Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dreams - Luo unelmasi

Melkoinen matka käydä kaikki ohjetehtävät läpi. Täytyy ottaa urakaksi.

Siellä lepää oman pelin raakile, jossa toiminnallisuus on jo selvä. Loppu menee hieromiseksi ja mahdollisen lisän tekemiseen. Idea on hyvä ja en ole vastaavaa vielä nähnyt missään.
 
Tallennappas tuo kotibasesi Dreamsin palvelimille, niin pääsee tsekkaamaan sen ;)

Yritin muutaman kfiniläisen baseja käydä katsomassa, mutta kukaan ei tunnu noita pistävän servuille talteen, niin oli vaan tyhjää.

No mikä ettei, kunhan saan sinne jotain muutakin. Tuo mainittu pomppulinna nyt ei mikään ihmeellinen ole. Se on kuin pieni mökki, joka on täynnä ilmaan ponnauttavia tasoja ja erilaisia vaaroja. Alun perin suunnittelin jonkinlaista sokkeloa/esterataa. Se vaatisi tosin paljon aikaa.
 
Ehkä mä olen vain liian yksinkertainen yksilö, mutta mä en vaan kertakaikkiaan saa otetta tuosta rakentelusta. Ei vaan riitä kärsivällisyys ottaa hommaa haltuun. :D
 
Ehkä mä olen vain liian yksinkertainen yksilö, mutta mä en vaan kertakaikkiaan saa otetta tuosta rakentelusta. Ei vaan riitä kärsivällisyys ottaa hommaa haltuun. :D
Mulla on ongelmia kameran kanssa, kun koittaa rakentaa, niin se tuntuu pyörivän miten sattuu ja menee hermot :confused:
 
Mulla on ongelmia kameran kanssa, kun koittaa rakentaa, niin se tuntuu pyörivän miten sattuu ja menee hermot :confused:
Itselläni oli myös aluksi, mutta tutoriaalien jälkeen oma tekeminen parani ja rupesin myös enemmän käyttämään grab-kameraa niin rakentamisen aikana ei tule enää kameran kanssa sekoilua.
 

Tämmöistä vähän ounastelinkin aikoinaan. Aloitteleville mutta lahjakkaille game deveille tämä on loistava ponnahdusikkuna päästä työskentelemään alalle.

Tuossa vielä tuo peli joka johti työsopimukseen
 

Tämmöistä vähän ounastelinkin aikoinaan. Aloitteleville mutta lahjakkaille game deveille tämä on loistava ponnahdusikkuna päästä työskentelemään alalle.

Loistava paikka myös järjestää Game jameja, kuten tarjonnasta hyvin jo näkyy. Lahjakkuudet erottuvat joukosta.
 
Blade Gunner on upea! En olisi yllättynyt jos nimi olisi johdannainen lähes samannimisen elokuvan kanssa. Simppeliä ja toimivaa, myös musiikit ja äänet ovat todella tyylikkään kuuloisia. Tässä on samankaltaisia ideoita Stardust HD -pelin ajoilta, vaikka pelataankin vain vaakatasossa.
 
Blade Gunner on upea! En olisi yllättynyt jos nimi olisi johdannainen lähes samannimisen elokuvan kanssa. Simppeliä ja toimivaa, myös musiikit ja äänet ovat todella tyylikkään kuuloisia. Tässä on samankaltaisia ideoita Stardust HD -pelin ajoilta, vaikka pelataankin vain vaakatasossa.
Mites Resogun :) onko tuttu? Suora kopio siitä.

Pelailin tänään taas Arts Dreamia ja onhan se pirun hyvä. Tälläisenään erittäin toimiva, mutta lisäksi tuosta "robottiunesta" melkein voisi toivoa jonkun tekevän vähän isompaa peliä.
 
Mites Resogun :) onko tuttu? Suora kopio siitä.

Pelailin tänään taas Arts Dreamia ja onhan se pirun hyvä. Tälläisenään erittäin toimiva, mutta lisäksi tuosta "robottiunesta" melkein voisi toivoa jonkun tekevän vähän isompaa peliä.
Itsellä juuri mielessä, että onko Dreams vain alusta protoilla pelejä, joista väännetään sitten natiivi peli.
 
Mites Resogun :) onko tuttu? Suora kopio siitä.

Aikoinaan jäi harmittamaan, etten ostanut Resogunia. En ole myöskään nähnyt yhtään pelikuvaa siitä. Kuulemma mainio peli.

Täytyypä käydä taas tänään Dreamsissa tekemässä juttuja. Toisten käyttäjien tekemiä pelejä löytää kyllä helposti, hakukriteerejä on helppo käyttää.
 
Hieman kaksjakoiset fiilikset tästä, toisaalta tekis mieli väsätä kaikkea kivaa, toisaalta haluan kuitenkin pelata pelejä enkä tehää niitä, toisaalta täs voi tehää molempia, LBP1-2 aikoina tuli lievähkö burnout omien kenttien tekemisessä joka oli sen ajan "dreams" ja jossa edelleen porukka väsää omia kenttiä. Ite jäin "eläkkeelle" LBP3 aikoina kun siitä puuttui se media moleculen taika.

Tässä nyt mennää siinä luomisessa jo valovuosien päähän littlebigplanetista, joka on ehkä yksi syy miksi hieman välttelen. Täytyy nyt vielä varovasti seurata sivusta.

Mutta, onko tässä siis itse peliä? Tarkoitan siis että onko joku storymode? Vai onko tämä vaan pelkästää toisten kyhäämiä kenttiä ja "WAU miten joku osasi tehää näin hjaanon jutskan" ja ihastelua ja ponnahdusikkuna töihin...?

:p
 
Mutta, onko tässä siis itse peliä? Tarkoitan siis että onko joku storymode?
:p
On vain yksi Media Moleculen tekemä lyhyt tarina, jonka pelaa läpi muutamassa tunnissa. Tosin tarina on sitäkin komeampi.

Ja mä en ymmärrä, miten Southpaw Cooking -pelin tuloslistalta löytyy reilusti yli 1000 pisteen kärkitulos. Muut ovat kaukana takana, jäävät alle tuhanteen. Tuota tuli paukutettua ties kuinka monta kertaa, paras tulos 740. Yleensä taktiikkana on laittaa heti yksi pihvi paistumaan. Sitten pilkon veitsellä sipulit ja kippaan kourallisen niitä lautaselle. Kypsä pihvi seuraavaksi kalorimäärään ja toinen paistumaan. Sitten perunat leikkuulaudalle ja pilkotaan, kypsä pihvi lautaselle. Loppuaikana koetan kaapia mahdollisimman tarkasti pöydän lisukkeet annokseen.

Sivumennen pitää mainita, että hyvin usein tulen "maustaneeksi" ruoan hyllyltä pudonneella fiikuksella (vai mikälie onkaan). Varsin usein myös radio on tipahtanut korkeaan kattilaan pauhaamaan ja pippurimyllyn näköinen kapine pyörii aina tiellä. Yleensä sekin päätyy lautaselle tai sen läheisyyteen. Kerran onnistuin jopa kippaamaan korkean kattilan kuvuksi lautasen päälle, ikään kuin ravintolan "hatullista" gourmet-annosta pöytään tuotaessa.

Ehkä pitäisi keittää perunat (onko mahdollista?) tai kuullottaa niitä pannulla ja tehdä paistinperunoita, kun nyt tässä asiaa mietin.

SC on siitä niin äärettömän nerokkaasti tehty peli, että siinä epäonnistuminen saa väkisinkin nauramaan. Hieman odotin, että kokkia olisi rangaistu, kun käyttäydyin törkeästi, ja nostin täysin ammattietiikan vastaisesti lattialle pudonneen pihvin takaisin lautaselle. Ja juuri silloin tein ennätyspisteeni.
 
Tuli tuonne kuvakaappaus aiheeseen heitettyä omat mietteet art's dream tarinasta ja esillä on myös kahdeksan omasta mielestä hyvää peliä joita täällä ei ole vielä mainittu.
 
Ehkä pikkusen hämmästyttävää on dreamsin moderointilinja.. joku aika sitten piirtelin hupikuvan jonka yhdestä osasta sitten tein dreamsiin 3d mallin.. ja joku jopa käytti tätä naamaa omassa Dreams teoksessa ja osui suoraan ytimeen haikealla musiikilla ja sohvalla makoilevalla surullisella tyypillä kaljatölkkien lojuessa lattialla.
Mutta ei, tämä naama onkin wikipedian mukaan suorastaan poliittinen ase, joten se poistui dreamversestä "offensive or abusive content" leimalla.. itelle tuo on vain helkutin osuva ilme varustettuna trumpin tukalla, en tiedä mitä muut näkee. Ihmeelliseksi on maailma mennyt.
20200316_133439.jpg

edit: näköjään sonylta tuli myös postia.. mitä ihmettä on menossa???
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom