Kurpitza
Well-Known Member
Onkos tästä ollut missään, että kumpi versio olisi parempi PS5 vai XSX?
En ole ainakaan itse törmännyt.
PS5 version itse hommaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllähän tämän joutuu varmaan käydä hakemassa, kun valmiiksi jo kiinnosti ja arvostelut olivat noin hyvät. En ole ainuttakaan Dead Spacea pelannut aiemmin, sokkona siis mennään. Mitä luulette, jos esim re2 remake ja re7 ovat mulle yksiä parhaimmista peleistä, tulenko pitämään tästä?
Kyllähän tämän joutuu varmaan käydä hakemassa, kun valmiiksi jo kiinnosti ja arvostelut olivat noin hyvät. En ole ainuttakaan Dead Spacea pelannut aiemmin, sokkona siis mennään. Mitä luulette, jos esim re2 remake ja re7 ovat mulle yksiä parhaimmista peleistä, tulenko pitämään tästä?
Pahoittelut jos kysymys oli mielestäsi muotoiltu väärin, koitahan päästä yli siitä jos millään kykenet. Lähinnä vaan koitan perustella ostopäätöstä itselle kun aika on sen verran rajallinen, että pitää nykyään vähän valikoida, mitä pelejä hankkii.Hei, sä tulet pitämään tästä pelistä todella, todella paljon.
Tää on tehty sua varten, imaudut pelin pyörteisiin ja et pysty saunakaan lämmittämään kun tää peli on niin tehty sua varten!!
Ei millään tavalla muotoilu väärin, vaan...Pahoittelut jos kysymys oli mielestäsi muotoiltu väärin, koitahan päästä yli siitä jos millään kykenet. Lähinnä vaan koitan perustella ostopäätöstä itselle kun aika on sen verran rajallinen, että pitää nykyään vähän valikoida, mitä pelejä hankkii.
Ei tietenkään voi. Kysyinkin mitä luulette, koska kyseessä on remake jota monet jo aiemmin pelanneet ja tietävät millainen peli kyseessä. Mitä pahaa siinä on vertailla ja etsiä samankaltaisuuksia semmoisiin peleihin mitkä jo tietää itselle uppoavan? Ja tuossa jo kerroin peleistä, joiden arvelin olevan melko samankaltaisia.Ei millään tavalla muotoilu väärin, vaan...
Miten ihmeessä kukaan voisi sanoa sinulle mistä pidät tai tulet pitämään?!?
Miten kukaan voisi sanoa sinulle tuletko pitämään tästä pelistä?!?
Täydellä varmuudella en toki pysty sanomaan pidätkö Dead Space Remakesta. Mutta tosiaan jos olet tykännyt mainitsemistasi Resident Evileistä ja mikäli pidät esim. sci-fi-kauhuelokuvista, niin kyllä silloin melkein varmana pidän sitä, että myös Dead Space toimii sinulle erinomaisesti.Kyllähän tämän joutuu varmaan käydä hakemassa, kun valmiiksi jo kiinnosti ja arvostelut olivat noin hyvät. En ole ainuttakaan Dead Spacea pelannut aiemmin, sokkona siis mennään. Mitä luulette, jos esim re2 remake ja re7 ovat mulle yksiä parhaimmista peleistä, tulenko pitämään tästä?
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Myöskin sci-fi-kauhu uppoaa, joten eikai siinä auta sitten kun lähteä huomenna pelikaupoille..Täydellä varmuudella en toki pysty sanomaan pidätkö Dead Space Remakesta. Mutta tosiaan jos olet tykännyt mainitsemistasi Resident Evileistä ja mikäli pidät esim. sci-fi-kauhuelokuvista, niin kyllä silloin melkein varmana pidän sitä, että myös Dead Space toimii sinulle erinomaisesti.
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Myöskin sci-fi-kauhu uppoaa, joten eikai siinä auta sitten kun lähteä huomenna pelikaupoille..
Tuo remake jättää vaan sitten sen kauhean odottelun tuskan niihin jatko-osien remakeihin (jos ja kun niitä tulee). Tokihan nuo voi kokea hetikin alkuperäisillä versioilla. Itse nuo kaikki 3 läpipelanneena en näe tällä hetkellä tarvetta tuolle remakelle. Ehkäpä joskus jostakin tarjouksesta tuo tulee napattua, mutta ehdottomasti tuo peli(sarja) kannattaa kokea.Kyl vähän kateeks käy jos sulla on neitsyysmatka dead spacen kanssa. Tosin ekasta osasta jo sen verran vuosia että tämä saatta olla myös niille jotka pelin pelannut olla jonkinlainen "uusi" elämys vaikkei se silti ihan sama asia ole.
Monelta tuon storesta saa latailtua ja toimimaan, perjantaina siis mihin aikaan ?
Monetko savet oli housuissa?Dead Space kakkoses pahin painajainen oli vetää koko peli vaikeemmal ja saveja sai tehää vain 3 koko pelin aikana.
Monetko savet oli housuissa?