Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

DualShock 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: DualShock 3

Tietääkö kukaan mitä kaikkia pelejä DualShock 3 tukee ja tulevat pelit missä saattaisi olla tuki
tulevaisuudessa "kun tuli hankittua kyseinen kapistus".
 
Vastaus: DualShock 3

Tietääkö kukaan mitä kaikkia pelejä DualShock 3 tukee ja tulevat pelit missä saattaisi olla tuki
tulevaisuudessa "kun tuli hankittua kyseinen kapistus".
Tämmönen lista löytyi:
North American/European titles to support rumble:

The Darkness
Enemy Territory: Quake Wars
Soldier of Fortune
Resident Evil 5
Devil May Cry 4
N-Cube
Warbit
Dark Sector
Turok
Highlander
Kane & Lynch: Dead Men
Burnout Paradise
FIFA franchise (title name TBD)
Legendary: The Box
To End All Wars
Rage
WarDevil: Unleash the Beast Within
Dynasty Warriors 6
Fatal Inertia
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Blacksite: Area 51
Unreal Tournament 3
Wheelman
Cops (codename, title name TBD)
Planet One (codename, title name TBD)
Heroes over Europe
Condemned 2
Iron Man
The Club
The Crucible
The Incredible Hulk
Blast Factor (*1)
Echochrome
Elefunk
Folklore (*1)
Formula One Championship Edition (*1)
Heavenly Sword (*1)
MLB 08: The Show
MotorStorm (*1)
NBA 08 (*1)
Pain
Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
Resistance: Fall of Man (*1)
SOCOM: Confrontation
Super Stardust HD (*1)
Uncharted: Drake's Fortune
Warhawk (*1)
WipEout HD
GripShift
NBA 2K8
Destroy All Humans 3
Stuntman Ignition
Assassin's Creed
Beowulf
Haze
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced
Warfighter 2 (*1)
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas (*1)
Prototype
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena
(*1) Users will be able to enjoy the rumble feature through software update.

(*2) Actual titles to be released may vary among countries and regions.
 
Vastaus: DualShock 3

onko joku muukin huomannut,että Dualshock ohjaimessa on paljon(?) kevyemmät tatit kuin normi Sixaxis ohjaimessa? tai sitten oma sixaxis oli jo niin kulunut:p meinaan ei CoDin pelaamisesta meinannut aluks tulla mitään uusilla Dualshock ohjaimilla kun oli tottunut jäykempiin tatteihin(<--:D)
 
Vastaus: DualShock 3

^ Mä huomasin heti itsekin saman asian. Eipä tuo ole itseäni hirveästi tuntunut pelaamisessa haittaavan. :rolleyes:
 
Vastaus: DualShock 3

Mulla toisen DualShock ohjaimen oikea tatti on rikki.

Tai siis ei se rikki ole, mutta aina kun sitä kääntää vasemmalle, kuuluu hirvee vikinä. Tatti tuntuu muutenkin normaalia raskaammalta ja hitaammalta.

Mitä pitäisi tehdä? Tuo vikinä ja sen aiheuttama kankeus on sen verran ärsyttävää, ettei pelaamisesta tulee mitään.

Pitäiskö avata kuoret ja katsoa, jos tatti on jotenkin huonosti paikallaan? Takuukin toimii vain Singaporessa... :rolleyes:
 
Vastaus: DualShock 3

Minulla Dual Shock 2:sen kanssa sama juttu. Minulla se johtuu muutamista lattialle tippumisista luultavasti täysin sen tatin päälle. Tuleeko sieltä tatin alta jotain voiteluainetta tai öljyä?

Korjausohjeena varmaan ainoa on ottaa vanhasta Sixaxiksesta tatti ja laittaa DS:sään (kai ne on samanlaisia?). Kannattaa katsoa että tateissa on yhtä monta juotosjalkaa, tällä logiikalla pitäisi olla samanlaiset. Juotosoperaatioon tarvitset juottimen, tinaa, imusukkaa ja juotostaitoa.
Kannattaa kysellä kavereilta, josko osaavat tai huoltoliikkeistä, tällöin hinta muodostuu 1h työstä = arviolta 10-20e.
 
Vastaus: DualShock 3

Minulla Dual Shock 2:sen kanssa sama juttu. Minulla se johtuu muutamista lattialle tippumisista luultavasti täysin sen tatin päälle. Tuleeko sieltä tatin alta jotain voiteluainetta tai öljyä?

Korjausohjeena varmaan ainoa on ottaa vanhasta Sixaxiksesta tatti ja laittaa DS:sään (kai ne on samanlaisia?). Kannattaa katsoa että tateissa on yhtä monta juotosjalkaa, tällä logiikalla pitäisi olla samanlaiset. Juotosoperaatioon tarvitset juottimen, tinaa, imusukkaa ja juotostaitoa.
Kannattaa kysellä kavereilta, josko osaavat tai huoltoliikkeistä, tällöin hinta muodostuu 1h työstä = arviolta 10-20e.
Kiitti vinkistä!

Satutko tietämään Tampereen läheltä yhtään paikkaa, missä korjattaisiin näitä ohjaimia?
 
Vastaus: DualShock 3

Kiitti vinkistä!

Satutko tietämään Tampereen läheltä yhtään paikkaa, missä korjattaisiin näitä ohjaimia?

Yksi vaihtoehto olisi viedä amiksen sähköpuolelle jos on siellä kavereita, tommosen jutun ny joku hyväsydäminen tekee varmasti ilmaiseksikin:D
 
Vastaus: DualShock 3

Satutko tietämään Tampereen läheltä yhtään paikkaa, missä korjattaisiin näitä ohjaimia?

Tampesterissa perinteikäs konsolien korjautuspaikka on Game House. Paikka on muutenkin nykyisten pelikauppaketjujen modernien lasikioskien rinnalla tunnelmallinen nähtävyys, vanhanaikaisen kirpputorimaisella tavalla.
 
Vastaus: DualShock 3

Tampesterissa perinteikäs konsolien korjautuspaikka on Game House. Paikka on muutenkin nykyisten pelikauppaketjujen modernien lasikioskien rinnalla tunnelmallinen nähtävyys, vanhanaikaisen kirpputorimaisella tavalla.
Itse en ole kyseistä puotia edes nähnyt missään, vaikka Tampereella asun :eek: Piti katsoa oikein kartasta, missä se on.

Kysyin sähköpostilla, onnistuuko ohjainten korjaus, mutta he eivät ole kuulemma saaneet varaosia PS3:n ohjaimiin.

Mitään varaosia tarvita! Selasin eri foorumeita läpi ja noin tunnin etsimisen jälkeen löysin varsin hyvät ohjeet, miten vian voisi korjata.

Homma kuulostaa paljon helpommalta, mitä se on. Ruuvit irti, kansi pois, ne ihmeen vihreet jutut siitä edestä pois, tattien "suojat" pois, jonka jälkeen "tattien" alta löytyy se varsinainen analoginen vipu.

Siihen vähän lukkosulaa tai ompelukoneöljyä, noin kymmenen minuuttia tatin pyörittelyä ja ääntä ei pitäisi enää kuulua.

Sitten pitäisi vielä saada tatit kunnolla, ihmeen vihreet jutut niiden päälle ja vielä akku kunnolla. Sitten kuoret yhteen ja ruuvit kiinni. Voila!

Eikä mennyt kuin 2 tuntia tätä tehdessä :D Tippuvat L1 ja R1 näppäimet tuottivat eniten vaivaa, mutta onneksi kekkasin tänä aamuna, mikä meni pieleen. Ihmettelin, miksi R1 meni kunnolla kiinni ja päästi sellaista "naps" ääntä, mikä siitä pitäisikin tulla kun sitä painaa, mutta L1 oli lepsusti kiinni eikä päästänyt minkäänlaista ääntä, kun sitä painoi.

Huomasin, että R2 oli edempänä kuin L2, joten arvelin vian johtunvan siitä. Siirsin L2 varovasti eteenpäin, kunnes se oli samalla kohdalla ja samassa kulmassa kuin R2. Onneksi olin oikeassa. Nyt myös L1 meni kunnolla kiinni ja piti sellaista ääntä "naps" ääntä, kun sitä painoi.

Nyt kun R1 ja L1 olivat kiinni kunnolla, myös kuoret menivät kiinni helpommin.

Toivottavasti ymmärsitte edes jotain. Toivottavasti tatti ei myöskään enää ala natisemaan. Oli sen verran ärsyttävä ja vaikea operaatio kyseessä.
 
Vastaus: DualShock 3

Laita vielä linkki tänne tohon ohjeesee, ihan vastaisuuden varalle.
Tässä linkki.

Joo mäkin tappelin sen ohjaimen avaamisen kanssa ainakin tunnin kunnes meni hermot ja revin sen väkisin auki. Kun sain siitä otettua kuoret pois irrotin akun ja sitten sen natisevan tatin "päällysen" joka lähti helposti vetämällä sitä ylös. Sitten siinä näkyi se varsinainen tatti jota kääntelin ja sinne väliin laitoin eri puolille ompelukoneöljyä :D. Sitten pyörittelin sitä siinä n.5 min eikä se enää nätissut. Kasasin ohjaimen ja nyt se toimii täydellisesti :D. Joskus tatti jää vielä vähän jumiin mutta se sinänsä ei haittaa koska pelissä sormi on lähes koko ajan sen päällä sitä liikuttelemassa, mutta ainakin tuo kaikkein ärsyttävin natina ja tökkiminen lähti. Jos noin monella on sama ongelma tuon Sixaxisksen kanssa niin toivottavasti tuota ongelmaa ei ole Dualshock 3:ssa, ainakin PS1:en ja PS2:en Dualshockit ovat kestäneet monta vuotta ilman tämäntapaisia ongelmia minulla.

Alkaa ottaa kyllä pattiin tää ku melkein jokaista pleikkaria on tähän mennessä joutunut avalemaan ja korjailemaan. PS1 peleistä minulta hävisi värit (sain korjattua), PS2:en olen joutunut avaamaan ainakin 4 kertaa koska se ei ole lukenut levyjä (aina toiminut n.vuoden avaamisen jälkeen) ja nyt PS3:en ohjaimen olen joutunut avaamaan vaikka se on vasta alle vuoden vanha. Toivottavasti itse PS3:ea en koskaan joudu availemaan.
 
Vastaus: DualShock 3

Auttakaas poijat isäpappaa. Hommasin jälkikäteen tälläisen DS3 ohjaimen ja sen kanssa vähän ongelmia.
Miksi en saa muutettua asetuksia niin, että DS3 tunnistaisi itsensä ykkösohjaimeksi ?
Aina, kun koneen laittaa päälle niin joutuu erikseen määrittämään ohjaimen ykköseksi. Konsolin mukana tullut ohjain ei suostu luopumaan ykköspaikastaan. Jääräpää.:mad:
Olen yrittänyt resetoidakin ohjaimia, sieltä takana olevasta reijästä, mutta en vaan onnistu.
 
Ylös Bottom