Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kiitos vastauksesta. Pari lisäkysymystä kerennyt jo herätä, eli kuinka saan nostettua statseja noilla mun souleilla, olen ensimmäisessä kartassa menossa vielä. Pystyykö statseja nostamaan vain nexuksessa? Souleja nyt mulla taisi olla vähän vajaa 2000. Pääseekö nexukseen muuta kuin kenttien lopuissa vai kuinka tämä tapahtuu ? Ja miten pitkä tuo ensimmäinen kartta on, meinaan kuolla aina jossain ja alusta alkaa, tosin nyt sain jonkun portin avattua jonka pitäisi vähän helpoittaa tuota juoksumatkaa. Kuinka erotan olenko haamuna vai en, elävien kirjoissa tuon mun äijä tuntuis olevan aina kuoleman jälkeen, outoa vaan, kun en pysty hp:ta saamaan kuin puoleen väliin hp-baria. Ja olen totaalinen newbie pelissä vielä, joten asiallisia vastauksia kiitos :eek:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Pari lisäkysymystä kerennyt jo herätä, eli kuinka saan nostettua statseja noilla mun souleilla, olen ensimmäisessä kartassa menossa vielä. Pystyykö statseja nostamaan vain nexuksessa? Souleja nyt mulla taisi olla vähän vajaa 2000.

Statseja pystyy nostamaan vain Nexuksessa The Maiden in Blackilla, ja vasta kun olet kukistanut 1-1 Bossin.

Pääseekö nexukseen muuta kuin kenttien lopuissa vai kuinka tämä tapahtuu ?

Myös kesken kentän voit palata Nexukseen Evacuate-taialla, mutta kaikki viholliset tulevat takaisin (pl. tapetut bossit).

Ja miten pitkä tuo ensimmäinen kartta on, meinaan kuolla aina jossain ja alusta alkaa, tosin nyt sain jonkun portin avattua jonka pitäisi vähän helpoittaa tuota juoksumatkaa.

Hankala sanoa pituudesta, mutta jos on vaikeuksia: tässä esimerkiksi yksi Walkthrough 1-1-maailmalle

Kuinka erotan olenko haamuna vai en, elävien kirjoissa tuon mun äijä tuntuis olevan aina kuoleman jälkeen, outoa vaan, kun en pysty hp:ta saamaan kuin puoleen väliin hp-baria.

Nimenomaan tuo Health Barin puolittuminen on selvin merkki, että olet haamuna (Soul formissa). 1-1 Maailmassa on myös Cling Ring, joka auttaa tuohon "vaivaan".

Jatkossa kannattaa käyttää tuota Demon's Soulsin peliapuketjua. Sieltä löytyy vinkkejä ja linkkejä, kannattaa lukaista läpi.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo tää tuli nyt ostettua ja on kyllä mahtava peli!!!

Ei ole ollut mielestäni mitenkään hankala tähän saakka. Pari kuolemaa tullut 1-1 red eye knightista ja omista mokistani. (Onneks sain siltä ritarilta Purple Flame Shieldin)

Sitten ois pari kysymystä:

-world tendersistä en oo vielä tajunnu oikeestaan mitään. Tiedän että jos hahmoni kuolee se vaikuttaa jotenkin siihen mutten oikein muuta. Mistä sen näkee mikä tendersi on tällähetkellä ja miten sitä voi muuttaa parempaan/huonompaan suuntaan?? Tässähän on jotain aseita/armoreita joihin tarvii tietyn world tenderssin. Eiks se oo vähän niinkuin karma. Arg olen hukassa

-Kannattaako ketään NPC,tä tappaa pelin aikana??
Eikö se strategy guide neuvonut et kannattaa tappa Yurt, the Silent Chief tai se rupee tappaan muita NPCeitä???

-Sitten kysymys kahdesta kilvestä jos oikein muistan niin :
Purple Flame Shield ja Steel Shield Kumpi on parempi

ja lopuksi voisko joku kertoo vinkejä parraamiseen

Kiitos jo etukäteen
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

-world tendersistä en oo vielä tajunnu oikeestaan mitään. Tiedän että jos hahmoni kuolee se vaikuttaa jotenkin siihen mutten oikein muuta. Mistä sen näkee mikä tendersi on tällähetkellä ja miten sitä voi muuttaa parempaan/huonompaan suuntaan?? Tässähän on jotain aseita/armoreita joihin tarvii tietyn world tenderssin. Eiks se oo vähän niinkuin karma. Arg olen hukassa

World Tendency - Demon's Souls English Wiki

-Kannattaako ketään NPC,tä tappaa pelin aikana??
Eikö se strategy guide neuvonut et kannattaa tappa Yurt, the Silent Chief tai se rupee tappaan muita NPCeitä???

Ei mielellään, on käytännössä ihan sama tappaako Yurtin vai ei, tosin Yurtin tappaminen vaikuttaa Character Tendecyyn(menee yhden asteen mustemmaksi).

-Sitten kysymys kahdesta kilvestä jos oikein muistan niin :
Purple Flame Shield ja Steel Shield Kumpi on parempi

PFS:ssä on Fire Defenceä, ja hyvällä Str:llä siitä ei tule oikeestaan mitään Fire Damagea läpi.

ja lopuksi voisko joku kertoo vinkejä parraamiseen

Olen opetellut parryn sillä tavalla, että painan L2 silloin kun arvelen iskemässä olevan aseen olevan kilven kantomatkalla. Ajoitus kysymys.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

ja lopuksi voisko joku kertoo vinkejä parraamiseen
Ei kai siitä voi muuta oikein sanoa kuin että harjoitus tekee mestarin. Kannattaa harjoitella heikkoja vihollisia vastaan, ettei tule kuolema noutamaan. Niin ja kannattaa huomioida se, ettei noilla raskaammilla kilvillä (ainakin Steel Shield ja Purple Flame Shield) pysty parraamaan, vaan parraamisen sijasta niillä voi lyödä vihollista. Tekee vähän vahinkoa ja yleensä vihu horjahtaa hieman, tarjoten tilaisuuden iskeä. ;)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Demon's Souls kepeesti paras peli mitä PS3 on nähty. Talvella tuli kaveriporukas tilattua ameriikoista muutama demoni. Oli 3 vuotta WoWia pelannu kaveri ihan skitsona tästä pelistä.

Kolmestaan vedettiin kenttiä läpi vuorotellen yks elävänä. Ekalla läpipeluulla tuli aina turpaan joka pomolla. Vitutusta hieman mutta tämä tekee tästä pelistä niin helvatan hyvän. Mikään ei oo liian helppoo. Tähän kun lisätään mahtavat Black Phantomit mitkä tuli yleensä aina kun meikän vuoro oli vetää elävänä ja tietysti aina sattu joku Ownage Asskicker dude tulemaan vastaan joka veti meidät kaikki vuorotellen kenttään yhestä iskusta... eikun alusta koko homma. Parissa kentässä oli hauska jäähä alkuun venailemaan Phantomeja ja pistää luu kurkuun. Meikä tietysti syöttinä ja kaverit piilossa nurkan takana =D

'Eniten tavan mobeista kyrpi 3-1 noidat jos muistan oikein kentän. Lähelle kun pääsit ja eukko huomaa niin instant death. Stunnia ja isku niin dööd.

Yks mahtavista ideoista tässä on että pääsee vetää pomona muille pelaajille 3 maailmassa.

Tässä kyllä riittää haastetta vähintään kolmanteen läpipeluuseen asti jollon viimestään tajuaa pomoissa taktiikan joka vetää pelin harmittavasti turhan helpoksi.

Niin hyvä peli että piti Platinium hankkia tästä...
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

^ Juuri tän haasteellisuuden takia tämä on niin hyvä peli. Vaikean bossin tappamisen jälkeen tuleva onnistumisen tunne on aivan mahtava. Ja sama homma Black Phantomien kohdalla. :D

Muutenkin koko taistelusysteemi on todella koukuttava. Kuolema on usein tulos omasta virheestä ja kun taistelut alkavat sujumaan kunnolla, on fiilis todella hyvä. Katsotaan jos tulee itsekin platina hankittua.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Täytyy sanoa ettei oo ihan vähän aikaan tullut pelattua näin haastavaa ja koukuttavaa peliä. Peli on majaillu hyllyssäni jo muutaman viikon, mutten työkiireiden/muiden kiireiden takia ehtinyt vielä sitä pelaamaan sen enempää. Vaan nyt on pikkaisen lomaa edessä niin on aikaa syventyä tähän petolliseen maailmaan : )

Vasta ensimmäisessä kentässä olen menossa ja samalla opettelemassa pelin niksejä. Kenttä etenee suht helposti aina sinne yhdelle tornille asti jossa tämä ritari syöksyy peitsi ojossa ja 1-Hit meikäläisen suht komiasti, tosin ekalla kerralla sain jotenki panikoitua itseni ja onnistuin väistämään ekan iskun mut kuolin sit myöhemmin.

Ikäväkseni joudun vielä toistaiseks pelaamaan offline-tilassa käytännön järjestelyistä johtuen. Jääpi kaikki arvokkaat vinkit ym. näkemättä. Mut onhan se mahtava tunne kun ei tiedä mitä nurkan takana odottaa ja saapi pelata niin että rystyset hikoaa ja sydän hakkaa jännityksestä. Eipä ole moista meikäläiselle tapahtunu ikinä pelaamisen yhteydessä :D

Wandererilla aloitin kun sitä kehuttiin yhdeksi helpoimmista aloitusukoista. Tosin Thief ja Priest tuli myös tehtyä ;) Vielä on aika hakusessa statsit ym. miten niitä kannattais kehittää ja mitä aseita/suojia käyttää ym. Mut pitää vähä tehä taustatyötä niin eiköhä tästä vielä hyvä tule. Mut tosi lupaava peli on.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

@ Fläsh

Jätä se punasilmäinen ritari rauhaan, sinne ei ole pakko mennä (siihen tornihuoneeseen josta ovi vie sen luokse olisi jätetty viesti: "Beginners should try this area later" :rolleyes: )

Menet sen sijaan päinvastaiseen torniin, alaspäin mentäessä hakkaa parvekkeella köydet hajalle, pohjalla vedä vivusta ja portti avautuu ja paluu kuoleman jälkeen lyhenee huomattavasti. Porttien välissä olevalta ruumiilta saat myös hyvän sormuksen joka kannattaa laittaa päälle.

Ylhäällä sinisilmäisen ritarin takana fog-gaten jälkeen kannattaa myös pudottautua alempana näkyvälle tasolle (voi kiivetä muurin yli) jolla on ensimmäinen ystävällinen NPC, Ostrava. Samalta tasolta saat myös huippusormuksen: Thief's Ringin. Laita sekin päälle.

Näin pääset hyvin alkuun kiinni.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Joo aattelin järjellä ja jätin sen sinne torniin kököttään. Tosin juoksutin sitä ympäri linnaa yhen kerran niin että pystyin noukkiin sen aarteen sieltä tornista ;)

Nuo mainitsemasi ringitki löytyi molemmat jo ja 1-1 Bossiki kuoli ekalla kerralla tuurilla, mutta kaikki lasketaan :) Sattu bossi oleen seinän vieressä ja pääsin sen taakse ja se ei oikein onnistunu kääntymään niin sain tapettua helposti. Hehe.

Myös lohikäärmeet jätin suosiolla rauhaan, tosin kävin poimimassa sieltä missä ne 2 lohista (toinen huitoo hännällä) mm. sen purple shield jutun. :cool: Nyt vaa str että voipi sitä käyttää.

1-2 on aika samaa mättöä ollu, kuollu oon muutamia kertoja mut tekemällä oppii ja nyt menee jo suht helposti kun oppii väistöt ja torjunnat + ajoitukset paremmin. Vielä ku sais jostain uuden aseen, alku falchion vielä käytössä ja vissii upgradennu sen +3. Tosin eiköhä noita ala joskus tippumaan.. ja iha hyvä aseha tuo on ainaki alussa.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nyt on karsee hinku päästä pelaamaan DS:ää, sanokaas mistä lähtee Black Phantom Edition halvimmalla silleen että sitä on varastossa? Vai onko loppuunmyyty vähän joka kaupassa?

EDIT: Äh, tilasin VPD:stä. Ei jaksa odottaa :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nyt on karsee hinku päästä pelaamaan DS:ää, sanokaas mistä lähtee Black Phantom Edition halvimmalla silleen että sitä on varastossa? Vai onko loppuunmyyty vähän joka kaupassa?

Joo mul on ihan samaa ongelmaa, et tuntuu olevan vakkari kaupoista pelit menneen, ny ku rupesin taas pohtiin tän hankintaa. Onko näitä tehty sit nii vähä et heti loppuu.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itse ostin Helsingin Stockan viimeisen kappaleen 57.90 hinnalla kun ajattelin että vähissä voi tosiaan olla saatavuus.

Onpas mainio ja koukuttava peli. Hieman samantapaista varusteiden keräämistä tarjosi jo aikoinaan Vagrant Story mutta kyllä tämä tuntuu kutkuttavammalta. Pelasin läpi 1-1 maailman vasta ja tapoin heti Ostravan. Ei käynyt mielessä että täällä voisi olla ystäviäkin..no pimeä puolikin on puoli sekin. :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Itselläni peli ollut jo viikon, eilen kuitenkin kerkesin vihdoin kunnolla paneutua peliin ja joku 5 tuntia sen parissa vierähtikin todella nopeasti :rolleyes: töiden jälkeen jatkuu :eek:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Olisi pitänyt jättää tämä threadi rauhaan, niin pahat DS viekkarit pisti päälle. Edellinen sessio hajotti pleikan, eikä uutta näkyvissä. Tai ei DS sitä pleikkaa hajottanu, kunhan päätti että ei enää lue levyjä.

Parasta viihdettä pitkään aikaan. Ja ainoa hyvä syy hommata uus pleikka sitten kun saa valuutta tilanteen hyvään kuosiin.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kyllä maistuu tämä peli vaa päivästä toiseen. Hirveen nopeesti kuluu aika ja monenlaista projektia pelissä kesken koko ajan, millo pitää farmata sieluja, millo metästää raaka-aineita aseisiin ja millon edetä peliä. Aika hitaasti oon menny vielä eteenpäin, vasta 1-2 meni läpi ja kukistin helpon Armored Spiderin. Ja siitä saadut exp:t sitten munasin 2-2 simppeleihin kaivostyöläisiin kun tuli kiirehdittyä liian nopeasti. : (

1-1 ja punasen ritarin torni:

Nyt tuli tuo punanaamaritariki niitettyä jo useamman kerran. Kivasti sai souleja siitä. Soul level itellä on nyt 29 ja aseena uchikatana/crescent falchion. Avainki mulla oli sinne torniin kun tuo Ostrava kupsahti jo 1-1 hävittyään blue knightille (fail). Kahtelin vaa jostai yläparvelta ku ohi juoksin nii otti siellä pataan ja sitten kuulu ulahus ja avain löyty jostai 100 metrin päästä maasta. Mihi lie raukka sit lopulta kuollu.

No yritin tuoho Old king Duraniin tuota netistä löytynyttä backstab systeemiä ja se toimi iha hyvi siihe asti että se miekan lahjotti. Sen jälkeen tuli pupu pöksyyn ja päätin luovuttaa :p

Nyt kohti 2-2 ja Lava Bowia.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Harvinaisen hermoja raastava peli. Muutaman kerran tehny mieli hakata kapula tuhannen palasiks. Muutenkin päätin alottaa pelin alusta ton walkthroughin avulla. Jos sen avulla pääsis ekan kerran pelin läpi ja oppis pelin jujut. Sen jälkeen vois vetää toistamiseen ilman apuja läpi.

Niin ja yleensä kun en tälläsiä pelejä pelaa. Joten ehkä siinäkin on osa tekijänsä että en oikein haltsaa.
 
Ylös Bottom