Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Millä levelillä porukka on Anor Londossa?

Itse aloitin 34 mutta sieluja alkoi kertymään niin paljon, että en halunnut riskeerata ja nyt ennen bossia on 40. Varsin helpolta tuntuu peli, ilmeisesti alemmalla levelillä pitäisi olla Anorissa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Millä levelillä porukka on Anor Londossa?

Itse aloitin 34 mutta sieluja alkoi kertymään niin paljon, että en halunnut riskeerata ja nyt ennen bossia on 40. Varsin helpolta tuntuu peli, ilmeisesti alemmalla levelillä pitäisi olla Anorissa.

Ite taisin olla 41 ku sinne pääsin. Mutta ennenkuin painted world ja anor oli vastukseen asti menty niin taisin olla jo varmaan 65 lvl. Jonku verran taisin farmailla anorissa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kuinka sitä pystyy ite tekemään phantomin ettei summonaa kaveria omaan worldiin tai mee toisen worldiin?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Millä levelillä porukka on Anor Londossa?

Itse aloitin 34 mutta sieluja alkoi kertymään niin paljon, että en halunnut riskeerata ja nyt ennen bossia on 40. Varsin helpolta tuntuu peli, ilmeisesti alemmalla levelillä pitäisi olla Anorissa.

Ite taisin olla jollain 48 levelillä ja ei ollu oikein mitään vaikeuksia niissä perusvihuissa, bossissa kyllä meni hermot pariinki kertaan. En tiiä voiko tässä nyt niin ylilevelillä olla, mielestäni enemmän equipit ja aseet on ne mitkä tekee niitä eroja. Nyt ku ite sain lightning aseen ja tulimiekan niin tuntuu että kaikki mitä eteen tulee niin kaatuu ku heinää.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ite taisin olla jollain 48 levelillä ja ei ollu oikein mitään vaikeuksia niissä perusvihuissa, bossissa kyllä meni hermot pariinki kertaan.

Ei se bosse ollukkaan niin vaikee mitä luulin. Ekalla läpi, mut flaskit kuitenkin loppu eli tiukka oli. Olin kans 48 levunen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Milloin minun pitäisi alkaa todenteolla kehittämään aseita ja armoreita? Peliä on takana noin 20 tuntia, leveliä taitaa olla noin 30, enkä vaan tunnu saavan hirveästi noita upgradeen tarvittavia itemeitä. Blacksmithiltä tietysti pystyisi ostamaan titanitea, mutta siihen se kai jääkin. Pitäisikö minun vaan farmata jossain tietyssä paikassa noita romuja, vai jatkanko huolettomasti matkaa ja kehitän roinaa aina kun pystyn?

Rupee tuntumaan hieman munattomalta tuo Bell Gargoylen axe tässä vaiheessa. Kaverin pelailua kun katseli, niin kyllä se Drake Sword olisikin ehkä pitänyt hakea. Tuntui vaan aika laimealle vaihtoehdolle alottaa niin voimakkaalla aseella :E
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tuo pvp on kyl sairaan hauskaa. Kaks kertaa putkeen tuli invaasioo ja molemmil kerroil pöynäsin 100-0. Pitää kyl iteki alkaa harrastaan tota ;)
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kaverin pelailua kun katseli, niin kyllä se Drake Sword olisikin ehkä pitänyt hakea. Tuntui vaan aika laimealle vaihtoehdolle alottaa niin voimakkaalla aseella :E

Kannattaa hankkia drake swordi todellakin helpotti muakin (ehkä vähän liikaakin) Kannattaa kyllä ottaa enemmän kuin 30-35 nuolta, sillä kaikki ei pakosti osu jossei ole tarkka :p
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Todella paljon vaikuttaa minkälaiset varusteet on, paljon enemmän kuin lvl. Ite jostain sain Black knight great axen ja tuunasin sen +5. Ei mikään pysty samallaisiin tehoihin. Hienoa että semmonen löytyny mutta harmittaa ku jokainen uusi ase on pettymys. Noh, toivottavasti jotain kivaa vielä tulis eteen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joku sankari on jo läpäissyt pelin tuntiin ja 26 minuuttiin. En ite ymmärrä näitä speedruneja, mutta huvinsa kullakin. Videot sisältää luonnollisesti shortcutteja joten kannattaa varmaan jättää katsomatta.

GamingBolt.com

Vielä kun ite pääsis edes Demon's Soulsin joskus läpi niin hyvä ois :) Liian haastava mulle, eikä ole varaa ostella uusia ohjaimia jatkuvasti :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Oon Anor Londossa ja nuo 2 bossii laittaa mut nippuun nätisti... Eli pitäs saada kaverit nyt ounaaman ne, eli pitääkö mun venata ihmis vai undead muodossa tuossa bonfirellä, että joku käyttää white sing soapstonee, jotta ne tulee mun peliin vai miten tuo summous nyt meni, että pelaajia tulis mun peliin jeesaan tuon bossin surmaamises.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Oon Anor Londossa ja nuo 2 bossii laittaa mut nippuun nätisti... Eli pitäs saada kaverit nyt ounaaman ne, eli pitääkö mun venata ihmis vai undead muodossa tuossa bonfirellä, että joku käyttää white sing soapstonee, jotta ne tulee mun peliin vai miten tuo summous nyt meni, että pelaajia tulis mun peliin jeesaan tuon bossin surmaamises.

Sun pitää olla ihmismuodossa jotta muut voi liittyä sun peliin.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kannattaa hankkia drake swordi todellakin helpotti muakin (ehkä vähän liikaakin) Kannattaa kyllä ottaa enemmän kuin 30-35 nuolta, sillä kaikki ei pakosti osu jossei ole tarkka :p

Itsekin sain tuon ihan keksimällä, vaikkei tuo nyt suuria huomaamisia vaatinutkaan. Lisäksi nuolia taisi mennä vain muutama ja tappoipa tuo pomo itsensäkin myöhemmin. Pikkuisen jäi paskanmaku suuhun, mutta koska peli tallettaa jo ihan inventoryssä käydessä, niin eipä tuolle mitään voi. Vähän halpa ase tuo Drake on. Ei se kuitenkaan peliä periaatteessa pilaa, vaikka onkin helvetin ylivertainen saamishetkellään. Vaikka vihulaiset kaatuvatkin yhdestä iskusta neljän tai viiden sijasta, kuolee pelaaja aivan yhtä helposti. Jos jotain, Drake saattaa vaikuttaa niin, että pelaaja alkaa edetä liian huolettomasti ja kuolo korjaa useammin.

Itsellä käytössä Black Knight Sword. Tuota BKS:ää saa kantaa ihan onnella ja innolla, sillä sen hankkiminen oli työn ja tuskan takana - sekä tietysti onnen, että droppasi. Taitaa olla tuplasti tujumpi kuin Drake, mutta onpahan sitten myös rutosti painavampia ja näin hidas heiluttaa. Tällä hetkellä +2, kun osuipa eteen kaksi liskoakin jotka twinklingiä tiputtivat. Mitähän nuo statit olisivat... endurancea kannattaa nostaa. Aika monessa paikassa jossa on käynyt kuikuamassa joutuu melkoisiin kilpipeijaisiin, vihua kun on niin maan perkeleesti. Vähemmällä endurancella olisi ollut ketarat ojossa moneen kertaan.

Leveliä lienee se 33 ja vasta takana alkaa olla kunnolla vasta Undead Burg/Parish. Eri mestoilla on tullut käytyä kuikuilemassa ja toteamassa, että kovatkin vihut kaatuvat kunhan on kärsivällinen ja keskittyy. Lohikäärmelaaksossa muutamat kumosin kun yksin olivat, mutta menihän noihin aina monta minuuttia kuhunkin.

Tulevassa podkastraatiossa (numero 31) tulikin hiukan löpistyä Dark Soulsista. Helvetin herkullinen peli, mutta ei täydellinen. Tarkemmat analyysit sitten arvosteluun rapsuteltuna. Aion kuitenkin nauttia pelin hitaasti ja herkutellen. Suosittelkaapa muutkin tätä ystävillenne, mutta älkää promotko sillä haastavuudella.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Suora kysymys: Onko tämä peli oikeasti niin haastava kuin siitä kohistaan? Kaikki sanovat että jos tykkäät ''supervaikeista'' boss-vastustajista, niin tykkäät dark soulsista. Nooh kun olen tästä nyt hieman kiinnostunut, tästä pelistä, mutta onko se siis niin vaikea?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Suora kysymys: Onko tämä peli oikeasti niin haastava kuin siitä kohistaan? Kaikki sanovat että jos tykkäät ''supervaikeista'' boss-vastustajista, niin tykkäät dark soulsista. Nooh kun olen tästä nyt hieman kiinnostunut, tästä pelistä, mutta onko se siis niin vaikea?

Yleinen vaikeustaso tuntuu olevan aika pahasti liioiteltu, ja eteneminen sujuu ihan mukavasti (5-10h pelattu). Mutta kyllähän nuo bossit pieksee minua kuin märkää rättiä, siihen asti kunnes löytää oikean tavan nitistää ne. On tämä peli haastavampi kuin monet muut nykyajan pelit, jotka käytännössä itse pelaavat itsensä läpi, mutta ei tämä mitään ylivoimaista ole. Bossien haastekkin johtuu pitkälle siitä että ne eivät ison kokonsa takia noudata muun pelin kanssa samoja sääntöjä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Yleinen vaikeustaso tuntuu olevan aika pahasti liioiteltu, ja eteneminen sujuu ihan mukavasti (5-10h pelattu). Mutta kyllähän nuo bossit pieksee minua kuin märkää rättiä, siihen asti kunnes löytää oikean tavan nitistää ne. On tämä peli haastavampi kuin monet muut nykyajan pelit, jotka käytännössä itse pelaavat itsensä läpi, mutta ei tämä mitään ylivoimaista ole. Bossien haastekkin johtuu pitkälle siitä että ne eivät ison kokonsa takia noudata muun pelin kanssa samoja sääntöjä.

Pidän siis edelleen harkinnassa :)
Tarkoitan tällä siis, että kun hinta tuosta hieman tipahtaa niin taitaapa tuo ostoskoriin tupsahtaa xD
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Yleinen vaikeustaso tuntuu olevan aika pahasti liioiteltu, ja eteneminen sujuu ihan mukavasti (5-10h pelattu). Mutta kyllähän nuo bossit pieksee minua kuin märkää rättiä, siihen asti kunnes löytää oikean tavan nitistää ne. On tämä peli haastavampi kuin monet muut nykyajan pelit, jotka käytännössä itse pelaavat itsensä läpi, mutta ei tämä mitään ylivoimaista ole. Bossien haastekkin johtuu pitkälle siitä että ne eivät ison kokonsa takia noudata muun pelin kanssa samoja sääntöjä.

Nykypelien vaivattomuuteen tottuneille pelaajille Dark Souls on varmasti melkoista persraiskuuta.

Ei taida monille mennä jakeluun, että sinne liian vaikealle alueelle ei ole pakko mennä. Tässä onkin osa pelin hienoudesta: saa seikkailla ja etsiä alueen missä pärjää. Tämä pärjääminen ei välttämättä tarkoita sitä, että alueet olisi suunniteltu jossain tietyssä järjestyksessä pelattavaksi, ja että jokin olisi toista helpompi. Pärjääminen voi johtua vaikka varustelutasosta tai pelaajan omasta pelityylistä. Itse lähdin aivan ensimmäiseksi sinne kummitusmaille, mutta vaikka osaaminen tuntuikin piisaavan, eräs kohtaus söi hahmon - ei riittänyt yksinkertaisesti endurance/stamina iskumäärän torjumiselle. Varmasti vihuja olisi voinut yksitellen koittaa muiluttaa sopestaan, mutta enpä ollut löytänyt jouskaria tuossa vaiheessa - tahi myyjää.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ei taida monille mennä jakeluun, että sinne liian vaikealle alueelle ei ole pakko mennä. Tässä onkin osa pelin hienoudesta: saa seikkailla ja etsiä alueen missä pärjää. Tämä pärjääminen ei välttämättä tarkoita sitä, että alueet olisi suunniteltu jossain tietyssä järjestyksessä pelattavaksi, ja että jokin olisi toista helpompi.

Tämä on täysin totta ja tämä on ehdottomasti pelin suurin valtti. Uudelle alueelle siirryttäessä on aina jännitys ja terve kuolemanpelko päällä, jotain mitä Komentaja Shepard ei pääse ikinä kokemaan.

Kuten sanoit niin usein menestyminen tietyllä alueella riippuu vielä omasta pelitavasta tai varusteista, se onkin mahtavaa kun pelaaja joutuu pohtimaan muuttaako pelityyliään, yrittääkö jotenkin muiluttaa viholliset suotuisampaan asemaan vaihtaako aluetta kokonaan vai kenties yrittää jotain muuta.

PS. meinasi eilen vähän harmittaa kun menetin 3 humanityä suhteellisen helpolle 3 ritarin joukolle, keles.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

PS. meinasi eilen vähän harmittaa kun menetin 3 humanityä suhteellisen helpolle 3 ritarin joukolle, keles.

Itse en ole pahemmin stressannut oikein mistään. Jotkut tilanteet vaikuttaa aika ylivoimasilta, mutta itsepähän menen katselemaan - toisaalta, ilman katseluita ei mihinkään pääse. Jos itsellä on sieluja X määrä kannossa ja tarvittaisiin jonkun verran lisää leveliin, käyn yleensä keräämässä nuo sielut ja tekemässä levelin ennen kuin lähden sille löydetylle uudelle alueelle. Eipähän sielut katoa kun kuolee. Pelissähän sielut ja humanityt jäävät semmoiseksi noutopisteeksi, mutta onpa pari kertaa kuollut noille noutopisteillekin suunnistaessa. Se etten stressaa ei tarkoita sitä, etteikö ohjain rutisisi kädessä ja sydämellinen ffffffuuuuuu lähtemässä suusta - mutta mikä parasta, itseään sitä melkein kaikesta saa vain syyttää. Ei tälle pelille voi olla vihainen :)

Varmaankin semmoinen 10 000 sielua hävinnyt harakoille. Pariin otteeseen tullut kuonoon niiltä "heikoimmilta" miekkazombeilta. Ei voi kuin nauraa omalle paskuudelle.
 
Ylös Bottom