Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Juuh itellä yskii myös pelien määrä lähinnä, mutta jokatapauksessa omasta mielestä parempi että on jotain haastetta tota legendakorttia saada auki. Vähän omasta mielestä typerää että vajaassa kuukaudessa on puolet pelaajista "legendoja".
Ja juu puolustajat paranee mutta niin paranee myös hyökkääjät ja alkaa ropista niitä millintarkkoja kuteja yläkulmiin ja kainaloihin :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Minkäslaisiin buildeihin on moket tässä uudessa päätyny ja minkä kokosia veskareita käytätte? hybrid/butterfly/standi?
Ite olen standiä käyttäny (188cm, 84kg) niinku aikasemmassakin koska saa parhaat arvot, mutta olen tässä pohtinut ja rupeen nyt testaamaan noita eroja. Tuntuu että standi hörppää melko helposti vetoja kun olet valmiiksi perhosessa ku veto lähtee.
Elikkä pohdin tässä voisko noi toimia niin että esim standi torjuu parhaiten jos et juurikaan koske siihen L2 ja jos laitat sen perhoseen oottelemaan niin torjuu heikommin. Perhosella taas päinvastoin eli parempi pitää sitä L2 pohjassa mahd paljon. Hybridi sitten tältä väliltä. Eli vaikka laittasit arvot samoihin perhosella ja standilla ja painat L2 pohjaan ni perhonen koppaa paremmin. Toivottavasti hiffaatte mitä ajan takaa. Mitään faktaa ei aiheesta ole kuhan rupesin asiaa tossa pohtimaan, nimittäin eihän tossa nyt oo mitää järkeä muute käyttää muuta kun standiä jos arvot on ainoot mitkä ratkasee.

Mielipiteitä?
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Eiköhän ne tuolla tavalla ole olleet aikojen alusta lähtien mitä ArGo sanoit, oman pelityylin mukaan valitseen buildin. Esimerkiksi en ole koskaan aikaisemmissakaan verioissa tykännyt standupista ollenkaan koska tykkään L2 käyttää erittäin paljon. Nytten on pyöritelty hybridiä ja bflyta vuorotellen ja koko on vaihdellut 186-191 välillä. Edelleenkin itselle toimii tuollainen 186/86 mokke parhaiten, se sulkee kiekot hyvin ja sellaisia räkämaaleja ei mene lähellekään niin paljoa kuin isoille mokeille, eikä ohjauksiakaan niin helposti.

Nyt on perhonen taas testissä kun vihdoin star 2 kortilla sille saa agilityn tappiin eikä hybridille saa vielä tällä kortilla siten että visioniinkin jäis edes se 90.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Olettekos kukaan saaneet legendaa vielä? Mulla on nyt noin sata peliä ja superstara 3 auki, jolla saa jo ihan mukavan ukon tolppien väliin.

Pistänpä tähän myös buildini:

Seisova, pituutta 1,88 painoa 86 kiloa.

Lauk. kulmat 99
Läpiajot 65 (onko tästä arvosta laisinkaan hyötyä?)
Hanska ja kilpitorjunnoissa 91.

Syöttäminen 80
Kiekonriisto 85
Reboundit 82
Torjunnasta pal. 80

Ketteryys 92
Pelisilmä 94
Nopeus 75
Muut turhat arvot 80


Mielellään kuulisin minkälaisia ukkoja muut kassarit käyttävät.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Läpiajot 65 (onko tästä arvosta laisinkaan hyötyä?)


Onhan siitä, jos ei oikein ole hallussa tuo, mutta jos osaa rankkarit niin ei mitään tarvetta.

Itsellä käytössä tällä hetkellä Royn mv-paketti.

Kokoa 1,96 ja painoa n. 85kg
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Onhan siitä, jos ei oikein ole hallussa tuo, mutta jos osaa rankkarit niin ei mitään tarvetta.

Itsellä käytössä tällä hetkellä Royn mv-paketti.

Kokoa 1,96 ja painoa n. 85kg

Viime vuonna huhuiltiin, että olisi Dead-attribute, siksi kysyin.
Eikös toi Royn paketti ole aika pieru? Riippuu toki kortista onko sille mitään käyttöä.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Viime vuonna huhuiltiin, että olisi Dead-attribute, siksi kysyin.
Eikös toi Royn paketti ole aika pieru? Riippuu toki kortista onko sille mitään käyttöä.

Onhan tuo aika huono, 84kok jää kun käyttää BFlyä, mutta kyllä tuo Supertähden jälkeen tulee pois käytöstä lähtemään ;)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Onhan tuo aika huono, 84kok jää kun käyttää BFlyä, mutta kyllä tuo Supertähden jälkeen tulee pois käytöstä lähtemään ;)

Jeps. Pienen ko.keilun jälkeen sanoisin, että läpiajot skillistä on hyötyä. Nappasi niitä, vaikka välillä liuin väärään suuntaankin.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ite kyllä vähän kyseenalaistan ton läpiajo atribuutin, iteppä ohjaat tatilla ja oli se 60 tai 90 ni se torjuu jos et oo ittees ulos pelannu ja sitte on vielä r1 + ylös ni ei varmasti mitään apua siinä muuvissa tosta arvosta. Ei tossa niin paljoo oo ylimääräsiä pojoja että raaskis tohon läpiajoon tuuppia. Joskus oon kokeillu sen nostamista yli 80 mutta ei kyllä juuri ole eroa tuntunut.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

mun Buildi hybridi 186cm 86kg
Lauk. kulmat 99
Läpiajot 81
Hanska ja kilpitorjunnoissa ja puikoissa 90

Syöttäminen 80
Kiekonriisto 85
Reboundit 80
Torjunnasta pal. 99

Ketteryys 93
Pelisilmä 95
nopeus 60
Läpiajo atribuutti kyllä semmosta skeidaa että taidan nollata sen takas
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Mulla Hybridi tälläinen:

Lauk. kulmat 95

Läpärit 89
Puikot 89
Hanska korkea 89
Hanska matala 89
Maila korkea 89
Maila matala 89

Reboundit 88
Torj. pal 89

Ketteryys 91
Pelisilmä 90
Nopeus 70
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Löytyy standup 198cm 94kg seuraavilla 'buuteilla:

Lauk.kulmat 90
Läpiajot 80
Jalkojenväli 93

Hanska/kilpi korkea/matala kaikki 95

Reboundit 94
Torjunnasta palautuminen 74

Ketteryys 99
Pelisilmä 90
Nopeus 85

Uusimmassa asetussarjassa EA helpotti maalivahtien korttihankintaa aika lailla. Ennen tilastot olivat pelin alussa f-, nyt ne lähtevät suoraan c:stä. Se nousee laskee pistemenetelmällä: Jokainen torjunta 5p, jokainen päästetty maali vähentää 9p. Käytännössä siis voi joka kolmas veto mennä maaliin, ja silti pystyy saamaan a+ tilastoihin, olettaen että vetoja tulee tarpeeksi. Itse en tästä pääse nauttimaan kun legenda avautui jo melkein kuukausi sitten, mutta ihan mukava muutos aloittelevia maalivahteja ajatellen.

Ja kerhopelejä aloitteleville maalivahdeille: Älkää tuijottako sitä torjuntaprosenttia kuin raamattua. Useat joukkueet pidättäytyvät vetämästä ennen kuin maalipaikka on vähintäänkin hyvä, ja näin ollen torjuntaprosentti voi päätyä vähän kehnoksi. Tällä hetkellä EASHL:ssä tasan kahdella maalivahdilla on torjuntaprosentti yli 85%, ja kovin monilla se ei ole edes 80%.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Jep meikäläisen prosentti kerhopeleissä on noin 0,81, ja kaikissa peleissä 0,82 ja sen luen hyväksi.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Kukaan tämän perusteella testannut laukaisukulmia?

EA Forums

Väittävät ettei tekisi mitään? Itselläkin on ne olleet NHL kympistä lähtien +90 tasolla buildissa kuin buildissa ja ainakin niissä sillä oli vaikutusta, rintamasuunta kääntyy huomattavasti paremmin isommalla arvolla.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Jep meikäläisen prosentti kerhopeleissä on noin 0,81, ja kaikissa peleissä 0,82 ja sen luen hyväksi.
Kyllä mä pidän tuota kanssa korkeena tässä versiossa. Itellä vähän pelejä (aloitin mv-hommat taas pari viikkoa sitten) ja taitaa nyt olla 0,75 luokkaa, kun mulla tulee aina välillä niitä et ei mikään jää EA:n niin päättäessä (ja nyt tosiaan on ukot jo kovia laukomaan). Eilen tuli ennätyspeli, rosentti oli 20%. En ole tilastomielessä niin huonosti koskaan pelannut, mutta koomista siinä on tosiaan se, että mä aika varmasti teen samalla tavalla asiat, mut peli vaan päättää että nyt menee hanskan/patjan "läpi" kaikki.

Kukaan tämän perusteella testannut laukaisukulmia?

EA Forums

Väittävät ettei tekisi mitään? Itselläkin on ne olleet NHL kympistä lähtien +90 tasolla buildissa kuin buildissa ja ainakin niissä sillä oli vaikutusta, rintamasuunta kääntyy huomattavasti paremmin isommalla arvolla.

Täysin sama huomio itsellä, ei varmasti tee "mitään", mutta jos attribuutti on pieni niin joutuu aina itse kääntymään kiekkoa kohti. Tosiaan mun havainnot kans aikasemmista versioista, en ole ajatellut asiaa nyt. Testaisko joku?
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Näin 200 EASHL-pelin jälkeen on tuo torjuntaprosentti jäänyt tuohon 0.83 paikkeille pyörimään itsellä.

Mitä noihin laukaisukulmiin tulee, niin testailin tänään vähän eri arvoilla. Omaan silmään vaikutti ainakin siltä, että huonoilla arvoilla mokke kääntyy kyllä hitaammin sen kiekon perässä. Hitaissa/"normaaleissa" poikittaissyötöissä eroa ei oikein huomannut, mutta kovemmissa syötöissä ero näkyi jo paremmin.

Jokuhan tuolla EA-foorumeilla perusteli että tämä ei tee mitään, sillä ihmismoket kääntävät itse itseään vasemmalla tatilla... Itse en kyllä vasemmalla tatilla ole koskaan muuta saanut aikaan kuin liikkumisen, vahti sitten kääntyy siinä itsestään parhaansa mukaan.

Aion yhä jatkossakin pitää nuo laukaisukulmat 90+, ainakin siihen asti, että jokin virallinen EA-taho varmistaa mitä mikäkin attribuutti tekee. Ja pitäisin pöhkönä sen korkealla varmaan sittenkin, jos sieltä tulisi viesti, ettei niillä mitään tee... en ole koskaan oikein pitänyt semmoisesta viimeisen päälle optimoimisesta ja tuntuu jotenkin typerältä, että jos muut statsit ovat jotain päälle 90, niin jokin on siellä 60-70 paikkeilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Näin 200 EASHL-pelin jälkeen on tuo torjuntaprosentti jäänyt tuohon 0.83 paikkeille pyörimään itsellä.

Mitä noihin laukaisukulmiin tulee, niin testailin tänään vähän eri arvoilla. Omaan silmään vaikutti ainakin siltä, että huonoilla arvoilla mokke kääntyy kyllä hitaammin sen kiekon perässä. Hitaissa/"normaaleissa" poikittaissyötöissä eroa ei oikein huomannut, mutta kovemmissa syötöissä ero näkyi jo paremmin.

Jokuhan tuolla EA-foorumeilla perusteli että tämä ei tee mitään, sillä ihmismoket kääntävät itse itseään vasemmalla tatilla... Itse en kyllä vasemmalla tatilla ole koskaan muuta saanut aikaan kuin liikkumisen, vahti sitten kääntyy siinä itsestään parhaansa mukaan.

Aion yhä jatkossakin pitää nuo laukaisukulmat 90+, ainakin siihen asti, että jokin virallinen EA-taho varmistaa mitä mikäkin attribuutti tekee. Ja pitäisin pöhkönä sen korkealla varmaan sittenkin, jos sieltä tulisi viesti, ettei niillä mitään tee... en ole koskaan oikein pitänyt semmoisesta viimeisen päälle optimoimisesta ja tuntuu jotenkin typerältä, että jos muut statsit ovat jotain päälle 90, niin jokin on siellä 60-70 paikkeilla.


Heh sama juttu pakko laittaa esim. nopeuteenkin vähän pongoja näyttää muuten todella tymältä. :D
Mä oon kanssa aina pitänyt lauk. kulmat päälle 90, usein yli 95.

Ketkäs veskareista tulossa PS3 EHLään? Päästään sitten kattomaan kuka on kuka. :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo enköhä mä ainaki oo EHL mukana, neljättä kertaa:) Joukkueena siis Face Wash Hockey.

Muokkasin koon 188cm 86kg.

Omasta mielestä vähän turhan helposti saa legenda nyt. Ei kaikki voi olla legendoja:)

Käytättekö muuten autocoveria vai ette?
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo enköhä mä ainaki oo EHL mukana, neljättä kertaa:) Joukkueena siis Face Wash Hockey.

Muokkasin koon 188cm 86kg.

Omasta mielestä vähän turhan helposti saa legenda nyt. Ei kaikki voi olla legendoja:)

Käytättekö muuten autocoveria vai ette?

Helpostihan sen on saanut aiemmissakin painoksissa. IMHO aivan turhaa tehdä siitä liian haastavaa, tai jopa mahdotonta, koska kaikilla pelaajilla ei ole mahdollisuutta pelata hyvin puolustavassa joukkueessa. Paskalla pakkilinjalla on mahdoton saada legendaa, vaikka itse torjuisit kuin heinämies maalilla, riitti, kun 2 sujahti omaan päähän, niin stats oli F.

EHL:ään en lähde enää koskaan, enkä suosittele sitä kellekään. Rikkoo joukkueet, saa pelaajien välillä hyvät riidat aikaan ja turnauksen organisointi on vähintäänkin ala-arvoista, 13-vuotiaista puolalaisvastustajista puhumattakaan.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Käytän autocoveria ja mittaa on munkin ukolla 1,88 ja 86kg.
Me ollaan nyt ekaa kertaa lähtemässä EHLään tällä joukkueella, muutamat siellä on jo aikaisemmin pelannut.
Toivottavasti ei synny noita riitoja meillekkään.
 
Ylös Bottom