One-eyed-Jack
New Member
Vastaus: Day Z (ARMA II MOD)
Noniin hieno homma! Pitää yrittää itekkin ysin aikoihin päästä mestoille, parkkeerasin tonne Gvozdon kulmille.. Mulla on yks M16A2 M203 repussa ylimääräsenä tai no kaverille sitä vähä säästelly mut jossei se kerkee linjoille tänää/sunnuntaina ni saa joku muu sen (jos tarvii) ku vie turhan paljon tilaa repus. STANAG lippaita lähemmäs 20 mutta niitä kyl tarvii omaanki tykkii.. Perjantai-Lauantai menee omalta osalta mökkeillessä mutta sunnuntaina ehdottomasti mestoilla ja tosiaan tänään illasta varmaan linjoilla myös. Pelaan nimellä "Red" female characterilla, päässä police shadet ja selässä isoin kojoottireppu (noista tunnistanee..). Steamista löytyy nimellä "Red-Anima"
Ehdottomasti saa lyöttäytyä meidän messiin! Ollaan otettu tavaksi että pelaillaan yhdessä kerran viikossa mutta sumplin tässä juuri jussiksi useampia sessioita.
Tämän hetkisen kyselyn perusteella sunnuntaina pelaillaan ainakin. Totuttuun tapaan aloitetaan iltapäivästä. Lauantai-illalle saadaan varmasti myös porukkaa liikenteseen. Perjantai-iltaa voisi myös harkita jos kiinnostuneita löytyy tarpeeksi? Itse tosiaan ajattelin viettää ihan chilliä jussia kun en pitkän työrupeaman päätteeksi jaksa lähteä riehumaan kaupungille.
Voi olla että innostun jopa tänään pyörähtämään pelissä kun pääsen töistä. Nainen on mukavasti iltasella pyörähtämässä kaupungilla niin voisin viritellä tänään tuossa ysin pintaan mahdollisia sessioita. Pohjoisessa tosiaan luurataan tällä hetkellä joten sinne ohjeistaisin kaikkia halukkaita suuntamaan. Ohjeistuksena toimii Gvozdnon kaupunki.
Noniin hieno homma! Pitää yrittää itekkin ysin aikoihin päästä mestoille, parkkeerasin tonne Gvozdon kulmille.. Mulla on yks M16A2 M203 repussa ylimääräsenä tai no kaverille sitä vähä säästelly mut jossei se kerkee linjoille tänää/sunnuntaina ni saa joku muu sen (jos tarvii) ku vie turhan paljon tilaa repus. STANAG lippaita lähemmäs 20 mutta niitä kyl tarvii omaanki tykkii.. Perjantai-Lauantai menee omalta osalta mökkeillessä mutta sunnuntaina ehdottomasti mestoilla ja tosiaan tänään illasta varmaan linjoilla myös. Pelaan nimellä "Red" female characterilla, päässä police shadet ja selässä isoin kojoottireppu (noista tunnistanee..). Steamista löytyy nimellä "Red-Anima"