Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tallennappas tuo kotibasesi Dreamsin palvelimille, niin pääsee tsekkaamaan sen
Yritin muutaman kfiniläisen baseja käydä katsomassa, mutta kukaan ei tunnu noita pistävän servuille talteen, niin oli vaan tyhjää.
Mulla on ongelmia kameran kanssa, kun koittaa rakentaa, niin se tuntuu pyörivän miten sattuu ja menee hermotEhkä mä olen vain liian yksinkertainen yksilö, mutta mä en vaan kertakaikkiaan saa otetta tuosta rakentelusta. Ei vaan riitä kärsivällisyys ottaa hommaa haltuun.
Itselläni oli myös aluksi, mutta tutoriaalien jälkeen oma tekeminen parani ja rupesin myös enemmän käyttämään grab-kameraa niin rakentamisen aikana ei tule enää kameran kanssa sekoilua.Mulla on ongelmia kameran kanssa, kun koittaa rakentaa, niin se tuntuu pyörivän miten sattuu ja menee hermot
Dreams Is Already Fostering the Next Generation of Game Developers
Dreams from Media Molecule is an incredibly powerful game design tool that's easy to use, and it's already raising a new generation of game designers.www.escapistmagazine.com
Tämmöistä vähän ounastelinkin aikoinaan. Aloitteleville mutta lahjakkaille game deveille tämä on loistava ponnahdusikkuna päästä työskentelemään alalle.
Mites Resogun onko tuttu? Suora kopio siitä.Blade Gunner on upea! En olisi yllättynyt jos nimi olisi johdannainen lähes samannimisen elokuvan kanssa. Simppeliä ja toimivaa, myös musiikit ja äänet ovat todella tyylikkään kuuloisia. Tässä on samankaltaisia ideoita Stardust HD -pelin ajoilta, vaikka pelataankin vain vaakatasossa.
Itsellä juuri mielessä, että onko Dreams vain alusta protoilla pelejä, joista väännetään sitten natiivi peli.Mites Resogun onko tuttu? Suora kopio siitä.
Pelailin tänään taas Arts Dreamia ja onhan se pirun hyvä. Tälläisenään erittäin toimiva, mutta lisäksi tuosta "robottiunesta" melkein voisi toivoa jonkun tekevän vähän isompaa peliä.
Mites Resogun onko tuttu? Suora kopio siitä.
Tää peli on kuin omiaan munlaisille tyypeille, jotka 7-vuotiaana mietti, miten muokkaisi Boulder Dashia ja väsäsi AMOS / AMOS Professionalilla matopelejä.Hieman kaksjakoiset fiilikset tästä, toisaalta tekis mieli väsätä kaikkea kivaa, toisaalta haluan kuitenkin pelata pelejä enkä tehää niitä
On vain yksi Media Moleculen tekemä lyhyt tarina, jonka pelaa läpi muutamassa tunnissa. Tosin tarina on sitäkin komeampi.Mutta, onko tässä siis itse peliä? Tarkoitan siis että onko joku storymode?