Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Humppanorsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Pari päivää sitten kopsahti postiluukusta ja vaikka tässä nyt pari iltaa peliä onkin tullut tahkottua, niin täytyy silti sanoa, että olen melko pettynyt. Kauheastihan pelimaailmaa ei vielä ole onnistunut näkemään, mutta tähän mennessä maailma tuntuu todella tylsältä. Vaikka WoW ei itseäni enää moneen vuoteen ole kiinnostanutkaan (kyllä, sitä on joskus "juniorina" tullut pelattua), täytyy silti myöntää, että Blizzard osaa tehdä maailmasta mielenkiintoisen; jokainen alue eroaa toisistaan niin näkymien kuin otustenkin perusteella. Ja näinhän se pitäisikin olla. Nyt tuntuu kuin juoksisi huonosti tehdyn GTAn kaduilla...
Jo pelkkä tosiasia, että pelin alku on jokaisella hahmolla (hyviksillä ja pahiksilla) täysin samanlainen risoo aivan älyttömästi. Ja niinkin pieni asia, että "safehouse" on pohjaltaan täysin samanlainen - on se sitten "baari" tai "poliisiasema" - osoittaa vaan pelintekijöiden laiskuutta ja kyvyttömyyttä... blaah! Toivottavasti tästä nyt löytyy lisää positiivisia puolia, muuten tulee kyllästyttyä aivan totaalisesti jo viikon sisällä... :(

Tulipahan myös vedettyä tossa Banen venomin jakajaa, Diegoa turpaan kahdesti: ensin jonkun etsivän pyynnöstä ja vähän myöhemmin ihan Batmanin antamassa questissa. Siis samassa instassa kahdesti sama questi...

Tulossa kevään aikana Store-jakeluun, hintaan 59,99 dollaria Amerikoissa, täällä lienee euroiksi käännettynä. Sisältää kuukauden pelioikeuden.

Suuren suurikin uutinen?
Noh, katsotaan sitten kun peli maksaa max. 19.95€. Enempää en enää tule maksamaan yhdestäkään pelkästä nettipelistä, vaikka tämä kyllä kiinnostaa, mutta yksinpelin puute kun on, niin tuota summaa enempää en tule maksamaan, vaikka kuinka ladattavan versiona saisikin :rolleyes:

Heh, on ne ihmiset näemmä laiskoja ostamaan peliä ja laittamaan sitä koneeseen sisään :D

Niin tai sitten kyse on vain lyhyestä hetkestä mieliteosta ostotilanteeseen. Muutaman napinpainalluksen takana koko viikonlopuksi täysimittainen uusi pelikokemus. Houkuttelee varmasti.

Heh, on ne ihmiset näemmä laiskoja ostamaan peliä ja laittamaan sitä koneeseen sisään :D
Tai kenties jonkun mielestä on aivan turha kerätä nurkkiinsa jonninjoutavaa muovitauhkaa, jos pelin saa digitaalisena. Tämän pelin kohdalla se on erityisen järkevää, kun jälleenmyyntiarvoa ei ole. Tosin olishan se kiva jos se digitaalisuus näkyis hintalapussa edes vähän.

pelaako hyviksist ketään ja tota onks mitään uusii päivityksii tullu/ max leveli nostettu...aattelin tulla pyörimään sinne taas, kunhan sais ton pleikan netin skulaan

Edit: On ongela, kun pitäs laittaa redeem koodi, mutta en osaa tehdä sen, kun pleikkari storen kautta, joka on matalana, osaisko joku neuvoo, niin pääsis pelailemaan

Viimeksi muokannut moderaattori:

On ongela, kun pitäs laittaa redeem koodi, mutta en osaa tehdä sen, kun pleikkari storen kautta, joka on matalana, osaisko joku neuvoo, niin pääsis pelailemaan
Ei auta muu kuin odottaa, että Store nousee taas jaloilleen. Valitan.

PS. Suosittelen, että jatkossa hieman enemmän panostat viestiesi kirjoitusasuun. Kiinnitä huomiota erityisesti isojen alkukirjaimien sekä välimerkkien käyttöön.

Eli olen nyt palannut peliin. Ajattelin kuukaudentutkia uudistuksia ja katsoa jos jotkut vanhat pelaajat vielä pelaisivat/palaisivat peliin... Crossfiren hyvän puolella olen

Valitettavasti aika hilasta =(.Ei niinkun silloin kun lopetin. Harmi ku ennen oli kiva Suomi liigakin. No katellaan. Peli kyl yhä muuten kiva.

Joo, siellä on muutenkin ollut aika hiljaista, ei ole ollut Crossfirella populatia medium tasolla. Tällä kuulla ei ole tullut pelailtua, kun oon matkoilla.

No ehkä ensikuussa tapaamme siellä, jos olet hyviksien puolella? Mikäs hahmo

Fiery Star tai Hoody, Nightshield tai pahiksena Freezesolid tai Witchar. Oon aikeissa kerätä kaikki trophyt. Yks pahis on jo 30 levunen, Bullettime

Fiery starin kanssa olen pelaillukki. Tuleppas sillä joskus taasen pelailemaan hyvien kanssa

Ylös Bottom