Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

^ Täytyy vaan totutella siihen taistelun armottomuuteen. Monesti nuo perusvihutkin antavat köniin aika pahasti, jos puolihuolettomasti niitä menee hakkaamaan. Täytyy vaan kärsivällisesti torjua ja väistellä hyökkäyksiä ja odottaa sopivaa tilaisuutta iskeä. :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

@KillingBox: En pelaisi kyllä walkthrough:n avulla läpi.

Aloitin ohjeiden mukaan (royal class) ja n. 30 kuoleman jälkeen 1-1 meni läpi. Yritin seuraavaksi 1-2 dragonia mutta n. 15 kuoleman jälkeen sillalla päätin luovuttaa. Kävin 2 kertaa farmaamassa red eye knightia ja sain sen avulla statsit hitusen paremamaksi.

Walkthroughta käytin ainoastaan 1-1 maailman läpäisyyn saakka mikä toimi hyvänä tutorialina samalla. (Ostravan tapoin vahingossa, mutta ei haitanne.) Sen jälkeen olen kasvattanut statseja kun paikkaa on mutta käyttänyt paljon aseiden/shieldien upgradausta mikä tuntuu auttavan statsien ohella paljon. Ja sielujen määrä per upgrade on aika pieni ts. se on halpaa.

Nyt pelaan ihan omaehtoisesti ja kuolin ehkä 2 kertaa 2-1 maailman alussa muuten meni heittämällä läpi. Ilman walkthroughta pelaaminen on hauskempaa ja pelaajien vinkeistä saa jo paljon apua. Aina kun löydän archstonen käytän sielut statsien nostoon + jäljellejäävät varusteiden korjaamiseen + upgradeukseen. Tuntuu toimivan mainiosti, eikä kuolemassakaan menetä kun max. muutama sata sielua jos sattuu kuolemaan toistamiseen.

Katsotaan sitten muuttuuko mieli kun uusia maailmoja tulee vastaan. Lohharien kimppuun ajattelin käydä vasta kun omaan kunnon jousipyssyn. Nyt löysin jostain yhden, mutta vaatii 18 strenghtiä, mulla nyt jotain 11.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jokos täällä on urheita sieluja jotka ovat aloittaneet SL 1 läpijuksun? Vaikuttaa aika haastavalta projektilta näin nöbölle ainakin.

Eilen sain päätökseen ekan kierroksen ja 1-1n NG+:sta. Ajattelin jos sen jatkamisen ohella vähän haastaisi itseään tosiaan tuolla Soul Level 1 läpijuoksu yrityksellä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse pääsin eilen 2-1:n ja 1-2:n kerralla lävitse, ainoa että katsoin vinkin tubesta mistä kohdasta red dragon piti tappaa, senkin kaatoon meni 8min :cool:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jaaha. VPD:ssä sitten sekoilee nuo varastosaldot. Pitänee sitten perua tilaus tuolta ja ostaa jostain muualta :(
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Atlus ylläpitää Demon's Soulsin servereitä ainakin vuoden 2011 maaliskuuhun asti. Uutisessa ei selvennetä puhutaanko vain USA-servereistä vai myös Euroservuista. Uutisen kunniaksi Atlus myös muuttaa serveritendencyt täysin valkoiseen pariksi viikoksi (demonit helpottuvat, mutta niistä saa vähemmän sieluja jne.).

Joystiq: Atlus to maintain Demon's Souls servers until 2011
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Koskas tuon world tendencyn pitäisi muuttua? Meinasi jo mennä tilaisuus saada dragon bone smasher stonefang tunnelista, kun missasin pure white world tendencyn. Toivottavasti koskee myös euroservuja.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Koskas tuon world tendencyn pitäisi muuttua? Meinasi jo mennä tilaisuus saada dragon bone smasher stonefang tunnelista, kun missasin pure white world tendencyn. Toivottavasti koskee myös euroservuja.

Ei koske euro servereitä Atluksen toimet.

Eli ei auta kun odotella, että se muuttuisi muiden pelisuoritusten mukana valkoiseksi. Jos varmanpäälle haluaa niin pelaa offlinenä NG+:ssa haamumuodossa(pomon jälkeen itsari nexuksessa tai jossain muussa maailmassa) sen 2-X setin läpi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Taitaa jäädä sitten new game plussaan.

Tänään koitin ensimmäistä kertaa varsinaista multiplayeriä, eli menin blue phantomina jotain tyyppejä auttamaan. Hauskaa touhua, ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ihan vähän vaa hatuttaa kun mukamas farmasin pure bladestonea tuolta 4 maailman ekasta kentästä niin sitten luin ettei sitä tiputa ku tuo kakkos kentän hidden passage black skeleton :mad: Sinne meni 2 tuntia. No nyt kätevästi sitten tulee sieluja Reaperistä kun siinä lahtaa luurankoa..

Mitäs muuta? Tower of Latriaan menin vain Gloom Armorin toivossa ja seki tuli haettua. Erittäin tyylikäs kokonaisuus kieltämättä.. tosin aika painava vielä mun endurancella.

Yllättäen vaikea Flamelurkeriki meni ekalla yrityksellä läpi ja sitten kusin Dragon Godissa joku 30 kertaa :p Ja tykkäsin kyllä 3-1 kentästä! Nyt pitää välillä kehittää statseja kun pääsi tuonne farmauksen makuun..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tower on Latria on kyllä tunnelmaltaan ylivoimasesti paras taso. Varsinkin toinen bossi on melkoisen jännä. ;)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

En vielä uskaltanu toiseen bossiin mennä mutta ensimmäinen kenttä oli kyllä tunnelmaltaan ja fiilikseltään ainutlaatuista. Älyttömän pelottava kokemus :p Meinasi kyllä sielläki hermot mennä kun varmaa 45 min seikkailin ja eksyin siellä ja sit tipahdin jostain kolosta ja kuolin.. ja eiku uusiks :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nyt on ilmeisesti Black Phantom Editionin valmistus jo loppunut. Gamestopissa uudet namcojulkaisut olivat sinikantisia Atlusin tyyliin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Noniin, tuli eilen aloitettua tämä vihdoin (normiversiolla). Täytyy sanoa että helvetin koukuttava peli eikä oikeastaan niin vaikea kunhan vaan keräilee hyvät varusteet ennenkuin säntää eteenpäin. Tätä vois pitää PS3:n wowin vastikkeena :D

Nyt olisi paha ongelma. Tarkoitus olisi upgradeta itselleni Moon Winged Spear +1. Mulla on tällä hetkellä Winged Spear +7 ja näyttäisi että Moon polku vaatii tuon kyseisen aseen kohdalla +6:n. Onko niin että kun olen mennyt upgrademaan tämän yli tuon +6:n en voi enää valita sille Moon-polkua vaan täytyy käyttää meltstonea ja kehittää se sitten takaisin tuonne +6 asti? Toivottavasti ymmärsitte. Mulla ei nimittäin näy Edin upgrade valikossa ollenkaan tuota Moon Winged Spear +1 vaihtoehtoa.

Nopeita vastauksia, kiitos :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nyt olisi paha ongelma. Tarkoitus olisi upgradeta itselleni Moon Winged Spear +1. Mulla on tällä hetkellä Winged Spear +7 ja näyttäisi että Moon polku vaatii tuon kyseisen aseen kohdalla +6:n. Onko niin että kun olen mennyt upgrademaan tämän yli tuon +6:n en voi enää valita sille Moon-polkua vaan täytyy käyttää meltstonea ja kehittää se sitten takaisin tuonne +6 asti? Toivottavasti ymmärsitte. Mulla ei nimittäin näy Edin upgrade valikossa ollenkaan tuota Moon Winged Spear +1 vaihtoehtoa.

Onnistuu kyllä, menetät vain ylimääräiset levelit.

En muista kumpi oli kumpi, mutta syy miksi upgradetettavaa ei näy, voi johtua siitä, että se pitää takoa sen toisen sepän (2-1) luona. Ei siis sen, joka on Nexuksessa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ei kyllä se seppä on ihan oikea, se vaa on sen yhen plussan liikaa ja ilmeisesti vaatii deleveliä :cool:

Tuli eilen koitettua ekaa kertaa onlinessa ja olikin sitten noilla USA-servuilla pure white joka paikassa.. pitäähi käyä toi miekka tuolta dragon god kentästä hakemassa kun kerta tuli mahis : ) Vaan ei tuo kauheesti säväyttäny toi viestien jättämine ja muu. Toki niistä arvokasta infoa saa mut silti puolet viesteistä oli sellasia joissa joko pyydetään vastustajaa tai sitten halutaan recommendia että saapi HP täyteen ^_^

Mut pitänee vielä onlinea testata kun seuraavaan uuteen kenttään menen, noissa vanhoissa ei ollu nii väliks. Ja onhan se kivempaa ihte ehtiä noi jipot ja kuolla kun joku Reaperi jossai nurkan takana väijjyy..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo, selvis jo.

Päätin sit tehdä tollasen Moon Mirdan Hammerin kun tarvii jonkun aseen jolla tehdä Magic-vahinkoa. Tää peli ei kyllä anna anteeks pienintäkään virhettä :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onko kellään muulla esiintynyt ihmeellisyyksiä online-pelaamisen kanssa? Nyt on jo parissa kentässä käynyt niin, että vaikka olenkin onlinessa, niin peli on kuin pelaisin offlinessa. Ja koskee siis vain muutamaa kenttää. Johonkin toiseen kenttään mennessäni viestit, verijäljet yms. näkyvät ihan normaalisti. Nyt minulle ei aukea select-valikko lainkaan ja kaikki online-ominaisuudet ovat muutenkin kadoksissa.

Mahtaako palvelimilla olla jotain häikkää vai bugittaako mun peli nyt jotenkin?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo, mulla on esiintynyt samaa. En tiedä koskeeko pelkästään euroversion palvelimia. Voi olla että peli on myynyt odotettua enemmän tällä mantereella ja sen takia on vähän ruuhkaa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ei suostu toimimaan tuo online nyt ollenkaan. Prkl, turhauttavaa.:mad: Ei luulis, että maanantaina tähän aikaan olisi niin paljon ruuhkaa palvelimella, ettei sen takia pääse mukaan.
 
Ylös Bottom