Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dark Souls

Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Siis onko tätä DLc:tä julkaistu ollenkaan psn palvelussa, sillä en itse löydä mokomaa mistään, en edes what,s new osiosta tai hinnan perusteella? Huoh, menivät sitten tekemään uudesta storesta niin sekamelskaisen kun ei TÄTÄ kauan odotettua DLC:tä löydy ollenkaan tai sitten olen tullut sokeaksi.:mad:
 
Dark Souls [PS3/X360]

Siis onko tätä DLc:tä julkaistu ollenkaan psn palvelussa, sillä en itse löydä mokomaa mistään, en edes what,s new osiosta tai hinnan perusteella?
Kyllä se siellä hetki sitten vielä oli. Suunnistapa näin: Games -> Latest -> All. Ja siinä möllöttää heti ensimmäisellä sivulla.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Kyllä se siellä hetki sitten vielä oli. Suunnistapa näin: Games -> Latest -> All. Ja siinä möllöttää heti ensimmäisellä sivulla.

Niinhän tuo löytyi, tosin aika outoa että sitä ei tuolla etusivulla ollut eilen eikä sitä ennen kuin tulin tänne kysäisemään? Hauska sattuma.
 
Dark Souls [PS3/X360]

Niinhän tuo löytyi, tosin aika outoa että sitä ei tuolla etusivulla ollut eilen eikä sitä ennen kuin tulin tänne kysäisemään?
Storen viikkopäivityksen kanssa oli ongelmia, jonka vuoksi osa sisällöistä tuli jakeluun vasta tänään iltapäivällä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tuli pelailtua läpitte tämä DLC osio vanhalla STR/Faith hahmolla. Tässä pieni tuntuma ilman spoilaamista. Aika lyhyt rykäisy oli, tosin ukko olikin jo liki 90 levelillä ja tappiin päivitetyt aseet ym helpotti turhankin paljon. Joku 5-6 tuntia taisi mennä kokonaisuudessaan. Vielä jäi yksi bossi niittaamatta, mutta sitä kohti sitten huomenissa. Map suunnittelu ja muutenki ulkoisesti maisemat DLC ssä oli mahtavia. Ikävä kyllä helpotusta oli tehty liikaaki kun bonfireja oli tiuhassa ja kaikki oli warpattavia, eli jos sattui kuolemaan niin ei ollut ikinä pitkä matka takaisin. Bossit oli tosi kiintoisia ja uudet varusteet hienoja. Myöskin se "tarina" oli hyvä, vaikkei se niin suuressa roolissa olekaan ollut tässä pelissä.

No nyt varmaan lähtee uusi pelikerta toisella hahmolla ja ajatuksena tehä buildi noille DLC ssä olevien aseiden ympärille.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tätä peliä ei oo tullu pelattua vähään aikaan enkä edes tiennyt, että DLC:tä on tullut. Nyt on tullu pari videota katottua ja sen verran lupaavalta näyttää, että varmasti kohta lähtee ostoon.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tätä peliä ei oo tullu pelattua vähään aikaan enkä edes tiennyt, että DLC:tä on tullut. Nyt on tullu pari videota katottua ja sen verran lupaavalta näyttää, että varmasti kohta lähtee ostoon.

Vähän sama vika. Annoin pelin viime jouluna pois ja nyt kun tuli dlc niin kävin hakemassa kaupasta tän taas.

Lisäpeliosa on kyl todellä lyhyt. Ekalla kerralla haahuillessa saattaa mennä tunteja, mut tokalla kerralla voit käytännössä juosta alusta loppuun varttitunnissa. Ainoa hidaste on muutama bossi, jotka on tosi haastavia jos vetää solona. Bossien välissä ei oo käytännössä juuri mitään kuin juoksua muutamaa vihurypästä lukuun ottamatta. Tietty jos vetää humanityn kanssa, niin varmuudella et tuu pääsee rauhassa alusta loppuun tällä haavaa. Ja tokihan on tullut uutta taikaa ja muuta härpäkettä peliin lisää, joita ihmetellessä kyllä vierähtää tunti poikineen.

Onko kukaan käynyt siellä dlc:n areenalla ottamassa pvp:tä? Mä kävin edellisen buildin kanssa, joka tais olla jotain SL145 siinä kohtaa. Monessa eri areenassa ja matsityypissä kävin enkä löytänyt kuin yhden vastustajan. Sit taas jos menee seisoskelemaan siihen areenan eteen bonfirelle niin on koko ajan joku invade:massa. Kellään kokemusta satuinko vaan hiljaiseen aikaan areenalle vai mitä? Nyt aloitin sit taas uuden buildin kun ajattelin etten nosta SL:ää kuin siihen 125:een. Sekin tosin on kyl hölmöä kun areenalla ne level ranget menee muistaakseni 1-25, 25-50, 51-100, 101-200, 200+. Ei varmaan kauheasti pärjää SL125 ukolla, mut sillähän se on mentävä ainakin toistaiseks. Täytyy sit kattoo jos alkaa yleistymään isommat SL:t pelaajilla.

Olipahan taas mahtavaa kun tuli Sen´s Fortressissa ja Anor Londossa vastaan pari dark spiritiä. Tuli kavereille kiire karkuun mut eivät päässeet :)

Vinkkinä kaikille, et ei kannata tappaa Sifiä ennen kuin on dlc:n pelannut läpi, jos aloittaa uuden playthrough:n
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Lisäpeliosa on kyl todellä lyhyt. Ekalla kerralla haahuillessa saattaa mennä tunteja, mut tokalla kerralla voit käytännössä juosta alusta loppuun varttitunnissa.

Onko kukaan käynyt siellä dlc:n areenalla ottamassa pvp:tä? ... Sit taas jos menee seisoskelemaan siihen areenan eteen bonfirelle niin on koko ajan joku invade:massa. ... Kellään kokemusta satuinko vaan hiljaiseen aikaan areenalle vai mitä?

DLC on uutta, joten pelaajamäärätkin isompia DLC alueilla. Täten myös nämä inveidaajat herkuttelevat siellä häiriten muita pelaajia. Aluehan on haastava ja pitkä joka tapauksessa ensikertalaisille, joten inveidaaja on juuri siksi tuolla todella vahvoilla. Samoilimpa alueella jo ekan bossin verran SL1 ukollani, ja silti riitti inveidaajia :confused:. Jopa yksi SL100 ukko kävi kääntymässä tontillani. Tätä onkin pitänyt tutkia, että miten on mahdolista että näinkin päin alemman kimppuun voi hyökätä.

PvP areenan match making on toteutettu juuri niin omalaatuisesti kuin itse pelin inveidaus ja summonointikin. Minusta tähän olisi saanut kyllä laittaa helpomman ja varmemman pelaaja haun. Mutta minkäs teet kun kaiken pitää olla niin kuin muutkin asiat pelissä.
Valitettavasti Suomen aikaan eniten pelaajia löytyy tästäkin pelistä vasta pikkutunneilla. Kokeilin areenaa SL84 ukolla. Ja pelaajia löytyi aika hyvin Team-modessa. Sittemmin Soolona kokeilin hakea pelaajia SL64, löytämättä yhtäkään. Olisiko jopa enemmän ruuhkaa Tiimimatseissa? Ja todellakin mikäli mielii PvP mittelöihin areenalla, kannattaa ukko olla maksimi noihin toleransseihin nähden. Itse veikkaisn että vähintään se 125 kannattaa olla ennen kuin sinne yrittää edes kävellä. Jokseenkin 101-200 väli olisi tällöin aika epäreilua jos vastaan kävelee se 200 ukko.


EDIT. Näyttää siltä että nämä siniset tunkeutujat voivat tehdä tämän :) " Dark Moon Blades to invade and punish player killers even if those players are very low level. For example, a level 20 Darkwraith who has been indicted 80 times after slaying other players could be invaded by a level 100 Dark Moon Blade using the Blue Eye Orb." Lähde: Blade of the Dark Moon Covenant
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

DLC on uutta, joten pelaajamäärätkin isompia DLC alueilla. Täten myös nämä inveidaajat herkuttelevat siellä häiriten muita pelaajia. Aluehan on haastava ja pitkä joka tapauksessa ensikertalaisille, joten inveidaaja on juuri siksi tuolla todella vahvoilla. Samoilimpa alueella jo ekan bossin verran SL1 ukollani, ja silti riitti inveidaajia :confused:. Jopa yksi SL100 ukko kävi kääntymässä tontillani. Tätä onkin pitänyt tutkia, että miten on mahdolista että näinkin päin alemman kimppuun voi hyökätä.

Mites SL1 ukolla pärjää noinkin pitkälle? Onkos se vaan et humanityä ukolle tappiin asti vai miten semmosen kanssa pärjää? Oon harkinnnut että tekisin SL25 pyromaanin areenaa varten.


Parhaat PvP sessiot on (ilmeisesti aina ollu) Darkroot Gardenissa. Sieltä ei välillä pääse pois ollenkaan kun on koko ajan joku inveidaamassa. Joku jannu meinas et areenalla ei käy kukaan pelaamassa, tiedä sitten. Mun piti tehdä SL125 tästä uusimmasta, mut päädyinkin tekemään siitä SL200 areena mielässäni ja muutama leveli puuttuu vielä tavoitteesta. Hyvin on edelleen peliseuraa löytynyt.

Itse asiassa, keräsin ensin sieluja sen 8,5M ja nostin rytäkässä leveliä 45 pykälää. Kokeilin eri vaihtoehtoja miten vaikuttaa statseihin. Nyt ymmärrän mitä muut on kirjoitellut noista leveleistä ja miks moni jää tohon SL125:een. SL125 ja SL200 ei oo ollenkaan niin epätasaväkinen pari kuin mitä saattais kuvitella. Molemmat pystyy tekemään damagea sen verran et toisen saa hengiltä. Isompi levelisellä saattaa olla 10-15% paremmat statsit ja vähän enemmän asearsenaalia/taikoja tms. mutta loppujen lopuks ero on niin pieni et taidot ratkaisee. Esim. mun ukko painaa nyt buffatulla uchigatanalla n. 4500 damagea parissa sekunnissa (esim. maagille jolla ei mitään armoria) kunnes stamina loppuu. Se nyt on aivan sama onko se 4000 vai 4500, jos pvp:ssä saa sellaisen määrän damagea perille asti.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Mites SL1 ukolla pärjää noinkin pitkälle? Onkos se vaan et humanityä ukolle tappiin asti vai miten semmosen kanssa pärjää? Oon harkinnnut että tekisin SL25 pyromaanin areenaa varten.

Parhaat PvP sessiot on (ilmeisesti aina ollu) Darkroot Gardenissa. Sieltä ei välillä pääse pois ollenkaan kun on koko ajan joku inveidaamassa. ... SL125 ja SL200 ei oo ollenkaan niin epätasaväkinen pari kuin mitä saattais kuvitella. Molemmat pystyy tekemään damagea sen verran et toisen saa hengiltä. Isompi levelisellä saattaa olla 10-15% paremmat statsit

Pyromaanihan voi olla vaikka 1 tai 50, siis mitä tulee Tulen maksimi damageen (Int bonus S tietty hyödyntämättä). Taioille on slotteja se 2 jotka riittää hyvin ainakin inveidauksiin. Kahdenkäden aseisiin (käyttää vaikka ei ole tarpeeksi str) en ole niin tuolla levelillä tutustunut, mutta tappiin asti viritetyt tuli/sähkö Reinforced Clubs sopivat suoraan Pyron käteen mainiosti. Kiva kipu niistä lähtee opponenttiin. Ja mitä PvE tulee, niin esim 4Kingsiä vastaan suosittelen kyllä apureita :D.

Totta. Eilenkin Darkrootissa pari n. 45 min sessiota sai coopata random tyypin kanssa ennen kuin kuolema korjasi. Se on varmaa että pelaajia riittää, koska tuolla alueella voi tietääkseni tulla tunkeutujia kolmesta eri Kiltasta :D

Niin statsit kun nostaa yli 40 niin merkitys laskee huomattavasti. Ja koska usein vain kolmea eri attribuuttia on järkeä nostaa tappiin, on se 40x3=120. Onhan tuo 125 tosin myös aika sovittu juttu maailmanlaajuisesti, että kaikki vaan pysähtyvät aina siihen tarkoituksellisesti. Jos siihen nyt sitten haluaa vielä lisätä sitä "turhaa" resistancea sen +90, niin saman asian hoitaa periaatteessa ne 99kpl humanityäkin ukolla kuin ukolla (+100 defence).
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Oon viimein itekkin hommaamassa ihan omaan hyllyyn tätä mestariteosta.

Sanokaas arvon raatilaiset, että kannattaako ostaa tuo perus dark souls (10€) vai Prepare to Die edition (30-40€)?
Eli mitähän uutta tuo jälkimmäinen tuo peliin?
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Oon viimein itekkin hommaamassa ihan omaan hyllyyn tätä mestariteosta.

Sanokaas arvon raatilaiset, että kannattaako ostaa tuo perus dark souls (10€) vai Prepare to Die edition (30-40€)?
Eli mitähän uutta tuo jälkimmäinen tuo peliin?

Ilman muuta ptde versio. Näkisin niin, et se lisäosa kuuluu peliin olennaisesti. Melkein tuntuu, et ihan kuin valmiista pelistä olis alunperin jätetty yks alue pois myöhemmin myytäväks DLC:ksi. Ehkei ihan niin, mut voihan se olla että ovat alunperin miettineet jo DLC:n paikan melko tarkkaan. Tässä pelissähän on kyllä tarina tai ennemminkin useita pienempiä ja isompia tarinoita, vaikkakin eivät kyllä nämä tarinat ihan helpolla aukene. Yksi näistä tarinoista jää pelaamatta loppuun ilman lisäosaa.

Lisäks jos sulla on tarkoitus testata omia kykyjä PvP:ssä niin tuolla DLC:n alueella on ehkäpä paras paikka siihen. Tervetuloa kerhoon, valmistaudu kuolemaan! :)
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Suosittelen kaikille dark soulsia harkitseville tsekkaamaan gigantin verkkokaupan tarjonnan. Sieltä saa tuon prepare to die editionin nimittäin 25€!
Ja on nimittäin aivan mahtava peli, vielä kun sais ton black ops2 vaihdettua far cry3seen :D
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Pitääkös tuo peli olla läpästynä ennenkun dlc:hen pääsee käsiks? Jäi four kingsiä ja pääbossia vaille aikanaan kesken :confused:
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Pitääkös tuo peli olla läpästynä ennenkun dlc:hen pääsee käsiks? Jäi four kingsiä ja pääbossia vaille aikanaan kesken :confused:

Eipä tartte. Lordvessel tarttee laittaa jompaan kumpaan paikkaan ja muutama muu pikku juttu lisäks pitää tehdä.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Greatest game in the universe. Pleikkarilla pelasin jo aikanaan pari kertaa läpi. Nyt Xboxilla Prepare To Die Edition. On vaan niin uskomaton peli, ei voi muuta sanoa. Välttelin aikanaan tätä ja Demon Soulsia kun kertoivat pelien olevan vaikeita. Uncharted-tyyppisten pelien ystävänä en uskonut pitäväni. Olin väärässä, mikään peli ei ole koskaan vienyt mukanaan niin kuin Dark Souls. Aluksi oli vaikeaa, mutta pikku hiljaa kehityin ja peli vei mukanaan. Peli onnistuu tunnelman luonnissa valovuoden muita pelejä paremmin. Esim. jännitys, jonka peli luo on jotain, mitä mikään muu peli ei ole onnistunut luomaan, ehkä Demon Soulsia lukuunottamatta.

Tällä hetkellä pääsin juuri dlc-alueelle ja hyvältä näyttää. On mahtavaa, että vielä tässä iässä löytyy peli joka kadottaa ajan tajun. Luulin sen jo olevan mahdotonta. Hei te kaikki ennakkoluuloiset. Hankkikaa peli ja pelatkaa vaikka alku olisi tuskaisa. Palkintonta on mielestäni paras peli, mitä koskaan on tehty. Siis, koskaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Hei te kaikki ennakkoluuloiset. Hankkikaa peli ja pelatkaa vaikka alku olisi tuskaisa. Palkintonta on mielestäni paras peli, mitään koskaan on tehty. Siis, koskaan.

Samaa mieltä, alussa voi olla tuskaista meno, mutta kokemuksen ja erheiden kautta tulee myös niitä onnistumisen fiiliksiä mitä harva peli nykyään tarjoaa. Demon Souls ja Dark Souls on ainaki meikäläisen ne TOP-2 pelit kautta aikain, harvassa on ne pelit joihin uppoaa näinkin paljon pelitunteja.

Palasin itse nyt Dark Soulsin maailmaan kun pääsen vihdoin ja viimein pelaamaan onlinessa 100 % peliajasta, kiitos uusien viritelmien kotonani. Lähinnä co-oppia ja invauksia opetellessa menee nyt pelikerrat. Myöskin uusia buildeja tulee nyt kokeiltua kiitos onlinen. 3 eri hahmoa nyt alulla, 1 murakumo-aseen ympärille tehty soturi (tarkoitus jauhaa new gameja läpi niin paljo ku napa vetää), 1 STR/INT -variaatio (lähinnä crystal weapon buffi+pari muuta loitsua ja järjettömän iso miekka) ja yks co-op/gravelord buildi (10-50 lvl lähinnä co-op, sen jälkeen gravelordingia tai ohessa, en tiiä viel)

Liekö kenelläkään kokemuksia tuosta gravelord covenantista? Minkä tyyppistä buildia siihen kannattais tehä ja mikä soul level olis optimi? Luin että gravelord effektit vaikuttaa lähinnä NG+ olevia pelaajia, joten aika iso soul level kai voi olla (ajattelin 80-100) Yritin vähän guideja lukea ja katella videoita niin monella tuntu olevan vitality tapissa ja poison/toxic effectit/taiat käytössä. Tykkään kovasti tuosta gravelord miekan liikeradoista ja sillä varmaan menee eka pelikierros. Mietin kannattaisko ottaa lisäks miten paljo Faithia tohon gravelord danceen..

Tympii kyllä nuo alkualueiden noobin metästäjät. Sielä kun tulee vastaan näitä invaajia joilla on jo käytössä noita elemental aseita ja dark taikoja tuolta DLC:stä.. 1 shotting much..
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Sä olet fLÄSh mennyt vielä paljo syvemmlle Dark Soulsiin kuin minä. Osoittaa vaan, miten paljon peliä voi pelata kyllästymättä. Minäkin olen miettinyt, että voisi pikku hiljaa ruveta pelaamaan onlinessa enemmän. Nyt se rajoittuu lähinnä siihen, että yritän selvitä, kun joku hyökkää mun peliin. Noiden Covenanttien toimintakin on vielä jossain määrin epäselvää mulle. Reilusti yli sata tuntia takana peliä ja silti pelissä on vielä paljon juttuja, joita en ole edes kokeillut tai mitä en ymmärrä. Enkä ole tietoisesti kehittänyt mun hahmoa mihinkään tiettyyn Covenantiin, aseina käytän eniten tappiin kehitettyä Furyswordia, ja lightning long bow:ta. Taikoja tai Miracleja en ole myöskään vielä edes kokeillut. Jotenkin on mukavampi pelata hahmolla joka taistelee miekoin ja jousin.

Mutta kyllähän tässä vielä kerkeää kokeilla. Kyllästymistä ei ole ainakaan vielä tiedossa vaikka jo kolmas kierros menossa. Pikemminkin päinvastoin. Koko ajan ymmärtää paremmin ja paremmin pelin logiikkaa.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tuosta gravelord covenantista sen verran, että kyseisen covenantin invaasio kutsumamerkki on aika turhanpäiväinen, koska niitä death eyejä saa 3kpl katakombeista, 7kpl patches hyeenalta firelig shrineltä kun hautaloordi on haudattu ja niitä pystyy farmailemaan niiltä liskoita dephsistä.

Muuten kyseessä on ihan kiva covenatti juurikin tuon gravelord miekan ja gravelord dance-ihmeen/taian takia.


Kun pelin olen lähemmäs toista kymmentä kertaa läpäissyt, niin olen aikalailla varmistunut siitä, että tuo "kaaoksen palvelija" covenantti on yksi turhimmista covenanteista ever.
 
Vastaus: Dark Souls [PS3/X360]

Tämä on maailman paras peli. Voi kun tekisivät vielä lisää tätä.
 
Ylös Bottom