Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meikäläistä vois kiinnostaa ainakin yks ja vaihdan mielelläni Armor Spiderin souliin (Phalanxin souli näköjään syöty).Mulla olis muuten joku kymmenen ylimääräistä Pure Greystonea jos jollaki on tarvetta noille. Vaihdossa voisin ottaa Phalanxin tai Armor Spiderin DS:n (menin tyhmänä käyttään), muutakin saa ehdottaa. Greystoneilla saa tosiaan Crushing polkua kehitettyä joka hyötyy strenghtistä
Niin ja kiinnostaisko ketään 45-78 levelistä tyyppiä PvP?
Tolleen luki tosiaan DS wikissä No mutta kai esim. lava bowin pystyy vaihtamaan, sehän on vain ase muiden joukossa. Jos joku viittisi sellaisen tehdä eikä ole tarvetta niin voin antaa vaihdossa noita Pure Greystoneja ainakin.
E: Jaa, netissä onnistuu näköjään tavaroitten kopioiminen jonkun glitchin avulla. Eli molemmille jää sama esine.
Kuis sattuikin, että juuri selailin noita wikin buildeja ihan mielenkiinnosta.Onkos joku muuten tietonen saako noista fisteistä mitään mielenkiintosta buildia aikaan? Noita fist-aseita kun on 3 erilaista niin tekis mieli tehä joku nyrkkijäbä. Vai onko iha hukkaan heitettyä aikaa se?
Eli tarkoitus oli kokeilla pvp:tä. Minkä takia kun käytän black eye stonen 2-2:ssa, peli sanoo että se etsii mulle maailmaa mihin voin hyökätä, mutta vähän ajan päästä pistää että invasion failed. Yritin useamman kerran. Johtuuko tämä siitä, että tuossa maailmassa ei voi hyökätä vai mistä ?
Fire resistance näyttäisi olevan kunnossa, eli ei muuta kun sitkeästi uusiksi yrittämään. Mulla ainakin auttaa, jos päällä on kevyttä armoria tai ring of great strength, jolloin pystyy kierimään nopeasti. Etkä käy liian ahneeksi hyökkäysten kanssa, eli isket vain kerran tai kaksi kun aukeaa tilaisuus. Ihan varmaksi en sano, mutta muistaakseni flamelurker on vielä heikko magic damagelle, eli jos ei millään suju niin hae 4-1:stä crescent falchion ja päivittele sitä hieman. Pitäisi kyllä kaatua normiaseillakin.Onkos kellään mitään hyviä taktiikoita 2-2:n bossiin, eli flame lurker. Pistin purple flame shiledi kouraa ja fire resistance ringi käteen ja ihan meleellä koitin sitä niittailla. Puolee väliin hp:t sain, mutta sitten wipesin ja sielut jäi sinne . Pääseekö kys. bossin luokse kuinka nopeasti, kun kartan alusta lähtee suoraan oikealle päin? Itse menin vasemmalle sinne suuntaan, mistä niitä räjähtäviä vaunuja tuli ja kiertelin pitkin tunneleita, jossa tuli mukavan kokoisia matosia vastaan.
Onkos tämä kuinka kova peli? Jostakin luin et tästä on jotain servereitä suljettu?