Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Elikäs, mihin nyt?

Vähän leveliä olisi mukava saada, mutta yritän mihin suuntaan tahansa, niin pataan tulee. Aiemmilla alueilla farmaaminen ei oikein innosta, kun aika heikosti noista zombeista irtoaa sieluja. Vinkkejä kaivataan, ei jaksaisi hakata päätä seinään liian vaikeissa paikoissa. Onko multa jäänyt jotain huomaamatta?

Leveliä saa aika kätevästi tällä taktiikalla
[video=youtube;kKVB4sL4Sxg]http://www.youtube.com/watch?v=kKVB4sL4Sxg[/video]
Siinä on siis näkymättömän seinän takana Bonfire ja vieressä "lukittu" ovi. Oven saat auki ostamalla Undead Parishin sepältä Crest of Astoriaksen (vai mikä sen nimi nyt oli? :)). Maksaa 20 000 sielua.

Suosittelen muutenkin seuraavaksi paikaksi Darkroot Gardenia, koska
siellä majaileva pomo on aikas helppo. Eikä pomolle ole edes pitkä matka tuosta seinän takaa löytyvälta nuotiolta. Tapat ne kolme puuvihollista, ja kun tulet metsäaukiolle, jossa makailee isoja nukkuvia ritareita (näitä oli muistaakseni kolme) juokset vaan niistä ohi (tai tapat) ja nouset sellaiset linnan rauniossa olevat portaat ylös. Sitten ei muuta kuin Moonlight Butterflyn kimppuun.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hitto mulla meinäs mennä hermot eilen.

Kuinkas
Depths? Irtoaa aika mehukkaasti expiä niistä mulkosilmäsammakoista. 250 laakilta ja niitä on siellä ~10 tms. Tämän lisäksi rottia ja lurkkeja. Siellä on hyvä vetää kierrosta, vaikken muista minkä verran rundilla tuli. Aika pirusti kuitenkin.

Hyi Dragonfly hyyyyyyyyyyyyyi!

Ei kyllä tulis mieleenkään tuommosia eksploitteja, kun peli kuitenkin on about parasta mitä viime vuosina on vastaan tullut.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Niin, mitäs nuo sepät tekevät noilla embereillä? Kaksi eri emberiä olen sepälle antanut, mutta mitään en ole saanut vaikka tuostakin jo aikaa.

Emberit mahdollistaa aseiden upgreidaamisen pidemmälle esim. large ember mahdollistaa normaali aseiden upgreidaamisen +10 asti, kun taan very large ember +15 asti.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Itse yritin satamiljoonaa kertaa tuota nimenomaista taistelua. Pääsin sen lopulta kilven ja keihään voimin käytännössä menemällä koko ajan gargoylien iholle. Niiden lyönnit on sen verran laajakaarisia, että ehdit väistää selkäpuolelle ennen kuin nuo iskevät. Tietysti joudut paikoin ottamaan ehkä etäisyyttä, jotta estusit saat tarvittaessa juotua, mutta menet vaan sitten sopivan välin tullen taas ihoon kiinni. Tuolla tyylillä pääsin ensimmäisellä yrittämällä läpi.

Sinun täytyy olla ihmishahmossa, jotta sen valkoisen 'oven' eteen tulee se summon merkki.

Niin, mitäs nuo sepät tekevät noilla embereillä? Kaksi eri emberiä olen sepälle antanut, mutta mitään en ole saanut vaikka tuostakin jo aikaa.

Sinun täytyy olla ihmishahmossa, jotta sen valkoisen 'oven' eteen tulee se summon merkki.
Miten tuo ihmis hamon muutuminen toimii? sori tyhmä kysymys mutta en ymmärrä kun pelaan siis ihmishamolla eli muutunko haamuksi vai kun kuolen?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Miten tuo ihmis hamon muutuminen toimii? sori tyhmä kysymys mutta en ymmärrä kun pelaan siis ihmishamolla eli muutunko haamuksi vai kun kuolen?

Sinun täytyy käyttää ensin yksi humanity ja sen jälkeen mennä bonfirelle ja valita 'Reverse Hollowing'.


Emberit mahdollistaa aseiden upgreidaamisen pidemmälle esim. large ember mahdollistaa normaali aseiden upgreidaamisen +10 asti, kun taan very large ember +15 asti.

Mitäköhän tuo seppä sitten esailee noiden kahden emberin kanssa. Tyyppi lupasi kuun ja tähdet taivaalta, mutta mitään ei anna takaisin vaikka ruinasi noita embereitä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Miten tuo ihmis hamon muutuminen toimii? sori tyhmä kysymys mutta en ymmärrä kun pelaan siis ihmishamolla eli muutunko haamuksi vai kun kuolen?
Kyllä. Tai ehkä haamu on väärä termi, mutta epäkuollut tai jotain. Pääset takaisin ihmishahmoksi käyttämällä Humanityn nuotiolla. Eli Reverse Hollowing ja olet jälleen ihminen.

Muoks. Olen hidas.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kuinkas
Depths? Irtoaa aika mehukkaasti expiä niistä mulkosilmäsammakoista. 250 laakilta ja niitä on siellä ~10 tms. Tämän lisäksi rottia ja lurkkeja. Siellä on hyvä vetää kierrosta, vaikken muista minkä verran rundilla tuli. Aika pirusti kuitenkin.

Hyi Dragonfly hyyyyyyyyyyyyyi!

Ei kyllä tulis mieleenkään tuommosia eksploitteja, kun peli kuitenkin on about parasta mitä viime vuosina on vastaan tullut.

:D No eihän sitä ole pakko käyttää. Kunhan annoin vaihtoehdon ja kaveri kun vielä sanoi, että peli tuntuu vaikealta. Kummasti muutama leveli helpottaa.

Jatkoa TUHOMURSUn spoileriin
Dephs ei ole liian vaikea, mutta sinne päästäkseen pitää ensin teilata se pomovastus sieltä Undead Burgin alapuolelta (en muista paikan nimeä). Ei se pomo mahdottoman vaikea ole, mutta käy aika kovaa heti päälle. Kilpi ojossa ja tarpeeksi staminaa, jotta tuosta ensi rynnistyksestä selviää. Eikös ne sammakot tartuta cursea? En muista varmasti mutta jos näin oli, niin en kyllä itse jaksaisi niitä farmata. On nimittäin aivan perseestä jos joutuu kirouksen valtaan.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitäköhän tuo seppä sitten esailee noiden kahden emberin kanssa. Tyyppi lupasi kuun ja tähdet taivaalta, mutta mitään ei anna takaisin vaikka ruinasi noita embereitä.

Ei niitä saa takasin enää, kun ne kerran antaa sepälle kun ei niille ole muuta käyttöä. Ainoa ilo niistä on tuo aseiden pidemmälle upgreidaaminen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kyllä. Tai ehkä haamu on väärä termi, mutta epäkuollut tai jotain. Pääset takaisin ihmishahmoksi käyttämällä Humanityn nuotiolla. Eli Reverse Hollowing ja olet jälleen ihminen.

Muoks. Olen hidas.

Okei kiiti olenkin ihmetellyt miksi npc summon merkiä ei löytynyt ja eikä möyskään muiden pelaajien kun olen siis epäkouleena vallan pelannut.
Noh miten ja mistä tota humanityä voi hankia lisää kun mulla ei ole yhtään, saako sitä jostain viholisilta? olen siinä ekan kellotornin jälkeen tulevalla nuotiolla jonka jälkeen tulee se seppä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Wikistä vähän katselin noita mestoja, niin miten tuonne Undead Burgin alempiin kerroksiin pääsee? Olen mielestäni kaikki paikat kolunut. Kannattaisiko sinne mennä tässä vaiheessa?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Janith81 sanoi:
Noh miten ja mistä tota humanityä voi hankia lisää kun mulla ei ole yhtään, saako sitä jostain viholisilta? olen siinä ekan kellotornin jälkeen tulevalla nuotiolla jonka jälkeen tulee se seppä.

Humanitya tulee satunnaisesti vihollisia tappamalla sekä löytämällä ennalta määrätyistä paikoista ruumiilta. Myös pomot palkitsevat paitsi humanitylla myös ihan human formilla. Paras tapa farmata ihmisyyttä on kuitenkin on tappaa rottia esim. Depthissä, sillä heidän droprate moisille on suurin.

Spoilissa yksi kohtalaisen hyvä paikka humanityfarmille ennen Depthiä:
Punainen lohhari sillalla. Vieressä olevalta bonfireltä juokset sillalle ja äkkiä takas rappusia alas. Lohharin liekki käryttää viiden lauman skellut (300 sielua) ja jakelee silloin tällöin humanityä. Myös sillän alapuolta matkaamalla kohtaat kolme rottaa, joilla on tuo ym. hyvä droprate.

Ja yleisesti humanityn käyttöön: suosittelen tuhlaamaan niitä pojoja aina bonfiren päivitykseen, sillä ne kestävät ikuisesti. Parempi droprate on toki kiva lisä, mutta kuolon korjatessa monasti saat heittää hyvästit niille kiljoonalle ihmisyyspojolle -Nimim. kokemusta on + pojojen farmaus on naurettavan helppoa

Wikistä vähän katselin noita mestoja, niin miten tuonne Undead Burgin alempiin kerroksiin pääsee? Olen mielestäni kaikki paikat kolunut. Kannattaisiko sinne mennä tässä vaiheessa?

Tuota paikkaa metsästin itsekin hyvän tovin. Laitan nyt spoiliin varmuuden vuoksi.

Kirkon katolla olevalta gargoylelta tippuvalla avaimella saa auki sen punaisen lohharin puolustaman sillan toisessa päässä (Praise the Sun -pääty) olevan lukitun oven auki. Itse olin moisen oven unohtanut aivan tyystin.

"Juonellisestihan" kyseessä taitaa olla aikalailla The paikka kirkon kellojen jälkeen.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitäs armor settiä porukka täälä käyttelee? Ite kovasti pähkäilen tuolla pelin loppuvaiheilla että mitä settiä kannattais ruveta päivitteleen. Ja sitku mää vielä oon liian pinnalline ihminen nii ulkonäkö ratkasee melkee enemmä ku statsit :D Pistäkää vaikka spoilereihin noita omia settejänne nii ei spoilata muiden iloja suojuksista.

Omat settini mitä käytän:

Rupesin paranteleen tuota Elite Knight settiä tappiin kun luin että se olis melkoisen hyvä setti defencen näkökulmasta, vaikka Poise jääkin aika pieneksi. Mutta olis paljon kevyempi ja ei tarttis aina käyttää tuota Havel's Ringiä vaan sais vaikka ton toisen ringin joka antaa staminaa, hp:tä ja equip loadia pienemmäks.. Havelin armori on kai "paras" muuten mut sitä ei kai voi parannella ja painaa ku järkäle. Darkwraith setti oli pieni pettymys vaikka iha kivan näköne onkin. Eastern-setti miellyttää eniten silmää mut se on toivottoman huono :D Tiiä mitä nyt tekis.. grr. Black Iron settiä oon käyttäny melkeenpä eniten tähän asti.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitäs armor settiä porukka täälä käyttelee? Ite kovasti pähkäilen tuolla pelin loppuvaiheilla että mitä settiä kannattais ruveta päivitteleen. Ja sitku mää vielä oon liian pinnalline ihminen nii ulkonäkö ratkasee melkee enemmä ku statsit :D Pistäkää vaikka spoilereihin noita omia settejänne nii ei spoilata muiden iloja suojuksista.

Täällä kanssa valitaan varusteet yleensä lähinnä ulkonäön perusteella, mutta kahta eri settiä tulee käytettyä jotka ovat:

Elite knight setti kaikki +10 paitsi kypäränä yleensä mask of the mother tahi mask of the child toisena settinä mukana kulkee Gold-hemmed setti, mutta enää käytän oikeastaan vaan tuota elite knight settiä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitäs armor settiä porukka täälä käyttelee? Ite kovasti pähkäilen tuolla pelin loppuvaiheilla että mitä settiä kannattais ruveta päivitteleen. Ja sitku mää vielä oon liian pinnalline ihminen nii ulkonäkö ratkasee melkee enemmä ku statsit :D Pistäkää vaikka spoilereihin noita omia settejänne nii ei spoilata muiden iloja suojuksista.

Omat settini mitä käytän:

Rupesin paranteleen tuota Elite Knight settiä tappiin kun luin että se olis melkoisen hyvä setti defencen näkökulmasta, vaikka Poise jääkin aika pieneksi. Mutta olis paljon kevyempi ja ei tarttis aina käyttää tuota Havel's Ringiä vaan sais vaikka ton toisen ringin joka antaa staminaa, hp:tä ja equip loadia pienemmäks.. Havelin armori on kai "paras" muuten mut sitä ei kai voi parannella ja painaa ku järkäle. Darkwraith setti oli pieni pettymys vaikka iha kivan näköne onkin. Eastern-setti miellyttää eniten silmää mut se on toivottoman huono :D Tiiä mitä nyt tekis.. grr. Black Iron settiä oon käyttäny melkeenpä eniten tähän asti.
Armoreista:
Itse kävin tuossa ennen NG+ aloittamista hankkimassa Sen's Fortressin vendorilta Steel armorit ja päivitin ne +9. Eivät ole mitkään kovin kauniit, mutta defensessä eivät jää paljoa Havel's armoreille ja painoa on huomattavasti vähemmän. Sitten on toki noita vähän ainutlaatuisempia armor settejä, mutta niihin tarvitseekin sitten päivitykseen vähän turhan paljon twinkling titaniteja.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitäs armor settiä porukka täälä käyttelee? Ite kovasti pähkäilen tuolla pelin loppuvaiheilla että mitä settiä kannattais ruveta päivitteleen. Ja sitku mää vielä oon liian pinnalline ihminen nii ulkonäkö ratkasee melkee enemmä ku statsit :D Pistäkää vaikka spoilereihin noita omia settejänne nii ei spoilata muiden iloja suojuksista.

Omat settini mitä käytän:

Rupesin paranteleen tuota Elite Knight settiä tappiin kun luin että se olis melkoisen hyvä setti defencen näkökulmasta, vaikka Poise jääkin aika pieneksi. Mutta olis paljon kevyempi ja ei tarttis aina käyttää tuota Havel's Ringiä vaan sais vaikka ton toisen ringin joka antaa staminaa, hp:tä ja equip loadia pienemmäks.. Havelin armori on kai "paras" muuten mut sitä ei kai voi parannella ja painaa ku järkäle. Darkwraith setti oli pieni pettymys vaikka iha kivan näköne onkin. Eastern-setti miellyttää eniten silmää mut se on toivottoman huono :D Tiiä mitä nyt tekis.. grr. Black Iron settiä oon käyttäny melkeenpä eniten tähän asti.

Oma settini on ollut:

Oikeastaan siitä asti kun sen sai Gold hemmed kamat, suojaus/keveys suhde ehoton ykkönen ja muistaakseni curse resistancea vaille hyvät nekin. Sitten vähän tilanteen mukaan vaihellu. Jos oon kokeillu tankki tyyliä vastuksissa niin Havel sitten ja myöhemmin Smough. Tai sama jos on ollu curse elukoita matkan varrella niin Haveli tai ne punaset kuteet. Ja vaikka nuin ulkonäöllisesti Gold hemmedit tarvii sen hupun että saa tietynlaisen "ankeuttaja" lookin niin olen pää osin käyttäny Child maskia päässä, mikä ei def arvojensa puolesta ole oikein mistään kotosin mutta nopeuttaa staminaa. Itekki säästelin miltein loppuun asti kaikki armorit että jos niitä jossain vaiheessa vertailis ja näin, mutta aina ku vertailin niin gold hemmed voitti. Toki ainut huono puoli Gold hemmedissä on ettei voi tunettaa. Että voi sitten moni muu olla tunetettuna parempi, en sitä tiiä. Ite muuten myös heti aluksi tunettelin elite knight armoria vähän, mutta tyhjän raskaan tuntonen oli seki minun peli tyylille. =D

Semmosen huomauttasin vielä että isommat ja raskaammat armorit hidastaa staminan recoveryä.

Täytyy pienenä harmituksena pitää sitä että suht nopeaa itelle löyty ne kamat mitä pietti loppuun asti niin melee aseen kanssa ku ranged ja armorinki, ja melkolailla sormustenki kanssa. Tai lähinnä meinaan ois ollu mukavaa ku ase ja armori valintoja ja yhdistelmiä olisi pitäny ihan kunnolla pähkäillä. Ja esim että Joidenkin vihujen heikkoudet ja vahvuudet olisi niin että olisi oikeasti kannattanut käyttään esim Queelag miekkaa että saa tuli dmg, vaikka black knight axe tekeekin miltein 3 kertaa enemmän dmg normaalisti. Siinä kyllä yks ainuita miinuksia ja sekin hyvin lyhyt. Ja loppujen lopuksi ei se edes oo miinus. Mutta oishan tuo ollu aivan mahtavaa ku ois loppu puolella hoksannu että tuo rupu armori jonka sain heti alussa onki jollain tavalla käyttökelponen tai jotain vastaavaa. Mutta ei voi ku sanoa ettö aivan upea peli kyseessä kyllä.

Ja en unohtanu että catacombseissa on hyvä olla divine ase ja että haamuja vastaan pitä olla joko cursed tai tietty ase tai mähmää aseessa. Nämä oli minusta hienoja ratkasuja, vaikkaki välillä rasitti. =D

Nyt pitää ite piettää pikku paussia varmaan pelistä ku Batman tulee mutta se taitaa olla vaan hyvä ettei liika pelaamisella putkeen pilaa koko loistavaa peliä.

P.S. NG+ ei ole tässä läheskään niin vaikean tuntunen ku oli Demon's soulsissa. Vaikkaki oon kuullu puhuttavan että osa vastuksista on NG+ssa todella tiukkoja.

Tässä vähän päinvastaisesta vastuksesta ja huhupuheina kuullusta parhaasta armorista:

Taurus demon otti lukua yhestä drop attackista, se oli ihan jännä ku ootti että on varmaan tiukka ja näin kävi.

Armoreista vielä että mitä kuullu oon niin sen Ornstenin vai mikä se oli armor ois pelin paras. Ite vaan tapoin sen ekana siinä pomo matsissa niin käteen jäi Smoughin armori, tai seki siis piti ostaa siltä tyypiltä joka asustaa sielä sen akveductin alla mistä eka ring of sacrifice löytyy.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Oma settini on ollut:

Oikeastaan siitä asti kun sen sai Gold hemmed kamat, suojaus/keveys suhde ehoton ykkönen ja muistaakseni curse resistancea vaille hyvät nekin. Sitten vähän tilanteen mukaan vaihellu. Jos oon kokeillu tankki tyyliä vastuksissa niin Havel sitten ja myöhemmin Smough. Tai sama jos on ollu curse elukoita matkan varrella niin Haveli tai ne punaset kuteet. Ja vaikka nuin ulkonäöllisesti Gold hemmedit tarvii sen hupun että saa tietynlaisen "ankeuttaja" lookin niin olen pää osin käyttäny Child maskia päässä, mikä ei def arvojensa puolesta ole oikein mistään kotosin mutta nopeuttaa staminaa. Itekki säästelin miltein loppuun asti kaikki armorit että jos niitä jossain vaiheessa vertailis ja näin, mutta aina ku vertailin niin gold hemmed voitti. Toki ainut huono puoli Gold hemmedissä on ettei voi tunettaa. Että voi sitten moni muu olla tunetettuna parempi, en sitä tiiä. Ite muuten myös heti aluksi tunettelin elite knight armoria vähän, mutta tyhjän raskaan tuntonen oli seki minun peli tyylille. =D

Semmosen huomauttasin vielä että isommat ja raskaammat armorit hidastaa staminan recoveryä.

Täytyy pienenä harmituksena pitää sitä että suht nopeaa itelle löyty ne kamat mitä pietti loppuun asti niin melee aseen kanssa ku ranged ja armorinki, ja melkolailla sormustenki kanssa. Tai lähinnä meinaan ois ollu mukavaa ku ase ja armori valintoja ja yhdistelmiä olisi pitäny ihan kunnolla pähkäillä. Ja esim että Joidenkin vihujen heikkoudet ja vahvuudet olisi niin että olisi oikeasti kannattanut käyttään esim Queelag miekkaa että saa tuli dmg, vaikka black knight axe tekeekin miltein 3 kertaa enemmän dmg normaalisti. Siinä kyllä yks ainuita miinuksia ja sekin hyvin lyhyt. Ja loppujen lopuksi ei se edes oo miinus. Mutta oishan tuo ollu aivan mahtavaa ku ois loppu puolella hoksannu että tuo rupu armori jonka sain heti alussa onki jollain tavalla käyttökelponen tai jotain vastaavaa. Mutta ei voi ku sanoa ettö aivan upea peli kyseessä kyllä.

Ja en unohtanu että catacombseissa on hyvä olla divine ase ja että haamuja vastaan pitä olla joko cursed tai tietty ase tai mähmää aseessa. Nämä oli minusta hienoja ratkasuja, vaikkaki välillä rasitti. =D

Nyt pitää ite piettää pikku paussia varmaan pelistä ku Batman tulee mutta se taitaa olla vaan hyvä ettei liika pelaamisella putkeen pilaa koko loistavaa peliä.

P.S. NG+ ei ole tässä läheskään niin vaikean tuntunen ku oli Demon's soulsissa. Vaikkaki oon kuullu puhuttavan että osa vastuksista on NG+ssa todella tiukkoja.

NG+ oli kyllä valitettavan helppo verrattuna demon's soulssiin. En tainnut vissiinkään yhteenkään pomoon kuukahtaa eikä niistä yksikään tuottanut minkäänlaisia vaikeuksia ja kaikki meni yksin ilman summoneita. Vielä ois viimenen bossi jälellä. Oon juoksennellu auttamassa ihmisiä bosseissa, vaikka aika kauan saa välillä ootella että joku summonoi ja ei ole hajuakaan millä soul levelillä kannattas olla, että löytys enemmän porukkaa. Tällä hetkellä ite sl 99 ja aika nihkeesti löytyy porukkaa.

Edit: Sieluja löytyy abouttia 1.5 miljoonaa, mutta kun en oikein tiiä mitä statseja nostas kun oon aika tyytyväinen omaan hahmoon jo nyt.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Onhan se kiva lueskella kun porukalla on black knight swordia ja mitä lie. Taas on epäonni ottanut mut kohteekseen ja ei ole knighteilta dropannu muuta kuin kiviä.

On ollu vähä vaikeuksia löytää hyvää roinaa. Drake Sword oli ns. pakkohankinta, mutta siihen se melkein on jääny. Seuraavaks pari kysymystä tagien sisään.

Mulla on nyt Elite Knight armor käytössä ja pitäis löytää ns. paremmat rojut. Ehdotuksia? Oon tappanu Metsästä kaikki pomot+kaikki aikasemmat. Nyt erehdyin menemään Depthsiin ja pomo ois seuraavaks tarjolla. Mites aseistus sitten? Mulla on Drake Sword +1 tällä hetkellä. Oisko ehdottaa vaihtoehtoa ja mistä sen saa? SL on nyt 42.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

On ollu vähä vaikeuksia löytää hyvää roinaa. Drake Sword oli ns. pakkohankinta, mutta siihen se melkein on jääny. Seuraavaks pari kysymystä tagien sisään.

Mulla on nyt Elite Knight armor käytössä ja pitäis löytää ns. paremmat rojut. Ehdotuksia? Oon tappanu Metsästä kaikki pomot+kaikki aikasemmat. Nyt erehdyin menemään Depthsiin ja pomo ois seuraavaks tarjolla. Mites aseistus sitten? Mulla on Drake Sword +1 tällä hetkellä. Oisko ehdottaa vaihtoehtoa ja mistä sen saa? SL on nyt 42.

Vastausta spoilereissa
Depthsin pomo on aika helppo. Vedin itse ihan perus uppaamattomalla Drake Swordilla ja kaatui ensimmäisellä yrittämällä. Odottelet vaan että se laskee pään alas ja talsii siihen suuntaan mihin pää osoittaa. Sitten menet vaan hakkaamaan sitä sivusta. Toista sama kuvio n kertaa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mitäs aseita porukka täällä käyttää? Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysästä, kun tuntuu että oon jumahtanu käyttämään yhtä ainotta asetta.

Oma aseistus on seuraavanlainen:

PvE aseituksena käytössä pelkästään tappiin viritetyt Quelaag's furysword + Laito/Pyromancy flame.

PvP aseistuksena tappiin viritetyt Laito/Chaos blade/Lifehunt scythe/Pyromancy flame. Kilpinä käytössä Eagle shield/Black knight shield/Crystal ring shield tilanteen mukaan.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Joo pitänee jatkaa vaa ton Elite Knight setin uppaamista, Titanite Chunkeja farmatessa sielujaki kertyy iha kivasti : )

Meikäläisen aseet:

Pääaseena Queelags Furysword +5 ja Lightning Spear +5 ja Black Knight Sword +5. Lisämausteena Pyromance Flame (taitaa olla +12 nyt) PVP:tä en oikeastaan vejä kun kaikilla tuntuu olevan Lightning katana käytössä ja nuo samat inhottavat Fog Ringit/hidastus spellit ym. Jos ne nuo patchii nii sit aattelin lähestyä PVP:tä enemmän.

Kilpenä toimii +10 Eagle Shield. Ois kiva käyttää jotai Greatshieldiä mut ne painaa liikaa.
 
Ylös Bottom