Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
mulla kävi myös noin tänään 2 kertaa mutta pelin sammuttaminen korjas tilanteenYhtäkkiä kun pelasin niin pelistä katosi äänet sammutin konsolin ei auttanut ja ei viitsi äänettömänä jatkaa peliä ja testasin muita pelejä äänet kuuluu ja varmaan pelissä jotain häikkää nyt äänissä.
Minkähän takia tämän tyylisessä pelissä ei ole manuaali tallennusta? Tuntuu ihan idioottimaiselta ratkaisulta, että pitää auto saveen luottaa. En edes tiedä missä kulmassa sen save ikonin pitäs välähtää. Olisi edes joku indikaattori, että peli on tallentanut x minuuttia sitten viimeksi, niinkuin jossain peleissä.
Tuossakin tuli bugi, että xp:tä ei enään kertynyt. Uudelleen käynnistys auttoi, mutta mitäpä jos auto saven ansiosta olisi jäänyt tuo bugi päälle?
Sitten huomasin että esim. dark hollowia tutkiessa nuo ikonit eivät katoa kartalta, vaikka olet lootannut koko paikan. Miksi?
Ei menetä mitään.En oo ensimmäistä osaa pelannu. Menettääköhän paljon jos hyppää suoraan tähän toiseen osaan? Ootteko pelanneet myös ensimmäisen osan, jotka ovat aloittaneet tämän pelin?
En oo ensimmäistä osaa pelannu. Menettääköhän paljon jos hyppää suoraan tähän toiseen osaan? Ootteko pelanneet myös ensimmäisen osan, jotka ovat aloittaneet tämän pelin?
Edelleen olen sitä mieltä että pelin tarina on ollut todella positiivinen yllätys, tiedä minkälaisia yllätyksiä ja muuta myöhemmin tulee mutta alun perusteella ollut hyvä.
Tätä samaa ihmettelin, mutta kun meni tekemään ne kaksi sivutehtävää mitkä sieltä Bazaarista sai, niin tuo katosi.Bugi vai ominaisuus.. varsin alussa "meet the people of the Bazaar".. ei tämä etene, uusia juttukavereita ei tunnu löytyvän...tutkakään ei näytä ketään, tuntuu että kaikkien alueella olevien edessä olen palloillut mutta kellään ei tunnu enää juttua oleva..
Et ole, staminan tai healthin päivitys kasvattaa tuota immunity mittaria myös.En tiedä, että olenko ihan väärässä mutta nyt, kun olen panostanut staminan päivitykseen, niin tuo yöllinen immunitymittari liikkuu mun mielestä hitaammin.
Onko muut huomannut samaa, vai olenko ihan sekaisin![]()