KonsoliFin HC ja Uuden-Seelannin kisaraporttia pukkaa
Ensimmäiset kolme erikoiskoetta tuli ilman mitään virheitä ja ajotuntumaa hakien. Nelosella sitten pyörähti katon kautta ympäri
ja tuli hienosti pyörilleen ja matka jatkui ilman suurempaa aika menetystä.
Huollossa auto kuntoon ja kohti uusia seikkailuja.
Vitos pätkä tuli hienosti, kunnes vikalla splitillä ihan lopussa rengas takavasemmalta puhki ja loppu kolmella maaliin.
Kutonen ja seiska tuli maltillisesti ilman murheita, kunnes sitten kasilla liian sisältä leikatessa auto pari kertaa katon kautta
maisemaan. Onneksi pääsi nopeasti jatkamaan ja huoltoon.
Huollossa joutui vaihtamaan vaihdelaatikon ja kori korjausta yms, mutta ilman aikasakkoa.
Sitten oli päätettävä renkaat loppulenkille, ja se tuotti hiukan pohdintaa!
Tein valinnan ja matkaan.
Ysin lähdössä kässäri aavistuksen verran liian aikasin pois ja 10 sekkaa aikasakkoa. Siinä verenpaine sit nousi ja pätkällä
oli rytmi ajamisesta täysin hukassa. Kohtullinen aika tuli sit kuitenkin.
10 pätkä ajettiin sitten rytmiä hakien ja vähän turhan varovaisesti, ja sen huomas kellosta.
Erikoiskokeella 11 alkoi sitten tapahtua. Rengas hajalle ja pöpelikköön. Siitä pamahti se minuutti ylimääräistä ja
ainut mukana ollut varapyörä käytössä. Loppu pätkä sitten tulikin varmistellen.
Vikalle pätkälle ei sitten ollut mitään menetettävää, ja sinne lähdin vanhan ralli sanonnan siivittämänä "Apinan raivolla"

Pätkä tulikin ihan ok ja maaliin päästiin.
Olihan vaiheikas kisa ja nämä neljä vikaa pätkää todella liukkaita.
Tuli sitten kuitenkin tehtyä väärä rengasvalinta! En avaa sitä tämän edempää vielä ajamatta oleville.
Loppuporukan aikoja odotellessa
