siitä kiinni sitten:D. Miten muuten voi saada tuon trophyn powers laidaa 15x putkeen, kun itse onnistun aina max 3 kertaa power slaidaamaan.
Nettipeliäkin tuli kertaalleen koitettua, turpaanhan siellä tuli, kova on taso näköjään.
 
Nyt on mikromaksut saatavilla ja perus activision hinnoittelua kyllä.
2500 kolikkoa 2,45e
5000 kolikkoa 4,95e
10 000 kolikkoa 9.95e

Miettii, että tuo kallein paketti on jo 25% koko pelin hinnasta ja tuolla kolikko määrällä saa jonkun hahmo+auto paketin ja uudet renkaat tai pari tarraa eikä aina niitäkään.
Esim tämän nykyisen gp:n alussa ollut bundle oli "tarjouksessa" 9900 kolikkoa ja normaalisti 11 000.
Mullakin on näköjään 25e arvosta kolikoita odottamassa tuhlaamista kun ei ole mitään ostettavaa. Tai olisi, mutta ne ei ole koskaan silloin tarjolla kun käyn tarkistamassa enkä jonkun auto skinin takia ala peliä joka päivä käynnistämään.

Perseestähän tuo on, että näitä mikromaksuja ylipäätään on koko pelissä, mutta näillä näkymin kenelläkään ei pitäisi olla tarvetta ostaa noita, mikäli ei halua avata kaikkea sisältöä heti ensimmäisten viikkojen aikana pelin ostamisesta. Itse ostin pelin julkaisussa, mutta pääsin pelaamaan sitä vasta heinäkuun alusta lähtien. Tuon jälkeen on kyllä tullut aikalailla päivittäin pelattua ja olen tyhjentänyt Pit Stopin kaikista tavaroista, paitsi Legendary Skineistä. Ostin nuo tavarat aina yksi kategoria kerrallaan ja säästin nuo skinit viimeiseksi. Eilen rupesin niitä tyhjentämään ja 4 kpl tuli ostettua niitä. Muistaakseni noita on 21-22 kpl siellä yhteensä, niin varmaan ensi viikon aikana saan loput. Molempien Grand Prixien kaikki julkaistut GP Limited -tavarat on myös ostettuna.

En ole ikinä ostanut mihinkään peliin mikromaksuja enkä aio ostaa, koska itse olen sillä periaatteella että ne kuuluvat ilmaispeleihin. Kun maksan pelistä sen pelin ostohinnan, niin siinä on minun tukeni pelinkehittäjille. Maksullinen DLC on tietysti ihan eri asia, jos siinä saa rahoilleen vastinetta ja hinta on kohdillaan.

En yritä millään muotoa puolustella noita tämän pelin mikromaksuja, koska kuten sanoin, mitkä tahansa mikromaksut oikeissa, maksullisissa peleissä sylettävät, mutta onneksi nuo eivät kuitenkaan ole kovin agressiivisia, sillä Pit Stopin tavaroiden hinnat ovat pysyneet ennallaan ja uusista tämän Grand Prixin tavaroista kaikki uudet tavarat on hinnoiteltu entiseen malliin lukuunottamatta tuota Weird Science -bundlea, joka tosiaan maksoi sen 9900 Wumpa-kolikkoa.

Itse olen nyt muutaman päivän käyttänyt tuon 5x Wumpa-kolikoiden daily bonuksen farmaamiseen N. Gin Labs -kentässä. Tuolla tavalla saa tällä hetkellä ylivoimaisesti eniten noita Wumpa-kolikoita, kun tuossa kentässä on tosiaan tuo pari viikkoa sitten löydetty glitchi-oikoreitti, jolla voi skipata yli puolet kentästä ja koko kentän saa vedettyä noin 1:13:00-1:17:00 ajassa. Eli hommaat farmauskaverin > Private Match > ei AI-pelaajia > hinkkaatte N. Gin Labsia hyödyntäen tuota bugi-oikoreittiä niin kauan että tuo 5x daily bonus loppuu. Arkipäivinä tuossa saa noin 5500+ kolikkoa siltä mitä tuo daily bonus kestää (puhtaasti peliajassa tuo on 30 minuuttia, käytännössä latausruutuineen päivineen noin 45-60 minuuttia), viikonloppuisin tuplat tuosta. Veikkaan että tuo kenttä patchataan tässä lähiviikkojen aikana, niin kannattaa hyödyntää nyt kun vielä voi. Tuo ei ole ehkä kaikkein mieluisinta puuhaa, mutta siinä se menee kun samalla pistää taustalle jonkun YouTube-videon tai podcastin pyörimään. Samalla tuo N. Gin Labs -farmaus on mukava keskisormi mikromaksuille, kun kolikoita tulee ovista ja ikkunoista.

No näinhän se olikin että muisti teki temput. Mä luulin että oon hyvä tässä pelissä, n trophy aikahaasteet tuli pienenä voitettua, mutta luulin että Oxiden haamu on vaan joku trolli ja mahdoton voitttaa. Näköjään se pitäisi voittaa, eli platina jää siitä kiinni sitten:D. Miten muuten voi saada tuon trophyn powers laidaa 15x putkeen, kun itse onnistun aina max 3 kertaa power slaidaamaan.
Nettipeliäkin tuli kertaalleen koitettua, turpaanhan siellä tuli, kova on taso näköjään.
Tuo "driftaa 15 kertaa" -trophy oli todella outo, kun tuossa ei pidä edes power slidata, vaan pitää kirjaimellisesti vain driftata 15 kertaa siten, että menet vasemmalta oikealle (tai toisin päin). Itsekään en saanut sitä silloin aukeamaan, kun tuo on selitetty siellä trophy-tiedoissa niin huonosti, niin katsoin suosiolla YouTubesta miten tuo tehdään:




Ei kannata säikähtää noita Oxiden ghosteja. Suosittelen itse, että pelaat ensin Adventuren läpi ja sen jälkeen vasta aloitat noita Time Trialeita. Kannattaa edetä yksi kenttä kerrallaan järjestyksessä, niin tuossa tulee nuo kentät oikoreitteineen ja ajolinjoineen parhaiten tutuiksi. Suosittelen käyttämään Speed-luokan hahmoja (Tiny Tiger, Dingodile yms.), kun nuo ovat pelin parhaita hahmoja. Jos noilla ohjaaminen tuntuu aluksi liian hankalalta, niin myös Acceleration-luokan hahmot ovat hyvä vaihtoehto. Balanced ja Turning -hahmoihin ei kannata koskea lainkaan, kun ovat liian hitaita. Nuo pelin omat hahmojen statsien tiedot ovat myös osittain virheelliset, esim. Balanced-luokan hahmot ovat käytännössä huomattavasti huonompia kuin mitä peli antaa ymmärtää ja Acceleration-hahmot parempia. Nuo hahmojen oikeat statsit ovat tällaiset:

CTRNF stats.jpeg

Alkuperäisessä CTR:ssä nuo oli myös samalla tavalla virheellisesti ilmoitettu, melko typerää ettei sitä ole korjattu tähän remakeen.
 
Adventure vedetty classicilla 65%. Huomasin tuossa valikkoja selatessa, että mulla on peli glichaantunut siten, että 1 maailmassa minulla on 2 punaista Ctr tokenia, kun yhden pitäisi olla keltainen. Toivottavasti tämä ei vaikuta siten, että 1 gem cup jää avaamatta.
 

Liitetiedostot

  • 20190821_092707.jpg
    20190821_092707.jpg
    1,9 MB · Lukukerrat: 11
48j6ejjdf7j31.jpg
 
Tuli tätäkin käytyä onlinessa pelaamassa yli kuukauden jälkeen ja kyllä huomaa, että tämän ajettavuus on vaativampi kuin mario kartin.
Mario kartista voi pitää vaikka 6kk paussin ja sitten kun sitä jaksaa pelata niin ei mitään ongelmaa.
Tässä taas jokaisessa hiemankaan vaativammassa radassa jatkuvasti luisujen ja boostien ajoitus perseelleen.

Ellen tietäisi paremmin niin voisin väittää, että ajettavuutta ollaan muutettu, mutta kun ei ole. Ne on vaan ne omat taidot jotka on ruostuneet tuona aikana näköjään todella pahasti.
Ihan kivaa oli sitli ja nyt oli kaksi uutta rataakin ajettavana, koska en edellisen gp:n aikana pelannut ollenkaan.

Spyro rata on visuaalisesti hieno ja wumpa hedelmät on korvattu jalokivillä ja jopa koko pelin aloitusruutu on saanut jalokiviä koristeeksi.
Sitten taas ratana tuo on omasta mielestä aika meh ja jopa twilight tour oli parempi. Tästä vaan puuttuu se flow omalla kohdalla täysin.
Se edellinen rata sitten onkin erittäin hauska ajettava.

Matchmaking on kyllä edelleen yhtä paska mitä ennenkin ja ilmeisesti se johtuu siitä, että kun host lähtee pois niin kaikki muutkin lentää aulasta pihalle ja tämä aiheuttaa sen efektin, että välillä kun löytyy pelaajat niin heti sieltä lentää pois.
En muista koska olen viimeksi pelannut online peliä jossa homma toimii noin. Esim gta online laittaa aina jonkun muun hostiksi kun edellinen lähtee ja sekin toimii p2p periaatteella kuten tämäkin. Sama homma mario kart 8:n kanssa.

Tänään sattui olemaan viimeinkin six pipes tarjolla pit stopissa joten sain viimeinkin sen ostettua. Eipä siellä sitten muuta ostettavaa ollutkaan.
Edes spyroa ei ole tarvetta avata, koska se on speed luokan hahmo ja itse ajan vain acceleration hahmoilla.
 
Hienosti on beenox testannut uuden radan eli taas kerran pystyy glitchaamaan kierroksen ja vaikka ruudullakin näkyy wrong way niin peli laskee kierroksen sitli.
Joten jos vaikuttaa siltä, että joku vetää tuon kisassa järjettömän nopeasti niin tässä syy.

 
Noita bugi-oikoreittejä on aika monessa kentässä. N. Gin Labs patchattiin Spyro GP:n päivityksen myötä, mutta Spyro Circuitin lisäksi mm. Thunder Struck, Dingo Canyon ja Electron Avenue ovat kaikki lähes kokonaan skipattavissa ja noissa koko kentän voi vetää noin 15-20 sekuntiin, mahdollisesti jopa nopeammin jos ei mokaile. Noissa tienaa mukavasti Wumpa-kolikoita, Thunder Struckista sain viime viikonloppuna noin 40k kolikkoa päivässä.
 
Hyviä uudistuksia:

"We’ve heard you loud and clear! In CTR Nitro-Fueled, it is now possible to select your desired Driving Style, regardless of the character you choose to race with. Get that top speed with Crash, or take those sharp turns with Crunch, you can now pick your favorite style and your favorite racer at the same time!

On top of that, a new “Drift” driving style has been added to the mix, making that a fifth driving style to choose from!"

"2x Wumpa Weekend for Everyone:
Also due to popular demand, the 2x Wumpa Weekend bonus will now carry over to all game modes, including Adventure and Local Arcade! As long as the player’s console is connected to the internet, players now have the opportunity to earn 2x Wumpa Coins when they race or battle during the weekend, starting at 1:00 PM PDT on Fridays and ending at 1AM PDT on Mondays. "

Lisäksi seuraavan gp:n palkinnot ja muut:

ctr-gp4-rme7k8z.jpg
 
Jep, paljon oli hyviä uudistuksia. Tykkäsin myös tuosta uudesta radasta, mukavan näköinen visuaalisesti ja ihan kiva ajettavuudeltaan myös. Onko täällä vielä aktiivisia pelaajia? Itsellä on kesän jälkeen jäänyt paljon vähemmälle CTR:n pelaaminen ja viimeisen parin viikon aikana etenkin on tullut aika vähän pelailtua, mutta jos sitä nyt aktivoituisi uuden GP:n myötä taas. Vielä kun tulisi nettipeleihin host migration, niin peli näyttäisi jo huomattavasti paremmalta.

Testasin myös tuota uutta Drift-ajoluokkaa, mutta en oikein lämmennyt sille. Speedillä olen pelannut jo kohta kolme kuukautta ja sillä jatketaan. Driftissä oli sellainen uniikki ominaisuus, että sillä saa Sacred Firen kolmen täydellisen slide boostin jälkeen, mutta ilmeisesti pelin statsit jälleen valehtelevat ja Drift-luokan nopeus on lähellä Turning-luokkaa, joten tuota ei tosiaan kannata käyttää sitten.
 
Vaihteeksi ärsyttää tuo pit stop taas. Ainoa jonka näistä uusista kamoista haluaisin on witch tawna ja tietenkään se ei ole ollut tänään eikä eilen tarjolla.
Ilmeisesti pit stop oli myös bugannut juuri ennen gp:n alkua ja siellä oli ihan kaikki vapaasti ostettavissa. Gamefaqsista tuosta luin ja ilmeisesti tuo oli tapahtunut joskus kolmen aikaan yöllä meidän aikaa joten tietenkin meni ohi.

Tuo voisi oikeasti päivittyä vaikka neljän tunnin välein tai jtn.
 
Tätä uutta gp eventiä tullut ajettua sen julkaisusta lähtien joka päivä. Onlinessa sen aikaa mitä wumpa time kestää ja muuten tehnyt haasteista ne jotka on vaivattomasti saanut ja tänään viimein sain sen gold tier auton avattua.
Kummasti parani ajamisen fiilis kun sai pelata omaa silmää miellyttävällä kuski/auto kombolla sen sijaan, että ajaa jollain rumiluksella jotta saa enemmän nitroa. Nyt jaksoi muutaman kisan ajaa wumpa timen päättymisen jälkeenkin.

Tuo uusi ring rally oli myös ihan kiva lisäys kuten myös king chicken hahmo joka avataan keräämällä viisi kultaista munaa adventure moodin hub maailmasta.
Datan kaivelijat ovat ilmeisesti myös löytäneet viittauksia siihen, että nämä gp:t jatkuu vielä toukokuuhun asti.
 
Ihmettelin jo kun wumpa time vaan kestää ja kestää, mutta nopea googletus kertoi, että koronan takia tuo todellakin ollaan laitettu tuplasti pidemmäksi.
Viikonloppu bonuksen kanssa tuli ihan mukavat 10 000 wumpa kolikkoa tienattua tuon aikana.
Jossain vaiheessa on näköjään myös pit stop muutettu niin, että nyt voi kahdesti arpoa tarjolla olevat kamat uusiksi joka päivä.
Silti mulla meni kuusi päivää, että Alice Coco tuli tarjolle. Nyt mulla onkin kaikki ostettu mitä haluan.
 
Tässä olis saanu olla 1 vaikeustaso lisää. Easylla ja mediumilla oon 100 % pelannut adventure moden. Hard on mulle liian vaikea enkä oo voittanut yhtään kisaa. Medium oli easyn tapaan aika helppo eikä ne tarjonnut haastetta tarpeeksi. Classic modea pitäis jossain välissä kokeilla.
 
Vieläkö kukaan pelaa tätä? GP:t loppu aikoja sitten ja dev times hoidettu, joten oikeastaan mitään saavutettavaa ei peli enää tarjoa. Vielä olisi muutamat skinit jäljellä pit stopissa. Nettipeli on edelleen saatanan hidasta eikä sitä kyllä kannata pelailla kuin viikonloppuisin bonusten takia.
 
Vieläkö kukaan pelaa tätä? GP:t loppu aikoja sitten ja dev times hoidettu, joten oikeastaan mitään saavutettavaa ei peli enää tarjoa. Vielä olisi muutamat skinit jäljellä pit stopissa. Nettipeli on edelleen saatanan hidasta eikä sitä kyllä kannata pelailla kuin viikonloppuisin bonusten takia.
Ei ole isommin tullut pelattua, vaikka onkin välillä käynyt mielessä nettipelin pelaaminen. Kesällä ei nyt tosin muutenkaan ole niin konsoli ollut käytössä. Sain kertaalleen pit stopin tyhjättyä ennen viimeistä päivitystä ja päivityksessä tuli sitten taas aika paljon lisää pelattavaa, kun keräsi coinit, joilla sai ostettua kaiken päivityksen mukana tulleen. Loppuaikoina tuli pelattua pääasiassa vain viikonloppuisin nuo wumpa timet, kun GP:iden aikana tuli melkein joka päivä tehtyä tehtävät. Nythän niistä päivä-, viikko- ja jaksotehtävistä saa suoraan wumpa coineja, vaikkakaan ei paljoa. Sisällön puolesta täytyy kyllä sanoa, että on ollut rahoille vastinetta, vaikka juuri tuota nettipeliä ei sitten olekaan juurikaan paranneltu.

Dev timeihin ei kyllä taida omat kyvyt taipua. Oxiden ajat tuli rikottua ja muutama hassu Velon aikana, kun tulivat saataville. Viimeisimpänä ajoin kaikki cupit läpi hardilla, kun niihin vihdoin tulivat nuo läpäisytähdet ja nekin kaikki suorittamalla sai uudet skinit. Ai niin ja olihan sitten vielä nuo salaiset Beenox-laatikot, jotka tuli ilman mitään vinkkejä etsittyä yhdeltä istumalta striimaten koko prosessi.
Eiköhän tämä vielä tule syksyn tullen kaivettua esiin ja pelailtua netissä. Toivottavasti vielä löytyy pelaajia. Nettipelissä vähän häiritsee, kun ei siinä ole enää tässä vaiheessa oikein mitään tavoitteellista. Vain yksittäisiä kisoja, eikä mitään ranking-listoja tai vastaavaa. Ehkä sitä tuli GP:issä liikaakin totuttua tähän nykyaikaan, että koko ajan pitäisi olla jotain uuttaa avattavaa.
 
Itse olen tuota muutamana vloppuna pelannut.
Kolme viikkoa sitten pelasin viimeksi ja pelaajia löytyi ainakin pleikkarilla ihan kuten ennenkin eli osittain se riippuu pelin paskasta matchmaking systeemistä ja osittain kuun asennosta.
Eli yleensä se eka kisa löytyi melkein heti, mutta jos host lähti pois niin se uuden kisan löytyminen onkin jo tuurista kiinni.
En vieläkään tajua miksei tähän alunperinkin tehty host migration toimintoa jossa hostin lähdettyä peli tarkistaa kenellä on paras yhteys ja siitä tehdään uusi host jotta kaikki ei lennä pois aulasta.
Jotkut jaksaa aina sanoa, että se johtuu siitä kun pelissä ei ole kunnon servereitä vaan se käyttää p2p yhteyttä.
No niin käyttää myös esim mario kart 8 ja gta online, mutta niissä tuo toimii kuten kuuluu.

Meikäläistä ei haittaa ollenkaan se, että gp:t loppui sillä ainoastaan kerran niissä oli auto palkintona jonka halusin joten pelasin just siihen asti ja sekin tuntui grindaukselta.
Nyt sentään auloissa kaikilla on eri hahmo ja auto yhdistelmiä kun kenenkään ei enää tarvitse välittää nitro bonuksista ja noin sen olisi pitänyt olla aina.
 
Ylös Bottom