Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Milläs tasolle ootte vetänyt Asylumin uudelleen? Olen nyt 30 soul level ja pitäisi kai sinnekin ehtiä jossain välissä.:D Vielä ei oo tullut mitään pelipysäyttäjäbossia. Eiköhän sellainenkin vielä tule.

Ite menin suurinpiirtein samoihin aikoihin ja siihen mennessä eniten vaikeuksia oli sen vastuksessa. Vaikka ei nyt mikkän vaikea ollu, mutta oli jotenki vaikeaa =D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Pakkoo kysyä kuinka paljon meni aikaa tuossa farmailussa? Itekki kävin sielä joskus koittaa, jaksoin jotain 5 kertaa käyä, tyhjän pitkät juoksut siinä paikassa. Tuo 10 tosin riittää juuri yhteen aseseen. Itellä kans pakottava tarve tutkia kaikki paikat pelissä ja oisko 60h ollu pelikellossa ku ng+ alko. Paljon jäi kuitenki ekalla kertaa näkemättä kokematta. Jos tässä ng+lla pikku hiljaa wikin kanssa tutkis joka nurkan =D


Oman NG+ssan etenemisjärjestyksestä:
Hoksasin muuten nyt tuossa NG+ssa että esim Taurus demonia ja Capra demonia ei tarvi ollenkaan tappaa jos on master key. Elikkä menin undead burgista suoraan Havelin (kiviritarin) tappaan ja sieltä lähi darkroot basiniin josta gardenin kautta titanite demonin kimppuun ja sieltä sitten kellon soittamisen kautta takasin Firelinkiin. Jos haluaa olla tosin Capra demonin tappamatta niin pystyy menemään blighttowniin suoraa firelink=>new londo ruins=>valley of drakes=>blighttown. Voi siis jättää Depthsin kokonaan välistä.
Ei siinä paljoa tullut kelloa vilkuiltua, mutta useampi tunti siinä varmastikin meni. Ideanahan oli aloittaa Great Hollow:n jälkeiseltä bonfirelta ja juosta tappamaan kaksi jättisimpukkaa jonka jälkeen hypätä järveen kuolemaan ja toistaa sama prosessi monen monta kertaa. Item discovery ratea nostin ainoastaan Covetous Gold Serpent ringillä, vaikka sillä humanityjen käytöllä todennäköisesti noita muutama enemmän olisi tippunutkin, mutta olisi joutunut käyttämään homeward bonea tehdäkseen farmauksesta yhtä nopea ilman kuolemista.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mä otin sitten aloitus hamoksi pyromanser ja mulla on kerättynä 1500 sielua ja olen siinä ekassa level up nuotio paikassa ja ajattelin etukäteen kysyä että mitä statseja kannattaa nostaa aluksi eli tarkoitus olisi tehdä sellainen pyromanciest joka käyttää hyökkäyksissä loitsuja ja myös myöhemmin haluan parannus loitsut mutta hamo ei vielä pysty edes fire ball loitsua käytämään joten joudun käytämään kirvestä ja kilpeä hykkäyksissä joten pitäiskö ensin nostaa str,endurace ja vitality vai keskitynkö pelkästään int ja faitin nostoon vaikka loitsuja ei vielä pysty käytää eli mitä suosittelete mitä pitäis nostaa kun siiryn käytämään pelkästään loitsuja kun oon saanut niitä riitävän paljon ja että ovat tarpeeksi tehokaita niin en käytä sitten mitään aseita.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Ei siinä paljoa tullut kelloa vilkuiltua, mutta useampi tunti siinä varmastikin meni. Ideanahan oli aloittaa Great Hollow:n jälkeiseltä bonfirelta ja juosta tappamaan kaksi jättisimpukkaa jonka jälkeen hypätä järveen kuolemaan ja toistaa sama prosessi monen monta kertaa. Item discovery ratea nostin ainoastaan Covetous Gold Serpent ringillä, vaikka sillä humanityjen käytöllä todennäköisesti noita muutama enemmän olisi tippunutkin, mutta olisi joutunut käyttämään homeward bonea tehdäkseen farmauksesta yhtä nopea ilman kuolemista.

Ite käytin samaa tekniikkaa. Ei jaksanu kuitenkaan kauaa. =D Onneksi yhestä kentästä löytyi aika hyvin twinklinkejä että sai tuunattua Black knight axen sitten kohilleen. =D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tietääkö kukaan mitään hyvää hamon taitojen kehitys järjestystä pyromancer hamolle itse ajattelin jotain tälläistä:str:24,dex:14,endurance:40,vitality:40,attunement:19,faith:55 ja int:99 onko tuo hyvä vai ihan väärin kehitetty?
siis tarkoitus on tarpeeks osata taistella jos taijoilla ei pärjää mutta suunittelin että taisteluissa käyttäisin pelkästään taikoja nyt se ei ole mahdollista kun fire ball on rajoitettu 8 käyttökertaan ja on ainoa loitsu niin nuijaa ja kilpee tulee enemmän nyt käytettyä niin siksi ajattelin että nyt aluksi tartis saada aseele vahinkoo nostetua nostamalla str:24 ja int viimeisenä kehityksenä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mä otin sitten aloitus hamoksi pyromanser ja mulla on kerättynä 1500 sielua ja olen siinä ekassa level up nuotio paikassa ja ajattelin etukäteen kysyä että mitä statseja kannattaa nostaa aluksi eli tarkoitus olisi tehdä sellainen pyromanciest joka käyttää hyökkäyksissä loitsuja ja myös myöhemmin haluan parannus loitsut mutta hamo ei vielä pysty edes fire ball loitsua käytämään joten joudun käytämään kirvestä ja kilpeä hykkäyksissä joten pitäiskö ensin nostaa str,endurace ja vitality vai keskitynkö pelkästään int ja faitin nostoon vaikka loitsuja ei vielä pysty käytää eli mitä suosittelete mitä pitäis nostaa kun siiryn käytämään pelkästään loitsuja kun oon saanut niitä riitävän paljon ja että ovat tarpeeksi tehokaita niin en käytä sitten mitään aseita.
Jos nyt vaikka ihan aluksi ryhdistäydyt tuon kirjoittamisesi kanssa sen verran, että sitä viitsii lukea.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hyvää teki viiden päivän paussi pelistä ja nyt sain ekalla yrittämällä ton New Londo Ruinsin bossinki tapettua. spoil
Pistin suosiolla Havelin armorin niskaan ja Queelagin tappiin viritetty Furysword kahteen käteen nii ei kauaa nokka tuhissu. Ja nyt liityin tohon Darkwraithiinki ja tarkotus ois se armori metästää, toivottavasti se on hyvä ja hienon näkönen. Armoton humanity farmaus käynnissä tällä hetkellä :D

Farmasin myös noi Twinking Titanitet tohon Black Knight Swordiin ja meni 1.5 tuntia että sain 4 twinking titanitea. Toivottavasti ei enää noita tarvi metästää, paitsi tiesti jos armoriin niitä tarvii vielä :D Pelikellossa joku 50 tuntia ja vielä on matkaa aika paljon jäljellä.. Catacombit, Drake Valleyt ja Demon Ruinsit mm. koskematta vielä ja taitaa se mehtäki vielä olla vähän kesken.

Janith81 sanoi:
Tietääkö kukaan mitään hyvää hamon taitojen kehitys järjestystä pyromancer hamolle itse ajattelin jotain tälläistä:str:24,dex:14,endurance:40,vitality:40,a ttunement:19,faith:55 ja int:99 onko tuo hyvä vai ihan väärin kehitetty?
siis tarkoitus on tarpeeks osata taistella jos taijoilla ei pärjää mutta suunittelin että taisteluissa käyttäisin pelkästään taikoja nyt se ei ole mahdollista kun fire ball on rajoitettu 8 käyttökertaan ja on ainoa loitsu niin nuijaa ja kilpee tulee enemmän nyt käytettyä niin siksi ajattelin että nyt aluksi tartis saada aseele vahinkoo nostetua nostamalla str:24 ja int viimeisenä kehityksenä.

Jos aiot pelkästään pyromancer taikoja käyttää niin et tartte Int tai Faith ollenkaan, koska ne ei vaikuta tuohon tulitaikojen tehokkuuteen yhtään. Ainoastaan se Pyromancer catalyst jutun upgradettaminen nostaa tehoa. Mut jos otat pari miraclea tai taikaa nii sitten tiesti voit noita kahta statsia nostaa jonkin verran, ei ehkä kuitenkaan int 99, tai no jos jaksat farmata sieluja nii mikäs siinä. 40 END ja 40 VIT kuulostaa iha hyvältä, samoin str ja dex.

STR ja DEX kannattaa nostaa vaan siihen arvoon mitä johonki aseeseen tarvit. Ei oikeastaan enempää. Aseen tehokkuus nousee paremmin sen aseen kehittämisellä kuin str tai dexin nostamisella. Eli ei muuta ku asetta upgradettamaan lisädamagen toivossa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Täytyy kyl sanoa, että taitaa tässä olla yksi lemppari konsolipeleistä kautta aikojen. Hakannu nyt 2 viikkoa aivan taukoamatta, eikä kyllästytä vielä ollenkaan. Itse asiassa, koht alkaa olemaan pvp-hahmo siin kuosis että voi alkaa ottaan kunnolla matsia. Muutenkin peliaikaa menny vähän turhaa nyhjäämiseen, kun on nyt 3 hahmoa 60+ levelil, mutta kertaakaan en ole peliä vielä läpäissyt :D.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Yhdyn edelliseen on kyllä saanut mutkin tämä peli koukutettua niin pahasti. En olisi uskonut että yksinpeli vielä koukuttaisi tällä tavalla. Jotenkin muistuttaa mua vagrant storysta tää peli. mitään vastaavaa en ainakaan oo pelannut;D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Olen sielä suoalueella ja edessäni olisi se laavaa syöksevä bossi. Bossin jälkeen ilmeisesti soitetaan sitä toista kelloa. Olen foorumeilta lukenut, että suoalueelta jos lähtisi ylös, niin edessä olisi jotain vähän helpompia paikkoja jossa voisi nostella leveliä, onko tämä totta? Ja pääseekö sitä kautta avaamaan oikotien tänne suoalueelle...?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Olen sielä suoalueella ja edessäni olisi se laavaa syöksevä bossi. Bossin jälkeen ilmeisesti soitetaan sitä toista kelloa. Olen foorumeilta lukenut, että suoalueelta jos lähtisi ylös, niin edessä olisi jotain vähän helpompia paikkoja jossa voisi nostella leveliä, onko tämä totta? Ja pääseekö sitä kautta avaamaan oikotien tänne suoalueelle...?

Tässä vinkki shortcutiin Blighttownista Firelink Shrineen.
Joo sieltä suolta löytyy "oikotie" tuonne Firelink Shrineen asti. Eli palaat takaisin sieltä missä tapoit sen Queelagin (jos tapoit, en tiiä toimiiko jos et vielä tappanu sitä hämisbossia), menet sinne suoalueelle Bonfirelle. Bonfiresta oikeelle on sellaset puiset kävelylankut ylöspäin ja siinä pyörii sellainen iso ratas. Mene sinne rattaan päähän missä menee ne ylöspäin menevät lankut ja hyppää kyytiin (varo pudotusta). Se ratas vie sut aika korkeelle ja sit hyppäät siitä rattaalta siihen tasanteelle joka avautuu. Sit kiipeet niitä tikkaita ylöspäin niin paljon ku pääset ja etit avaimen huipulta. Sit muistaakseni tuut vähä alaspäin jossain vaiheessa sun pitäs nähä sellane isohko tunneli, mene sinne. Siellä tunnelissa on 3 sellaista isoa vihollista joten etene varovasti (tai juokse suosiolla vaa niitten ohi) .. Aikas ku juokset nii tuut Drake's Valleyhyn, mene sen riippusillan yli ja vasemmalle, siinä on sellane torni ja ovi joka pitäs aueta kun oot löytäny siihen avaimen (löytyy sieltä Blighttownista siis). Se ovi vie sut New Londo Ruinsille, mene siihen oviaukkoon heti vasemmalla ja kierrä rappusia nii kauan että löydät hissin joka vie sut Firelink Shrineen.

Toivottavasti nyt selostin oikein, joku muu voi korjailla jos meni vipuun :)
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tässä vinkki shortcutiin Blighttownista Firelink Shrineen.
Joo sieltä suolta löytyy "oikotie" tuonne Firelink Shrineen asti. Eli palaat takaisin sieltä missä tapoit sen Queelagin (jos tapoit, en tiiä toimiiko jos et vielä tappanu sitä hämisbossia), menet sinne suoalueelle Bonfirelle. Bonfiresta oikeelle on sellaset puiset kävelylankut ylöspäin ja siinä pyörii sellainen iso ratas. Mene sinne rattaan päähän missä menee ne ylöspäin menevät lankut ja hyppää kyytiin (varo pudotusta). Se ratas vie sut aika korkeelle ja sit hyppäät siitä rattaalta siihen tasanteelle joka avautuu. Sit kiipeet niitä tikkaita ylöspäin niin paljon ku pääset ja etit avaimen huipulta. Sit muistaakseni tuut vähä alaspäin jossain vaiheessa sun pitäs nähä sellane isohko tunneli, mene sinne. Siellä tunnelissa on 3 sellaista isoa vihollista joten etene varovasti (tai juokse suosiolla vaa niitten ohi) .. Aikas ku juokset nii tuut Drake's Valleyhyn, mene sen riippusillan yli ja vasemmalle, siinä on sellane torni ja ovi joka pitäs aueta kun oot löytäny siihen avaimen (löytyy sieltä Blighttownista siis). Se ovi vie sut New Londo Ruinsille, mene siihen oviaukkoon heti vasemmalla ja kierrä rappusia nii kauan että löydät hissin joka vie sut Firelink Shrineen.

Toivottavasti nyt selostin oikein, joku muu voi korjailla jos meni vipuun :)

Paremmin selitetty ku ite osaisin, mutta pikku korjauksena,
minun muistaakseni avain on ennen huippua jollain isommalla tasanteella arkussa ja tikas sydeemien korkeimmasta kohdasta (huipulta) lähtee se luola jossa muutama mörökölli oottelee. Niin ja kannattaa tsekata myös viemäri pätkä siitä kohdalta missä on puhallusputki kavereita, seikkailijalle löytyy jotain pikku kivaa sieltä. Niin ja ite muistaakseni avasin tämän oikoreitin ennen ku olin Queelagin teilannu, ku olin nössö. =D Niin ja muistaakseni master key käy myös siihen oveen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitä vehkeitä mun pitää antaa sille Giant Blacksmithille että pystyisin teetättämään Quelaagin sielusta sen Furyswordin?
Spoilia kiitos!
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitä vehkeitä mun pitää antaa sille Giant Blacksmithille että pystyisin teetättämään Quelaagin sielusta sen Furyswordin?
Spoilia kiitos!

Quelaag's furyswordin saat seuraavasti:

Upgreidaat esim. falchionin tai jonkun muun curved swordin +10 tasolle niin sitten se näkyy siellä modify eguipment listassa mitään muita vehkeitä et tarvii.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Miten se ensimmäisen kellotornin Bell gargoyle bossin voitaa kun niitä tulee kaksi siihen taisteluun, saan just sen ekan tapettua mutta en sitä toista, niin ja siinä alussa ennen bossia pitäisi saada summonoitua npc autamaan mutta en kyllä löydä mitään merkiä latialta siitä missä pitäissi olla.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Miten se ensimmäisen kellotornin Bell gargoyle bossin voitaa kun niitä tulee kaksi siihen taisteluun, saan just sen ekan tapettua mutta en sitä toista, niin ja siinä alussa ennen bossia pitäisi saada summonoitua npc autamaan mutta en kyllä löydä mitään merkiä latialta siitä missä pitäissi olla.

Itse yritin satamiljoonaa kertaa tuota nimenomaista taistelua. Pääsin sen lopulta kilven ja keihään voimin käytännössä menemällä koko ajan gargoylien iholle. Niiden lyönnit on sen verran laajakaarisia, että ehdit väistää selkäpuolelle ennen kuin nuo iskevät. Tietysti joudut paikoin ottamaan ehkä etäisyyttä, jotta estusit saat tarvittaessa juotua, mutta menet vaan sitten sopivan välin tullen taas ihoon kiinni. Tuolla tyylillä pääsin ensimmäisellä yrittämällä läpi.

Sinun täytyy olla ihmishahmossa, jotta sen valkoisen 'oven' eteen tulee se summon merkki.

Niin, mitäs nuo sepät tekevät noilla embereillä? Kaksi eri emberiä olen sepälle antanut, mutta mitään en ole saanut vaikka tuostakin jo aikaa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Miten se ensimmäisen kellotornin Bell gargoyle bossin voitaa kun niitä tulee kaksi siihen taisteluun, saan just sen ekan tapettua mutta en sitä toista, niin ja siinä alussa ennen bossia pitäisi saada summonoitua npc autamaan mutta en kyllä löydä mitään merkiä latialta siitä missä pitäissi olla.
Pääsin sen läpi mutta nyt kyllä epäilyttää että peli mutaa vaikeus astetta pärjäämisen mukaan kun eilen varmaan parikymmentä kertaa yritin tota Bell gargoyle bossia niin en voitanut mutta tänään menin heti ekalla yrityksellä läpi tai sitten oli vaan tosi iso tuuri.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hitto mulla meinäs mennä hermot eilen.
Läpäisin Undead Parishin ja sen jälkeen kävin vähän eri etenemisvaihtoehtoja läpi, mutta kaikkialla tuli pataan. Gargoylet eivät juuri antaneet saumaa ja se mikälie kividemoni ennen sitä viidakkoa osoittautui melko haastavaksi lähitaistelussa. Niitä luurankoja kävin vähän niittämässä, mutta Katakombeihin en vielä lähtenyt sen syvemmälle, ei vaikuttanut mun mestalta(ts. en vielä uskaltautunut sinne :D). Ei se Darkroot Gardenkaan miltään päiväkodilta vaikuttanut. Yhden Mustan Ritarin kävin sentään lanaamassa, mutta ei sieltäkään mihinkään päässyt.
Elikäs, mihin nyt?

Vähän leveliä olisi mukava saada, mutta yritän mihin suuntaan tahansa, niin pataan tulee. Aiemmilla alueilla farmaaminen ei oikein innosta, kun aika heikosti noista zombeista irtoaa sieluja. Vinkkejä kaivataan, ei jaksaisi hakata päätä seinään liian vaikeissa paikoissa. Onko multa jäänyt jotain huomaamatta?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Elikäs, mihin nyt?

Varoiksi spoilereihin yritän kuitenkin olla spoilaamatta
Gargoylet ovat tuohon väliin aivan hyvin kaadettavissa oikealla taktiikalla. Lisäksi kun tapat Gargoylet aukea uusi suositeltava etenemissuunta. Mutta jos haluat kuitenkin farmata ensin niin Darkrooteissa kohtaa paljon sopivaa populaa siihen. Tapoitko tuon mustan ritarin Darkroot Basinissa? Siinä lienee hyvä farmauspaikka, Bonfire mustan ritarin vierestä käyttöön ja lähistöltä löytyviä sinisiä öllejä kiusaamaan.

Nuo pomot tuntuvat aina pari ensimmäistä yritystä mahdottomilta, mutta sitten kun oikea taktiikka löytyy ne kaatuvat helposti.
 
Ylös Bottom