Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu
Kieltämättä, aluksi olin sitä mieltä että Borderlandias oli parempi lootti systeemi. Olihan se jännää avata se laatikko, silmät pullistuu päässä ja on kun pikkupoika jouluaattona et OIJOIJOIJ mitähä sieltä nyt tuloo

Noin puolesvälis peliä se alkoi kuitenkin olemaan sitä et, joo joo ISSO ASSE laatikko joo avatkaa vaan. Joo samat pyssyt jne.
Destinyssä sen sijaan on, vihreä, sininen ja violetti lootti. Vihreä on se mistä saa sitä peruskuraa, sininen ja violetti, siitä ei tule suoraan sulle joku ase vaan "blueprintti" joka sitten viedään torniin sille äijälle. Sieltä voi tulla mitä vaan ja millä hahmoluokalle tahansa, joko jokin harvinainen ase, armori, hanskat, ym. Riippuen minkä luokan Blueprintin olet löytänyt.
Itse sain eräästä tehtävästä, violetin lootin ja siitä voi tulla joko pelkkää p****a, sininen rare itemi tai jos käy oikeen hyvä tuuri niin saatat jopa saada exotic kamaa, niiku mulle kävi. Sen lisäksi tykkään et bungie tekee ylläreitä, esim kyseinen Xur mysteeri mies liikkuu tornissa vain kerran viikossa tai milloin nyt bungie niin päättää koska se taas ilmestyy. Joka sit myy erilaista herkkua, siltäkään ei voi ostaa millä tahansa valuutalla, vaan pitää olla niitä outoja kolikoita.
Sama toi "Speaker" jolta saa herkkua vain tietyllä valuutalla. Erilaiset klaanit, kuten New Monarchy, FWC, Dead Orbit, jos taas niiltä haluat herkkua, pitää niille kerätä omia pisteitä, vanugard kamasta pitää kerätä vanugard, cruisable kamasta cruisable mainetta jne.
Mun mielestä just hyvä että ei heitetä vaan pelaajan eteen laatikko et joko saat tästä tai sit voit ostaa joltain hepulta sillä samalla rahalla mitä tienaat ja mitä sulla on tilillä miljoonia. Mun mielestä, vaikka borderlandias oli hienoa lootata, loppui siinä se lootin glamoria melko nopeasti.
Borderlands kakkoses oli kyl hienoa se kultainen chest, jonka sai avata vain jos sulla oli niitä kultaisia avaimia. Mut sekin vain hetken aikaa, kyl siel ekan pelikerran jälkeen alkoi olee jo miljoona pyssyä että ei enää ollut sitä hohtoa koko hommassa.