Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mukaan vaan! Jokaisesta KonsoliFin Clubista löytyy omaa tasoa vastaavia kuskeja, kenen kanssa voi ajaa kilpaa.Olen tässä seuraillut keskustelua pelin julkaisusta lähtien ja nyt tuli aika itsekin rekisteröityä clubien myötä. Omat ajat eivät riitä millään mihinkään kärki tuloksiin, niin ajattelin jos täältä löytyisi samalla tasollakin olevia (osan kommenteista päätellen en pysy kyydissä), jotta saisi tiukempaa kisaa ajettua.
Yritän tässä löytää kosolifin clubien niin nähdään mihin taidot riittävät.
Ps. Nimimerkki pelissä sama kuin täällä.
Mulla oli toi tosi nopee kisa!Konsolifin usa ajettu. Kerrankin ei mitään pahoja mokia ja lähes ehjällä autolla maaliin.
Ai niin muuten...ennen reissuun lähtöä mun piti ajella Ruotsi, mutta rattiin (Logitech G29) tuli joku bugi ja se veti heti startista alkaen vietävästi vasemmalle. Töpselit seinästä ja pleikasta korjasivat...kai...
Sen jälkeen kun kokeilin jotain pätkää, niin ohjaus kyllä toimi, mutta tuntui ihan oudolta. Jäi sitten Ruotsi ajamatta, mutta ei sinänsä harmita, kun ne B RWD ei vaan istu mun käteen sitten niin millään.
Herkkyyttä oli siis ohjauksessa yhtäkkiä aivan liikaa ja pienikin liike sai auton menemään laidasta laitaan. Tarkistin vielä asetukset pelin input-valikosta, mutta kyllä siellä kaikki näytti olleen niin kuin olen asettanutkin.
Pitänee reissun jälkeen testata, että oliko tuo nyt jokin tilapäinen hetkellinen häiriö vai onko rattiin tullut joku vika. Polkimissa kertaalleen oli jo vikaa, mutta siihen auttoi potentiometrin putsaamiset.
Onko joku purkanut tuota ohjausta, että voisiko sinnekin kertyä sitä hiili tms. pölyä kosketuspinnoille ja ohjaus muuttua sen takia epätarkaksi?