Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls III

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 16872
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dark Souls III

Menee snadisti spämmiksi muuta menköön. Hyvä viteo taas kerran siitä vaikeustasosta, ja muustakin. Hauskaa huomata olevansa samaa mieltä kuin joku kaikki Souls-pelit pelannut.
https://youtu.be/5NTx0xf3vg0
Hauska huomata miten ei näkynyt samoja argumentteja kuin sinulta poislukien Irithyll of the Boreal Valleyn vaikeustasopiikki josta olen kyllä ihan samaa mieltä :) Pienenä vertailuna - videossa väitettiin että knight ja mikä tahansa glass cannon build on toimiva ja muut eivät, mutta muilla ei pärjää. Kun tätä peilaa esim. tällä foorumilla käytyyn keskusteluun mm. siitä miten raskaalla panssarilla ei pärjääkään, käy selväksi että tässäkin on kyse siitä mikä pelityyli sopii itselle. Toiselle sopii se knight, toiselle joku nopeampi hahmo.

Muuten kyllä hauska video, ensin valitetaan että peliin on tehty muutoksia edellisen osan jälkeen (liikkeiden nopeus, vihollistyypit yms) ja vaikeustasoa on nostettu, lopuksi valitetaan että peliin ei ole tehty muutoksia edellisosiin nähden ja peli oli liian lyhyt. 30h läpipeluussa "kaiken" näkeminen on varmasti jonkinlainen ennätys, koska esim. tietyt NPC:iden tarinalinjat ovat joko-tai ja kaikkien tarinalinjojen näkeminen yms vaatii useamman pelikierroksen.
 
Vastaus: Dark Souls III

Mä en pystynyt kuunteleen emännän kimitystä [emoji16] pakkohan tuokin on jossain vaiheessa hommata ja kitistä sit foorumilla ku tulee pataan [emoji23]
 
Vastaus: Dark Souls III

Voihan bossitkin tuurilla voittaa, mutta eihän Dark Souls 3 edes vaadi mitään mielettömiä refleksejä. Ja aika äkkiä kaikki liikeradat ja ajoitukset oppi noita vastaan. Nameless oli ainoa Bossi johon kuolin yli 3 kertaa (vikaa pomoa en ole vielä mennyt, mutta eka yritys oli jo niin lähellä).

Kenttäsuunniteltu ja combat on sarjan parasta. Onneksi noita taikahommia huononnettiin koska aikaisemmissa osissa ne oli liian voimakkaita.

Vähän tuntuu että monet välittäjät "pelkäävät" kuolemista Soulsseissa eikä niistä oteta oppia.
 
Vastaus: Dark Souls III

Vähän tuntuu että monet välittäjät "pelkäävät" kuolemista Soulsseissa eikä niistä oteta oppia.
Eikä ole sisäistetty sitä, että myös kuolemalla on tarkoitus. Kuten tässäkin

Dark Sigil, Yuria ja sen sellaiset "pienet" tarinalinjat vaativat kuolemista.
 
Vastaus: Dark Souls III

Muutenkin nykypelaajilla on tiukkaan iskostunut tarve jatkuvasti edetä ja kaikki toisto sekä epäonnistuminen on pahasta. Jossain Unchartedin kaltaisessa pelissä lentää ohjain nurkkaan, kun kolmannen kerran kuolee siinä samassa kohtauksessa, mutta onneksi sekin on pätkitty parilla checkpointilla, niin ei tarvitse pelata uusiksi kuin se vihollisaalto mihin kuoli.

Souls ei sovi pelaajille, joille kuolema on epäonnistuminen ja epäonnistuminen uudestaan ja uudestaan on luonnollisesti ikävää. Joillekin tosi ikävää. Jopa niin ikävää, että uhrataan pala sielusta marttyyrin elkein netin keskustelu- sekä videopalstoilla. Helpon viihteen kuluttajien joukosta löytyy aina niitä, jotka eivät pysty hyväksymään jonkin pelin itselle soveltumattomuutta, vaan kaivellaan syitä miksi peli on huono, vaikka kyse on perustavanlaatuisista pelimekaniikoista, tässä tapauksessa niistä miksi Souls on Souls.

Ei se tietenkään tarkoita, että peli on täydellinen ja kaikki kritisoijat ovat väärässä. On vain suorastaan huvittavaa, miten omaa näkemystä argumentoidaan itsepäisesti, vaikka kyse ei ole virheestä tai huonosta suunnittelusta, vaan pelillisistä kulmakivistä joita pelaaja ei ole joko sisäistänyt tai kyennyt hyväksymään ja mukauttamaan asennoitumistaan. Haasteen ja anteeksiantamattomuuden kanssa pystyy hyvin elämään, mutta siitä pystyy myös tekemään itselleen lähes ylitsepääsemättömän muurin, jos asennoituminen ja vastoinkäymisten sulattaminen ovat pielessä.

Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta erilaisuutta on syytä kunnioittaa sekä vaalia. Soulsia vieroksuvat ovatkin tietynlaisia pelirasisteja, jotka eivät täysin ymmärrä, minkä kanssa ovat tekemisissä ja se aiheuttaa hämmennystä sekä pelkoa. Pelkoa erityisesti siitä, että peli vie lopulta heidänkin sielunsa. Netissähän ei kukaan ole ikinä ollut väärässä, ei ainakaan jos heiltä itseltä kysytään.

P.S. Tämä oli vähän kieli poskessa kirjoitettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls III

On kolme juttua, joita ei voi perustella millään muulla kuin pelisuunnittelijoiden huonolla käytöksellä tai ammattitaidottomuudella:
1) pvp-pakottaminen, jos haluat pelata muiden co-op, on pakko ottaa myös tunkeilijat mukaan
2) verkkotoiminnot toimivat silloin kun sattuu ja merkit laitettava maahan ja vaikka mitä muuta, eikä niin kuin esimerkiksi Bloodbornessa kelloja soittaen ja Oivallusta käyttäen
3) joidenkin vihollisten todella halvat insta-kill-liikkeet, joiden kohteeksi joutuminen perustuu enemmän onneen kuin taitoon. Näitä oli varsinkin Bloodbornessa liikaa.

Ensin listassa oli myös ”ei voi pausettaa, ei edes offline-tilassa pelatessaan”. Tämän kanssa kuitenkin on helppo elää, koska pelissä ei ole jatkuvasti päälle hyökkääviä satunnaisia vihuja niin kuin monessa muussa pelissä.

Rasismiksi joidenkin muutoksien vaatiminen olisi tulkittavissa vasta sitten, jos pelistä pitäisi poistaa vaihtoehtoja. Toisin sanoen tehdä Souls-pelit _pakotetusti_ helpommaksi kaikille. Vaihtoehtojen lisääminen EI ole keneltäkään pois, vaan se nimensä mukaisesti lisää vaihtoehtoja. EA:n PGA TOUR -peleissä on paljonkin toimintoja, joita en ole koskaan käyttänyt. Ne eivät silti minua haittaa, koska laitan aina itse asetukset toiseksi vaikeimmalle tasolle ja pelaan iloisesti. Näiden ylimääräisten mahdollisuuksien mukana oleminen pelissä ei ole millään tavalla minulta pois, koska en käytä niitä.

Souls-pelit eivät sinänsä edelleenkään ole vaikeita: ne ovat vain hyvin työläitä osittain siksi, ettei juuri mitään kerrota. Asia olisi helposti ratkaistavissa siten, että keinot helpottaa peliään (joita on paljon) kerrottaisiin selkeästi sekä pelissä että markkinoinnissa. Jos ei muuta niin markkinoinnissa painotettaisiin Souls-yhteisön ja yleensä veteraanien helpottavaa vaikutusta ekaa peliä aloittaessa.

Soulsien typistäminen pelkkään vaikeustasoon ei missään nimessä tee sarjalle oikeutta. Olen sanonut tämän ennenkin. Souls-yhteisöön pesiytynyt elitistinen me Oikeat Pelaajat vs. vellihousukasuaalit -asenne ei niin ikään auta asiaa, kuten ei myöskään ”ilman pausettomuutta ja luvattomia PvP-tunkeilijoita Souls ei olisi enää Souls” -jorina.

Extra Credits, Bartle’s Taxonomy
https://youtu.be/yxpW2ltDNow
1) explorers, ympäristön tutkijat eli joka nurkan nuuskijat
2) socializers, sosialisoijat eli muiden kanssa toimiminen eri muodoissaan
3) achievers, saavutusten ja pokaalien tai vaikka parhaiden aseiden ja armorien jahtaajat
4) killers, haluavat dominoida muita ja tuntea siten olevansa parhaita esimerkiksi PvP:ssä

Souls-pelit vetoavat ennen kaikkea achievers- ja killers-tyyppeihin. Tämä on ihan OK, mutta kun peleissä on paljon käyttämätöntä potentiaalia vedota myös explorers- ja socializers-tyyppeihin.

a) Explorers-tyypille vaikka New Game+ -tilan voisi valita siten, että peli olisikin sama eikä vaikeampi kuin ensimmäinen rundi. Käytännössä tämä vaihtoehtoinen New Game+ olisi helpompi kuin ensimmäinen rundi, koska pelaaja aloittaa korkealevelisenä kaikkine varusteineen niin kuin vaikka Resident Evil 4:ssä. Tämä rohkaisisi esimerkiksi minua uudelle kierrokselle aivan toisella tavalla kuin nykyinen tyyli.

b) Socializers-tyyppiin nykyistä parempi vetoaminen olisi helppo homma: jos kutsut peliisi co-op-apua, se ei avaisi sivuovea PvP-tunkeilijoille. Punapirukahinat olisivat edelleen niitä haluaville killers-tyypeille.

Huomaan miettiväni Souls-pelejä ajoittain ja mielelläni pelaisin enemmänkin, kuten Bloodbornen New Game+ ja Old Hunters DLC. Todennäköisesti en tee niin, koska pelaaminen ei missään vaiheessa muutu leppoisaksi maailman tutkimiseksi ja tarinaan uppoutumiseksi niin kuin Skyrimissa, Dragon Agessa, Falloutissa tai Witcherissä. Maailma kiinnostaa, mutta sen tutkiminen (exploring) vaatii enemmän suorittamista (achieving) kuin olen sille valmis antamaan. Pelaan mielelläni co-oppia (socialize), mutta en ole kiinnostunut PvP:n punapiruista (killers). Mietin pitkään, mikä aiheuttaa tökkimisen ja tuo video antoi vastauksen: olen yhdistelmä nurkkien nuuskijaa ja toisaalta sosialisoijaa, en niinkään saavuttaja tahi tappaja.

Oikeastaan voisin kääntää tämän englanniksi ja postata sarjan viralliselle foorumille. Vuosien varrella olen ollut mukana Gears of Warin virallisella foorumilla ehdottamassa yhtä jos toistakin muutosta. Ehkä suurimpana saavutuksenani pidän ”no shotgun weekend” -tapahtumaa, jossa viikonlopun ajan oli moninpelissä erillinen pelimuoto ilman haulikoita.

Raha puhuu ja lompakolla äänestetään: ME olemme asiakkaita, joten ME olemme osaltamme muovaamassa pelejä sellaiseksi kuin ne ovat. Rahan lisäksi juuri foorumit ja somevaikuttaminen toimivat joskus, kuten vaikka Mass Effect 3:n loppu osoitti.
 
Pakko sanoa, että en oo törmänny bloodbornessa epäreiluihin instant killeihin, mutta onhan mulla vielä 2pomoa vastassa. Ainoa "epäreilu" on Ludwig lisärissä, mut parin illan hakkaamisella sekin selätettiin, eikä sekään tappanut kerrasta vaan stamina oli loputon.

DS3 en oo pelannu, joten en ota kantaa siihen, mutta jos bloodbornessa ei pärjää niin vika on ohjaimen takana. Eikä peli ole todellakaan liian vaikea kun tajuaa pelin tarkoituksen eikä pelkää kuolemia. Itse ymmärsin juonen vasta wet nursen aikoihin, eli lampulta voi lähteä rohkeasti tappamaan väkeä kuolemaa uhmaten. Mikäli haluat edetä niin kaikkia ei ole pakko tappaa tai edes suositeltavaa. Seuraavalta lampulta on sit helppo palata ja hakea taakse jääneet tavarat. Voin sanoa, että olen poiminut pelistä 90% kaiken mahdollisen, joten olen ehkä tarpeeksi pätevä sanomaan, että väitteesi on väärä. Mikäli argumenttisi DS3 kohdalla ovat yhtä hatarat niin vika löytyy ohjaimen takaa eikä pelistä.

Bloodborne on helposti top3 peli mun koko elämässä.. Mutta ei millään sensible word of soccerin veroinen.

EDIT: olen pelaajana edelleen noobien näiden pelien suhteen, joten nostan hattua näille boxeri pelaajille, jotka hakkaavat kaikki pelkällä soihdulla. Se ei ole tuuria eikä myöskään codeista totuttuja huijareita vaan oikeasti prkleen kovia pelimiehiä ja naisia!!! Nämä on nykyään niitä harvoja pelejä jossa levelöintien sijaan pärjää taidolla. Se, että tarvitset apua ja soitat kelloa niin samalla otat tietoisen riskin sen suhteen, että sieltä voi tulla joku ikävämpikin kaveri samalla kertaa. Eli joudut ottamaan tietoisen riskin. Bloodbornessa online tarjoaa pelaajalle tietyissä pakoissa näitä pahoja kellonsoittajia jo oletuksena mikä oli itselle enemmän kuin positiivinen juttu.
 
Vastaus: Dark Souls III


Kummallinen "minä olen nyt ristiretkellä" fiilis tästä vähän kyllä tulee :confused: Some myrsky että saadaan yksi rohkea oman tiensä kulkija tasapäistettyä siihen mössöön mitä kaikki muukin nykyään on? Semmoinen Fable tyylinen peli olis kiva? Semmoinen missä ei oikein kuole vaikka yrittämällä yrittäisi ja mukaan vielä sellainen kiva "kusivana" jota seuraamalla AINA löytää sinne minne pitääkin ettei olis liian työlästä.. Pari mehevää sivujuonta mukaan. Semmoinen jännä missä voisi vaikka yrittää kaataa petiin sen huivi silmillä tolppailevan blondin. (ai niin onhan tässä(kin) se "romanttinen" sivujuoni mukana hehe) Silleen Mass Effect tyyliin, romantiikkaa ja kaikkee. Tuhat sivua codexia jokaisesta kasvista ja suonsilmässä löllyvästä kikkareesta.

Kiitos ei. Kuten itse mainostit. Sieltä löytyy liuta pelejä joissa kaikki (ja vähän päälle) toivomasi piirteet löytyvät. Kai sinne sekaan mahtuu YKSI sarja joka tekee asiat toisin? Kun se kliseinen sanonta kuuluu että "antaa kaikkien pelien kukkia" niin annetaanko?
 
Vastaus: Dark Souls III

Huh huh, 100 tuntia ja 221lv myöhemmin on platina poksu plakkarissa. Viimeinen läpipeluu oli kyllä jo varsin koominen, kun koko pelin pystyi juoksemaan käytännössä yhdeltä istumalta. Aikaisempi inhokki
Nameless King
kuoli tokalla yrityksellä ja haastetta tuli vasta kahden viimeisen pääbossin aikana. Varsinkin loppari tuntui kauniisti sanottuna infernaaliselta.
Muutenkin Soulsborne peliksi tämä oli yllättävän helppo ja vaikeutta toi vain bossit, jotka pystyivät tappamaan yhdestä osumasta.
Suurinta noottia annan Covenant itemien hankkimisesta. En tiedä miten homma onlinessa toimii, mutta offlinessa tuo kamojen farmaaminen oli ihan naurettavaa. Item discoverylla ei ollut minkäänlaista vaikutusta (allekirjoittaneella +450) ja silti keräämisen kului n.5-10h/covenant. Eihän tuo ole perus pelaajalta pois, mutta meille trophyhuorille tuo on jo suoranaista vittuilua ja suorastaan naurettava tapa pitkittää pelin kestoa.

Lisäreitä odottelen innolla, mutta ei ole kyllä mikään kiire palata näihin maisemiin :cool:
 
Vastaus: Dark Souls III

Menee jo joillekin metatasoille tuo vänkääminen ja oman mielipiteen perustelu. Kannattaa nyt edelleen yrittää ymmärtää, että peli on lähtökohtaisesti yksinpeli. Sitä ei ole suunniteltu pelikokemuksen kannalta toimivammaksi yhdessä muiden kanssa. Toisin sanoen, siitä tulee liian helppo. Jos kaikille tissiposkille annettaisiin mahku coopata ilman mitään hintaa, nämä "killersit" voisivat pakata kimpsunsa ja siirtyä pelaamaan jotain muuta. Ei olisi enää ketään ketä inveidata, koska kaikki haluaisivat vaan läpsytellä menemään leppoisalla coopilla.

Itse en ole ollut mukana yhdessäkään porukassa, missä host on kuollut invaderin kynsissä. Et ole ilmeisesti vaan osaa/osannut ja se tässä edelleenkin kaivelee siellä ihon alla. Vedit ristiretkimyssyn päähän ja lähdit kertomaan, miten pelintekijät ovat ammattitaidottomia, koska et saa vaihtoehtoa pelata leppoisassa easy modessa. Saat olla ihan mitä mieltä haluat, mutta syytökset, että peli olisi jotenkin huonosti suunniteltu tämän takia, on ihan täyttä potaskaa. Minulle systeemi ei ole aiheuttanut ongelmia tai itkukohtauksia koko pelisarjan aikana, vaikka turpaankin on tullut. Ja väitän kuuluvani vankkaan enemmistöön.

Esimerkkisi Mass Effect 3:n lopusta on suoraan sanottuna ihan täyttä paskaa. Se raivostutti koko fanbasen, eikä sillä muutenkaan ole mitään tekemistä sen kanssa miten peliä pelataan. Näillä sinun ehdottamillasi muutoksilla suututettaisiin todennäköisesti paljon enemmän porukkaa, kuin mitä sen "epäreiluus" aiheuttaa.

Minulla ei ole ollut onlinen kanssa mitään ongelmia, mitä nyt satunnaista lagisuutta.

Instakill iskuja taitaa olla koko pelissä tasan yhdellä hahmolla.

Jos Souls peleissä olisi ollut alusta asti joku helpompi vaikeustaso, ne eivät olisi ikinä nousseet nykyiseen suosioonsa. Demons Souls olisi ollut vain yksi action rpg muiden joukossa, ja ilman haastetta oikeastaan varsin keskinkertainen sellainen.
 
Vastaus: Dark Souls III

Suurinta noottia annan Covenant itemien hankkimisesta. En tiedä miten homma onlinessa toimii, mutta offlinessa tuo kamojen farmaaminen oli ihan naurettavaa. Item discoverylla ei ollut minkäänlaista vaikutusta (allekirjoittaneella +450) ja silti keräämisen kului n.5-10h/covenant.
Toimii niin, että covenant item päälle ja summon sign maahan => jos voitatte bossin, saat covenant itemin. Invader covenanteissa niin, että jos tapat vastapelaajan, niin saat covenantin itemin. Ei noita ole tarkoitettu yksin pelatessa tehtäviksi.
 
Vastaus: Dark Souls III

--- Jos kaikille tissiposkille annettaisiin mahku coopata ilman mitään hintaa, nämä "killersit" voisivat pakata kimpsunsa ja siirtyä pelaamaan jotain muuta. Ei olisi enää ketään ketä inveidata, koska kaikki haluaisivat vaan läpsytellä menemään leppoisalla coopilla.

Niin eli killers-tyyppi haluaa tunkeutua omin lupineen tietämättömien peliin ja naureskella samalla, kun pyyhkii aloittelijoiden hahmoilla lattioita. Minullekin tehtiin näin ihan party chattia myöten aloitellessani. Toisin sanoen jätkä farmaili leveliään ylös pitäen siinä sivussa hauskaa tietämättömyydelläni. Olin siis hyväksikäytön uhri, johon peli antoi mahdollisuuden.

Tämähän sitä tosi-skilliä vaatii eiks je? Kun PvP ja PvE olisivat erikseen, se antaisi luvan tunkeutumiselle vain niille, jotka sitä haluavat. Toisin sanoen tarjoavat kunnolla vastusta ja skillin koetusta.

Instakill iskuja taitaa olla koko pelissä tasan yhdellä hahmolla.

Ja juuri tuossa ylläsi sanotaan:
--- vaikeutta toi vain bossit, jotka pystyivät tappamaan yhdestä osumasta.

---

Jos Souls peleissä olisi ollut alusta asti joku helpompi vaikeustaso, ne eivät olisi ikinä nousseet nykyiseen suosioonsa. Demons Souls olisi ollut vain yksi action rpg muiden joukossa, ja ilman haastetta oikeastaan varsin keskinkertainen sellainen.

Voi olla. Se ei tarkoita sitä, että niin pitäisi olla aina.

---

Dark Souls -asenteissa on havaittavissa samaa kuin inttitarinoissa. Kun tilanteessa ollaan niin ei ole kivaa. Sitten jälkeenpäin todetaankin kuinka hienoa se oli ja kuinka olimmekaan tosimiehiä kun kestimme. Osa tietysti ihan oikeasti nautti olostaan intissä, mutta merkittävä osa ei (vaikka muutaman vuoden kuluttua muuta väittääkin.)
 
Vastaus: Dark Souls III

Ajattelin kerätä tästä 1000/1000 mutta ei jaksa ku pitäis niiden covenanttien kans kikkailla, niin paljo ja inveidata. Yrittelin sitä, mutta ei sitä jaksa aina ku inveidaa niin on aina kaksikko vastassa tais sit vaan juostaan karkuun ja piilotellaan. Itekku pelasin ja inveidattiin, niin en menny karkuun tai kutsunu kavereita. Rehelliset heilutukset ja tappelua jommankumman voittoon asti
 
Vastaus: Dark Souls III

Kyllä se vähän siltä vaikuttaa, että Feliksen mielestä invaderit olis ok, jos niistä ei olisi koskaan vaaraa.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eli ongelma ei ole peli vaan se, että kanssapelaavat invaderit on liian hyviä.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eihän kiusanteon kohteeksi joutuminen ole tietenkään kivaa, mutta aina nettipeleissä käytetään surutta hyväksi toisen keltanokkaisuutta. Souls ei todellakaan ole sieltä pahimmasta päästä, kertaakaan ei ole tullut tunkeutujalta privana vittuilua perään tai vastaavaa. Itse olen törmännyt lähestulkoon yksinomaan hyväkäytöksisiin kanssapelaajiin, mikä on minkä tahansa nettipelin kohdalla äärimmäisen harvinaista.

Tuo vihjailu siitä, etteikö From kuuntelisi pelaajia, ei pidä muuten paikkaansa. Dark Souls 1 sai melko pian julkaisun jälkeen suht massiivisen patchin, joka helpotti pelissä etenemistä merkittävästi. Sieluja tippui selvästi entistä enemmän, joka nopeutti levelöintiä ja kauppiaille lisättiin hyvää kamaa. Mm. Giant Blacksmithille twinklingejä rajattomasti, minkä avulla tietyt varusteet sai todella hyviksi päästyään Anor Londoon.

Jos pelaajistosta nousisi selkeää soraääntä enemmistön osalta tuosta online mekaniikasta, niin eiköhän sitä olisi jo muutettu aiemmissakin osissa. Edelleen saa olla eri mieltä, mutta vastavirtaan uiminen crusader lippu pystyssä menee jossain kohtaa lapsellisen kiukuttelun puolelle. Pelintekijöiden ammattitaidon kyseenalaistaminen opposition toimesta menee jo vähän sille osastolle.

Uuden Homefrontin kohdalla saa ja pitääkin tehdä tuollaisia kyseenalaistuksia. Mutta että pelin, joka myy miljoonia ja saa ylistäviä arvioita sekä medialta että pelaajilta? Ei. Teet vain itsestäsi naurunalaisen.
 
Vastaus: Dark Souls III

Eihän kiusanteon kohteeksi joutuminen ole tietenkään kivaa, mutta aina nettipeleissä käytetään surutta hyväksi toisen keltanokkaisuutta. Souls ei todellakaan ole sieltä pahimmasta päästä, kertaakaan ei ole tullut tunkeutujalta privana vittuilua perään tai vastaavaa. Itse olen törmännyt lähestulkoon yksinomaan hyväkäytöksisiin kanssapelaajiin, mikä on minkä tahansa nettipelin kohdalla äärimmäisen harvinaista.

Tuo vihjailu siitä, etteikö From kuuntelisi pelaajia, ei pidä muuten paikkaansa. Dark Souls 1 sai melko pian julkaisun jälkeen suht massiivisen patchin, joka helpotti pelissä etenemistä merkittävästi. Sieluja tippui selvästi entistä enemmän, joka nopeutti levelöintiä ja kauppiaille lisättiin hyvää kamaa. Mm. Giant Blacksmithille twinklingejä rajattomasti, minkä avulla tietyt varusteet sai todella hyviksi päästyään Anor Londoon.

Jos pelaajistosta nousisi selkeää soraääntä enemmistön osalta tuosta online mekaniikasta, niin eiköhän sitä olisi jo muutettu aiemmissakin osissa. Edelleen saa olla eri mieltä, mutta vastavirtaan uiminen crusader lippu pystyssä menee jossain kohtaa lapsellisen kiukuttelun puolelle. Pelintekijöiden ammattitaidon kyseenalaistaminen opposition toimesta menee jo vähän sille osastolle.

Uuden Homefrontin kohdalla saa ja pitääkin tehdä tuollaisia kyseenalaistuksia. Mutta että pelin, joka myy miljoonia ja saa ylistäviä arvioita sekä medialta että pelaajilta? Ei. Teet vain itsestäsi naurunalaisen.

Itekki aina jos ollu tiukat inveidi mätöt ja ihan hilkulla jommankumman voitto. niin viestillä vaan takas aina gg ja :)
 
Vastaus: Dark Souls III

Pelin nettipelaamiseen liittyen: mitä olette tykänneet turnajaisten järjestäjistä, jotka kutsuvat peliinsä useampia hyökkääjiä ja ottelevat 1 vs 1 tilanteissa? Itse olen tykännyt paljon noista edellämainituista karnevaaleista alueella, joka tulee Pontiff Syvalumin jälkeen.
 
Ylös Bottom