Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No nyt on hetki pelattu alusta, siis ihan tovi vasta mutta tällainen kysymys tuli mieleen. Saako tuolta jostain autoaimin pois päältä? Liimaa nimittäin aika jumalattoman tiukasti vihuihin, haluun ite ampua ne! :D

Kah? Itse en moista huomannut. Headshotteja sai napauteltua aika rauhassa ja en huomannut "vetävän" kohteen suuntaan.

Jatketaan aiempien tunnelmien listaa:

+ tunnelmamusiikki on hienon kuuloista taistelutilanteissa!

+ tuli valittua "Striker"-hahmo, etulinjan rynkkymies. Kaupasta saatu rynkky tuntuu jo kohtalaisen hyvältä, tekee 70-80 vauriota viholliseen. Kakkosaseena on haulikko - ja siinä on munaa!

+ Hahmon valinnassa on suurin merkitys suojiin ja liikkuvuuteen. Valitsemani "Titan" on todella kankea kääntymään ja muutenkin suht hidas! Kestää tosin kuritusta melko tavalla, mutta mieluummin valitsisin nopeamman ja ketterämmän hahmon. Muut vaihtoehdot olivat Hunter ja Warlock.

+ Muita pelaajia tullut silloin tällöin vastaan, ilmeisesti porukkaan liitytään Ghostin avulla? Näin käsitin, kun eräs tässä ketjussa kirjoitellut pelaaja kääntyi suuntaani ja ruudulla luki "Points at Eliminaattori"

+ Kun palloilin huvikseni vailla päämäärää, niin sain sivutehtävän, jossa oli aikaraja. Jokin alus pudotteli vihollisia maan päälle, tarkoituksena oli kait estää se jotenkin, mutta en onnistunut

+ Ns. isot viholliset ovat toistaiseksi olleet suht helppoa kauraa. Liikkuvat hitaasti ja hit&run -taktiikalla pärjää mainiosti

+ Melee-iskut/tapot ovat näyttäviä! Näyttelevät erittäin tärkeää roolia tiukassa tilanteessa, kun asetta ei aina ehdi lataamaan

+ Pelin aikana voi vaihtaa hahmoa, ilmeisesti tässä pystyy kehittämään montaa erilaista samaan aikaan? Tätä en voi vahvistaa vielä

+ Samat tehtävät voi suorittaa uudestaan, mutta itse en tähän lähtisi - ellei nyt ihan mahdottomia tehtäviä tule vastaan ja tarvitsee kovemman hahmon

+ Kaupasta voi ostaa varusteita, vaikka ei olisikaan tarpeeksi korkealla tasolla käyttääkseen niitä vielä


Hyvin fiiliksin nukkumaan, odotukset ovat korkealla jo parin tunnin testaamisen jälkeen.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kiva, kolme koodia nyt koittanut syöttää PSN storeen PS4:lla, joka kerta tullut erroria. Nettisivulla myös koittanut syöttää ja silloin tulee vaan "The Prepaid Card code you entered is incorrect or is no longer valid". Oon ihan varma että kukaan muu ei ole käyttänyt näitä. Onks tässä mitään tehtävissä? :D

Itse koetin syöttää kymmeniä kertoja omaa koodiani, kunnes avasi latausikkunan. Antaako PSN Storen kautta myös herjan, että koodi olisi käytetty? Jos tulee vain erroria, niin silloin vika on oletettavasti ruuhkassa.

Oletan kaupassa olevan sellaisen kuhinan, että aiemmin pääsi vain tuurilla lataamaan - ja nyt käyttäjiä on niin paljon, että lotossakin saattaisi voittaa helpommin. Odota suosiolla aamuun. Oikeinkirjoituksen suhteen kannattaa myös olla tarkkana, koska koodien syöttäminen lukitaan 24 tunniksi, jos syöttää liian monta kertaa väärin. Sitä ei voi nopeuttaa, näin luki Bungien sivulla olevassa betatestiohjeessa.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Itse koetin syöttää kymmeniä kertoja omaa koodiani, kunnes avasi latausikkunan. Antaako PSN Storen kautta myös herjan, että koodi olisi käytetty? Jos tulee vain erroria, niin silloin vika on oletettavasti ruuhkassa.

.

PSN storen kautta tulee vaan erroria, eli ei mitään että koodi olisi käytetty. Eli ehkä on toivoa vielä. Aamulla sen sitten näkee. :)
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

No nyt on hetki pelattu alusta, siis ihan tovi vasta mutta tällainen kysymys tuli mieleen. Saako tuolta jostain autoaimin pois päältä? Liimaa nimittäin aika jumalattoman tiukasti vihuihin, haluun ite ampua ne! :D

Ei siinä ole autoaimia. Tuli testattua se jo alphassa sekä nyt betassa.

Multa löytyy yksi koodi. Se joka pitää syöttää ensin bungien sivuille ja sieltä sitten saa psn koodin. Heittäkää privaa. Ensimmäiselle menee, katson lootan aamulla.

Koodi meni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

10476069_772475839441791_7981785863384093757_o.jpg


It's good to be back!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Tuosta PS4:lle parille nopeimmalle betakoodia.

Ilmotelkaa tänne kun on onnistuneesti otettu koodit käyttöön!

1) koodi käytetty
2) Koodi käytetty
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Olenko nyt läpäissyt Destinyn yksinpelin kun kaikki maan tehtävät on tehty pl. Strike?
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Eilen toista tuntia renklasin koodia ps storessa, siinä onnistumatta. Milloin kauppa oli huollon alla, milloin jämähti ilman virheilmoa. Lopulta kun netin puolelle koodin sain torpattua ja betan lunastettua, konsolin puolella lataus ei käynnisty. Ostohistoriassa beta näkyy, mutta minkäs teet kun lataus ei vaan lähde käyntiin. Katotaan jos ensi viikolla sais hommat toimimaan. Ehkä. Toki tuo minun koodi nyt on mennyt jo ja kaksi muuta koodia annoin eteenpäin koska en olettanut tämän muodostuvan näin haastavaksi.

Noh, odotan mielenkiinnolla mitä tästä tulee.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Yhä toiveena saada koodi, jos jollakin ylimääräistä jakaa. Olisin todella kiitollinen.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ensimmäiset hetket Destinyn parissa, hieman gameplaytä viimeyöstä. Peli muistuttaa paljon borderlandsia mun mielestä, joka on siis vaan hyvä asia. Lopullisessa versiossa olen huolissani siitä että tässä käy skyrimit, eli niin paljon tekemistä ja kaikkee tutkittavaa että sen takia peliä ei tule koskaan pelamaan läpi.

Onneksi tässä on kuitenkin se moninpeli, jokatapauksessa erittäin lupaavalta vaikuttaa.

[video=youtube;H7pVM1THpfs]https://www.youtube.com/watch?v=H7pVM1THpfs&feature=youtu.be&a[/video]
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Ensimmäiset hetket Destinyn parissa, hieman gameplaytä viimeyöstä. Peli muistuttaa paljon borderlandsia mun mielestä, joka on siis vaan hyvä asia. Lopullisessa versiossa olen huolissani siitä että tässä käy skyrimit, eli niin paljon tekemistä ja kaikkee tutkittavaa että sen takia peliä ei tule koskaan pelamaan läpi.

Itse taas toivon tätä kun tuo moninpeli ei oikein iskenyt mitä sitä nyt betassa pelasin.
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Kuvassa pieni apulainen työssään. Peli tuo siellä täällä mieleen Tähtien Sodan ja hyvässä mielessä. Täällä viihtyy. Titaaninen hakkapeliitta tasolla 4 ja pääaseena näpäkkä rullarevolveri.

Valokuva myöhäisillan retkeltä:
BszCPEWIYAAj2iO.jpg:large
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Oisko jollain vielä beta-koodia lahjoittaa? Ois kiva päästä peleihin mukaan. Klaaniinkin jo liityin ;). Mikäli löytyy niin privana, kiitos!
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Olisi kiva kokeilla tätä peliä, että tietää hankkiako tämä vai ei syksyn pelitulvasta. Beta koodia olisi kiva saada privana :)

e. Sain jo koodin, kiitoksia vaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Onko tässä mitään uutta alphaan verrattuna? Itse en sitä päässyt pelaamaan mutta joitain videoita katsonut ja tässä näyttää olevan aivan samat paikat ja tehtävät. Omat fiilikset pelistä tähän mennessä:

+ Musiikit hyvät
+ Kamojen keräily ihan mukavaa
+ Yleinen tunnelma ja maisemat kentissä
+ Graafisesti hienon näköinen

- 30 fps näkyy ja tuntuu
- Juoni ainakin aluksi perus scifi-huttua
- Viholliset tuntuvat kohtuu aivottomilta

7/10
 
Vastaus: Destiny [Hype @ 9.9.2014]

Töistä suoraan aamulla pleikka tulille ja testailemaan. Nyt ollaan lvl 5 ja tuli tehtyä yksi isompi tehtävä parin ulkomaalaisen kanssa. Hyvin toimi yhteistyö ja onhan tuo huomattavasti mukavampaa tiimin kanssa pelailla kuin yksin. Tais siinä 1,5h vierähtää ennen kuin pääsi tehtävän läpi. Lopussa kumarrukset kaikille ja.. takas torniin pitämään pieni tauko ennen seuraavaa. On kyllä ainakin ensituntien perusteella loistava peli
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom