Vastaus: Demon's Souls [PS3]
Siis noi soul levelit on periaatteessa sama ku levelit esim diablossa, mut pelissä sulle ei kerry mitään xp:tä, vaan joudut vaihtamaan kerätyt sielut, joita saat tappamalla vihollisia. Tämä tekee mielestäni pelistä paljon mielenkiintosemman, ku jos kuolet ni sulta putoaa kaikki sun mukana olleet sielut siihe paikkaan, ja jos et pääse enää sinne ehjin nahoin, niin menetät sit ne sielut. Joudut siis kuollessasi aloittamaan sen maailman alusta, ja kaikki samat viholliset ovat taas edessä, mut viholliset ei respawnaa jos pyörit ympäri sitä maailmaa poistumatta Nexusesta.
Sieluilla siis ostetaan aina yksi parannus kerrallaan esimerkiksi dexterityyn 12 -> 13, ja joka kerta ku ostat sen parannuksen johonki kohtaan, ni sun soul level nousee yhdellä, ja joka soul levelin nosto maksaa aina enemmä, eli kannattaa alus miettiä mihi alkaa painottaa hahmoa. Sieluilla ostetaan myös aseita, armoreita, loitsuja, ihmeitä ja kulutustavaraa.
Armoreista et siinä on 4 ruumiinosalle armori mahdollista laittaa. Päähän, rintaan, käsiin ja jalkoihi.
Craftaamisest sen verra et otetaa esimerkki: Löysin muistaakseni joltain viholliselta Kilij asian swordin ja aloin sitä eka kehittää +1, +2, +3... +6 ja sit sain sen ehostettua crescent Kilij ksi jolloin sen tekemään lämään vaikuttaa myös mun magic stat, lisäksi se regeneroi mp aina ku se on kädessä, joka on iha helvetin hyödyllistä jos meinaat olla edes semisti mage. Ja sit oon kehittäny sitä miekkaa crescent Kilij +1, +2, +3 ja nyt se on +4. raaka-aineita craftaamiseen tarvii tietysti olla, ja mitä kehittyneempi ase on, ni sitä vaikeammi löydettäviä raaka-aineita siinä käytetää. Sit voi kilpeä ja jousia kehittää myös samallai. Noit ehosteita kuten crescent on toistakymmentä erillaista, mut niistä tietyt sopii vain esim kilpeen jne.. Sit on viel joitain erikoisaseita joita saa craftaamalla todella harvinaisilla materiaaleilla ja niissä joutuu ilmeisesti lisäksi käyttämään demon souleja, joita saa tappamalla "pääkkäreitä".
Peliä ei voi sit pelata mitenkä god of war tyyliin näpyttämäl hakkausta, vaan sun tarvii kohdata jokainen vihollinen niinku ne olis helvetin vaikeita, niinku ne onki jos menee tepastelee tyyliin takki auki, kädet taskus niite etee ylimielisenä et "mä oon level 3000 et sä mulle pärjää". saat ainaki hyvin paljon osumaa ellet jopa kuole tuolla tyylillä, jopa pelin alussa olevilta vihollisilta. Tai itelle ainaki kävi näin ainaki karrikoidusti. En ole kyl vitalityyn paljoa panostanu vaan enemmän taikojen ja aseiden tehoon. käytän myös kevyitä armoreita.
Kannattaa katsoa lisätietoa jos jokin jäi arvelluttamaan täältä
Demon's Souls for PlayStation 3 - Demon's Souls English Wiki
Mut jos vähänkää a rpg pelit kiinostaa niin suosittelen todella lämpimästi ostamaan. Alku oli vähä meikällä vaikea, mut niinkai se kaikilla.
Pitkästä aikaa niin hyvä peli et saa aivot ajattelee et mite pystyis perus päivittäiset velvoitteet sluibaamaan et pystyis vaan pelaa
Tulipas tästä pitkä :S noh enivei toivottavasti riittää ostopäätökseen