Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Deus Ex: Human Revolution

Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Hasuka fakta muuten on, että pomotappelut ei ole Eidos Montrealin käsialaa, vaan ulkoisen firman (joku Grip, nevahööd).

[video=youtube;i9YbSkOW7sU]http://www.youtube.com/watch?v=i9YbSkOW7sU[/video]
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Jos vähentää vihut vikkelään, voi Malikin pelastaa. Juoneen homma ei taida vaikuttaa tippaakaan.

Ja Acheista huolestuneille, kunhan tämän tekee tainnuttaen, niin sekä Pacifist että Foxiest of Hounds -achit on mahdollista saada samalla läpipeluukerralla. Tämä on varmaa tietoa, sillä itse näin pelasin. Oma luonteeni ei antanut jättää Malikia tapettavaksi, joten uhrauduin achienkin ohella (tosin tein kyllä varasavet varmuuden vuoksi) neitosen turvaksi.

Turhautuneimmille vinkit jokaiseen boss-tappeluun. Tämä siis stealth/hakkeri-buildilla:

Stun gun + frag mines

Stun gunilla kaksi ekaa pomoa lamaantuu paikoilleen, jolloin voit viskellä miinoja jalkojen juureen. Kuolevat yleensä ~5 miinan jälkeen.

Viimeinen bossi on ainoa, joka ei stunnaannu, mutta siihenpä ei koko rotiskoa tarvitse käyttää. Itse heittelin vain miinoja jalkojen juureen ja bossi pysy paikoillaan.

Tietysti tämä tarvitsee, että miinoja on mukana, mutta ainakin itselläni niitä kertyi aina ennen bossia, kun disarmas ansoja yms. vaihtoehtoisesti voi käyttää myös kranaatteja.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Todella hyvä peli ja tykkään hiippailusta paljon mutta nyt kun tuli eka loppuvastus niin syö kyllä kiinnostuksen koko pelistä kun on helpollakin niin vaikea ja kun sneakingilla peliä menen niin enhän minä mitään muita aseita ole tarvinnut kuin sitä sähköpyssyä että koita nyt tässä sitten pärjätä konepistoolilla ja muutamalla panoksella jotka tuolta alueelta olen löytänyt. Pitää kokeilla noilla neuvoilla mitä tuossa ylempänä annettiin, onneksi löytyy niitä miinoja.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Meikän poliisiasemavisiitti:
Takakujalla hyppäsin boostihypyllä aidan yli...

Loppu hoitui perinteisellä hiippailulla, näkymättömyyttä minulla ei vielä tuossa vaiheessa ollut.
Pah, siihen mitään boostihyppyä tarvittu; nakkeli painavia roskiksia pinoon aitaa vasten ja käveli yli :p

Ja lopun perinteinen hiippailu kyllä johti minulla siihen, että hälyjä oli koko ajan päällä, kun kiertävät ukot löysivät toisiaan tainutettuina tai joku näki vilauksen kantapäästäni (inhoan lasikonttoreita :) ). Ensimmäisen kerroksen poliisimäärä oli kyllä mykistävä kokemus kun aloin ekan erehdyksen jälkeen pistää niitä poikki ja pinoon, kunnes tajusin ettei siinä ollut mitään järkeä :eek:

Peli on huikea. Ainoa mikä tässä harmittaa, on se että siinä miisä alkuperäinen Deus Ex hakattiin no-life-noobina kolmessa illassa läpi, niin nyt 11 vuotta vanhempana, perheellistyneenä pelaajana olen just ja just selvinnyt poliisiasema tehtävästä vaikka peli on minulla ollut viikon!?! Taitaa olla jouluun mennessä pelattu läpi tämä versio, joten tulen pitämään tämän ketjun tasaisesti ylhäällä baronin kootut seikkailut sepostuksilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Täälläkin noin viikko pelattu (10h tai enemmän) ja vasta noin kaksi tehtävää suoritettu, tosiaan poliisiasemalla kesti jokunen aika hiippailla mutta sitten älysinkin että siellä pystyy puhumaan itsensä sisään ilman tuota puhe-augia!
Noh, täytyi kuitenkin koluta koko poliisiaseman kaikki kerrokset läpi ihan vain mielenkiinnosta. Sama tahti näyttäisi jatkuvan kentistä toiseen, ja omaa makua miellyttää pitkästä aikaa tälläinen valinnnanvapaus ja tietty oldschoolmaisuus. Tässä on vahvoja MGS-viboja tullut pelin alkupuolella oikein riittämiin.

Aikoihin ei ole tullut peleissä yhtä suurta pettymyksen tunnetta kuin se että Human Revolutionissa saa aikaan hälytyksen.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Peliä takana tunteja ja en ole löytänyt mistään vinkkiä mitä ihmettä tuo yksi ikoni HUDissa tekee.. eli siinä on pistoolin kuva ja "+" ja sen voi aktivoida/deaktivoida pitämällä X pohjassa.. ei tunnu kuluttavan paristoa ainakaan pikaisesti kokeiltuna... joku ase/tarkkuus boosti varmaan mutta josko joku kertoisi asian oikean merkityksen? :) Ja oliko se alusta asti vai tuliko jonkun augmentaation mukana?
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Manuaalissa ei mainita asiasta mitään, joten kysäistäänpä täältä pelin läpäisseiltä: eli säilyvätkö avatut augmentaatiot seuraavaan läpipeluukertaan, vai pitääkö silloin aloittaa ns. nollasta?
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Manuaalissa ei mainita asiasta mitään, joten kysäistäänpä täältä pelin läpäisseiltä: eli säilyvätkö avatut augmentaatiot seuraavaan läpipeluukertaan, vai pitääkö silloin aloittaa ns. nollasta?

Aloitetaan nollasta. Ei ole New Game+ -tilaa.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Rahaa saa vähän liiankin helpolla. Ostanut kaikki mahdolliset augumentaatiot (tähän mennes 6kpl) maksanu kaikki lahjukset jne, ja rahaa on viellä jäljellä vajaa 30k credittiä. Tosin on kyl tullut hyvin tutkittuakkin kaikki kolot matkanvarrella. Ollut loistava peli tähän asti, poislukien typerät bossitappelut.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Peliä takana tunteja ja en ole löytänyt mistään vinkkiä mitä ihmettä tuo yksi ikoni HUDissa tekee.. eli siinä on pistoolin kuva ja "+" ja sen voi aktivoida/deaktivoida pitämällä X pohjassa.. ei tunnu kuluttavan paristoa ainakaan pikaisesti kokeiltuna... joku ase/tarkkuus boosti varmaan mutta josko joku kertoisi asian oikean merkityksen? :) Ja oliko se alusta asti vai tuliko jonkun augmentaation mukana?

Vastaan itselleni kun aikani googlattuani sain jotain vastausta (ilmeisesti täällä porukka ei ole käyttänyt koko ominaisuutta kun oli niin hiljaista..)
Kyseessä on siis ase/upgrade kohtainen asemoodi,.. en nyt kerinnyt kaikkia aseita kokeilla mutta vakiona tulleessa 2-piippusella haulikolla "+" toiminto kytkee molempien piippujen yhteislaukauksen. Combat riflessä siten näkyi jonkun päivityksen jälkeen tulevan jonkinlainen lukitus systeemi kohteeseen.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Tosiaan se asekohtainen päivitysominaisuushan se on, jotenkin en oivaltanut mitä kysyit kun en ole hetkeen taas pelannut läpipeluun jälkeen. Nukutusnuoliaseessa tuo merkkaa esim. 'ennakoivaa tähtäintä' joka näyttää mihin pitäisi liikkuvaa kohdetta ampua.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

"Kiva" bugi napsahti nyt, kun pelistä on varmaankin vain noin neljännes jäljellä. Kävi nimittäin niin, että yhtäkkiä kaikki enegiapatukat hävisivät inventaariosta. Peli oli tehnyt saman källin jokaiseen tallennuskohtaan. Pitää siis selviytyä koko pelin loppu vain yhdellä latautuvalla patterilla, vaikka tarjolla olisi neljä enemmän. Ottaa suoraan sanottuna aika paljon pannuun... :mad:
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

"Kiva" bugi napsahti nyt, kun pelistä on varmaankin vain noin neljännes jäljellä. Kävi nimittäin niin, että yhtäkkiä kaikki enegiapatukat hävisivät inventaariosta.
Ethän vahingossa vaan itte syönyt niitä selatessasi pikainventaariota? Sehän valitsee ne käytettäväksi automaattisesti, jos pyöräyttää valintaikonilla niitten yli.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Ethän vahingossa vaan itte syönyt niitä selatessasi pikainventaariota? Sehän valitsee ne käytettäväksi automaattisesti, jos pyöräyttää valintaikonilla niitten yli.

Heh, silloin olisi ollut Jensenillä masu pyöreänä. Yhden patterin patukoita oli n. 10, kahden patterin pakettia n. 6 ja siihen vielä päälle 2 kolmen patterin "tynnyriä".
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Heh, Shanghaissa tullut vastaan näitä Deus Ex maailman perinteisiä: "kerron sinulle jos maksat minulle xxx-määrän kredittejä".

Siinä, missä alkuperäisessä maksun ja tiedon vaihtamisen jälkeen kolkkasit kaverin, sait takaisin vain osan lahjontaan käytetyistä kredisteistä, niin tässä kyseisen kolkkauksen ja taskujen tyhjentämisen jälkeen saat kaiken takaisin :D

Ja kummasti tulee hyvä mieli vetää pataa jotain liukasta luigia, joka luulee olevansa kovakin kaveri. Luoja siunatkoon animaattoreita.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Tähän mennessä peli on tarjonnut wanhalle Deus Ex -fanille pelkästään mannaa, ellei välillä hivenen kehnoa tekoälyä lasketa.

Aloitin pelin ns. Normal-vaikeustasolla, ja haastetta on riittänyt stealth-miehelle. Tällä hetkellä olen jämähtänyt toiseen pomotaisteluun, joka on hivenen raivostuttava koska en tosiaankaan ole pelin aikana käyttänyt aseita kuin pari kertaa (en jaksanut ladata auto savea, joka oli turhan vanha), ja augmentoinnissa on panostettu hakkerointiin, varastotilaan ja äänettömään liikkumiseen. Helpostihan sen eukon liikkeet huomaa, mutta ei tunnu millään aseella saavan hengiltä. Otin aikaisempia tallennuksia käyttöön ja kiersin koko rakennuksen uudestaan etsien kaikki aseet ja muut herkut, mutta silti.. Ensimmäinenkin pomotaistelu tarjosi jo haastetta, kun yritin pysytellä piilossa ja hyppiä suojasta toiseen. Lopultahan tuo meni ihan kylmästi juoksemalla ja räiskimällä.

Hakkerointi on yllättävän addiktoivaa touhua, vaikka täysin augattuna meneekin ongelmitta läpi. Silti mieluummin hakkeroin masiinat ja kerään expat, kuin käytän salasanoja jos niitä jostain on sattunut kertymään.

Hieman harmitti myös huomata, että tallennukset on lukittu eikä niistä saa kopioita (PS3-versio kyseessä). Aloitin pelin kaverin kanssa tyyliin "jos tarve vaatii, pistetään porukka kylmäksi". Sen jälkeen teki mieli aloittaa peli alusta ja panostaa stealthiin, joten vanhat tallennukset on pelin kuluessa jyrätty. Ei tuo maailmaa kaada, mutta mielellään sitä olisi useammassa kohdassa halunnut nähdä millaisilla tavoilla "tuplamelee" laittaa vihut hengiltä.

Jos jollakulla on hyviä niksejä
Picus Communicationsin pomotaisteluun
, wanha nörtti olisi onnellinen mies :) Aseita kyllä on kannossa, mutta vain yksi EMP-kranaatti ja yksi miina.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

Itse alottelin heti pelin vaikeimmalla ja luulin et olis ollu vaikeempi. Ainoot pahat kohdat on ollu pomot, mutta niistäkin on selvinny parilla yrittämällä.

Pelin juonesta
Peli on tällä hetkellä siinä vaiheessa et oon takas Detroitissa. Noista pomoista sen verran et helposti on tippunu ne ku olen sinkoa kantanu mukana siitä asti ku sen alussa löysin. Sen uutismesta pomomuija tipahti kolmella tai neljällä sinkon kutilla :)

Hahmoa ku olen kehittäny, niin pääasiassa olen iihen vasempaan puoleen laittanu pisteitä. Heti aluksi avasin koko inventaarion ja sen jälkeen vaan hakkerointiin ja muihin sen puolen taitoihin. Oikeelta olen tainnu valita vaan sen icarus landing skillin.
 
Vastaus: Deus Ex: Human Revolution [PS3/X360]

On tässä nyt toisella pelikerralla ollut noita bugeja ihan luvattoman paljon. Tossa pari viestiä ylempänä mainittu inventaariokatoaminen tapahtui, energiapatukoiden sijaan vain hävisivät kaikki ammukset. Kaikki. Sivutehtävä Cloaks and Daggers rikkoutui, yksi tehtävän avainhenkilöistä on kadonnut kartalta totaalisesti. Sit pienempiä hahmot-puoliksi-seinän-sisässä glitchejä on ollut varmaan puolen tusinaa, ja yhdessä paikassa sain hälyn päälle vaikka takuuvarmasti missään ei ollut turrettia/vihua/kameraa tms.

Tuli vain mieleen että voisiko kyseessä olla jotenkin vaikeustasoon liittyvä ongelma, nimittäin eka kerta meni hardilla ilman minkäänlaisia ongelmia. Nyt normalilla niitä tulee lähestulkoon yhtä vaivattomasti kuin se kuuluisa illallinen Manulle. Vaikkakin Manu oli luultavasti paljon tyytyväisempi tilanteeseensa kuin minä.
 
Ylös Bottom