Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DC Universe Online [PS3]

Vastaus: DC Universe Online [PS3]

En mä taida päästä pelaamaan, kun storessa ei ole sitä 30 päivän maksu juttua, kun ei ollut rahaa tilillä silloin kun ne sitä yritti sieltä sitä maksua ottaa.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Koskas saisit rahaa tilille ja pääsisit pelaan, tarttis duo kaverin
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Nyt olis rahaa, mut ne ei ole sitä ottanut. Pitääkö mun syöttää uudestaan se pelin koodi, että saa sen 30 päivää? Menee muuten ens kuun puoleen väliin jos pitää ottaa se 60 päivää storesta.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Tai tilaa uudelleen playstation network tunnuksen. Tai ohitat sen redeem coden, nii sit saat ostaa
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

grimace81 eli mie etsin peliseuraa duo-oihin, raid-eihin ja hard alerteihin. serveri: pvp hahmo: Sentinel Nero , serveri: pve hahmo: Khaoslord.
mulla olis myös muutama hahmo joille haluaisin tasoa nostattaa, mut niistä ilmoitan vasta kun olemme tutustuneet. :)
ps. mulla on headset.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Peli muuttuu näköjään ilmaiseksi lokakuussa. Pelin saa siis ladata PSN:stä ilmaiseksi ja pelata ilmaiseksi. Maksamista voi jatkaa vielä Premium ja Legendary -jäsenyyksillä. Lainaus: "Both PlayStation 3 and PC players will be able to download and play the game for free." Ja tässä linkki.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Onko kelllään tarkkaa tiewtoa siitä, milloin tämä muuttuu "ilmaiseksi"?
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Nyt tätä kyseistä peliä voi pelata ilmatteeks ja pelin voi ladata PSN-storesta.
Kannattaa kokeilla! :)
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Laitoin lataukseen :) eka tulee 120 megan paketti, sitten 120megan päivitys ja lopulta lataa itse pelin eli 15 gigaa :( joten kokeileen pääsee huomenna. Kaikki ketä väähänkin kiinnostaa, laittakaa lataukseen niin päästään kokeileen porukalla tätä :)
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Noniin, vihdoin. Onneksi en ostanu tätä pelii koskaan. Nyt on latautumassa suuri tiedosto :D Onneks hommasin viimekeväänä 320gb slimin :)

Noh, sain ladattua ite jossai 7 tunnissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Jep, peli muuttui ilmaiseksi. Tosin, jos on hidas netti, niin voi jäädä tämä peli pelaamatta, koska heti alussa ladataan se 110MB pelitiedosto storesta jolla itse peli ladataan, sitten 124MB patchi ja sen jälkeen itse peli joka on rapiat alle 15GB.

Eli nähdään joskus viikonlopun jälkeen linjoilla tällä latausnopeudella, vaikka suht nopea netti minulla onkin.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Noniin, vihdoin. Onneksi en ostanu tätä pelii koskaan. Nyt on latautumassa suuri tiedosto :D Onneks hommasin viimekeväänä 320gb slimin :)

Noh, sain ladattua ite jossai 7 tunnissa.
Kuinka nopea kaista löytyy?

tälläiset lataukset kyllä on hyvä hoitaa yön aikana tai siis silloin kun nukkuu. :D
 
Lataus kestää vielä tuhottoman kauan vaikka nettiyhteys on 24 megaa. Taitaa servut olla vielä tukossa.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Täytyy kyllä kehua peliä, hauskaa on ollut. Vähän alussa oli hankala hahmottaa mistä pääsee minnekkin mutta nyt alkaa jo löytyä paikat. Mahtava kiipeillä pilvenpiirtäjien katolle ja katsella sieltä paikkoja, niistä katoisat muuten löytyy sivutehtäviä sekä muita juttuja. Onko kellään hyviä vinkkejä aloittelijalle?

Kokeilkaa peliä, suosittelen. Kaveriporukalla tämä olis vielä parempaa mutta eikön niitäkin löydy, kun tä'tä tarpeeksi tahkoo.
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Oman hahmoni ristin ihan saman nimiseksi mikä ID:ni on, PvE puolella ja Villain olen.

Peli tuppasi jäätyilemään useaan otteeseen siellä alkupaikassa, pääsin kumminkin ohi
 
Vastaus: DC Universe Online [PS3]

Oman hahmoni ristin ihan saman nimiseksi mikä ID:ni on, PvE puolella ja Villain olen.

Peli tuppasi jäätyilemään useaan otteeseen siellä alkupaikassa, pääsin kumminkin ohi


Itse pelailen enemmän sankarilla. Mitä nyt kolme pahista oon tehnyt trophien takia + veljen yks pahis. PVP:n puolella tulee oltua, mut sitä voi vaihtaa PVP:n ja PVE:n välillä, jos haluaa.
 
Ylös Bottom