MarcheM
Well-Known Member
Pääsin kanssa vihdoinkin tähän kohtaan ja ei hitto että olikin vaikee valinta.Itehän tein kyllä sellasen takinkäännön tässä että paha mieli kyllä tuli. Oman hahmon tausta on siis Crow.
Valitsin kuitenkin Neven tuossa kohtaa, koska hän nyt pääty mun romanssin kohteeksi tässä pelissä ja päätin sen perään haikailla ja optimoida valinnat. Mietin kyllä että tuleeko Croweilta sanomista, ja tulihan sitä. Tapahtuman jälkeen siellä niiden päämajassa kyllä on apeaa porukkaa ja niille keille voi jutella nii syyllistävät kyllä kovaan ääneen ku petin omani. Lucanis on häipyny johonki eikä oo näkyny sen jälkeen, sano kyllä takasi tulevansa joskus ja kirjeen lähetti, mut saa nähä mikä on herran reaktio sitten myöhemmin.
Eli siis olin tykännyt pitää sekä Neveä että Lucanista mukana ja olin ihan valmis jo etukäteen sanoa että tässä on mun lempikumppanit ja voisin molemmat pitää mukana pelin loppuun asti. Harkitsin myös Lucanista mahdolliseksi romanssikumppaniksi. Noh valinta tuli vastaan ja päädyin oman taustani (Shadow Dragons) takia valitsemaan Neven puolen. Sinne läks Lucanis sitten ja huomasin samalla että on nyt valikoissa "hardened" eikä suostu enää käyttämään parannuskykyään sittenkun joskus palaa. Onnistuukohan enää romanssikaan
Sain tänään myös vihdoinkin hahmoluokan erikoistumisen avattua ja kyllähän se mukavasti taistelua muutti. Vähän olen jo harmitellut että ei tullut aloitettua kaikista vaikeimmalla vaikeusasteella kun nyt menee tappelut vieläkin helpommin. Sähkö-Spellblade täälläkin siis ja Dagger & Orb yleisimpänä aseena.
Näistä varusteista niin itseä on vähän harmittanut nuo uniikit varusteet. Niissä on ihan mielenkiintoisia efektejä, mutta niissä on vain se yksi efekti eikä niitä voi päivittää mitenkään. Normivarusteissa sen sijaan voi olla ainakin kolme eri efektiä (ehkä enemmänkin, en ole eeppistä parempaa vielä saanut) sekä päivittämällä saa yleensä paremmat statsitkin niin aika vähän noita uniikkeja tulee käytettyä.