Morjens kaikille. Pyritään raapustamaan jonkinlaista kisarapsaa täältäkin suunnalta jatkossa.
Ensimmäisenä täytyy todeta että mielenkiinto Dirt2.0:n pariin heräsi jälleen muutamaan potenssiin kun nämä liigat viimein aukesivat.
Oma tyyli on aika impulsiivinen eli en turhia säätele ja hinkkaile reeniä tai kyttäile toisten aikoja vaan vedetään kisat yhteen pötköön ja katsotaan mihin riittää
Konsolifin HC
Uusi-seelanti, lähdin "auraamaan irtosorat" ensimmäisenä autona ja tällä kertaa tarkoitus oli tulla varmanpäälle koska yleensä (=aina

) ajotyyli on ollu liian reuhaava.
Tyyli toimi ja käytännössä ainoat tilanteet parilla viimeisellä pätkällä muutamien roikkumisten muodossa. vikan pätkän otin turhankin varmanpäälle jossa pataan tuli todella ankarasti.
Konsolifin DLC
RUOTSI tuli suhteellisen vähillä tumpuloinneilla, ainoastaan olikohan EK3:lla oli pari tilannetta jossa käytännössä voittotaistelu lipesi kun pätkän alkupäässä pitkän alamäen jälkeisessä silta-taitossa tökkäs takakulma kaiteeseen ja siitä töksähti vastapenkkaan ja vauhti pois. Toinen kämmi pätkän loppuosalla kun vasemmalle kääntyvä risteys meni suoraksi ja siitä seurasi "nosto".
MONTTE rykäsin eilen illalla ja ykkösellä lähes heti lähdön jälkeen oikea etukulma pussasi kevyesti seinämää ja renkaasta ilmat pihalle, en vaihtanut vaan ajelin tyhjällä renkaalla pätkän maaliin.
Loput 11EK:ta tuli varovasti lipsutellen varsinaista mummovauhtia mutta yksi "nosto" vielä loppupätkilläkin jouduttiin suorittamaan.
On se vaan raaka kisa kun pito on käytännössä nollissa, maaliin kuitenkin selvittiin

.
Konsilifin 1
USA:a ei ollut tarkoitus edes ajaa, mutta lähdin reitille kuitenkin tyyliin "rykäisempä ton tosta pois". EK1 jälleen kunnon reuhaamista, eikä se tie sitten riittänytkään vaan loppuosan takapiikki vasuri tuli totaalisen silmille. Myös seuraavat 3-pätkää tuli turhan yrittelijäästi ja siinä saivat kivikot ja puunrungot välillä kyytiä mutta Mitsun ihme kyllä sain parsittua ajokuntoon ensimmäisessä huollossa.
Huollon jälkeen rauhoitin menoa ja ajo parani (sekä sijoitus) huomattavasti.
