Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kieltämättä raidin puuttuminen oli iso pettymys, mutta kuten sanoit - toivottavasti horde-muoto onnistuu yllättämään. Ensi viikolla esittävät keskiviikkona suorassa lähetyksessä lisää sisältöä lisäpaketista.

Tuliskohan tuosta jo ens keskiviikkona tietoo. Eihän sitä tiä vaikka tuo pelimuoto olis paljon parempi kun raidit, Crotaan nyt ei paljoo vaadi :) mutta kun raidia ei tullut ja itkut on itketty sen osalta, niin suunnataan katseet tuohon horde modeen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voisihan noista vanhoistakin raideista tehdä ajankohtaisia päivittämällä vaikeustasoa ja loottia. En ehkä tiedä miten se kannattaisi tehdä, mutta varmasti jotenkin sen saisi toimimaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Poistanut muutamia henkilöön meneviä viestejä. Pysytään aiheessa eli Destinyssä. Vihaajat voivat keskittyä omiin suosikkeihin ja jättää areenan peliä yhä pelaaville. Kritiikkiä ei kuitenkaan unohdeta!
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voisihan noista vanhoistakin raideista tehdä ajankohtaisia päivittämällä vaikeustasoa ja loottia. En ehkä tiedä miten se kannattaisi tehdä, mutta varmasti jotenkin sen saisi toimimaan.

Toi olis kyllä ihan hyvä idea. Tekis vaikka vaan pieniä muutoksia tason noston lisäksi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voisihan noista vanhoistakin raideista tehdä ajankohtaisia päivittämällä vaikeustasoa ja loottia. En ehkä tiedä miten se kannattaisi tehdä, mutta varmasti jotenkin sen saisi toimimaan.

Tarvii niistä hakee shardeja ja energyjä jatkossa jos haluu rollailla aseita :D:D
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuliskohan tuosta jo ens keskiviikkona tietoo. Eihän sitä tiä vaikka tuo pelimuoto olis paljon parempi kun raidit, Crotaan nyt ei paljoo vaadi :) mutta kun raidia ei tullut ja itkut on itketty sen osalta, niin suunnataan katseet tuohon horde modeen.

No voi se ollakin hyvä juu. Mutta tota, mahdoinko kuulla väärin yhessä kohtaa striimiä kun puhuivat jostakin uudesta aktiviteetistä vihjaillen, eivät vielä suostuneet paljastamaan sitä? Vai tarkoittivatko sitä Prisonia kuitenkin?

Tarvii niistä hakee shardeja ja energyjä jatkossa jos haluu rollailla aseita :D:D

Eikös tulevan lisärin myötä Speakeriltä voi jatkossa lunastaa shardeja ja energioita johonkin tiettyyn hintaan? En muista näyttivätkö sitä kunnolla mutta näin kuvan jossa oli material exchange speakerillä ja siellä oli vaikka mitä, mote of lighteja, shardeja, energiaa, radiant shardeja yms.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No voi se ollakin hyvä juu. Mutta tota, mahdoinko kuulla väärin yhessä kohtaa striimiä kun puhuivat jostakin uudesta aktiviteetistä vihjaillen, eivät vielä suostuneet paljastamaan sitä? Vai tarkoittivatko sitä Prisonia kuitenkin?



Eikös tulevan lisärin myötä Speakeriltä voi jatkossa lunastaa shardeja ja energioita johonkin tiettyyn hintaan? En muista näyttivätkö sitä kunnolla mutta näin kuvan jossa oli material exchange speakerillä ja siellä oli vaikka mitä, mote of lighteja, shardeja, energiaa, radiant shardeja yms.

Joo, mutta jos haluu moteja niin niitä saa shardeilla (ja energyillä?). Ja mm. moteja tarvii aseiden rollaukseen.
Raidit nyt vaan on suht nopee ja edullinen tapa hankkia shardeja ja energyjä. ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

No voi se ollakin hyvä juu. Mutta tota, mahdoinko kuulla väärin yhessä kohtaa striimiä kun puhuivat jostakin uudesta aktiviteetistä vihjaillen, eivät vielä suostuneet paljastamaan sitä? Vai tarkoittivatko sitä Prisonia kuitenkin?

Prison of Eldersiä ne meinasivat, ei siellä muuta pitäisi olla. Tai siis onhan siellä Trials of Osiris. Käytännössä tämä DLC tuo kaksi uutta "pelitilaa", siinä missä edellinen DLC toi vain kaikkea olemassaolevaa lisää. Toki raidi siis uupuu, mutta hyvältä kuulostaa nämä uudet jutut. Vähän jotain erilaista.

Minusta tämä on hyvä peli jota pelaan edelleen vaikka pelikellossa taitaa olla jotain 30d. Eilen julkaistut uudistukset vaikuttavat hyvälle ja tuovat jälleen varmaan pienen buustin pelaamiseen. Toivottavsti sen horde-mode sitten on todella hyvä pläjäys, että raidin uupuminen ei harmittaisi niin paljoa...

Jollain tasolla olen alkanut pitää siitä, ettei tartte etsiä viittä tyyppiä raidaamaan, vaikkei se iso ongelma ole ollutkaan, mutta ihan kiva, että pääsee pelaa 3-hengen tiimeissä. Matalempi kynnys lähteä pelaamaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voisihan noista vanhoistakin raideista tehdä ajankohtaisia päivittämällä vaikeustasoa ja loottia. En ehkä tiedä miten se kannattaisi tehdä, mutta varmasti jotenkin sen saisi toimimaan.

VoGissa tuo vaikeustason skaalaaminen varmaan toimisi ihan hienosti. Hardiin vaan vihujen levelien nosto niin pelaaminen pysyy mielekkäänä myös uuden tason saavuttamisen jälkeen. Mut toi Crota-raidin pelkkä levelien nosto ei minusta ole järkevää, kun raidi muutenkin on aika ristiriitainen kokemus varsinkin hardilla. Joka on nyt ärsyttävää ylilevuisten vihujen kanssa kinastelua, jos ilman juustoilua meinaa pelata. Norminahan tuo on oikein hauskaa viihdettä hyvässä porukassa ja legitisti pelaamalla, urheilujuomia unohtamatta.

Ja jos jompaankumpaa alkaisivat loottitaulukko päivittämään niin ehdottomasti VoGiin. Sinne Templariin ja Atheoniin muutama uusi kilke jakoon niin olisi taas mukavasti VoGi-perjantaihin (OGS-porukan känniraidi) pelaamista.

Jollain tasolla olen alkanut pitää siitä, ettei tartte etsiä viittä tyyppiä raidaamaan, vaikkei se iso ongelma ole ollutkaan, mutta ihan kiva, että pääsee pelaa 3-hengen tiimeissä. Matalempi kynnys lähteä pelaamaan.

Tää on kyl totta, varsinkin kun aktiivi pelaajamäärä kaverilistalla kuitenkin kesän aikana vähenee, niin pääsee jo kolmella pelailemaan. Toivon todella että sisältö on pelaamisen arvoista...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Voisihan noista vanhoistakin raideista tehdä ajankohtaisia päivittämällä vaikeustasoa ja loottia. En ehkä tiedä miten se kannattaisi tehdä, mutta varmasti jotenkin sen saisi toimimaan.

Mä otan esimerkiksi nyt taas tuon Final Fantasy 14:sta koska siitä on tuoreinta kokemusta morppi-rintamalla. Siinä Hard-mode dungeonit on tehty sillä linjalla että ne tavallaan ovat täysin erilaisia verrattuna normi-modeen. Se voi esim alkaa samasta paikkaa mutta lähteekin eri polkua pitkin jossa on ihan uudet haastavammat mekaniikat. Välillä hardi-moden dunkkis saattaa mennä samaa polkua pitkin kuin normi mutta taas erkanee muualle hetken päästä.

Voisi olla ihan hienoa jos saisivat Destinyyn samanlaisen tyylin. Esim. VoG:ssa raidi voisi alkaa siitä isosta pyöreästä portista, mutta koska on hardi-mode kyseessä, tarina olisi hivenen muuttunut. Siinä tavallaan tiedostettaisiin että okei tää porukka on vetänyt normin läpi, joten Atheonin kaadon seurauksena olisi tapahtunut joku aika-avaruus hässäkkä ja alkuperäinen reitti onkin ummessa, pelaajien pitäisi mennä toista reittiä eri pomoille ja erilaisiin haasteisiin.

Crotassa voisi olla jotenkin niin että mentäisiin vielä syvemmälle sinne oudon ulotuvuuden syvyyksiin kun metsästettäisiin jotain noita-kovenanttia jotka ovat kiiruhtamassa Crotan viimeiselle sielukivelle yms. Hei, Crota on jumalan poika, ei se voi tosta vaan kuolla, kyllä niillä on jotain varakiviä jossain ulottuvuuksien välisissä tiloissa.

Tiiättekö mitä tarkoitan :) Se että hardimodeen vaan väännetää ohjaamosta vihujen kestävyyttä lisää, lisäämättä mitään varsinaista uutta raidiin niin se on vaan jokseenkin tylsää ja jopa vähän laiskaa.

FF14 tekee raidit ja dungeonit mallikkaasti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kuten eilen tuli huomattua, Bungie kuuntelee pelaajien toiveita ja koittaa myös toteuttaa ne rajoitteiden puitteissa. Rakentava ja oikeasti osuva palaute parantaa pelikokemusta kaikille. Jos taas sen sijaan valitetaan, että kyllä ny ois pitäny tämä asia olla, koska iso budjetti, activision julkasijana, bungie tekemässä tai pitkä työstöaika, niin se ei palvele ketään. Kuinka monta kertaa peleissä on kolahtanut ensimmäisellä lyönnillä kultasuoneen?

Omasta mielestä on kanssa aivan typerää alkaa ennustelemaan, että kuinkas Destinyn nyt käy, kun tulee niin paljon parempia pelejä sinä ja sinä päivänä. Eikö pitäisi olla vaan iloinen, että ihmisillä on valinnanvaraa.

Sitten sekin nyppii, että aletaan vetelemään aivan hirveitä johtopäätöksiä tulevasta sisällöstä vähäisten tietojen perusteella. Odottakaa nyt rauhassa, että pääsette itse lisäsisältöön käsiksi. Vaikka silloin ilmenisikin, ettei tarjottu sisältö vastannut odotuksia, ei tarvitse heittää kirvestä kaivoon vaan esittää ne tavat, jolla samalta vältytään tulevaisuudessa.

Sitten vielä mitä tulee tuohon grindauksesta valittamiseen, niin siihenkin on ratkaisu. Miettikää, miten grindaamisesta saisi mielekkäämpää vaikka yhdistämällä sen johonkin hauskaan toimintoon tai sitten esittäkää tapoja, miten grindaukselta voidaan välttyä. Viestiä Twitterin tai Redditin välityksellä niin eiköhän viesti mene perille. Jos mahdollisten muutostenkaan peli ei maistu, suosittelen jättämään Destinyn paussille.

Ylempi viesti hard-modien parannusideoista on malliesimerkki siitä, mitä haen takaa. Esimerkki, jossa asia toimii ja miten se voitaisiin implementoida Destinyynkin. Eipä mulla muuta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tossa viel vidi... joo ja eri pyssyt mut sama impacti, niin yks ja monta.

Jospa se atackki keskustelu ois nyt ohi. Se että onko tuolla, niin suurta merkitysty tällä hetkellä on vähä niin ja näin. Itse ainakin tykkään vetää fatella hardi crotaa vaik ei oo kuin 300 atack. Paljon paremmin pelaa siellä kuin moni noista crota pyssyistä imo.

Fatella pärjää minusta oikein hyvin hardi crotassa nykyäänkin. Saa kivasti putsattua thralli laumoja ja se damagegin on ihan jeppis. Minusta nykyselläänkin 300 atakilla loistava pyssy hardi crotaan.

Samoilla pyssyillä se pitää kokeilla, jos haluaa oikeasti varmat tulokset. Nuo aseiden palkithan ovat nykyään useassa aseessa aivan päin honkia.

300vs331 on aika se ja sama. Samoin 331vs365. 300vs365 on jo semmoinen ero, että sen todellakin huomaa. Voit helposti tunnustella eroa pelaamalla VOG hardi ensin lvl29 ja sitten ukolla. Menee aika samoissa se ero damagessa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Samoilla pyssyillä se pitää kokeilla, jos haluaa oikeasti varmat tulokset. Nuo aseiden palkithan ovat nykyään useassa aseessa aivan päin honkia.

300vs331 on aika se ja sama. Samoin 331vs365. 300vs365 on jo semmoinen ero, että sen todellakin huomaa. Voit helposti tunnustella eroa pelaamalla VOG hardi ensin lvl29 ja sitten ukolla. Menee aika samoissa se ero damagessa.

Fatebringerissä ja TFWPKY 1969 on molemmissa sama impacti (81) joten se ja sama. Ja eikös tossa selvityksessä juurikin käynyt selväksi se mitä hait takaa aikaisemmissa viesteissäsi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yrittäkäähän olla ihmisiksi Destiny -alueella. Tämä on puhtaasti faneille tarkoitettu ja ylläpito -tiimikin koostuu pelkästään jäsenistä. Mikäli ei pelistä pidä, kannattaa käyttää foorumiaika niiden pelien ketjuihin, joista pitää.

Muistakaa, aika on arvokasta, käyttäkää se viisaasti.

En tarkoita sitä, ettei saisi pelistä "negatiivistä" tulla sanomaan, mutta muistakaa olla asiallisia ja perustelut kehiin. Enkä usko, että ketään kieltää sen tosiasian, että Destinyssä on puutetta sisällöstä + paljon kierrätetään asioita. Mutta kyllä Destiny siitä huolimatta on loistava siitä pitäville.

Destiny -alueen ylläpitäjät (Oikeudet moderoida)

Foeman
Huttu

Azerach
Bandicoot
DejaVuh
Jamiaro
Nisupulla
Tussukotka
ZekeDope
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Uuden dlc:n laihan sisällön perusteella lähinnä mieleen tulee velvoitteiden täyttäminen season passin hankkineita kohtaan ja 6+ kuukauden pehmeän fanipuskurin mahdollistaminen ennen kuin kaikki lisä-dlc:t perutaan (nehän oli ajoitettu loppuvuodelle) ja Destiny 2:n (tai vastaavan mikäli DestinyIP haudataan) julkistaminen tulevaksi uudeksi GOTY:ksi 2016.

Arvuuttelen että Bungiella oli aikomuksia saada vuodelle 2015 enemmänkin ulos mutta studion sisäiset ongelmat pelin tuotannossa sekä tulevat hittipelit ovat arvioitu tekemän niin paljon vahinkoa dlc-myynneille että niiden teosta on siirrytty suoraan uuden pelin pariin uusin ideoin.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Fatebringerissä ja TFWPKY 1969 on molemmissa sama impacti (81) joten se ja sama. Ja eikös tossa selvityksessä juurikin käynyt selväksi se mitä hait takaa aikaisemmissa viesteissäsi.

Kun ase on sama, niin silloin siinä on samat perkit sun muut. Pelissä on vaikka kuinka monta muuttujaa joilla lukuja saadaan erilaisiksi. Siksi samalla aseella tehdyssä vertailussa ei ole mitään jossittelua.

Jäikö aiemmista viesteistäni jotain epäselväksi?
 
Multa löytyy esim uppaamaton ja upattu fatebringer. Jos joku haluaa pikku testin noista, niin ilmottaa miten sen teen.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuossa on uusin Weekly Update jos ette ole vielä lukeneet

Tuolla mainitaan että Streamissa oli unohdettu kertoa commendationeista, niistä joita saa kun nostaa factionia rankillä ylös. Niistä luovutaan, jatkossa ei tarvita muuta kuin markseja eli siis paluuta ihan alku aikoihin. Jos sulla on repussa läjä noita, niin HoW:n julkaisun jälkeen sä voit käyttää ne itse ja saat jokaisesta ison läjän repuationia sun factionille, kätevää :)
 
Ylös Bottom