Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dying Light

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Routa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Dying Light

PC pelaajat ladatkaas uusin 1.4 patch, aika kova boosti tule framerateen, ei dippaa ollenkaan alle 60 nyt vaikka samoilla asetuksilla ennen heilu siinä 40-60 välillä jatkuvasti. Ihanaa että pelejä korjataankin joskus [emoji1]

566d4671e05a4cdd64ac53ef48feedee.jpg

Torilla tavataan!

Hieno homma, peli alkoiki olee loppua kohden ehkä liianki löysää. Varsinkin coopissa noi yöelukatki pistettii kirveillä ja miekoilla halki poikki ja pinoon. Toivottavasti tuo hard mode tuo sitä oikeeta selviytymisen meininkiä!
Ootteko muuten huomannut että siel on tarinan läpäisyn jälkeen olemassa myös "new game+" jossa zombit on hiukan kovempia, lempi aseeni tappo normaalisti ne yöelukat 2-3 lyönnillä mut tos plussas sillä tarvitaan vähintään 6 iskua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ootteko muuten huomannut että siel on tarinan läpäisyn jälkeen olemassa myös "new game+" jossa zombit on hiukan kovempia, lempi aseeni tappo normaalisti ne yöelukat 2-3 lyönnillä mut tos plussas sillä tarvitaan vähintään 6 iskua.

En oo muuten tajunnut kattoo, menny vaa tarinan jälkee freemodee rällästelee. Täytyy koittaa tota NG+ hommelia!

Olisiko täällä innokkaita co-oppaajia? Vasta ensimmäisen tehtävän kynnyksellä peli mulla menossa kun ei ole kerennyt pelata, mutta seura on pelaamisessa aina yes!

Missä kohtaa cooppi aukeaa tuossa pelissä?

saattaa olla väärä aihe, mutta kiinnostaisko ketään vaihtaa mun ylimääräistä dying light - pelikuponkia CSGO-skineihin? huomatkaa, että peli maksaa 50e, niin saa pulittaa aika paljon skinei tai sitten pari arvokkaampaa. laittele YV jos kiinnostaa tällänen järjestely :)

:D Mä näin eilen kanssa tuon siniristilipun Old Townissa, kun olin matkalla tsekkaamaan kartan pohjoisosan jokivartta. Maamme-laulu vain puuttui... :p

pelissä on vielä hätänumerokin poliisi autojen kyljessä on suomen versio eli 112 komeilee kaikissa hälytys ajo neuvoissa, tuota ihmettelin pelin alussa ja tuo lippukin oli kiva yllätys.

pelissä on vielä hätänumerokin poliisi autojen kyljessä on suomen versio eli 112 komeilee kaikissa hälytys ajo neuvoissa, tuota ihmettelin pelin alussa ja tuo lippukin oli kiva yllätys.

Toihan on hätänumerona monissa muissa Euroopan maassa. Että ei mikään Suomi viittaus tossa ole kyseessä :D

On muuten yllättävän hauska peli kyseessä. Dead Island oli itselle aika tylsä kokemus. Mutta toi parkour tuo mukavan elementin tähän peliin ja se on tehty loistavasti. Juoni tässä pelissä on kyllä aika tylsä ja cliseinen, mutta pelaaminen on silti oikein mukavaa.

Läpi meni. Aikaa kului 31,5 tuntia ja kokonaisläpäisy% oli 68%, eli erilaista keräiltävää jäi vielä, ja muutama pieni sivutehtäväkin. Kyllä tässä tekemistä riitti ja oli kyllä joka pennin arvoinen peli. Aivan loistavaa menoa alusta loppuun. Juoni nyt oli perusmenoa, kuten voi odottaakin, mutta pelaaminen oli hauskaa koko ajan.
Tätä voi suositella kaikille toimintapelien ja zombien ystäville. Mahtava tekele. ;)

Tämänkin fyysinen julkaisu lähenee ja pari kysymystä peliä jo pelanneille. Miten vaikea peli on läpäistä yksinpeluuna? Lähinnä kun tykkään koluta kaikki nurkat niin joutuuko koko ajan olla hätistelemässä zombeja pois? Selviääkö noista öistä yksin ihan hyvin, vai pitääkö kyyhöttää nurkassa aamua odottaen vai kenties ottaa kaveri avuksi? Muutenkin kiinnostaa kommentit tosta co-opista eli jos pelaajat ovat edenneet missioineissa eri vaiheeseen niin miten peli ottaa sen huomioon? Onko tässä koko story pelattavissa kaverin kanssa vai jotkut eri tehtävät co-opille?

Pahoitelut jos kaikkeen on vastattu jo aiemmin, mutta olen yrittänyt välttää spoilaantumista kaikin mahdollisin keinoin siitä asti kun peli julkaistiin diginä.

Hyvin onnistuu läpäisy yksinkin, varsinkin kun saat vähän parempaa varustusta ja kykyjä käyttöösi.

Olen viettänyt yleensä yöt nukkuen, koska kaikki onnistuu kätevämmin päiväsaikaan. Joskus joku tehtävä vaatii yötä onnistuakseen, mutta muuten öisin ulkona liikkuminen menee fiilistelystä (ja aika usein taistellessa).

Mulla on nyt peliaikaa takana noin 48 tuntia, sivutehtäviä tehtynä 97% ja pääjuonen prosentti näyttää noin 70%. Tarinaa on jonkin verran vielä jäljellä.

Voisin sanoa, että Dying Light on itselläni aika korkealla GOTY-äänestyksessä.

Tämänkin fyysinen julkaisu lähenee ja pari kysymystä peliä jo pelanneille. Miten vaikea peli on läpäistä yksinpeluuna? Lähinnä kun tykkään koluta kaikki nurkat niin joutuuko koko ajan olla hätistelemässä zombeja pois? Selviääkö noista öistä yksin ihan hyvin, vai pitääkö kyyhöttää nurkassa aamua odottaen vai kenties ottaa kaveri avuksi? Muutenkin kiinnostaa kommentit tosta co-opista eli jos pelaajat ovat edenneet missioineissa eri vaiheeseen niin miten peli ottaa sen huomioon? Onko tässä koko story pelattavissa kaverin kanssa vai jotkut eri tehtävät co-opille?

Pahoitelut jos kaikkeen on vastattu jo aiemmin, mutta olen yrittänyt välttää spoilaantumista kaikin mahdollisin keinoin siitä asti kun peli julkaistiin diginä.

Co-oppina voi pelata halutessaan vaikka koko pelin läpi (sivu- ja juonitehtävät). Kaveri(t) voi liittyä sun peliin, tai päinvastoin. Eli silloin mennään hostin progression mukaan, kuitenkin kaikille pelaajille tallentuu edistyminen normaalisti.

Mitä tuohon rauhassa etenemiseen ja paikkojen koluamiseen tulee, sanoisin että päiväsaikaan voi liikkua aika helposti ja etsiä loottia ihan rauhassa. Yöllä tilanne on hieman toisenlainen. Alkuun yöllä on melko ahdistavaa pelata mutta ei mitenkään mahdotonta. Kunhan hahmo vahvistuu, voi yölläkin pelata tehtäviä halutessaan (yöllä co-oppina on hauskempaakin kuin päivällä).

Onko kukaan muu havainnut että "Prom night - Survive night pursuit of level two or higher"-saavutus olisi jotenkin jumissa? Olen paennut pelissä jopa kolmannen tason yökilpaa, mutta saavutus ei vaan tunnu aukeavan. Tosin olen aina juossut turvaan safezonelle, joten kenties infectedit pitää eksyttää ihan omin neuvoin?

Aivan loistava peli! Tekisi mieli pelata co-oppina mutta peliseura puuttuu joten jos on mielenkiintoa moiseen niin eikun kaveripyyntöä kehiin ja ruetaan riehumaan :D
Psn tag: Nasikainen
löytyy kuuloke/mikki ja yhteys ohjelmana joko pleikkarin oma tai vaihtoehtoisesti skype.
tällä hetkellä pelaan päivittäin ja paljon joten eikun messiin.tarinassa olen juuri aloittanut Old townin valloituksen.

Aivan loistava peli! Tekisi mieli pelata co-oppina mutta peliseura puuttuu joten jos on mielenkiintoa moiseen niin eikun kaveripyyntöä kehiin ja ruetaan riehumaan :D
Psn tag: Nasikainen
löytyy kuuloke/mikki ja yhteys ohjelmana joko pleikkarin oma tai vaihtoehtoisesti skype.
tällä hetkellä pelaan päivittäin ja paljon joten eikun messiin.tarinassa olen juuri aloittanut Old townin valloituksen.

Moni aloittaa tämän tekeleen vasta 27.2. jolloin peli julkaistaan fyysisenä kopiona. Tai niin minä ainakin teen :)

Onko kukaan muu havainnut että "Prom night - Survive night pursuit of level two or higher"-saavutus olisi jotenkin jumissa? Olen paennut pelissä jopa kolmannen tason yökilpaa, mutta saavutus ei vaan tunnu aukeavan. Tosin olen aina juossut turvaan safezonelle, joten kenties infectedit pitää eksyttää ihan omin neuvoin?

Safe zonelle luikkiminen ei kelpaa saavutukseen/trophyyn. Pahiksista pitää päästä eroon muuten.

Kaikkein helpoiten tämän saat menemällä yöllä isolle sillalle. Juokset vain pahisten ohitse aina niin pitkälle, että saavut sillan poikkinaiseen kohtaan. Varmista, että sinulla on kakkostason pursuitti päällä ja hyppä veteen sillan päästä. Saat samalla "A Long Way Down" -saavutuksen.

Safe zonelle luikkiminen ei kelpaa saavutukseen/trophyyn. Pahiksista pitää päästä eroon muuten.

Kaikkein helpoiten tämän saat menemällä yöllä isolle sillalle. Juokset vain pahisten ohitse aina niin pitkälle, että saavut sillan poikkinaiseen kohtaan. Varmista, että sinulla on kakkostason pursuitti päällä ja hyppä veteen sillan päästä. Saat samalla "A Long Way Down" -saavutuksen.

Huh, hyvä niin! :D Hetken jo pelkäsin, että trophy oli jotenkin jumissa, kun ei ole auennut vaikka paennut mörköjä useasti. Tuon "long way downin" olenkin jo tehnyt, mutta vain ykköstason pursuitilla nähtävästi. Kiitos vastauksesta! :)

Side-missioneita ja tutkimista pelissä kyllä piisaa, varsinkin kaltaisilleni lootti-hulluille. Olen pelannut peliä jo lähes 19 tuntia ja tarinasta on läpäisty vasta 26% :D Rahoille tulee kyllä oivaa vastinetta ja ajattelinkin pelata tuosta platinum-trophyn, mikäli vaan intoa riittää.

Ylös Bottom