Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Monet sanoo täällä että oikella tatilla ei kannata torjua! 09 asti torjunu oikeella tatilla! Ite ainaki tykkään.

Minäkään en kiellä sen toimivuutta, mutta monelle se ei sovi ja silloin siitä kannattaa pysyä erossa. :) Oikea-aikaisuuden oppiminen sen käytössä on kaiken a ja o. Väärän aikaan oikealla tatilla saa kyllä tuhoa aikaiseksi.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Mullakin on vähän semmonen perstuntuma, että aika lailla yksilöstä kiinni tuon käyttö. Joillakin luonnistuu torjuntahommat paremmin ilman sen käyttöä (kuten meikäläisellä) ja joillain aijoitus on taas iskostunut sitä käyttäessä niin vahvasti selkärankaan, että maalivahtipeli toimii paremmin sen kanssa. Meitä maalivahteja on niin moneen junaan näissä virtuaalikaukaloissakin, että monet asiat menevät hyvin vahvasti omien mieltymysten piikkiin. Aikaisemmissa vuosimalleissa on itsekin tullut huiskittua suhteellisen ahkeraan tolppien välissä, mutta tällä meneillään olevalla kaudella pelaaminen on jäänyt huomattavasti vähemmälle.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Mullakin on vähän semmonen perstuntuma, että aika lailla yksilöstä kiinni tuon käyttö. Joillakin luonnistuu torjuntahommat paremmin ilman sen käyttöä (kuten meikäläisellä) ja joillain aijoitus on taas iskostunut sitä käyttäessä niin vahvasti selkärankaan, että maalivahtipeli toimii paremmin sen kanssa. Meitä maalivahteja on niin moneen junaan näissä virtuaalikaukaloissakin, että monet asiat menevät hyvin vahvasti omien mieltymysten piikkiin. Aikaisemmissa vuosimalleissa on itsekin tullut huiskittua suhteellisen ahkeraan tolppien välissä, mutta tällä meneillään olevalla kaudella pelaaminen on jäänyt huomattavasti vähemmälle.

Niin se taitaa tosiaan olla, että yksilöstä kiinni. Jotenkin tuntuu silti niin turhalta tuo oikean tatin vemputus, en tiedä :D

Mielummin kuitenkin itse esim. teen torjunnan liikuttamalla vasenta tattia kuin oikeata. Patjat jäihin ja liuku vedon tielle, että laukaus osuu logoon. Toki kaikki tätä tekee, mutta itse olen tuon suhteen aika aggressiivinen, joskaan en tietenkään tee aloitetta koskaan itse. Tyhjä maalihan siitä seuraisi muuten :rolleyes: Nopeita refleksejä tuollainen toki vaatii 177cm pitkältä maalivahdilta, kun ei pelaa sillä 2 metrisellä peikolla, eikä se oikein ole lähietäisyydellä ihanteellinen :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Kuten Erzac sano ei siitä tatin vemputtamisesta ole oikeasti apua oli se selkärangassa tai ei. Ottaen huomioon netissä pelattaessa oleva viive, mitä on oli yhteys kuinka hyvä tahansa, ton tatin kanssa "oikein" ajottaminen on mahdotonta (jos joku ei usko tohon viiveeseen ni suosittelen käymään kokeilemassa offlinessa mokkena botteja vs ni huomaa eron. Olis hauska toki nähdä vaikka video missä joku pelaa sillä tatilla sohien niin että näkee mihin kaveri tattia painaa ja miltä puolelta se veskari oikeasti torjuu. Ite välillä jos oon pahasti myöhässä ni saatan sitä sohasta jos vaikka yltäs pidemmälle mutta sillonki jos kiekko sattuu tulemaanki toiseen nurkkaa ni kyllä automaatio hoitaa homman ja koittaa sitä toisesta nurkasta noukkia.

Mutta joo Euro Cup taas käynnissä onnea ja hermoja peleihin osallistuville :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

kun on pelannut yhden erän sparria/kerho niin miksi se arvosana juttu sanoo et joukkuepeli ois B+ Vaik en oo päästänyt yhtään maalia en oo syöttäny kiekkoa kertaakaan, eikä oo yhtään negatiivistä palautetta???¿
Ei tämä hairitse mutta kyllä mielummin olisi A kun B+ :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

kun on pelannut yhden erän sparria/kerho niin miksi se arvosana juttu sanoo et joukkuepeli ois B+ Vaik en oo päästänyt yhtään maalia en oo syöttäny kiekkoa kertaakaan, eikä oo yhtään negatiivistä palautetta???¿
Ei tämä hairitse mutta kyllä mielummin olisi A kun B+ :)

Liian vähän vetoja tai jotain. Aika normaalia, että vastustajat lähtee ekassa erässä ilman, että olen torjunut yhtäkään vetoa ja joukkuepelit ja tilastot pohjamudissa. No eipä se mitään haittaa.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

kun on pelannut yhden erän sparria/kerho niin miksi se arvosana juttu sanoo et joukkuepeli ois B+ Vaik en oo päästänyt yhtään maalia en oo syöttäny kiekkoa kertaakaan, eikä oo yhtään negatiivistä palautetta???¿
Ei tämä hairitse mutta kyllä mielummin olisi A kun B+ :)

Veikkaan että pitää juuri syötellä eikä antaa pahoja reboundeja tai jtn vastaavaa. Sama homma se on pelata hyökkääjällä tai pakilla: ei se joukkuepeli nouse A:han ilman että ole koskenut kiekkoon ja saanut pari syöttöäkin aikaan ilman kiekonmenetyksiä.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Liian vähän vetoja tai jotain. Aika normaalia, että vastustajat lähtee ekassa erässä ilman, että olen torjunut yhtäkään vetoa ja joukkuepelit ja tilastot pohjamudissa. No eipä se mitään haittaa.

Veikkaan että pitää juuri syötellä eikä antaa pahoja reboundeja tai jtn vastaavaa. Sama homma se on pelata hyökkääjällä tai pakilla: ei se joukkuepeli nouse A:han ilman että ole koskenut kiekkoon ja saanut pari syöttöäkin aikaan ilman kiekonmenetyksiä.
Kiitti nopeista vastauksista!
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Long time, no post.

Mitäs muille veskareille kuuluu? Itellä kulkenu ihan hyvin, vaikka hirveesti ei ole tullu pelattua. Tänään ei kuiteskaan ihan niin vahvasti kulkenut.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Aika sama laulu, ei hirveesti oo tullu pelailtua, mut ihan kivasti on menny sillon ku omat antaa ees jotain mahiksia:) kohtuu pientä standuppia oon jääny käyttämään
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

EA Forums

Tuolta löytyy vähän tietoa tulevan painoksen maalivahdeista. Ei näytä tulevan mitään mullistavia uutuksia ihmisveskareille :/
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ei näytä tulevan mitään mullistavia uutuksia ihmisveskareille :/

Ainoa uudistus mistä olen kuullut taitaa koskea tuota oikeaa tattia, jolla ei uudessa painoksessa mitään manuaali-saveja tehdä vaan sillä olisi jopa ihan jotain käyttöäkin.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ainoa uudistus mistä olen kuullut taitaa koskea tuota oikeaa tattia, jolla ei uudessa painoksessa mitään manuaali-saveja tehdä vaan sillä olisi jopa ihan jotain käyttöäkin.

Jep, ilmeisesti sillä voi ennakoida mihin suuntaan veto on lähdössä, ja veska rupeaa jo valmiiksi hieman nojailemaan siihen suuntaan. Nostaa torjunnan mahdollisuutta jos arvaa oikein, ja tietysti laskee jos veikkaa väärin.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Mikäköhän siinä on ku oot otp-pelis nii päästät 2 poikittaisyöttöö ekas eräs nii tulee kolme viestii "oot paska" :/
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Mikäköhän siinä on ku oot otp-pelis nii päästät 2 poikittaisyöttöö ekas eräs nii tulee kolme viestii "oot paska" :/

Turha kiinnittää mitään huomiota taikka vaivautua edes vastaamaan huutelijoille. Idioottejahan riittää, eikä niihin kannata uhrata sen enempää energiaa.

PS. Veskarina pelaaminen OTP:ssä randomporukassa on harkittua itsekidutusta :D
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Turha kiinnittää mitään huomiota taikka vaivautua edes vastaamaan huutelijoille. Idioottejahan riittää, eikä niihin kannata uhrata sen enempää energiaa.

PS. Veskarina pelaaminen OTP:ssä randomporukassa on harkittua itsekidutusta :D
jep onhan se aika itsekidutusta :D pistin vaa viestin takas jossa luki "Kyllä minä ymmärän jos joku video peli on sinulle hyvin haastava henkinen ongelma" >:D Eipä tullu viestiä takas tuon jälkee :p
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vaikuttaa mielenkiintoselta ja hyvän oloselta uudistukselta toi oikeen tatin mukaan tuominen tolla tavalla ja paljon näyttäs olevan lisää torjuntoja. Odotan kyllä innolla. Kesän loppumisessa ainot lohtu on että tulee uus änäri:D
 
Ylös Bottom