Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Humppanorsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Niin ja vielä, olen edelleenkin erittäin kiitollnen jo saaduista vastauksista, mutta juu viel ois yksi

Mites toi liigan perustaminen, onko sillä joku käytäntö, että tarvitsee olla tietty määrä jäseniä, että säilyy ja kuinka sellainen luodaan ja miten sinne pyydetään porukkaa... kiitoat tasen jo etukäteen
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

En ole en. Ja jos tämä on ihan normaalia mmo-peleissä, niin ei ole mun juttukaan. Tietysti asia on eri ihmiselle, joka pystyy pelaamaan muulta elämältä rauhassa 10-12 tuntia vuorokaudessa. Mulla ei semmoista vapaa-aikareserviä ole, joten täytyy hyödyntää sekin vähä parempien pelien, kuten GT5:n ja MAGin parissa.

jeap. itelläkään ei ole kauheesti aikaa päivässä pelata mitään, viikonloppusin enemmän. aika sama kaava näissä MMO-peleissä on, siitä joko pitää tai ei, enemmänkin se on sellasta, että paskojen ominaisuuksien parissa oppii elään :D. Wowia joskus aikoinaan liikaa pelanneena voin sanoa, että kuluta peliaikas mielummin hyvien konsolipelien parissa. Mun peliaika on nyt mennyt pääsääntösesti tän DC:n äärellä, mutta Dragon Age 2 viimeistään sen muuttaa :)
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

jeap. itelläkään ei ole kauheesti aikaa päivässä pelata mitään, viikonloppusin enemmän. aika sama kaava näissä MMO-peleissä on, siitä joko pitää tai ei, enemmänkin se on sellasta, että paskojen ominaisuuksien parissa oppii elään :D. Wowia joskus aikoinaan liikaa pelanneena voin sanoa, että kuluta peliaikas mielummin hyvien konsolipelien parissa. Mun peliaika on nyt mennyt pääsääntösesti tän DC:n äärellä, mutta Dragon Age 2 viimeistään sen muuttaa :)

No juu, tulihan tämäkin koettua. Olen pelannut kaikenlaisia pelejä kaikenlaisilla alustoilla liki 30 vuotta; sen verran siitä on kun kaverin luona mustavalkotelkusta Pongia kokeilin. DCUO ei suinkaan ole huono peli, mutta kokemuksena lähes yhtä turhauttava kuin yli-inhimillistä ulkomuistia ja valovuoden pituista pinnaa pelaajalta vaatineet Ultimat 1990-luvun taitteessa. Mutta eivät olleet huonoja pelejä nekään.

Vapaa-aika on kullanarvoista. Siksi se pitää sijoittaa viisaasti.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

ei oo tällä viikolla ollu kauheesti aikaa pelata, Oma Villain vasta 18tasonen Crossfirellä. Tossa pari päivää sitten pelasin enemmän ja hauskaa oli. Tein questeja ja spawnasin heroja. tolla Ice:lla pärjää nätisti muita pelaajia vastaan. Pistin paria samantasosta kaveria pataan ku tulivat mulle aukoon, mahto poikia nolottaa :D. Ketä voi kutsua mut siihen villain kiltaan Crossfirellä? The Undead nimi.

Itsellä enemmän kokemusta tuosta Ice ja Sorcery kyvyistä ja molemmat ollut pvp:ssä todella hyviä. Sorceryllä saa kivasti pidettyä tyypit aisoissa. Harmi, että PVP:ssä joutuu jonottaan aivan tuhottoman pitkiä aikoja.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

joku vois invitä NotkeaRotta herojen liikaa.... joo sain piestyyy 13levusena 30lv villainin joku päivä. mahto vituttaa ku yritti gänkkiä:D:D
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

tervehdys loin crossfireen hyvis liigan, jonka tarkoitus olla aktiivinen ja pelaajat ovat kyllä hyvin ollut. ajattelin että jos täällä on pelaajia, jotka ovat 30 l ja haluavat liigaan, jossa puhutaan suomea ja ollaan aktiivisia, voi ilmaista asiasta minulle, koska tarvetta olisi pieneen, mutta katiiviseen ryhmään.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Moi, aika hiljasta on tällä palstalla, liekö yhtä hiljasta servereillä? Onko peli päivittynyt paljon sitten julkaisun ja riittääkö haastetta vielä teille, jotka olette pelaneet julkaisusta?

Kiinnostaa mutta hieman vielä harkinnassa, koska näyttää hiipuvan porukoillaa innostus pelaamiseen.

t.kepagt
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Täl viikol tulee päivity. Kait tiistain ja mun mielest tekeistä on kyllä yhä ja pelannut olen julkaisusta lähtien ja aikas paljo.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

itse pääsen pelaileen yleensä pe - viikonloppusin, ensi viikol enempi ku hiihtoloma töistä.
harmi kyl, vasta 18lvl hero ja villain 17. hyvä peli. toivottavasti päivitys korjaisi myös ongelmia, tuo vissiin ainakin catwoman sisältöä peliin.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

aamuunsaakka, jos haluat hyvis klaaniin nii kyl tänne saa tulla, kuhan haluaa kehittää hahmoa ja me autetaan kyllä. tietoo on kovasti. mikäs nikki hyviksen, jos haluat
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

aamuunsaakka, jos haluat hyvis klaaniin nii kyl tänne saa tulla, kuhan haluaa kehittää hahmoa ja me autetaan kyllä. tietoo on kovasti. mikäs nikki hyviksen, jos haluat

okei. hyvä tietää :), huomasin, että mun hyvis on tolla toisella pvp servulla, koska siellä toimi silloin voice chat. crossfirella mulla on vaan mun Main hahmo, pahis, The Undead -niminen. :)
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Terve!

Kyselisin tälläistä että onko tämä peli sidottu omaan psn tunnukseen? eli olisin peliä pois myymässä niin voiko joku toinen omalla psn tunnuksella peliä pelata?
 
Kyselisin tälläistä että onko tämä peli sidottu omaan psn tunnukseen?
Itse pelilevyä ei sinällään ole sidottu mihinkään, mutta mukana tuleva aktivointikoodi on kertakäyttöinen ja kytkeytyy pysyvästi siihen yhteen PSN-tunnukseen.

Pelaamaan ei siis pääse pelkän pelilevyn voimin.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Elikkä siis suomennettuna , meneekö se niin että seuraava omistaja ostaa itselleen peliaikaa niin hän voi sitä pelata tuolla levyllä?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Elikkä siis suomennettuna , meneekö se niin että seuraava omistaja ostaa itselleen peliaikaa niin hän voi sitä pelata tuolla levyllä?

"DC Universe Onlinea ei siis kannata ostaa käytettynä, sillä kerran aktivoidun pelin pelaaminen ei onnistu. Peliä ei myöskään voi lainata kavereilleen, ellei sitten samalla anna myös oman PSN-tilinsä tietoja kaverin haltuun."

Älä osta tätä PS3-peliä käytettynä! - Pelaajalehti.com
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

aamuunsaakka onko mitään hyvää pahis liigaa, tai oletko sellaisessa. hahmoni on magma warrior ja haluaisin hyvään liigaan, lisää vaikka kavveriksi
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Omat hahmot jäämässä nyt toistaiseksi telakalle. Syitä on monia, joista tärkein se, ettei DC Universumi näin aiheeseen vihkiytymättömän näkökulmasta kuitenkaan kiehdo samaan tapaan kuin olisi tehnyt joku ehkä helpommin lähestyttävä teema. Toki taikaviitat ovat tuttuja lapsuuden lukemistosta ja niiden parissa muuten viihdyttiin. Liian nopeasti tuli vastaan pelaamisen siirtyminen instanssipuolelle. Pelistä tuleekin äkkiä totista vääntämistä. Itsellä tämä tyhjä hetki tuli vastaan lvl 30 kohdalla, jonka saavuttaa viikossa. Elämyspelaajana puhdas suorittaminen on kirosana. Pahikset toivat mieleen kolmostelevision batmanin & robinin ja se ei huumorilla kyllästettynäkään jaksa pitkään villitä.

Muuten kyllä hyvä kokemus, kiitos siitä erityisesti Foemanille ja muille suomipelaajille. Samalla myös lupaus siitä, ettei konsolit todellakaan jää ulkopuolisiksi seuraajiksi nettiroolipelien puolella.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

nyt Suomalainen aktiivi liiga siirtynyt myös villain crossfireen, jos haluatte liittyä. ilmoittautukaa. Hert aika hyvässä jamassa
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

DCUO on saanut mittavahkon päivityksen. Pelkkä muutoslogi on sen verran massiivinen, että annan vain pelkän lähdelinkin. Mukana on joka tapauksessa korjauksien ja parannuksien lisäksi mm. uusia tehtäviä. Niin ja Kissanainen.

In this month’s update, you can look forward to new raids, items, races, collections and so much more! For an entire list of the patch notes outlining exactly what goodies you can expect, hit the forums.

Along with this update you’ll also see a large number of gameplay improvements, addressing many of the player requested bug fixes, not to mention the first of many User-Interface enhancements.

Lähde: Sony
 
Ylös Bottom