Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Vedin ton tutorialin läpi ja nyt pitäs mennä chinatown police stationille, miten ihmeessä pääsen sinne? Olen jossain Diamond District police stationilla.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Vedin ton tutorialin läpi ja nyt pitäs mennä chinatown police stationille, miten ihmeessä pääsen sinne? Olen jossain Diamond District police stationilla.

laitat startin takaa maapallon kuvan kohalle ja sieltä etit chinatown policestation ja X nappia nii se antaa sulle waypointin sinne.. tai jos se kuuluu tehtävään nii pitäs näyttää keltaisella nuolella pikkukartassa pelatessa sen minne suuntaan pitää mennä
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Nyt irtoaa ainakin Jenkeissä 3 kk ihan hyvällä diilillä:
"$29.99 for the 3-month DC Universe Online Legend Plan. That’s over 25% OFF the regular 3-month subscription plan price of $41.99!"

( Legendary DC Universe Online Offer Coming February 8 – PlayStation Blog )

En tiedä vielä Euroopasta.. Sony kuitenkin haluaa varmaan rohkaista pelistä innostuneita jatkamaan kk-tilausta ja tuollainen diili varmasti monelle toimii.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Tämä ei edelleenkään pidä paikkaansa.

Siis ei pidä paikkaansa, että endgame -sisältöä on kritisoitu vai että siinä olisi jotain kritisoimista? Jälkimmäistähän en edes väittänyt (kun en ole sinne asti pelannut). Kritiikkiä olen kuitenkin kuullut, oli siitä mitä mieltä tahansa.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Karvan verran puuttuu sitten 30 levelistä ja hirvee hinku sen jälkeen tehdä noit uusia hard aletteja yms, joten mietinkin, et onko täälä aktiivisia hyvis 30 l pelaajia, joiden kanssa voisi sim facebookin kautta kommunikoida ja tehdä yhes niit tehtäviä, koska musta noi yhteisjutut parasta koko pelissä. olen siis healer ja aijon tehdä niin hyvän healer roolin kun mahdolista

Eli kysymys, voisiko joku ottaa minut facebook kaveriksi tai muuta kautta hieman neuvoa tota rooli yms juttuja 30 levelil, et saisi sen käyntiin ja en omista headsetiä vielä, mutta ostan kyllä ensi palkasta

Eli haluaisin jonkun/useamman liigalaisen kanssa vääntää noit 30 l juttui, jos van passaa?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

onko kellään neuvoa tohon oolong islandin pämörköön, kun en oo koskaan saanu instas sitä voitettua, mitään vinkkejä yms
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

...onko täälä aktiivisia hyvis 30 l pelaajia...
Tällä hetkellä ainoat suhteellisen aktiiviset 30 tason pelaajat Crossfire-serverillä taitavat olla vain Nisu(Magdalena, tankki) ja minä(Foeman, kontrolli). Pitäisi kartoittaa että ketkä meidän liigasta ovat saavuttaneet tuon viimeisen tason ja alkaa pitämään porukan kesken ihan kunnon peli-iltoja. Esim. pari kertaa viikossa. Jos kiinnostusta riittää?

Itse olen jatkamassa tuota kuukausimaksua joten meikäläinen on jatkossa ainakin maisemissa. Pitäisi vain saada liigaan enemmän aktiivisia jäseniä... Katsellaan mitä käy kun trial loppuu. Pitää varmasti pistää KFIN Heroes uuteen kuosiin avaamalla ovia myös muille pelaajille.

...voisiko joku ottaa minut facebook kaveriksi tai muuta kautta hieman neuvoa tota rooli yms juttuja 30 leveli...
DC Universe tarjoaa perusteiltaan ihan hyvät chat-mahdollisuudet joilla kommunikointi on tähänkin asti toiminut. KonsoliFIN itsessään toimii myös hyvänä mestana viestien vaihtoon. Facebookkiin tuskin tarvitsee turvautua. Mikkeilyyn siirrytään heti kun ne toimivat.

Messiin pääsee nopeasti kun heittää nimen paperiin täällä peliseura-ketjussa.

Ja apujahan tämä ketju on täynnä joten kannattaa selailla pari sivua taaksepäin. Sieltä löytyy hyvin neuvoja miten kannattaa lähestyä tasoa 30. DC Universe Onlinen viralliset foorumit ovat myös täynnä hyödyllisiä neuvoja.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Kiitos, luinin koko ketjun ja nyt palloilin tuolla watchtoweris. Ilmottaudun peliketjuun ja mulle kävis kyl pelipäivät ja jatkan kuukausimaksia.

Olen nyt siis 30 levelin healer nimellä spardek ja mielelläni tekisin liigalaisten kanssa kaksois tehtävii ja muitakin. että lisätkää ainakin kaveriksi ja sillai. Mut voitas peli-illat kyllä aloittaa ja onhan toi chätti ihan ok
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Toi 25€ kolmesta kuukaudesta kuulostaa kohtuulliselta ja sen kyllä jo voisi maksaakki ja sinä aikana varmaankin jo näkee kuinka porukka tähän jää jumiin (tai ei jää). Itse kyllä hiukan liikaakin tähän jo vapaa aikaa hukanneena vois melkein toivoa kk hinnan nousua :D.

Päivittelin tonne peliseura puolelle uuden hyvis hahmon pahiksen rinnalle joten kutsua tulemaan klaaniin/liigaan kiitos.
Ei minulla muuta ja eiku takas online.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

samelle sama, et tulee nykyään liikaakin pelattua, mut jos teet hahmon hyviksiinkin, nii mieluusti ottaisin kaverin pelaan kaksittian tehtäviin...itekki kyl snadisti jumis peliin...ja ei haittaa
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Eilen yrittelin iltasella sitä ekaa Area 51:n randomkimppatehtävää (lvl 13 hahmolla). Hienosti meni alkutaistelut jne., mutta loppupahis - joku saatanan rekulaattori tai muu jääkaappi - olikin sitten kimpaleen verran liian iso neljälle sankarille. Jatkuva regenerointi vei heroista mehut, lopputuloksena yksittäiset vetäytymiset taistelusta.

Itse koitin tyhmän sinnikkäästi kaataa helvetinkonetta yksin, mutta sitten oli luovutettava, kun huomasin että ase "kului loppuun". Poliisiasemalla huomasin kaikkien muidenkin kovalla vaivalla hankittujen kamojen kuluneen loppuun. Korjaus maksaisi useita satoja krediittejä, joita minulla ei ole, kuten ei varakamppeitakaan, kun olen ne aina myynyt. Ukko on ilman rahaa ja varusteita täysin käyttökelvoton, peli-into alle nollassa ja DCUO-pelilevy sijoitettuna vanhojen pleikkapelien kasaan alimmaiseksi. Ja pelimaksu tietysti katkottu.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Ukko on ilman rahaa ja varusteita täysin käyttökelvoton, peli-into alle nollassa ja DCUO-pelilevy sijoitettuna vanhojen pleikkapelien kasaan alimmaiseksi. Ja pelimaksu tietysti katkottu.

lol. aika pienestä sun kiinnostus katoaa. et taida ennen olla pelannut mmo -pelejä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

No nyt on eka aivokkaan 30 levelin soolo tehty.

Haluaisinkin kysellä vielä tosta 30 levelist (Osaan jopa jo mahtavuen ohjeiden ansiosta vaihtaah ealer rooliin) Mistä kannattaisi aloittaa nuo 30 levelin tehtävät, joitsa saisi niitä tavaroita, jolla ostetaan niitä parhaita haarniskoita ja aseita

paljon niitä saa per insta yms ja paljon ne haarniskat maksavat.

Näihin jos joku enenmmän pelannu vastais, niin helpottuisi tää alku 30 levelil ja sit joskus sais haarniskat raideihin asti.

Addatkaa mintu kaveri listalle, jos haluatte 30 l healerin kanssa seikkailla, koska tosiaan huomaan usein olevani online ja täynny intoa kerätä noita parhaita kamoja ja mennä kohti raidiin tarvittavia vehketä
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Ei vissiin tota crossfiren chattiongelmaa korjattu vielä? tietoa koska mahdetaan? toisella pvp servulla chatti toimii, crossfirellä ei vieläkään.

ja toinen juttu mikä vähän ärsyttää on PVP paikkojen jonot, jotka on aivan valtavat. harmi!
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

lol. aika pienestä sun kiinnostus katoaa. et taida ennen olla pelannut mmo -pelejä?

En ole en. Ja jos tämä on ihan normaalia mmo-peleissä, niin ei ole mun juttukaan. Tietysti asia on eri ihmiselle, joka pystyy pelaamaan muulta elämältä rauhassa 10-12 tuntia vuorokaudessa. Mulla ei semmoista vapaa-aikareserviä ole, joten täytyy hyödyntää sekin vähä parempien pelien, kuten GT5:n ja MAGin parissa.
 
Ylös Bottom