Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Island [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ton-Ton
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Jaahas, jotain tallennusbugia täs vai? Tuossa tunti sitten pelailin ja olin 7 leveline ja muutaman tehtävän suorittanu, nyt oonki taas 5 levelinen ja questeja suorittamati. Harmittaa :(
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Mulla toimii sillä tavalla, että kun lopetat pelaamisen, meet checkpoint paikkaan, painat starttia ja quit, sitten tarkistat peliajan ja hahmon lvl ja sammutat vasta sen jälkeen.
Itelläki kävi tollee tänä aamu.

joo.. ite seurasin nyt tota.. olin level 10 lopettaessa ja peliaika ja lvl täsmäs.. mut ku sammutin ja katoin tallennuksen niin tallennus näyttää lvl 7 ja aikaa pari tuntia vähemmän..

taitaa mennä hyllyyn tää peli siksi aikaa et toi on korjattu.

sääli.. sillä hyvä peli.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Hyvä etten mennyt bokserit märkänä ostamaan tota jos se bugittaa tuohon malliin. Alelaarista sitten kun on viat korjattu.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Johan on ku ihmisillä bugaa :O itellä ei minkäänlaisia vakavia juttuja. Ainoana se että yhistä rappusista ei päässy ylös kun tuli jostai maanalasest vessasta.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Tuo tallennusbugi taitaa vaivata vain PS3-versiota. Siihen on ilmeisesti ilmestynyt myös "korjaus" joka taasen sekoittaa Trophyt... Ulkolaisia foorumeita lukemalla olen saannut sellaisen kuvan että juuri tuo PS3-versio Dead Islandista on tällä hetkellä aika pahassa kuosissa ongelmiensa kanssa. Päivityksiä on mustan tornin tovereille varmasti tulossa sitten joskus.

Mainitkaa jatkossa millä versiolla näitä ongelmia esiintyy. Tämä on kuitenkin Multiplatform-ketju eikä toisen ongelma välttämättä koske toista.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

PS3 versio eikä bugin bugia. pelattu nyt n.10h level 15. Ei tämä täydellinen peli ole mutta ei tässä mitään vikaakaan ole.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Ajattelin huomenna soittaa tuki & apu palveluun, jonka numero löytyy tuolta kotelon lehtisestä.
Tänään taas oli levelit pudonnut, tehtävät jotka tein, niin oli tekemättä ja peli tökkii.
Voin tänne sitten ilmotella että mitä sanoo.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

joo.. ite seurasin nyt tota.. olin level 10 lopettaessa ja peliaika ja lvl täsmäs.. mut ku sammutin ja katoin tallennuksen niin tallennus näyttää lvl 7 ja aikaa pari tuntia vähemmän..

taitaa mennä hyllyyn tää peli siksi aikaa et toi on korjattu.

sääli.. sillä hyvä peli.

Joo itellä menee myös hyllyyn siks aitaa et päivitystä tulee. Ei oo yhtää kiva pelata kun on lvl 11 ja sitten seuraavan kerran kun avaa pelin niin on lvl 8.

En ymmärrä miten tää on jäänyt pelintekijöiltä/testaajilta huomaamatta? vai eivätkö oo ehtineet korjata, nii on pakko julkasta parhaalle markkina-ajalle?
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Legendan mukaan zombien purema muuttaa immisen zombiksi. Mitä jos zombi puraisee zombia?? Tai jos ihminen puree zombia? Nyt ollaan perimmäisten kymysysten äärellä immiset!! Edetkää siis pelissä varovaisesti ja tappakaa uudestaan kaikki epäkuolleet!
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Itselläni toimii tallennukset kun olen kirjautumatta PlaystationNetworkkiin
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Onko tässä pelissä muita karttoja kun tuo ensimmäinen ? aika pieni nimittäin..
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Mitä, eikö fuumanilta irtoa syväluotaavaa analyysia pelistä? Olen odotellut perjantaista asti!
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Joo tästä löytyy Act I, Act II, Act III, ite oon jo Act II.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Mitä, eikö fuumanilta irtoa syväluotaavaa analyysia pelistä? Olen odotellut perjantaista asti!

Täältä löytyy toinen odottelija, kun oma peli tulee maanantaina tai tiistaina, niin olisi kiva lueskella Foemanin fiiliksiä.
 
Vastaus: Dead Island [PS3/X360]

Mitä se tänne nyt kirjottelemaan, kun on peliä käsissään. :D

Tässä muuten vähän shotgun-räiskimistä ja tuota gore-systeemin esittelyä. Näyttää kyllä ihan hyvältä tuo gore. :P
 
Ylös Bottom