Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä ollu tuo Maneater niin vaikia ku mitä olin monelta keskutelufoorumilta lukenu. +5 Dragon Long Sword ja Warding päälle niin ite ei ottanu yhtää damagea ja vihu otti senki eestä.
Tässä rupeaa jo ideoita kehitteleen seuraavalle hahmolle.. Hirvee hinku tehä joku hirvee voimamies ja sille joku miehen mittainen miekka kahteen käteen. Ja toiseks ukoks Thief ja 2 tikaria vähän vaihtelua..
Mä pelasin tänään kans läpi ton kentän ilman kuolemia. En käytä taikoja ollenkaan eli pelkällä meleellä ja leveli taisi olla sillä hetkellä tasan 80. Onneksi sain sen ekan Maneaterin selän juuri siinä vaiheessa, kun toinen alkoi lähestyä. Muuten olisi tullut noutaja, se on ihan varma. Backstabit, New Moon Grass ja nopea välituuletus.Eipä ollu tuo Maneater niin vaikia ku mitä olin monelta keskutelufoorumilta lukenu. +5 Dragon Long Sword ja Warding päälle niin ite ei ottanu yhtää damagea ja vihu otti senki eestä. Sain ekan tapettua ennenku toinen ehti tulla : ) Tiesti oon vähä ylilevelillä kun on tullu tuota Bladestonea metästettyä tuntikaupalla. Soul Leveli huitelee alle 100 just ja just.
On toi Maneater ilman muuta vaikeimpia bosseja, ainakin pelkällä meleellä. Soul level ja varusteet tosin olivat jo sillä tasolla, että meni ekalla läpi. Veikkaisin silti, että nykytasolla tähän saakka vaikein kohtaamani bossi, Flamelurker, olisi Maneateria helpompi. Eli lähitaistelijalle nostaisin Maneaterin jopa vaikeimmaksi kaikista bosseista.
Jos alat tekemään tuota "voimamiestä", niin ainakin alku tulee olemaan hankala(ainakin itselle oli, tai oikeastaan vasta NG+:ssa tuli ongelmia), kunnes saat haluamasi aseen.
fLÄSh, missä kohtaa onnistuit Dragon Godiin kuolemaan noin monta kertaa?
Aloitin tuossa eilen myös sielujen farmauksen kun pääsin 4-2:n asti. Ei hitto mikä paikka 4000+ sielua ja dark moonstonea jossain minuutissa ja sitten vaan Evacuate taialla takas Nexukseen ja sama uusiksi
Crushing Claymore voisi olla ihan harkitsemisen arvoinen. Toimii yhdessäkin kädessä, jos haluaa käyttää kilpeä.Sanokaas onko jotain Great Axe:n vastiketta joka tekis pikkasen vähemmän damagea mutta olis nopeampi? On meinaan vähän liian hidas mun makuun tuo. Tällä hetkellä käytössä Crushing Great Axe +3 jos oikein muistan.
Isompi kantama kuin Great Axe:ssa ja nopeampi ehkä mutta tekee vähemmän lämää.
@DaPro, tuossa farmaustavassa vain pitää olla hemmetin paljon manaa jos haluaa sekä nopeutta ja paljon souleja, eikä tartte vetää kokoajan Fresh/Old Spiceä naamaan. Ja tuokin on lähinnä siis manan takia suurempi Soul Levelisille(itse en suosittele niiden BP Gold Skeletonien tappamista, nimim. 600k souleja taivaan tuuliin).