Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Itse pelailen enemmän sankarilla. Mitä nyt kolme pahista oon tehnyt trophien takia + veljen yks pahis. PVP:n puolella tulee oltua, mut sitä voi vaihtaa PVP:n ja PVE:n välillä, jos haluaa.

Häh, siis voiko tässä luoda esim. yhden sankarin, ja yhden pahiksen?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Ladannu tässä muutaman päivän aikana peliä, aika kauan on kestäny, mutta kaipa tuota tulee sit pelattuakin. Ihan kiva että tuli ilmasiks pääsee vihdoin luomaan ja pelaamaan omalla sankarilla, mikäs sen hauskempaa. Tulee varmaan Pleikan lisäks PC:lle ladattua, kattoo nyt. Mitenkäs tää toimii konsolipuolella? Oon vaan wowia joskus pelaillu eli ei mitenkään kauheesti oo kokemusta MMORPG:stä mutta mulla olis sellanen kutina että konsoleille ei oikeen sovi tällaset pelit. Olenko väärässä? saanha mä sen itekin tietää jossain vaiheessa pelaamalla, mutta mitä mieltä olette?

E: niin ja mitenkäs mikit toimii?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Häh, siis voiko tässä luoda esim. yhden sankarin, ja yhden pahiksen?

Voi, 16 on itsellä maksimi, kaikki on täyttetty. Ilmais pelaajat saa luoda 2 hahmoa.

Mikit eivät vissiinkään toimi ilamais pelaajilla. Siitä oli puhetta eilen pelissä.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Mitenkäs tää toimii konsolipuolella?

Omasta mielestäni toimii ihan kiitettävästi, tosin olen vasta level 10. joten voi olla vielä alkuihastusta. Välillä tulee painettua vääriä painikkeita mutta se lienee kuuluu asiaan.

Pelaan PVE puolella ja Grimmer on hahmon nimi. Teen tänään varmaan toisenkin hahmon ja ajttelin tuonne PVP puolelle sen laittaa, niin pääsee näkemään senkin.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Omasta mielestäni toimii ihan kiitettävästi, tosin olen vasta level 10. joten voi olla vielä alkuihastusta. Välillä tulee painettua vääriä painikkeita mutta se lienee kuuluu asiaan.

Pelaan PVE puolella ja Grimmer on hahmon nimi. Teen tänään varmaan toisenkin hahmon ja ajttelin tuonne PVP puolelle sen laittaa, niin pääsee näkemään senkin.


Sä voit vaihtaa nykyisellä hahmolla PVE:n ja PVP:n välillä koska vain haluat. Ei välttämättä tartte tehdä uutta hahmoa sen takia.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Olihan se pakko ladata, kun ilmaiseksi sai, kaverin kanssa hauska pelata ja mätkiä toisia.
Ihan hyvä peli, vaikka tässä suhtkoht huono olenkin.
Terveisin 4lvl pelaaja.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Eilen illalla huomasin että on ilmainen ja pistin clientin lataukseen. Ihmettelinkin miksi niin pieni koko (128 mt) mutta sitten paljastui että se lataa 15 gigaa tavaraa. Laitoin tänään klo 11:40 tulemaan 2,5 h ja oli tullut jo 50% sitten tuossa ilalla klo 17 laitoin jatkamaan latautumaan mutta oli tullut vaan 10% lisää eli ilmeisesti palvelimet todella lujilla. Pitäisi kyllä tulla nopeammin koska minulla on 8 megan netti.

Toivoisin että olisi ollut storesta suoraan taustalataus niin voisi esimerkiksi pistää folding@homen päälle. Jos sen tuossa aamulla kun servereillä on hiljaisempaa pistäisi jatkamaan latausta.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Eilen illalla huomasin että on ilmainen ja pistin clientin lataukseen. Ihmettelinkin miksi niin pieni koko (128 mt) mutta sitten paljastui että se lataa 15 gigaa tavaraa. Laitoin tänään klo 11:40 tulemaan 2,5 h ja oli tullut jo 50% sitten tuossa ilalla klo 17 laitoin jatkamaan latautumaan mutta oli tullut vaan 10% lisää eli ilmeisesti palvelimet todella lujilla. Pitäisi kyllä tulla nopeammin koska minulla on 8 megan netti.

Toivoisin että olisi ollut storesta suoraan taustalataus niin voisi esimerkiksi pistää folding@homen päälle. Jos sen tuossa aamulla kun servereillä on hiljaisempaa pistäisi jatkamaan latausta.

Joo, ja mulla 100/5, ei paljoa vaikuta kun palvelimet niin jökissä. Jotain lähemmäs 10h latasi.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Jaahas pelissä on kirjautuessa jonotus. En tiedä onko ainoastaan ilmaiskäyttäjillä. Mutta eilen illalla olin jonossa sijalla 4000 ja äskein kun yritin 1600. Aamulla pääsin testaamaan ensimmäisen kentän. Pitää varmaan pistää tuo jonottamaan.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Onko muuten lagi laskenut tuolla? Pelailin tätä muutama viikko sitten ja piti lopettaa, kun lagi oli ihan mahdoton. Kyllähän se ymmärrettävää, että tuonne kova ryntäys oli alussa, kun ilmaiseksi saa niin kyllä ihmiset sitä kokeilevat ainakin.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Onko muuten lagi laskenut tuolla?

Eilen kun testailin niin en huomannut lagia, mutta tuo The_Akzun mainitsema jonotus pisti ketuttamaan. Siis aivan liian kauan joutuu odottamaan peliin pääsyä. Kun puhutaan yli puolesta tunnista, niin jotain on pielessä. Ehkä maksavilla tätä jonotusta ei ole ja näin yritetään saada porukka tarraamaan kuukausimaksuun. Toisaalta mistäpä minä tiedän joutuvatko hekin jonottamaan. En huomannut alkuvalikoissa puhuttavan muusta kuin siitä, että maksavat asiakkaat saavat useamman hahmoslotin.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Tänään pääsin vihdoin vauhtiin hahmollani. Pelille annan tällä hetkellä 8/10 arvosanaksi. Kiitokset kerää monipuolisuus ja hauskuus. Miinukset menee jonottamiselle ja muille ongelmille mitkä asennuksessa oli.
Oli kyllä mukava pelailla kun kaupunki oli eläväinen. Toivottavasti nuo palvelimet saadaan laajennettua niin että ei tarvitsisi jonotella.
Sitten vielä sellainen tiedoitus että tänään tuli patch 1.15 jonka koko oli 128 mb.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Ehkä maksavilla tätä jonotusta ei ole ja näin yritetään saada porukka tarraamaan kuukausimaksuun. Toisaalta mistäpä minä tiedän joutuvatko hekin jonottamaan.
Itteäkin jonotus ketutti, joten pistin kokeeksi kuukauden tilauksen. Nyt mennään suoraan jonon ohi peliin eli jää aikaa muuhunkin. Sunnuntai-iltapäivällä oli kuulema aika maukas jono, 4000+ odottelijaa. Etenemistahti peliin oli sitten vartissa tuhat sijaa.

Pelailen ja tuumailen. Nyt on muutama hahmo kierrossa. Pitäs päästä paremmin possella pelaamaan. Mites muuten, proxy-tsätti toimii maksullisena, mutta toimiiko group/league-tsätti ilmaisversiolla?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Mikähän järki tuossakin, että pitää jonottaa pelaamaan pääsyä...voisivat tehdä monta palvelinta joille pääsee pelailemaan. Noh enpä jaksa itse alkaa maksamaan tästä pelistä, niin en aijo sitten pelata kun ei tuonne pääse koskaan ku joutuu odottaa stna 2 tuntia ku haluu päästä pelaa.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Peli kiinnostaa DC fanina kovasti, en vain ole saanut aikaiseksi sen hankkimista.

Minkälainen tämä nyt sitten oikeasti on? Roolipeleistä ei ole juurikaan aikaisempaa kokemusta, niin olisi kiva tietää.
Toimiiko online ja onko tässä jonkinlainen yksinpeli vaikka "online" on nimessäkin?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Peli kiinnostaa DC fanina kovasti, en vain ole saanut aikaiseksi sen hankkimista.

Minkälainen tämä nyt sitten oikeasti on? Roolipeleistä ei ole juurikaan aikaisempaa kokemusta, niin olisi kiva tietää.
Toimiiko online ja onko tässä jonkinlainen yksinpeli vaikka "online" on nimessäkin?

Massive multiplayer game, ei oo singlee. Nykyään myös ilmainen storesta ladattava peli.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Voikos ilmais pelaajat saada tästä ollenkaan trophyja kun alkaa tulla sellainen tunne että pitäisi maksaa trophyistä...
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

En oikeen ymmärrä tuota, tunnin pari pelailin missioita ja juuri jonkun niistä päästyäni läpi yhteys disconnectoi ja taas ladataan yli gigan pakettia ja ihan perkuleen hitaasti, mega ja minuutti, pian loppuu huumori.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

taisi olla päivitys... sulki nimittäin serverit joskus iltapäivällä
 
Ylös Bottom