Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mistäs tämmöinen voi johtua, kun tänään(kin) on tullut jo pariin otteeseen, kun kirjoitan viestiä ja painan lähetä vastaus-nappia, niin tulloo seuraavanlainen viesti ruudulle:

Your submission could not be processed because a security token was missing.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Kun tuo tulee, niin pitää painaa taakseppäin nappia ja lähettää uudestaan.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mistäs tämmöinen voi johtua, kun tänään(kin) on tullut jo pariin otteeseen, kun kirjoitan viestiä ja painan lähetä vastaus-nappia, niin tulloo seuraavanlainen viesti ruudulle:
Foorumisofta sekoilee nyt jostain syystä. Tuosta löytyy aika paljonkin juttua vBulletinin omalta foorumilta.
 
Vastaus: Ketutuskeskustelu

Miten on mahdollista, että minun Gamertagia ei ole tuolla Xbox live GamerRanking osiossa?

Tuon sielunelämää ei ihan tarkalleen tiedä, mutta olet tänään tänne rekisteröitynyt -> kaiken järjen mukaan menee tovi, että tiedot päivittyvät.
 
Vastaus: KonsoliFIN 2008 -palauteketju

Heavy Rainin ja muiden juonikeskeisten pelien kanssa sopisi paremmin erillinen spoilereille vapaa ketju. Ei ole kovin näppärää, jos pelikeskustelussa on näkyvissä lähinnä nollaviestejä ja pääosa viesteistä on piilossa ja pitää quoteja myöten naksutella auki.

Jos esim. lukee viimeisen vuorokauden Heavy Rain -viestit, saa paljastuksia naksutella auki 39 kappaletta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Olisiko mahdollista saada "Päivän viestit"-nappi, joka näyttäisi päivän viestit viesteittäin, eikä ketjuittain kuten nyt?

Välillä olisi mukava vain lukea eri viestejä yhdestä listasta, ilman kymmenien välilehtien avaamista.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Moi,

mulla olis tällänen probleema tai kaksikin, eli

1) Miten saa tallennettua lähetetyt yksityisviestit? (En löytänyt mistään enkä haullakaan löytänyt yhtään ketjua)

2) Koitin pistää avatarin omasta tiedostosta ja se herjasi näin:
"Your file of 32,8 kt bytes exceeds the forum's limit of 50,0 kt for this filetype."

Kiitti avusta :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

1) Miten saa tallennettua lähetetyt yksityisviestit? (En löytänyt mistään enkä haullakaan löytänyt yhtään ketjua)
Siellä yksityisviestisivun ihan alalaidassa pitäisi olla Lataa kaikki yksityisviestit muodossa. Siinä alla on sitten valittavana eri formaatteja, joissa viestit saa. Se tosin kattaa sekä vastaanotetut että lähetetyt viestit.

2) Koitin pistää avatarin omasta tiedostosta ja se herjasi näin:
"Your file of 32,8 kt bytes exceeds the forum's limit of 50,0 kt for this filetype."
Hmm, tuo haiskahtaa jo bugilta. Onko jossain linkkiä siihen kuvatiedostoon, niin voidaan katsella, mikä siinä on olevinaan vialla.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Siellä yksityisviestisivun ihan alalaidassa pitäisi olla Lataa kaikki yksityisviestit muodossa. Siinä alla on sitten valittavana eri formaatteja, joissa viestit saa. Se tosin kattaa sekä vastaanotetut että lähetetyt viestit.


Hmm, tuo haiskahtaa jo bugilta. Onko jossain linkkiä siihen kuvatiedostoon, niin voidaan katsella, mikä siinä on olevinaan vialla.

Tarkoitin oikeastaan kun lähetetyt viestini eivät näy lähetetyissä viesteissä.
Saapuneet näkyvät, mutta lähettämäni eivät, ja olen varma että olen lähettänyt sillä vastauksiakin olen saanut.

Ja tajusin vasta, että avatarini on animoitu ja niitä foorumi ei taida hyväksyä? (Vaikka mistään en siitä ilmoitusta löytänytkään.)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tarkoitin oikeastaan kun lähetetyt viestini eivät näy lähetetyissä viesteissä.
Onpas omituista. Ja privaboksissasi on varmasti tilaa?

Ja tajusin vasta, että avatarini on animoitu ja niitä foorumi ei taida hyväksyä? (Vaikka mistään en siitä ilmoitusta löytänytkään.)
Kyllä animoidutkin kuvat kelpaavat, mutta ehkä tuo avatar-järjestelmä nyt jotenkin ruikkii linssiin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Saapuneet näkyvät, mutta lähettämäni eivät, ja olen varma että olen lähettänyt sillä vastauksiakin olen saanut.

Oletko klikannut siitä missä lukee saapuneet viestit, niin siitä hiirellä ja kuljettanut hiirellä hiukka alas, kun sieltä tulee valittavaksi: Lähetetyt viestit ;)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

On ihan varmasti tilaa (6 viestiä tullut) ja olen laittanut siitä alasvetolaatikosta lähetetyt, mutta väittää että 0 viestiä.
Ja olen siis varma, että viestejä olen lähettänyt sillä niihin on vastattu ja olen tarkistanut ettei ole vahingossa tullut vierailijaviestejä laitettua.
Aika jännä juttu....:cool:

Avatar hommaa täytyy sitten koittaa joku toinen päivä.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Meikälläkii näyttää lähetetyt viestit nollaa, vaikka oon niitä varmasti lähetelly.

E:enkä oo niitä myöskään poistanu :D Eikä tuo nyt oikeestaa haittaa, mutta aika kumma juttu kuitenkii on.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

En minä ainakaan saanut laitettua animoitua kuvaketta.
Jäsen-käyttäjäryhmän oikeuksissa on kyllä sallittu animoidun avatar-kuvan käyttö. Tosin kuvan dimensiot ei saa ylittää 65x65 pikseliä eikä tiedostokoko olla yli 50 kilotavua.

Update! Esimerkiksi käyttäjällä Hamsteri näyttää olevan animoitu avatar. Tosin en tiedä, onko se tämä selain vai foorumisofta, mutta kuva bugaa aika lahjakkaasti.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Hyi kauhia (ei pahalla)! Miten moiset voidaan sallia, vaikka esim. allekirjoitukset ovat niin riisuttua mallia yleisen siisteyden vuoksi?
Tjaa-a, animoituja avatareita foorumilla on ollut kautta historian, enkä muista niistä tulleen pahemmin "viekää noi pois" -palautetta. Esimerkiksi Oliverin avatar-kuvakin on animoitu. Sitä on vaan vaikea huomata. ;)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Oliverin avatar-kuvakin on animoitu. Sitä on vaan vaikea huomata. ;)
Näköjään. Mitälie KFIN-easter eggejä vielä onkaan paljastumatta. :)

Toivotaan vaan, etteivät mitkään epilepsiaa uhkaavat välkky-avat yleisty. Sellaset on yökki.
 
Ylös Bottom