Vastaus: Dead Nation [PSN]
Argh. Jäin eilen jumiin kakkostehtävän lopussa, poliisiaseman pihalla puuhun. Tällä kertaa en edes päässyt irti, vaan jouduin lopettamaan pelin siihen parin metrin päähän lopetusalueesta, kun olin työn ja tuskan jälkeen Grimillä kerännyt kaiken lootin ja tehnyt todella hyvän runin.
Toinen kerta kun peli bugittaa, kerran jäin kiinni hautausmaalla yhden pylvään ja alustan (jolla on bonusarkku) väliin. Tuolla kertaa pääsin irti heittämällä kranaatin viereen ja paineaalto työnsi pois.
Voisikohan noita bugeja lähettää johonkin osoitteeseen.

Argh. Jäin eilen jumiin kakkostehtävän lopussa, poliisiaseman pihalla puuhun. Tällä kertaa en edes päässyt irti, vaan jouduin lopettamaan pelin siihen parin metrin päähän lopetusalueesta, kun olin työn ja tuskan jälkeen Grimillä kerännyt kaiken lootin ja tehnyt todella hyvän runin.
Toinen kerta kun peli bugittaa, kerran jäin kiinni hautausmaalla yhden pylvään ja alustan (jolla on bonusarkku) väliin. Tuolla kertaa pääsin irti heittämällä kranaatin viereen ja paineaalto työnsi pois.
Voisikohan noita bugeja lähettää johonkin osoitteeseen.

Olin aika saletti tuosta, että 1/4 nopeemmalta tuntu. Olin kyllä aika puhki loppuyöstä, että saattaa olla virhearviokin.
 Olin aika saletti tuosta, että 1/4 nopeemmalta tuntu. Olin kyllä aika puhki loppuyöstä, että saattaa olla virhearviokin. 

Saattaa olla suht haastavaa mättöö kun tavallisellaki tuli välillä tiukkoja kohtia vastaan.
 Saattaa olla suht haastavaa mättöö kun tavallisellaki tuli välillä tiukkoja kohtia vastaan. Vaikeinta tuossa on se kun pitää varoa ettei ammu/tuhoa vahingossa autoja tai limsa automaatteja. Tuohon tosin auttoi Aivokuollut vaikeustaso ja zombien tappo lähitaistelulla
 Vaikeinta tuossa on se kun pitää varoa ettei ammu/tuhoa vahingossa autoja tai limsa automaatteja. Tuohon tosin auttoi Aivokuollut vaikeustaso ja zombien tappo lähitaistelulla