Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ReQ-77
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Demon's Souls alkoi sujua.

Tänään sain viimein tapettua ekan "bossin".Kaksi viikkoa meni "hakatessani päätä seinään" ja kokeiltuani kaikkia hahmoja,että löytäisin itselleni sopivan hahmon.(työ ja perhe häiritsee kovasti pelaamista)
ja hahmoni on barbaari+Bastard miekka
Täytyy kyllä sanoa,että tämä on oikea "kuningas peli" ja onneksi se saatiin viimein tänne eurooppaakin.Itse sain tosi CDON:sta tilatessani "jenkkiversion",mutta eipä se vielä ole menoa haitannut.Mitä nyt pelatessani,tuntuu aika "hiljaista" olevan.
Täytyy ruveta näkemään painajaisia siitä.Mitä kaikkea edestäni vielä löydänkään edetessäni.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos ei meinaa saada millään keinolla kyllikseen Demon's Soulsista niin USA-version hankkimalla Euroversion kylkeen saa toisen identtisen setin Trophyja omaan profiiliinsa :) Save gamet eivät toimi ristiin kylläkään.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos ei meinaa saada millään keinolla kyllikseen Demon's Soulsista niin USA-version hankkimalla Euroversion kylkeen saa toisen identtisen setin Trophyja omaan profiiliinsa :) Save gamet eivät toimi ristiin kylläkään.

Kiinan versio siihen vielä mukaan. :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos jollain on mennyt totaalinen kiinnostus peliä kohtaan, niin laittakaa mulle YV:tä niin voisin pelin ostaa pois :rolleyes:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jos jollain on mennyt totaalinen kiinnostus peliä kohtaan, niin laittakaa mulle YV:tä niin voisin pelin ostaa pois :rolleyes:

Mahdoton yhtälö! Tämähän on peli josta ei luovuta ennen kuin hautausurakoitsija sen kylmistä käsistä irti kampeaa.... rrkele! Eikun kipin kapin kauppaan vaan kiltisti :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Koitin vilkuilla verkkokaupan ahvenanmaalta, ois 40€ hinta mutta kaikki loppu, en tosta yli 40€ mielelläni lähde kuitenkaan maksamaan :S, mutta mitä tätä threadia oon nyt lukenut niin kyllä joillain näköjään on mennyt mielenkiinto peliin ja mitäs sitä turhia peliä jättää hyllyyn pölyttymään :o
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Koitin vilkuilla verkkokaupan ahvenanmaalta, ois 40€ hinta mutta kaikki loppu, en tosta yli 40€ mielelläni lähde kuitenkaan maksamaan :S, mutta mitä tätä threadia oon nyt lukenut niin kyllä joillain näköjään on mennyt mielenkiinto peliin ja mitäs sitä turhia peliä jättää hyllyyn pölyttymään :o
Jos se hinnasta on kiinni niin odottele vain se perinteinen pari kolme kuukautta (täkäläisestä) julkaisusta niin eiköhän tuotakin ala siinä parin kympin hujakoilla löytymään. Toki kulttiklassikon aineksia on kovasti ilmassa mutta eiköhän jenkkilän suosion myötä Euroopan painos ole sitä kokoluokkaa, että ennen loppusyksyn peliruuhkaa tuon voi haavita halvallakin. Eipä silti, jos peli vaan vähääkään kuumottaa niin ostoon vaan ja heti, jotta jatkossakin voimme nauttia noista vähän "erilaisemmista" peleistä :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Jeiköhän jenkkilän suosion myötä Euroopan painos ole sitä kokoluokkaa, että ennen loppusyksyn peliruuhkaa tuon voi haavita halvallakin.

Päinvastoin. Myyjätuttuni kertoi, että vaikeammin saatavaa peliä ei ole. Kolmelta maahantuojalta kaikki loppu ja tilaukset kasaantuvat. Eli ostoon brittipuljuista, jos joskus kuvittelee omansa saavan.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Ainaki Porin prisman hyllyt oli väärällän näitä. On muute sit helvetin hyvä peli! Aluks oli todella vaikeaa päästä kärrylle ku ei ollu ensinäkää pelistä mitään tietoa ku koriin kaappasin, ja pelissä ei suoraan kerrota mitä tehdä. Pitää vaan kokeilla mihin maailmaan on rahkeet seuraavaks hahmon kehittyessä, ja täsä tosiaan tarvii pelata. Oma ukko on sl40 royalty, ja sain just craftattua +4 Crescent Kilijin ja meinasin et käyn testaas sen tehoa pelin ekan maailman blue eye knightiin ja kohtasin sen tyylillä takki auki et ei sil ole mitää mahdollisuuksia, ni pentele se tappo mut :D. Noh sit vaa uusiks oikeal asenteel ni saatii seki kaadettua ja saatua menetyt sielut :). Ja välil on iha kusi sukas ku uudes maailmaa mis ei tiedä seuraavaks tulevaa vihollisen hyökkäyksiä ja sieluja kertyny 50k. Älyttömät paineet välillä on ettei mokaa. En kyl suosittele heikkohermoisille tätä :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Vastailkaa jos jaksatte. Onko tässä pelissä ns. "leveleitä" kuten morpeissa vai ovatko ne juuri näitä "soul-leveleitä"? Jonkin sortin craftaus mahdollisuus näyttäisi olevan? Droppaavatko kuolleet viholliset mitään tavaroita Diablo tyylillä? Onko tyyliin "epic"-aseita ja saako tuossa armorit / hatut jne vai pelkästään tuleeko uusia aseita + kilpiä vastaan?

Varmaan koko threadin lukemalla löytyisi vastaukset, mutta sen verran noita sivuja on ja laiska kun olen :o
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Siis noi soul levelit on periaatteessa sama ku levelit esim diablossa, mut pelissä sulle ei kerry mitään xp:tä, vaan joudut vaihtamaan kerätyt sielut, joita saat tappamalla vihollisia. Tämä tekee mielestäni pelistä paljon mielenkiintosemman, ku jos kuolet ni sulta putoaa kaikki sun mukana olleet sielut siihe paikkaan, ja jos et pääse enää sinne ehjin nahoin, niin menetät sit ne sielut. Joudut siis kuollessasi aloittamaan sen maailman alusta, ja kaikki samat viholliset ovat taas edessä, mut viholliset ei respawnaa jos pyörit ympäri sitä maailmaa poistumatta Nexusesta.
Sieluilla siis ostetaan aina yksi parannus kerrallaan esimerkiksi dexterityyn 12 -> 13, ja joka kerta ku ostat sen parannuksen johonki kohtaan, ni sun soul level nousee yhdellä, ja joka soul levelin nosto maksaa aina enemmä, eli kannattaa alus miettiä mihi alkaa painottaa hahmoa. Sieluilla ostetaan myös aseita, armoreita, loitsuja, ihmeitä ja kulutustavaraa.

Armoreista et siinä on 4 ruumiinosalle armori mahdollista laittaa. Päähän, rintaan, käsiin ja jalkoihi.
Craftaamisest sen verra et otetaa esimerkki: Löysin muistaakseni joltain viholliselta Kilij asian swordin ja aloin sitä eka kehittää +1, +2, +3... +6 ja sit sain sen ehostettua crescent Kilij ksi jolloin sen tekemään lämään vaikuttaa myös mun magic stat, lisäksi se regeneroi mp aina ku se on kädessä, joka on iha helvetin hyödyllistä jos meinaat olla edes semisti mage. Ja sit oon kehittäny sitä miekkaa crescent Kilij +1, +2, +3 ja nyt se on +4. raaka-aineita craftaamiseen tarvii tietysti olla, ja mitä kehittyneempi ase on, ni sitä vaikeammi löydettäviä raaka-aineita siinä käytetää. Sit voi kilpeä ja jousia kehittää myös samallai. Noit ehosteita kuten crescent on toistakymmentä erillaista, mut niistä tietyt sopii vain esim kilpeen jne.. Sit on viel joitain erikoisaseita joita saa craftaamalla todella harvinaisilla materiaaleilla ja niissä joutuu ilmeisesti lisäksi käyttämään demon souleja, joita saa tappamalla "pääkkäreitä".

Peliä ei voi sit pelata mitenkä god of war tyyliin näpyttämäl hakkausta, vaan sun tarvii kohdata jokainen vihollinen niinku ne olis helvetin vaikeita, niinku ne onki jos menee tepastelee tyyliin takki auki, kädet taskus niite etee ylimielisenä et "mä oon level 3000 et sä mulle pärjää". saat ainaki hyvin paljon osumaa ellet jopa kuole tuolla tyylillä, jopa pelin alussa olevilta vihollisilta. Tai itelle ainaki kävi näin ainaki karrikoidusti. En ole kyl vitalityyn paljoa panostanu vaan enemmän taikojen ja aseiden tehoon. käytän myös kevyitä armoreita.

Kannattaa katsoa lisätietoa jos jokin jäi arvelluttamaan täältä Demon's Souls for PlayStation 3 - Demon's Souls English Wiki

Mut jos vähänkää a rpg pelit kiinostaa niin suosittelen todella lämpimästi ostamaan. Alku oli vähä meikällä vaikea, mut niinkai se kaikilla.

Pitkästä aikaa niin hyvä peli et saa aivot ajattelee et mite pystyis perus päivittäiset velvoitteet sluibaamaan et pystyis vaan pelaa :D

Tulipas tästä pitkä :S noh enivei toivottavasti riittää ostopäätökseen :)
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kiitos nopeasta vastauksesta. Joo kyllä peli lähtee ostoon välittömästi kun saan joltain tämän käytettynä ostettua, tai mikäli tuonne verkkokaupan ahvenanmaan varastoon noita kertyy 40€ hintalapulla :) Tuo peli tuo mieleen hieman Severancen / Diablon / Wowin sekoituksen. :rolleyes:

Vielä ois kysymys liittyen multiplayeriin.. Eli saako siinä myös uutta rompetta eli voisiko sitä verrata esimerkiksi Diablo 2 battle.net:n kaltaiseksi ? Luin myös noita aiempia kirjoituksia(joskus 09-vuoden lopulta) niin siellä oli puhetta, että jenkkiserverit lagaavat todella paljon jne. Onko ongelmia edelleen, vai joko ne on korjattu ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Kiitos nopeasta vastauksesta. Joo kyllä peli lähtee ostoon välittömästi kun saan joltain tämän käytettynä ostettua, tai mikäli tuonne verkkokaupan ahvenanmaan varastoon noita kertyy 40€ hintalapulla :)

Vielä ois kysymys liittyen multiplayeriin.. Eli saako siinä myös uutta rompetta eli voisiko sitä verrata esimerkiksi Diablo 2 battle.net:n kaltaiseksi ?

http://www.vpd.fi/tuote/17335/127/4...antom Edition PS3 (Åland 1271)/Ahvenanmaa/PS3
Kannattaa ostaa uutena, että saataisiin tätä nannaa lisää ;)

Multiplayerissa saa tavarat omasta maailmastaan nosteltua ylös, haamut eivät voi nostella esineitä hengissä olevan pelaajan maailmasta... Ellei sitten tuo pelaaja pudota jonkun esineen maahan, silloin esine tulee noukittavaksi iirc.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Oho tuotahan on varastossa tuolla! Lähtee tilaukseen välittömästi töiden jälkeen :cool:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Siis onhan kauan tiedetty että Royalty on easy-mode, eli jos haluaa pelistä nauttia ja haastetta saada niin valitsee jonkin muun classin. Oma perhanan kopio vieläkin matkalla jossain, varmasti taas vain itellan hidasta palvelua...

On muuten Verkkokaupan tiski nopea! Kestää n.2min ostaa peli :P


ONTOPIC: Onko tämä peli nyt oikeasti niiiiiin vaikea? Olen kuullut että hyvälläkin ropettajalla voi itku tulla.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Harvinainen peli: vaikka henki lähtee lähes koko ajan uusiin paikkoihin mennessä, v-käyrä pysyy normaalina ja kirosanat eivät lentele. Tähän asti parasta mitä olen pitkään aikaan pelannut.

Lisäys: thethh, kyllä tämä on vaikea.. vaikeimmasta päästä mitä olen koskaan pelannut, mutta silti reilu peli. Oikeastaan mistään ei voi osittain huonoa lukitusjärjestelmää lukuunottamatta syyttää kun itseään. Peli ei pitele kädestä, vaan kantapään kautta opitaan. Kunnon old school meininkiä.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Voiko joku vähän valaista muutamaa asiaa, pelin sain vihdoin käsiini. Alussa tuo antaa suoraan vaan päästä pelaamaan multiplayeriä ? Eli pääseekö singleä pelaamaan vain offline tilassa tj? Miten nuo siniset henget tuola pelimaailmassa, jotka ovat muita pelaajia pystyvät liittymään mun peliin tai päinvastoin ? Miten näen soulini ja pystyykö niillä ostamaan vai nexuksessa kamaa, eli periaatteessa mun kannattaa pelata kenttä kerralla lävite ja sen jälkeen käydä nexuksessa vai? Pitäskö noiden aseiden jne damaget näkyä jotenkin tms ? Muutenkin vielä ihan hukassa tuossa pelissä ja inventarioiden käytössä. Kiitos nam jos joku jaksaa vastailla. :rolleyes:
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Voiko joku vähän valaista muutamaa asiaa, pelin sain vihdoin käsiini. 1. Alussa tuo antaa suoraan vaan päästä pelaamaan multiplayeriä ? 2. Eli pääseekö singleä pelaamaan vain offline tilassa tj? 3. Miten nuo siniset henget tuola pelimaailmassa, jotka ovat muita pelaajia pystyvät liittymään mun peliin tai päinvastoin ? 4. Miten näen soulini ja pystyykö niillä ostamaan vai nexuksessa kamaa, eli periaatteessa mun kannattaa pelata kenttä kerralla lävite ja sen jälkeen käydä nexuksessa vai? 5. Pitäskö noiden aseiden jne damaget näkyä jotenkin tms ? Muutenkin vielä ihan hukassa tuossa pelissä ja inventarioiden käytössä. Kiitos nam jos joku jaksaa vastailla. :rolleyes:

1. Jos olet kirjautunut sisään PSN, niin olet multiplayerissa.

2. "Single" toimii vain offlinessa.

3. Ensimmäinen ehto on Soul Levelien lähekkäisyys, tämän sivun-Demon's Souls Wiki foorumeilta löytyy kaava; Soul Level/10+10, jonka mukaan voi laskea ovatko Soul Levelit tarpeeksi lähellä toisiaan. Käytännössä, oma Soul Level on 100-> 100/10+10=+-20, eli voit pelata Soul Level 80-120 pelaajien kanssa. Mutta Blue Phantomin(sininen henki) summonaus tapahtuu käyttämällä Blue Eye Stonea, jonka saat ensimmäisen kentän suoritettuasi The Maiden in Blackilta. Voit käyttää Blue Eye Stonea vain Soul Formissa(näet helposti HP:sta oletko Soul Formissa vai Body Formissa, Soul Formiin päätyy aina kun kuolee). Vastaavasti voit summonata Blue Phantomin jos itse olet Body Formissa, eli joku toinen pelaaja on käyttänyt Blue Eye Stonea. Invading(tunkeutuminen) tapahtuu niin ikään Soul Formissa, mutta tällä kertaa käytetään Black Eye Stonea(jonka saa sitten myöhemmin).

4. Ansaitsemasi soulit näet ruudun oikeassa alareunassa. Soul Levelin näkee puolestaan-> paina Start ja etene oikealla/vasemmalla nuolinäppäimellä kohtaan Status, jossa näkee Statsit ja Soul Levelin. Soulit ovat päävaluutta pelissä, eli niitä käyttämällä hankitaan kaikki, kamaa voi ostaa muuallakin kuin The Nexuksessa.

5. Aseiden damaget näkee myös Status-kohdassa. Ja aina iskiessä näet kuinka paljon damagea teet..
 
Ylös Bottom