Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu
Kuten eilen tuli huomattua, Bungie kuuntelee pelaajien toiveita ja koittaa myös toteuttaa ne rajoitteiden puitteissa. Rakentava ja oikeasti osuva palaute parantaa pelikokemusta kaikille. Jos taas sen sijaan valitetaan, että kyllä ny ois pitäny tämä asia olla, koska iso budjetti, activision julkasijana, bungie tekemässä tai pitkä työstöaika, niin se ei palvele ketään. Kuinka monta kertaa peleissä on kolahtanut ensimmäisellä lyönnillä kultasuoneen?
Omasta mielestä on kanssa aivan typerää alkaa ennustelemaan, että kuinkas Destinyn nyt käy, kun tulee niin paljon parempia pelejä sinä ja sinä päivänä. Eikö pitäisi olla vaan iloinen, että ihmisillä on valinnanvaraa.
Sitten sekin nyppii, että aletaan vetelemään aivan hirveitä johtopäätöksiä tulevasta sisällöstä vähäisten tietojen perusteella. Odottakaa nyt rauhassa, että pääsette itse lisäsisältöön käsiksi. Vaikka silloin ilmenisikin, ettei tarjottu sisältö vastannut odotuksia, ei tarvitse heittää kirvestä kaivoon vaan esittää ne tavat, jolla samalta vältytään tulevaisuudessa.
Sitten vielä mitä tulee tuohon grindauksesta valittamiseen, niin siihenkin on ratkaisu. Miettikää, miten grindaamisesta saisi mielekkäämpää vaikka yhdistämällä sen johonkin hauskaan toimintoon tai sitten esittäkää tapoja, miten grindaukselta voidaan välttyä. Viestiä Twitterin tai Redditin välityksellä niin eiköhän viesti mene perille. Jos mahdollisten muutostenkaan peli ei maistu, suosittelen jättämään Destinyn paussille.
Ylempi viesti hard-modien parannusideoista on malliesimerkki siitä, mitä haen takaa. Esimerkki, jossa asia toimii ja miten se voitaisiin implementoida Destinyynkin. Eipä mulla muuta.