Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ellei joku vielä huomannut ovat jenkkiservujen world tendencyt puhtaan valkoiset. ni.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mulla olis muuten joku kymmenen ylimääräistä Pure Greystonea jos jollaki on tarvetta noille. Vaihdossa voisin ottaa Phalanxin tai Armor Spiderin DS:n (menin tyhmänä käyttään), muutakin saa ehdottaa. Greystoneilla saa tosiaan Crushing polkua kehitettyä joka hyötyy strenghtistä :)

Niin ja kiinnostaisko ketään 45-78 levelistä tyyppiä PvP?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Mulla olis muuten joku kymmenen ylimääräistä Pure Greystonea jos jollaki on tarvetta noille. Vaihdossa voisin ottaa Phalanxin tai Armor Spiderin DS:n (menin tyhmänä käyttään), muutakin saa ehdottaa. Greystoneilla saa tosiaan Crushing polkua kehitettyä joka hyötyy strenghtistä :)

Niin ja kiinnostaisko ketään 45-78 levelistä tyyppiä PvP?
Meikäläistä vois kiinnostaa ainakin yks ja vaihdan mielelläni Armor Spiderin souliin (Phalanxin souli näköjään syöty).
Hahmojakin löytyy tuolle levelihaarukalle.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Voisiko joku ystävällisesti droppii/vaihtaa 2× mercury stone chunkia ja 5× moonlight stone shardia? ( SL:151 )
> Tuosta sielujen vaihdosta sen verran,että tuo ei ole kaiketi mahdollista..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Keep in mind that Demon Souls obtained from bosses cannot be picked up by Phantoms, including Colorless Demon Souls.

Tolleen luki tosiaan DS wikissä :( No mutta kai esim. lava bowin pystyy vaihtamaan, sehän on vain ase muiden joukossa. Jos joku viittisi sellaisen tehdä eikä ole tarvetta niin voin antaa vaihdossa noita Pure Greystoneja ainakin.

E: Jaa, netissä onnistuu näköjään tavaroitten kopioiminen jonkun glitchin avulla. Eli molemmille jää sama esine.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tolleen luki tosiaan DS wikissä :( No mutta kai esim. lava bowin pystyy vaihtamaan, sehän on vain ase muiden joukossa. Jos joku viittisi sellaisen tehdä eikä ole tarvetta niin voin antaa vaihdossa noita Pure Greystoneja ainakin.

E: Jaa, netissä onnistuu näköjään tavaroitten kopioiminen jonkun glitchin avulla. Eli molemmille jää sama esine.

Joo tosiaan homma ilmeisesti toimii jotakuinkin niin, että tiputat kamat invetaarioruudussa etkä sulje sitä. Kun toinen on kamat noukkinut parempaan taleen niin sammutat pelin PS napin kautta inventaario yhä auki ja peli ei tallenna ollenkaan muutoksia, eli vanhat kamat ovat inventaariossa, kun lataat pelisi uudestaan.

Lava Bowin eilen juuri tein, mutta SL level vasta 37 tällä hahmolla. Jos mahdut tuohon +-14~ haarukkaan niin vois koettaa tota kloonaamista, tarvin näes itsekkin tuota bowia. Pistä PSN addia vaan. Enköhän tän illan aikana jokusen levelin nostelekkin ellei tuo kalja liikaa päähän kihahda.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Olipas mielenkiintone tuo viides maailma. En olekaan pitkään aikaan kuollu missään niin tuolla tuli turmio kun piti jokin black phantom piestä myrkkysuolla. Ja jätkällä Meat Cleaver D:

Alottelin myös hiljakseen mun dual wield dagger thief ninja super assassin hero jätkää. Vasta ekan kentän menin ja huomaa kyllä että on aika erilaista pelata. Hieman ehkä hankalampaa mut tosi palkitsevaa ;)

Onkos joku muuten tietonen saako noista fisteistä mitään mielenkiintosta buildia aikaan? Noita fist-aseita kun on 3 erilaista niin tekis mieli tehä joku nyrkkijäbä. Vai onko iha hukkaan heitettyä aikaa se?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos joku muuten tietonen saako noista fisteistä mitään mielenkiintosta buildia aikaan? Noita fist-aseita kun on 3 erilaista niin tekis mieli tehä joku nyrkkijäbä. Vai onko iha hukkaan heitettyä aikaa se?
Kuis sattuikin, että juuri selailin noita wikin buildeja ihan mielenkiinnosta.

Tossa juurikin sun kaipaama character build: The Embarrasser

Mä "jouduin" NG+:ssa vähän nöyrtymään mun pääasiassa endurance + tasaisesti vitality/strength lähitaistelijani kanssa ja kävin tekaisemassa lava bown. Kummastihan toi helpottaa tietyissä tilanteissa. Esim. 3-1 ei ole lainkaan niin vaikea, kun ne iki-inhottavat mind flayerit saa halutessaan napsittua etäältä. Samoin sen mikä-lie-lihapallon.

Hetken jo ajattelin läpipeluun jälkeen, ettei uusintakierrosta taida millään jaksaa, mutta sisukkaan grindaamisen ja parin onnistumisen jälkeen homma maistuu taas kivasti. Vielä, kun on ainakin yksi ase, joka olisi ihan must tehdä omalle hahmolle. Moonlightstonet on vaan vähän kiven alla. Hölmönä jätin farmaamatta kaikki liskot ekalla rundilla. :( Ehkä olin vaan tyytyväinen, kun se inhottava maailma oli viimeinkin vedetty läpi. :eek:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ei kellään olis jotain virallista infoa ton Euroopan palvelimen takkuamisesta?

Menee hermot, kun juuri sillä hetkellä kun ajattelit kekkuloida vähän blue phantomina muiden apuna tms., huomaat kaikkien viestien kadonneen ja select-valikko lakkaa aukeamasta. Kyllähän sen soul signin saa sinne piirrettyä, mutta eipä ole ketään sitä näkemässä. :mad:

Ekat pari-kolme viikkoa meni ilman ainuttakaan ongelmaa, mutta nyt ilmeisesti peliä myyty jo sen verran myös vanhalla mantereella, että ongelmia esiintyy päivittäin. On se kumma, kun ei voida/osata mitoittaa palvelinta pelaajamäärän mukaisesti. Jos nyt on siitä kiinni..
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Tossa oli vähän aiemmin juttua sielujen farmaamisesta ja löytyihän sitä itsellekin mieluisa tapa, kunhan pääsi plussaan. Blue phantomina bosseista saa ihan eri kaliiberin mällin sieluja, kuin ekalla rundilla. En nyt muista ulkoa, mutta oisko ekalla pelikerralla flamelurkerista saanut n. 10 000 sielua(?). Plussassa saa jo rapiat 50 000. :cool:
Ihan mukava palkinto siitä, että pääsee laittamaan meleetaitonsa testiin.

Muutenkin huomannut, että porukka ottaa aika paljon herkemmin blue phantomeja avuksi tokalla pelirundilla. Ainakin kentässä 4-1 pääsi jatkuvalla syötöllä kaveriksi heti kentän alusta. Hauskaa hommaa. :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ei oo itellä vielä tullu testattua noita online-mahollisuuksia sen enempää. Mitä nyt maahan oon viestejä jättäny ja niitä lukenu jne. PvP ei ole ikinä mua kiinnostanu missään MMORPGssä jostain syystä.

Tuo Blue Phantom-juttu kuulostaa iha kivalta, pitänee ottaa asiaksi jossain vaiheessa kokeilla. Tosin edelleen nautin pelistä eniten offlinessa, ilman että saan sydärin kun pimeässä tunnelissa tulee valkoinen haamu vastaan ;) (heh)

Saatan tehdä erikseen sitten jonkinlaisen PvPhen sopivamman ukon, ehkä tuo viekas backstabber thieffi sopis siihen hyvin. Tälle ekalle ukolle otin tavotteeks nostaa niin korkeelle ku sielu sietää. 120-130 taitaa olla se yleisin raja jos tahtoo onlinessa jotain riemua saaja. Offlineen sitte sellane 500+ lvl jamppa : )
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eli tarkoitus oli kokeilla pvp:tä. Minkä takia kun käytän black eye stonen 2-2:ssa, peli sanoo että se etsii mulle maailmaa mihin voin hyökätä, mutta vähän ajan päästä pistää että invasion failed. Yritin useamman kerran. Johtuuko tämä siitä, että tuossa maailmassa ei voi hyökätä vai mistä ?

Onkos kellään mitään hyviä taktiikoita 2-2:n bossiin, eli flame lurker. Pistin purple flame shiledi kouraa ja fire resistance ringi käteen ja ihan meleellä koitin sitä niittailla. Puolee väliin hp:t sain, mutta sitten wipesin ja sielut jäi sinne :(. Pääseekö kys. bossin luokse kuinka nopeasti, kun kartan alusta lähtee suoraan oikealle päin? Itse menin vasemmalle sinne suuntaan, mistä niitä räjähtäviä vaunuja tuli ja kiertelin pitkin tunneleita, jossa tuli mukavan kokoisia matosia vastaan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eli tarkoitus oli kokeilla pvp:tä. Minkä takia kun käytän black eye stonen 2-2:ssa, peli sanoo että se etsii mulle maailmaa mihin voin hyökätä, mutta vähän ajan päästä pistää että invasion failed. Yritin useamman kerran. Johtuuko tämä siitä, että tuossa maailmassa ei voi hyökätä vai mistä ?

Johtuu siitä, että maailmassa ei ole samaan aikaan ketään sopivalla soul levelillä pelaavaa jonka maailmaan pääsisit hyökkäämään. Käsittääkseni mustan kiven kanssa hyökätään aina suuremman SL:n omaavien pelaajien maailmoihin, joten jos oma SL on korkea, niin todennäköisyydet hyökkäyksen onnistumiselle pienenevät. Suuri osa pelaajista tuntuu pitävän SL:n tuossa 120 tuntumassa, joten jos haluat ottaa näiden pelaajien kanssa matsia, niin oman SL:n pitäisi olla jossain 110 tietämillä tjsp...

Kannattaa melkein kokeilla 4-1 ja 4-2 kenttiä, joista varsinkin 4-1 tuntuu olevan profiloitunut PVP-areenaksi. Tai sitten kokeilla jonain toisena hektenä tuota 2-2:ta.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos kellään mitään hyviä taktiikoita 2-2:n bossiin, eli flame lurker. Pistin purple flame shiledi kouraa ja fire resistance ringi käteen ja ihan meleellä koitin sitä niittailla. Puolee väliin hp:t sain, mutta sitten wipesin ja sielut jäi sinne :(. Pääseekö kys. bossin luokse kuinka nopeasti, kun kartan alusta lähtee suoraan oikealle päin? Itse menin vasemmalle sinne suuntaan, mistä niitä räjähtäviä vaunuja tuli ja kiertelin pitkin tunneleita, jossa tuli mukavan kokoisia matosia vastaan.
Fire resistance näyttäisi olevan kunnossa, eli ei muuta kun sitkeästi uusiksi yrittämään. Mulla ainakin auttaa, jos päällä on kevyttä armoria tai ring of great strength, jolloin pystyy kierimään nopeasti. Etkä käy liian ahneeksi hyökkäysten kanssa, eli isket vain kerran tai kaksi kun aukeaa tilaisuus. Ihan varmaksi en sano, mutta muistaakseni flamelurker on vielä heikko magic damagelle, eli jos ei millään suju niin hae 4-1:stä crescent falchion ja päivittele sitä hieman. Pitäisi kyllä kaatua normiaseillakin. :)

Oikealle menemällä pääsee bossiin melkein suoraan. Siellä pitää tiputtautua sellaisia telineitä pitkin alaspäin. Pohjalla ollaan sitten melkein jo bossin vieressä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Crescent falcion minulla on käytössä jo :cool: Ok, pitää kokeilla sitä oikeanpuoleista reittiä, jos vaikka saisi sielut takaisin :rolleyes:. Samoin käyn myös toisessa maailmassa kokeilemassa pvp:tä. Mistäs muuten / miten saisin crescent falcionia parempaa lekaa käyttööön ?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos tämä kuinka kova peli? Itse ku olen vähä viel ps3 neitsyt ku ei ole hirveesti innostanu sillä mitään pelata, (ehkä n. viittä peliä kokeillu 2v aikana) mutta tämä kiinnostais kyl aika kovasti. Jostakin luin et tästä on jotain servereitä suljettu?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Onkos tämä kuinka kova peli? Jostakin luin et tästä on jotain servereitä suljettu?

Todella miellyttävä peli. Alussa haastetta löytyy todella paljon, mutta kun kontrollit ja peli tulee tutuksi niin peli helpottuu kivasti. Ei silti voi helposta puhua sillä omat virheet maksaa yleensä hengen. Ainakin itse olen 100 % sitä mieltä että tämä on yksi parhaista pelaamistani peleistä, ja ehkä paras tän uusimman sukupolven konsolipeleistä. Ehdottomasti kokeilemisen arvoinen.

Servereistä en tiedä muuta kuin että USA:n serverit on ainakin auki 2011 asti. EU:n ja Aasian servuista en tiiä.

Mitäs porukka on mieltä tuosta kuudennesta arkkikivestä? Monumenttihan kertoo sen kuuluvan jättiläisille tai jtn. Ilmeisesti ladattavasta sisällöstä ei tule koskaan olemaan kyse, joten olisiko se sitten se linkki mahdollisesti Demon's Souls kakkoseen?
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kuuluu myös minun pelikokoelmani parhaimmistoon. Vaikea tämä saattaa joskus olla, muttei koskaan epäreilu. Ihan hyvin pärjää kun pitää pään kylmänä ja järjen matkassa. Kuoleman jälkeen kannattaa aina miettiä mitä teki väärin, sillä tavalla pääsee aika hyvin jyvälle.

Nyt kun ei NG+:ssa enää tarvitse world tendencyistä hirveästi huolehtia (himoitsemani kamat on kerätty) niin olen alkanut pelaamaan aktiivisesti body formissa. On se kyllä paljon jännempää. Tähän mennessä jokainen black phantom on tullut voitettua, mutta saa nähdä miten käy sitten kun soul lvl lähestyy 120, silloin taitaa tulla niitä tosipelureita vastaan... :D

Se kuudennen arkkikiven maahan oli ensimmäinen joka demonien invaasioon kaatui, näin mainitaan siinä strategiaoppaassa. Siitä voisi saada loistavan esiosan. :cool:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Nyt meni ensimmäisen kerran läpi. Aikaa kului n. 50 tuntia. Soul leveli läpimeno hetkellä 115 ja iha hyvä mieli jäi ekasta seikkailusta. Nyt uutta vaa eteen ja loputki tekemättömät jutut ratkottavaks.

1-1 ei ainakaan kauhean vaikealta tuntunut vaikka pitäs haastavampi olla. Toki vähä enemmä damagee otin ku normisti mut kyl se aika helposti menee. Mut seuraavaks meninki sit 4 maailmaan ja siellä sen vasta huomaaki miten vaikeampaa on. Perus vihut menee helposti edelleen, mut mustat ja kultaset luurangot onki jo vaikeampia. Tulipahan kuoltuaki kentän lopussa kun kapealla kalliolla piti kultasia vihuja tappaa samalla väistellen noita lentäviä mantoja.

Pitääki välillä ruveta noita muita hahmoja pelaileen.
 
Ylös Bottom