Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Space [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dead Space [PS3]

Itse olen chapter 8. Erittäin koukuttava ja hyvä peli. Nyt vähän harmittaa kun menin myymään kehitetyn pulse riflen. No sainpahan uuden puvun ja aseen. Paras kauhupeli mitä olen pelannu. :)

Ja mitä ****** arvostelijat antaa miinusta siitä, että päähenkilö on kasvoton. Kyllähän siinä alussa sen kasvot ihan selvästi näkyy.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Itse olen chapter 8. Erittäin koukuttava ja hyvä peli. Nyt vähän harmittaa kun menin myymään kehitetyn pulse riflen. No sainpahan uuden puvun ja aseen. Paras kauhupeli mitä olen pelannu. :)

Ja mitä ****** arvostelijat antaa miinusta siitä, että päähenkilö on kasvoton. Kyllähän siinä alussa sen kasvot ihan selvästi näkyy.

Itse en oikein tykkää tuosta puvusta, tai siis siitä kypärästä joka on yksinkertaisesti ruma (en tosin ole nähny kuin sen peruspuvun, jossain toisessa hienompi?). Mutta kyllä mielestäni ainakin näin Isaacin kasvot alussa, niinkuin sanoit.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Uusille pelaajille vinkkinä, että kannattaa pelata hyvillä kuppikuulokkeilla, äänimaailma on tällöin paljon rikkaampi. Saa tunnelmaa kohotettua entisestään, eikä meteli häiritse myöhään illalla/yöllä.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Uusille pelaajille vinkkinä, että kannattaa pelata hyvillä kuppikuulokkeilla, äänimaailma on tällöin paljon rikkaampi. Saa tunnelmaa kohotettua entisestään, eikä meteli häiritse myöhään illalla/yöllä.

No eihän pelaamisesta tulisi sitten yhtään mitään. Kaikki aika menisi siihen kun käy vaihtamassa puhtaat bokserit :D
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Tänään tuli päästyä tuohon vikaan chapteriin ja on peli parantunut kokoajan vaan. Helvetin hyvä peli

Löysin aika tuurilla tuon peng treasuren ku kattelin vaan vähän jokapaikkaan ja löytyhän se sitten.

On muuten aika hyvä toi peng treasure ku sen myy kaupassa niin saa 30 000 rahaa. Tuli tänään ostettua toi 6 puku makso huimat 60 000 :D

Yksi paska puoli tässä kyllä on. Jos myy aseen niin kaikki kehitys tippuuu 0. oli ***** paska maista ku olin kehittänyt pulsi rifleä jonkin verran ja sitten menin myymään sen ja kun ostin takas niin kaikki oli 0. Sinne meni 10 niitä parannus juttuja :(
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Nytten se pitkä(11h) helvetti läpäisty. On muuten paras kauhupeli mitä olen pelannut. Vois alottaa jossain vaiheessa alusta ja pelata pelkällä pistoolilla läpi, kun sai kaikkee pikkukivaa siinä, ku veti pelin läpi. Vikasta pääkästä jäi vähän huono maku, koska se ei tuonut hirveästi haastetta. No ainakin on nytten sitten läpäisty. :)
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Nytten kun aloitan alusta ja vedän pelkällä plasma cutterilla niin pitääkö säätää erikseen joku asetus siitä?
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Itse menossa nyt pian chapter 9. Muutaman kerran tullut sellainen fiilis, että vieläkö tämä jatkuu ja "tylsyys" iskenyt. Mutta kuin puun takaa juoni nappaa taas mukaansa. Loistava peli on, tänään toivottavasti pääsen läpi kun tulossa RE5 ja FO3! Mutta kouluarvosteluasteikolla antaisin 8½/10!
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Ei tarvitse. Kunhan vaan et osta kaupasta muita aseita, niin kaikki on hyvin.

Ei ole väliä onko muita aseita, kunhan niillä ei ammu yhtään laukausta, eli siis Plasma cutter pitää olla asevalikossa kun pelin ensin läpäisee. Samalla voi tehdä sitä Powered up-pystiä. Minulle ainakin riitti 3 läpipeluuta platinan saamiseen. Ensin normaalilla perusläpiveto, sitten tuolla samalla savella One Gun ja Powered up + muut mitä en ensimmäisellä kerralla saanut ja viimeisenä vaikeimmalla Epic tier 1 engineer vai mikä olikaan.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Ku jotkut sanoo että "jatko-osaa odotellessa" niin älkääs olko niin varmoa. Toi päähenkilö saattoi ihan hyvin kuolla siinä lopussa ku siinä tuli se joku tyyppi (säikähdin), mutta taas toisaalta eihän tämä sulje sitä jatko-osaa poiskaan.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Ku jotkut sanoo että "jatko-osaa odotellessa" niin älkääs olko niin varmoa. Toi päähenkilö saattoi ihan hyvin kuolla siinä lopussa ku siinä tuli se joku tyyppi (säikähdin), mutta taas toisaalta eihän tämä sulje sitä jatko-osaa poiskaan.

Heh, sehän oli vain haamu. Saattoihan se tietty olla, että Isaac säikähti hengiltä, tuohan on pelin pelottavimpia kohtia.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Ei ole väliä onko muita aseita, kunhan niillä ei ammu yhtään laukausta, eli siis Plasma cutter pitää olla asevalikossa kun pelin ensin läpäisee. Samalla voi tehdä sitä Powered up-pystiä. Minulle ainakin riitti 3 läpipeluuta platinan saamiseen. Ensin normaalilla perusläpiveto, sitten tuolla samalla savella One Gun ja Powered up + muut mitä en ensimmäisellä kerralla saanut ja viimeisenä vaikeimmalla Epic tier 1 engineer vai mikä olikaan.

Ok. Itselläni ei ollut mitään varmuutta asian suhteen, niin päätin aikoinani aloittaa tuon one gun-runin uudesta tallennuksesta. Varman päälle pelasin. Mutta ihan ok, että korjasit.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Sellaista kysyisin, että nyt kun pelaan ekaa kertaa peliä. Siinä johonkin chapter 5 asti pelasin pelkällä plasma cutterilla ja päätin että noh yritetään nyt jatkaa samantien loppuun asti tällä yhellä asella. Mutta siis, ihmettelen vaan tässä sellaista että tarkoittaako se, läpäise peli pelkällä plasma cutterilla sitä, että mä en saa edes käyttää viholliseen sitä half life tapaista systeemiä, eli tavaroiden heittäminen tai että mä en saa käyttää viholliseen sitä hidastus juttua? Kerran myös pidin yhtä uutta asetta kädessä, mutta en ampunut kertaakaan vaan pistin sen takaisin sinne varastoon. Voiko mulla sielä ase invertorys olla esim vaikka se 4 asetta kunhan vaan en käytä niitä?

Hyvä peli muuten, paikoittain jopa oikeesti pelottavaa!
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Sellaista kysyisin, että nyt kun pelaan ekaa kertaa peliä. Siinä johonkin chapter 5 asti pelasin pelkällä plasma cutterilla ja päätin että noh yritetään nyt jatkaa samantien loppuun asti tällä yhellä asella. Mutta siis, ihmettelen vaan tässä sellaista että tarkoittaako se, läpäise peli pelkällä plasma cutterilla sitä, että mä en saa edes käyttää viholliseen sitä half life tapaista systeemiä, eli tavaroiden heittäminen tai että mä en saa käyttää viholliseen sitä hidastus juttua? Kerran myös pidin yhtä uutta asetta kädessä, mutta en ampunut kertaakaan vaan pistin sen takaisin sinne varastoon. Voiko mulla sielä ase invertorys olla esim vaikka se 4 asetta kunhan vaan en käytä niitä?

Hyvä peli muuten, paikoittain jopa oikeesti pelottavaa!

saat kayttää hidastusta sekä telekineesia. muistat vaan että et saa ampua millään muulla aseella kun tavoittelet sitä pistooli pokaalia
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Sellaista kysyisin, että nyt kun pelaan ekaa kertaa peliä. Siinä johonkin chapter 5 asti pelasin pelkällä plasma cutterilla ja päätin että noh yritetään nyt jatkaa samantien loppuun asti tällä yhellä asella. Mutta siis, ihmettelen vaan tässä sellaista että tarkoittaako se, läpäise peli pelkällä plasma cutterilla sitä, että mä en saa edes käyttää viholliseen sitä half life tapaista systeemiä, eli tavaroiden heittäminen tai että mä en saa käyttää viholliseen sitä hidastus juttua? Kerran myös pidin yhtä uutta asetta kädessä, mutta en ampunut kertaakaan vaan pistin sen takaisin sinne varastoon. Voiko mulla sielä ase invertorys olla esim vaikka se 4 asetta kunhan vaan en käytä niitä?

Hyvä peli muuten, paikoittain jopa oikeesti pelottavaa!

Joo... Saa käyttää hidastusta. Ite myös pelasin ekan kerran pelkällä pistoolilla. Ja nyt kun pelaan vaikeimmalla asteella tulee melkeen käytettyy silti pelkkää pistoolia. Ei sen takia että muihin ei olis pateja vaan sen takia kun se on paras teho/leikkuu/tarkkuus/lippaan koko suhde.
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Kerran kyllä kun sain uuden pyssyn, niin otin sen haltuuni ja pamautin kerran. Siinä chapter 3 alussa. Mutta sitten otin kyllä load gamen. Niin se alkoi taas siitä, niikun mitä ei ois tapahtunut. Vai onko vahinko jo tapahtunut? Tuskin se sitä laukausta otti huomioon, koska luulis nyt että se load game kumosi sen. Noh se nähää sitten kun peli on vedetty läpi!
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Tuli muuten naurettua tänään kaverin kanssa, että miksiköhän tässä pelissä ei ole kauhumerkkiä? :D
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Eikö? No ehkä se sitten lasketaan action/adveture kategoriaan! Mitä se ei kyllä tod ole, tai on mutta kauhu on kyllä tässä se pääjuttu!
 
Vastaus: Dead Space [PS3]

Peli on kyllä rautaa. Sain pari päivää sitten sen pelkällä pistoolilla läpi ja taas alusta. Ei voi muuta sanoa, että peli paranee aina vaan kun sitä pelaa. Loistava.

9/10
 
Ylös Bottom