Fabre#4
Well-Known Member
31.10.2024.Millonkans tämä olikaan tulossa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
31.10.2024.Millonkans tämä olikaan tulossa?
Täysin samat fiilikset täällä. Olen hyväksynyt, että uutta Originsia tästä ei tule ja turha haikailla sen perään. Avoimin mielin vain nyt tätä uutta kohti ja toivottavasti kaikki osuu tarinan ja hahmojen puolesta nappiin.joo itsekkin katselin monta videoita eilen ja alan itsekkin pikku hiljaa lämpenemään jo pelille, vaikka aiemmin olen ollut hyvin kriittinen, pitää vaan asennoitua siihen että tämä on enemmän Action painotteinen kun perinteinen RPG
Mä en ole tätä hyväksynyt vielä. Toisaalta en ole antanut tälle reilua vuoroa voittaa minua puolelleen, en ole siis pahemmin katsonut videoita tai previkoita, jonkun yhden videon katsoin jossa Qunari hahmo oli aika hirveän näköinen. Voishan niitä nyt kattella sitten, hyvä pelisarja kuitenkin, Dragon Age 2 kanssa ihan ok vaikka siinä niitä ongelmia olikin.Täysin samat fiilikset täällä. Olen hyväksynyt, että uutta Originsia tästä ei tule ja turha haikailla sen perään. Avoimin mielin vain nyt tätä uutta kohti ja toivottavasti kaikki osuu tarinan ja hahmojen puolesta nappiin.
Jaahas, linkkisi menee näköjään roskafoorumin roskaketjuun. Kylläpäs ahistaa joitakin ihmisiä hahmonluomisen mahdollisuudet. Menee ihan samaan kastiin joidenkin itkuun pelihahmon sukupuolesta/ihonväristä, siis wtf oikeesti. Hei, ja tämähän on sitäpaitsi pelintekijöiden näkemys fantasiasta. Noh porukka itkee kun ei muuta negatiivista sanottavaa löydy, eli jotain on selvästi tehty oikein.Ihan niin kauaksi mielikuvitukseen tämä lohikäärmeiden, maagien ja ties minkä möllien täyttämä maailma ei sijoitu, etteikö siihen olisi voitu tuoda oikean elämän ongelmia tästä päivästä mukaan.
No mikäs ulkoasussa ja taisteluissa sitten mättää? Pitäiskö fantasian näyttää fotorealistiselta?Tästä pelistä löytyy ilman näitäkin asioita nähdyn pelikuvan perusteella muutakin valitettavaa, kuten ulkoasu, taistelut, animaatiot.
Ei maistu? Ei kai leikkausarpia pakoteta hahmolle laittamaan, jos niitä ei halua? Nyt nipotetaan jo valinnanmahdollisuuksista, vaikka tänhän pitäis olla kaikille win-win tilanne.Luonnollisesti pelintekijöillä on kaikki oikeus tehdä sellainen teos mitä haluavat, mutta toisaalta turha on myöskään valittaa, jos se näkemys ei maistu.
Ei välttämättä palaa, mutta hyväksyä muutosta ei tarvitse.Miten jonkun valikon laittaminen peliin taikka pronominitivoli voi olla jonkun agendan puskemista? Ei siis ole mahdollista että sillä pyritään vain tarjoamaan palvelua mahdollisimman laajalle pelaajakunnalle? Lieneekö yllätys että tuolla on oikeasti ihmisiä jotka haluavat tälläisiä asioita peleihinsä? Eivätkä he ole mikään mitätön segmentti. En pysty sisäistämään ollenkaan ajatusta että peli jäisi moisen takia hankkimatta.
Tuntuu jotenkin ihan helvetin pikkumaiselta että jos vaikkapa joku trans-ihminen riemastuu siitä että saa oman pelihahmonsa muokattua juuri sellaiseksi kuin haluaa, tavalla jota ei olisi koskaan uskonut näkevänsä, siitä pitää pahoittaa mielensä.
Ja varsinkin jos peli ei itseä kiinnosta, miksi siitä pitää marista joka välissä?
Maailma on muuttunut. Paljon. Viihde siinä mukana. Oli se joo kivaa ennenvanhaan, mutta se aika ei enää palaa.
En ihan ymmärtänyt mikä siinä ulkoasussa ja taisteluissa mättää, voisitko omin sanoin kertoa?Ei pidä näyttää fotorealistiselta.
On kyllä aika ahdasmielistä tämmönen, mutta kukin tyylillään. Taitaa olla turha sanoa, että pelissä voi pelata heteromiehellä, jos niin haluaa. Se että muunsukupuolisella voi joku pelata, niin se on yhtäkkiä ongelma? En ymmärrä. Tästä vedän oman johtopäätöksen, että haluat mahdollisimman suppean hahmonluomisen, vaikka roolipelissä mahdollisimman monimuotoinen sellanen olis hyvästä, mutta ei vaan kelpaa. Ehkä roolipelit eivät ole sua varten?Ei maistu.